Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Gaat wel okee..
Woensdag enorme ruze thuis gehad dus was blij dat ik bij vriendinnetje ging logeren donderdag .. Echt super gezellig gehad, veel gesnoept en lekker onder deken gelegen.. Zelfs huisgenootje was aardig, wat niet vaak voorkomt ![]() Verder niet veel nieuws, alleen dat ik een jongen op opleiding wel leuk vind, spreek hem alleen bijna nooit..hopelijk zit ie volgend blok in mijn groep..dan heb ik een goede reden om mailadres te vragen ![]() Vraag me alleen af of ik m echt leuk vind of dat ik alleen iemand wil om leuk te vinden, maar aan andere kant heb ik hem wel al gegoogled enzo :$ En krijg net te horen dat n vriendin uit Frankrijk miss dit jaar naar NL komt ![]() Dus gaat wel goed momenteel.. ![]() ![]() L
|
@Dott: Haha, dat was om vier uur ofzo, was een beetje laat om nog te smsen
![]() Hij vroeg of ik morgen mee naar zijn mams ga. Das wel tof, beter dan bij mijn ouders op de bank zitten iig, al ben ik wel benieuwd of hij maandag nog met mij meegaat. Denk t eigenlijk niet...
||
Citaat:
![]() ![]() Da's het mooie aan smsjes, ik lees het vanzelf xD maar ja.. ot: Ik denk dat ik door mn eigen onzekerheid dingen zie die er niet zijn. Misschien extreem reageer? Hebben het er gister over ghad, en hij heeft wel gelijk denk ik. Ik zie de controle over mn leven uit mn handen glippen, waardoor ik vaker controle over mezelf verlies. Verder heb ik het gevoel dat mn hele nieuwe klas me een kutalto vind.. en gewoon niks gaat zoals ik wil. Het is een zooi..
|
Gossie, het was gisteren echt heel gezellig, hij ging hier om kwart over drie weg
![]() ![]() Jep, ik ben verliefd! @SA: Gewoon doen, uitvragen! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die het zo ervaart |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er onstaan zoveel misverstanden doordat mensen dingen anders lezen dan bedoeld is/was, of doordat je de persoon niet goed genoeg kent en de nuance of achterliggende bedoeling verkeerd leest.. Wat dat betreft is dit leuke snufje technologie wat het internet heet onzettend irritant. Je weet gewoon niet precies hoe iemand iets bedoeld, en tenzij je die persoon door en door kent valt dat behoorlijk moeilijk af te lezen op la interweb. Bovendien lezen mensen daarnaast ook graag dingen die ze graag zouden willen zien als de boodschap aan interpretatie overgelaten word. My humble opinion. ![]() Voor de rest; met mij gaat het ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat soort zaken laat ik liever niet aan de verbeelding over, want als die jongen dezelfde insteek heeft als ik kan hij daar nog best wel eens anders over denken ![]()
|
stuur ik een keer een lief smsje, krijg ik terug: ik weet..
Nou is ie aan het werk, daar niet van.. maar ja.. Ik pieker te veel.. Zometeen toch maar ff uit gaan als ik deze film heb afgekeken.. al heb ik geen zin
||
Citaat:
Het huisdiner was echt super leuk, raar en dronken. Mn date was ook leuk, maar ik heb het nu wel een beetje gehad met jongens voor 1x, dus ik ga het vanaf nu helemaal anders doen! Ik kwam hém nog tegen in de stad, dat was wel raar. Maargoed hebben even gepraat en hij zei dat hij sinds de vorige keer dat we elkaar gezien hadden meer voor me is gaan voelen, maar dat laat hij dan ook niet merken ofzo. Nouja we hebben maar besloten dat we elkaar niet meer gaan zien. Gister was ik het daar wel mee eens, maar nu ben ik steeds aan het bedenken wat ik gister tegen hem had kunnen zeggen waardoor we niet tot die conclusie zouden zijn gekomen. Maar het is vast wel beter. Verder moet ik leren, wat niet gaat lukken. |
![]() |
|
Vrolijk Pasen allemaal..
![]() Uhm hier gaat het wel oke nog steeds.. Gister naar n verjaardag geweest wat wel lachen was maar bleek dat gewoon aardig zijn van dat huisgenootje echt eenmalig was, was weer een etter..bah..maarja gelukkig had ik een paar goede opmerkingen ![]() Vanmorgen lekker croissantjes gegeten ![]() En groepen voor volgend blok staan nog niet online, dus weet niet of ik bij hem zit ![]() Uhmm verder niet echt veel nieuws.. L
|
Het is vandaag twee weken uit, en ik kan het maar niet loslaten. Het is zo raar dat je in zo'n korte tijd zo gehecht aan iemand kunt raken. Ik mis hem, ik hou van hem. Ik wil dat hij hier is en me vast houd en kusjes op mn haar geeft en zegt dat hij me ook mist.
||
Citaat:
![]() Vandaag lekker de sociale contacten verbeteren door film te gaan kijken en verder niets. Fijn, want ik kan wel wat afleiding gebruiken.
||
Citaat:
![]() En kan je je huisdiner date niet nog eens contacteren? Mischien word dat wel leuk en vrijblijvend, en hoef je ook niet meer telkens al die jongens voor 1 keer ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zoiets heeft even tijd nodig, en het is écht niet vreemd dat het nu nog niet weg is, maak je dus niet druk en chill hem hard met vrienden, dan komt het helemaal goed. Uitgaan is ook goed want dan merk je weer even hoe goed je in de markt (kunt) lig/t/gen. So, don't worry. ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Verder ben ik mjah best wel heel erg verliefd enzo. Dus mocht hij geraffineerder zijn dan dat ik denk dat hij is, ga ik echt diehard balen. Mjah ![]()
||
Citaat:
![]() En allemaal een fijne paashaas ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn lieverd is de beste<3
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Argh, ik heb al 20 x de neiging om contact met hem te zoeken onderdrukt. 2x is het mislukt, maar ach, 'fijn pasen'- smsjes vallen niet enorm op ![]() Maar het is wel een beetje irritant zo.
|
Nou ehh ik ben vandaag wezen zwemmen met die jongen (zie vorige post) & was erg gezellig. Alleen nu vertelde hij dat hij me wel erg leuk vind maar dat hij de afgelopen tijd nogal "losbollig" is geweest (hij had 4 jaar een relatie en is sinds een paar maanden weer vrijgezel) & dat ie niet zeker weet of hij wel een relatie wil op dit moment. Daarna voegde hij eraan toe: "we zien wel hoe het gaat lopen.." Vervolgens gingen we nog ff langs een vriend van hem, daarna bracht hij me thuis & hij ging die mee naar binnen wat drinken. Mét mijn ouders. Later ging hij weg en zei die "We spreken elkaar nog wel, we houden contact" Toen zoende we & ging hij weg.. Wat moet ik hier nu mee?
![]() |
![]() |
|
Gisteren had ik met m'n beste vriendin een 'alle mannen zijn kut' avond, want haar crush had staan zoenen met een jong snolletje en mijn crush vond ook een van die types 'nogal leuk'. Mss heel gemeen van me, maar ik vond het ergens wel rechtvaardig dat zij gewoon was weggelopen toen hij zei dat 'ie haar leuk vond.
Ik word er zo moe van dat ze alleen maar op van die jonge blonde popjes vallen, die totaal niks te melden hebben en alleen maar willen sletten en dat ze dan constant aan het klagen zijn dat wijven zo kut zijn en totaal niet te begrijpen. Nee, zoek dan ook eens een normaal meisje uit, die wel wat te melden heeft, niet zeikt, niet communiceert met giechels, een goede muzieksmaak heeft en dezelfde humor. Eh, IK bijvoorbeeld. Maar 'ik tel niet' want ik ben geen dom, blond en slank poppetje. Aaargh. [/mannenzijnkutmodus]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het type man dat jij beschrijft kom ik helaas niet zo vaak tegen. ![]()
Laatst gewijzigd op 23-03-2008 om 23:23. Reden: Redding van de spelling nazis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Haha, nijmegen ligt een beetje uit de buurt, maar mss moet ik 't maar eens proberen.
In Amsterdam vind ik mensen idd vaak te 'hip' en ik ben alles behalve. edit: Oh ja, ik moet er ook nog even bijzeggen dat ik nooit zomaar een crush heb of van plan ben 'zomaar iemand' op te pikken bij het uitgaan. Het komt weinig voor dat ik een jongen echt leuk vind en als het eenmaal zover is heb ik 't ook goed te pakken. Meh. ![]()
|
![]() |
|
|