Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2008, 11:52
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Vorige week was er een leuke jongen (die ik vaag kende) die mij spontaan kwam ophalen om wat te gaan drinken. Deze week heb ik 'm een paar gezien. Heel leuk, lief & gezellig enzo. Gister kwam ik hem tegen in de stad, beetje geklets, gezoend, maar ik ging veel eerder weg als hem. Nu zei hij dat ik maar iets leuks moest verzinnen voor t weekend om te doen.. Net deed ie best wel kortaf op MSN (kater??) wat mij dus wel weer een rot gevoel geeft. Maar toen ik vroeg of we morgen nog wat gingen doen, zei die ja. Dus morgen gaan we iets doen samen, iemand hier misschien een leuk idee?

Edit: O ik zie dat daar "Het grote 'wat kunnen we samen gaan doen'-topic" voor is!
Als het droog is: dierentuin.
Anders bios, uit eten, karten, naar een museum, naar snowworld oid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2008, 12:20
knir
knir is offline
Citaat:
ben jij trouwens nog ergens lid? en studeer je in delft?

@knir, een relatie op zo n grote afstand is behoorlijk lastig, maar het kan wel. Ik ken in elk geval voorbeelden van waar het goed gaat. Maar hoelang moet je nog studeren? En hoe zie je de toekomst eigenlijk? Emigreren naar zweden of hij hierheen? En wanneer dan? Trouwens wat ik me wel afvraag, hoe kan je een voltijd bestuur doen, en studie tegelijk
Ik haal dit jaar -fingers crossed- mijn bachelor en heb me aangemeld voor een master in Zweden, zo'n 3,5 uur bij hem vandaan. Maar hij moet eind 2008 voor vier maanden weer naar Canada En de toekomst daarna is helemaal onzeker. Op dit moment denk ik dat het beter is dat we uit elkaar zijn, ik moet gewoon even wat afleiding zoeken zodat het niet zo kut voelt. En dat laatste: nachtwerk en in de weekenden studeren, doe ook maar een paar vakken. Maar idd geen ideale combi.
Oud 22-03-2008, 12:41
Verwijderd
@ knir, mijn verhaal is exact hetzelfde als dat van jou , vervang alleen zweden door japan
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 12:45
Verwijderd
Zucht... En we zijn weer terug bij af
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 12:57
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Vanavond voor het eerst weer uit sinds het uit is. Gekke gedachte.
Oud 22-03-2008, 13:21
Dott
Dott is offline
Citaat:
Zucht... En we zijn weer terug bij af
dat gevoel heb ik ook
Oud 22-03-2008, 13:36
Rob
Rob is offline
*knuff0l voor Dott*
Laat me weten als ik wat voor je kan doen.
Oud 22-03-2008, 14:41
Verwijderd
Ik heb zin in morgen!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 16:01
ocean flower
ocean flower is offline
Gaat wel okee..
Woensdag enorme ruze thuis gehad dus was blij dat ik
bij vriendinnetje ging logeren donderdag ..
Echt super gezellig gehad,
veel gesnoept en lekker onder deken gelegen..
Zelfs huisgenootje was aardig, wat niet vaak voorkomt
Verder niet veel nieuws,
alleen dat ik een jongen op opleiding wel leuk vind,
spreek hem alleen bijna nooit..hopelijk zit ie volgend blok
in mijn groep..dan heb ik een goede reden om mailadres te vragen
Vraag me alleen af of ik m echt leuk vind of dat ik alleen iemand wil om
leuk te vinden, maar aan andere kant heb ik hem wel al gegoogled enzo :$
En krijg net te horen dat n vriendin uit Frankrijk miss dit jaar naar NL komt
Dus gaat wel goed momenteel..

L
Oud 22-03-2008, 16:40
Verwijderd
Hij krabbelde terug 'vond ut leuk detse kwaams.'
En een vriendinnetje deed een beetje stom, waarschijnlijk niet bewust maar evengoed. En nou weet ik niet of ik er iets van moet zeggen...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 17:06
metallica
metallica is offline
@Dott: Haha, dat was om vier uur ofzo, was een beetje laat om nog te smsen

Hij vroeg of ik morgen mee naar zijn mams ga. Das wel tof, beter dan bij mijn ouders op de bank zitten iig, al ben ik wel benieuwd of hij maandag nog met mij meegaat. Denk t eigenlijk niet...
Oud 22-03-2008, 17:32
Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: Haha, dat was om vier uur ofzo, was een beetje laat om nog te smsen

Hij vroeg of ik morgen mee naar zijn mams ga. Das wel tof, beter dan bij mijn ouders op de bank zitten iig, al ben ik wel benieuwd of hij maandag nog met mij meegaat. Denk t eigenlijk niet...
Je kent mij duidelijk niet je kunt mij altijd smsen
Da's het mooie aan smsjes, ik lees het vanzelf xD
maar ja..

ot: Ik denk dat ik door mn eigen onzekerheid dingen zie die er niet zijn.
Misschien extreem reageer?
Hebben het er gister over ghad, en hij heeft wel gelijk denk ik.
Ik zie de controle over mn leven uit mn handen glippen, waardoor ik vaker controle over mezelf verlies.
Verder heb ik het gevoel dat mn hele nieuwe klas me een kutalto vind.. en gewoon niks gaat zoals ik wil.
Het is een zooi..
Oud 22-03-2008, 18:15
I C U
I C U is offline
Gossie, het was gisteren echt heel gezellig, hij ging hier om kwart over drie weg We hebben gepraat, film gekeken (jawel, echt gezien ook, behalve die laatste dan) en gelachen en... Nou ja, hij is leuk, echt heel leuk en ik geloof dat we wel vriendje vriendinnetje zijn of daar anders heel dichtbij zijn. Ofzo. Zometeen zie ik hem weer, gaan we naar de film enzo. He's cute.

Jep, ik ben verliefd!

@SA: Gewoon doen, uitvragen! Alleen dan kom je ergens
Oud 22-03-2008, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Hč bah, wat naar. I know the feeling, maar ik ben inmiddels 2,5 maand verder.

Ot: Ik heb echt nog steeds geen flauw idee hoe ik me voel. In ieder geval is krampachtig proberen om die leegte op te vullen ook niet echt een goed idee.
Ik zit inmiddels op bijna vier weken, ben er inmiddels achter dat bovenstaande niet goed werkt

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die het zo ervaart
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Net deed ie best wel kortaf op MSN (kater??) wat mij dus wel weer een rot gevoel geeft. Maar toen ik vroeg of we morgen nog wat gingen doen, zei die ja. Dus morgen gaan we iets doen samen, iemand hier misschien een leuk idee?
HET IS MSN. Punt.

Er onstaan zoveel misverstanden doordat mensen dingen anders lezen dan bedoeld is/was, of doordat je de persoon niet goed genoeg kent en de nuance of achterliggende bedoeling verkeerd leest..
Wat dat betreft is dit leuke snufje technologie wat het internet heet onzettend irritant. Je weet gewoon niet precies hoe iemand iets bedoeld, en tenzij je die persoon door en door kent valt dat behoorlijk moeilijk af te lezen op la interweb. Bovendien lezen mensen daarnaast ook graag dingen die ze graag zouden willen zien als de boodschap aan interpretatie overgelaten word.

My humble opinion.

Voor de rest; met mij gaat het ex-vriend belde dat hij een paar dagen thuis wou komen en dat hij toch graag mee naar Nederland gewild had. Mja, pech gehad hoor... er nu nog over gaan reminiscen heeft echt geen zin. Ik heb daarna ook vriendelijk doch dringend hem verzocht teblijven waar hij is, want ik heb absoluut geen behoefte om hem ineens voor mijn deur te hebben. Hij had een keuze kunnen maken al een hele tijd geleden, dat heeft hij niet gedaan so the bird has flown.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 20:18
Verwijderd
Hahaha dat is een kutsmoesje. Zeg gewoon als je me er niet bij wil hebben, zo eerlijk zou je moeten zjin.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 20:48
Verwijderd
Gah, nou komt vriendje nog laat. Maar goed, ZEN, Inge! Hij komt iig, en samen slapen is heel erg lief.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 20:51
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Nou ja, hij is leuk, echt heel leuk en ik geloof dat we wel vriendje vriendinnetje zijn of daar anders heel dichtbij zijn. Ofzo. Zometeen zie ik hem weer, gaan we naar de film enzo. He's cute.

Dat soort zaken laat ik liever niet aan de verbeelding over, want als die jongen dezelfde insteek heeft als ik kan hij daar nog best wel eens anders over denken
Oud 22-03-2008, 21:51
Nienna*
Nienna* is offline
Ik ga even wanhopig doen:

Ik wil een vriendje . Of überhaupt iemand leuk vinden. Of voor mijn part gewoon leuke jongens in mijn omgeving.

Ik heb op de een of andere manier altijd zo'n eenzaam gevoel als ik van hem af kom. En hij heeft dat niet!

Bluh, eenzaamheid.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 22:25
Dott
Dott is offline
stuur ik een keer een lief smsje, krijg ik terug: ik weet..
Nou is ie aan het werk, daar niet van.. maar ja..
Ik pieker te veel..
Zometeen toch maar ff uit gaan als ik deze film heb afgekeken.. al heb ik geen zin
Oud 22-03-2008, 23:02
Verwijderd
Dit schiet totaal niet op, we smsen wat heen en weer maar ik wil hem zien. En geen idee wanneer dat weer eens gaat gebeuren. Verder heb ik me misdragen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 23:54
Qimm
Qimm is offline
Diploma op zak

Mijn vrienden zijn leuk <3
Oud 23-03-2008, 00:41
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Hč bah, wat naar. I know the feeling, maar ik ben inmiddels 2,5 maand verder.

Ot: Ik heb echt nog steeds geen flauw idee hoe ik me voel. In ieder geval is krampachtig proberen om die leegte op te vullen ook niet echt een goed idee.
Ik zit op 2 maanden, maar nog steeds
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 11:52
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ben jij trouwens nog ergens lid? en studeer je in delft?
Ja ben lid in leiden (augustinus) en daar studeer ik ook. Maar heb veel vrienden in delft, dus daar ben ik ook regelmatig. Jij?
Het huisdiner was echt super leuk, raar en dronken. Mn date was ook leuk, maar ik heb het nu wel een beetje gehad met jongens voor 1x, dus ik ga het vanaf nu helemaal anders doen!
Ik kwam hém nog tegen in de stad, dat was wel raar. Maargoed hebben even gepraat en hij zei dat hij sinds de vorige keer dat we elkaar gezien hadden meer voor me is gaan voelen, maar dat laat hij dan ook niet merken ofzo. Nouja we hebben maar besloten dat we elkaar niet meer gaan zien. Gister was ik het daar wel mee eens, maar nu ben ik steeds aan het bedenken wat ik gister tegen hem had kunnen zeggen waardoor we niet tot die conclusie zouden zijn gekomen. Maar het is vast wel beter.
Verder moet ik leren, wat niet gaat lukken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 12:08
ocean flower
ocean flower is offline
Vrolijk Pasen allemaal..
Uhm hier gaat het wel oke nog steeds..
Gister naar n verjaardag geweest wat wel lachen was
maar bleek dat gewoon aardig zijn van dat huisgenootje echt eenmalig was,
was weer een etter..bah..maarja gelukkig had ik een paar goede opmerkingen
Vanmorgen lekker croissantjes gegeten
En groepen voor volgend blok staan nog niet online,
dus weet niet of ik bij hem zit
Uhmm verder niet echt veel nieuws..

L
Oud 23-03-2008, 12:18
The Red Ranger
The Red Ranger is offline
Oei oei. Dat was héél erg fijn. *nazwijmel*

Laatst gewijzigd op 23-03-2008 om 12:37.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 12:30
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Het is vandaag twee weken uit, en ik kan het maar niet loslaten. Het is zo raar dat je in zo'n korte tijd zo gehecht aan iemand kunt raken. Ik mis hem, ik hou van hem. Ik wil dat hij hier is en me vast houd en kusjes op mn haar geeft en zegt dat hij me ook mist.
Oud 23-03-2008, 12:32
Rob
Rob is offline
Citaat:
Vrolijk Pasen allemaal..
Uhm hier gaat het wel oke nog steeds..
Gister naar n verjaardag geweest wat wel lachen was
maar bleek dat gewoon aardig zijn van dat huisgenootje echt eenmalig was,
was weer een etter..bah..maarja gelukkig had ik een paar goede opmerkingen
Vanmorgen lekker croissantjes gegeten
En groepen voor volgend blok staan nog niet online,
dus weet niet of ik bij hem zit
Uhmm verder niet echt veel nieuws..

L
Vrolijk Pasen terug.

Vandaag lekker de sociale contacten verbeteren door film te gaan kijken en verder niets. Fijn, want ik kan wel wat afleiding gebruiken.
Oud 23-03-2008, 12:57
Verwijderd
Vanavond uit Ik hou van E., wij snappen elkaar zó goed, ondanks dat we elkaar bijna niet zien. Tis tof met haar
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 14:41
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Ja ben lid in leiden (augustinus) en daar studeer ik ook. Maar heb veel vrienden in delft, dus daar ben ik ook regelmatig. Jij?
Het huisdiner was echt super leuk, raar en dronken. Mn date was ook leuk, maar ik heb het nu wel een beetje gehad met jongens voor 1x, dus ik ga het vanaf nu helemaal anders doen!
Ik kwam hém nog tegen in de stad, dat was wel raar. Maargoed hebben even gepraat en hij zei dat hij sinds de vorige keer dat we elkaar gezien hadden meer voor me is gaan voelen, maar dat laat hij dan ook niet merken ofzo. Nouja we hebben maar besloten dat we elkaar niet meer gaan zien. Gister was ik het daar wel mee eens, maar nu ben ik steeds aan het bedenken wat ik gister tegen hem had kunnen zeggen waardoor we niet tot die conclusie zouden zijn gekomen. Maar het is vast wel beter.
Verder moet ik leren, wat niet gaat lukken.
hehe ik moet ook leren, en ik ben alleen maar bezig met het denken aan de inrichting van mn nieuwe kamer:$ Mijn delftse avonturen zijn allemaal op niks uitgelopen, maar ik ken er wel wat vrienden. Maar nu ben ik bezet dus kom ik er niet meer om die reden Ikzelf ben lid bij Forestus (jaja klein en onbekend)
En kan je je huisdiner date niet nog eens contacteren? Mischien word dat wel leuk en vrijblijvend, en hoef je ook niet meer telkens al die jongens voor 1 keer En een vrijblijvende scharrel werkt veel beter als je niets voor hem voelt dan als dat je hem oprecht leuk vind.
Oud 23-03-2008, 14:43
metallica
metallica is offline
Citaat:
stuur ik een keer een lief smsje, krijg ik terug: ik weet..
Nou is ie aan het werk, daar niet van.. maar ja..
Ik pieker te veel..
Zometeen toch maar ff uit gaan als ik deze film heb afgekeken.. al heb ik geen zin
Uhm... Heb je dé hem een lief smsje gestuurd? Ik snap het meis, maar je snapt toch ook wel dat ik eigenlijk tegen je zou moeten gaan schelden enzo... Hij verdient geen lieve smsjes van jou, een schop wel ja
Oud 23-03-2008, 15:47
Metal
Metal is offline
Citaat:
Het is vandaag twee weken uit, en ik kan het maar niet loslaten. Het is zo raar dat je in zo'n korte tijd zo gehecht aan iemand kunt raken. Ik mis hem, ik hou van hem. Ik wil dat hij hier is en me vast houd en kusjes op mn haar geeft en zegt dat hij me ook mist.

Zoiets heeft even tijd nodig, en het is écht niet vreemd dat het nu nog niet weg is, maak je dus niet druk en chill hem hard met vrienden, dan komt het helemaal goed. Uitgaan is ook goed want dan merk je weer even hoe goed je in de markt (kunt) lig/t/gen. So, don't worry.
Oud 23-03-2008, 16:52
I C U
I C U is offline
Citaat:
Dat soort zaken laat ik liever niet aan de verbeelding over, want als die jongen dezelfde insteek heeft als ik kan hij daar nog best wel eens anders over denken
Mjah op zich wel, maar als hij me vraagt om bij z'n ouders te komen eten? Mjah, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik vraag een scharrel niet bij m'n ouders

OT: Verder ben ik mjah best wel heel erg verliefd enzo. Dus mocht hij geraffineerder zijn dan dat ik denk dat hij is, ga ik echt diehard balen. Mjah En hij kan zoenen... Aii...
Oud 23-03-2008, 17:03
Dott
Dott is offline
Citaat:
Uhm... Heb je dé hem een lief smsje gestuurd? Ik snap het meis, maar je snapt toch ook wel dat ik eigenlijk tegen je zou moeten gaan schelden enzo... Hij verdient geen lieve smsjes van jou, een schop wel ja
Ja.. ik weet het, ik weet het, ik weet het.. het was ook niet echt lief lief slijm lief.. maar goed.. mocht je de woorden willen weten moet je maar PM-en

En allemaal een fijne paashaas
Oud 23-03-2008, 17:35
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Mjah op zich wel, maar als hij me vraagt om bij z'n ouders te komen eten? Mjah, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik vraag een scharrel niet bij m'n ouders

OT: Verder ben ik mjah best wel heel erg verliefd enzo. Dus mocht hij geraffineerder zijn dan dat ik denk dat hij is, ga ik echt diehard balen. Mjah En hij kan zoenen... Aii...
hmmz nee scharreltjes komen er bij mn ouders niet in nee, maar mischien is dit wel een stiekeme truuk whaha nee, dat lijkt zelfs mij iets te ver gezocht, maar dan nog

Mijn lieverd is de beste<3
Oud 23-03-2008, 18:34
I C U
I C U is offline
Citaat:
hmmz nee scharreltjes komen er bij mn ouders niet in nee, maar mischien is dit wel een stiekeme truuk whaha nee, dat lijkt zelfs mij iets te ver gezocht, maar dan nog
Ach ja, we merken het wel 't Voelt verdomd goed enzo en... Puh.
Oud 23-03-2008, 18:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
Diploma op zak

Mijn vrienden zijn leuk <3
Gefeliciteerd

Argh, ik heb al 20 x de neiging om contact met hem te zoeken onderdrukt. 2x is het mislukt, maar ach, 'fijn pasen'- smsjes vallen niet enorm op

Maar het is wel een beetje irritant zo.
Oud 23-03-2008, 20:01
Pluis
Pluis is offline
en date en 18 smsjes met een nieuwe jongen, hihi ben benieuwd of dat wat wordt
Oud 23-03-2008, 20:28
metallica
metallica is offline
Het was wel gezellig met zijn moeder en zus. Hij is lief en ik wil zo graag knuffelen, mja hij is nu werken Morgen gourmetten, ben benieuwd
Oud 23-03-2008, 20:31
Verwijderd
Moet IK dan toch maar gaan bellen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 21:00
Kleedje
Kleedje is offline
Nou ehh ik ben vandaag wezen zwemmen met die jongen (zie vorige post) & was erg gezellig. Alleen nu vertelde hij dat hij me wel erg leuk vind maar dat hij de afgelopen tijd nogal "losbollig" is geweest (hij had 4 jaar een relatie en is sinds een paar maanden weer vrijgezel) & dat ie niet zeker weet of hij wel een relatie wil op dit moment. Daarna voegde hij eraan toe: "we zien wel hoe het gaat lopen.." Vervolgens gingen we nog ff langs een vriend van hem, daarna bracht hij me thuis & hij ging die mee naar binnen wat drinken. Mét mijn ouders. Later ging hij weg en zei die "We spreken elkaar nog wel, we houden contact" Toen zoende we & ging hij weg.. Wat moet ik hier nu mee?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 21:49
vilein
vilein is offline
Wat een drama's zeg, het is ongelofelijk. Ik dacht dat je dit soort dingen alleen had als je een relatie had. Maar helaas.
Oud 23-03-2008, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren had ik met m'n beste vriendin een 'alle mannen zijn kut' avond, want haar crush had staan zoenen met een jong snolletje en mijn crush vond ook een van die types 'nogal leuk'. Mss heel gemeen van me, maar ik vond het ergens wel rechtvaardig dat zij gewoon was weggelopen toen hij zei dat 'ie haar leuk vond.
Ik word er zo moe van dat ze alleen maar op van die jonge blonde popjes vallen, die totaal niks te melden hebben en alleen maar willen sletten en dat ze dan constant aan het klagen zijn dat wijven zo kut zijn en totaal niet te begrijpen.
Nee, zoek dan ook eens een normaal meisje uit, die wel wat te melden heeft, niet zeikt, niet communiceert met giechels, een goede muzieksmaak heeft en dezelfde humor. Eh, IK bijvoorbeeld. Maar 'ik tel niet' want ik ben geen dom, blond en slank poppetje. Aaargh. [/mannenzijnkutmodus]
Oud 23-03-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Gisteren had ik met m'n beste vriendin een 'alle mannen zijn kut' avond, want haar crush had staan zoenen met een jong snolletje en mijn crush vond ook een van die types 'nogal leuk'. Mss heel gemeen van me, maar ik vond het ergens wel rechtvaardig dat zij gewoon was weggelopen toen hij zei dat 'ie haar leuk vond.
Ik word er zo moe van dat ze alleen maar op van die jonge blonde popjes vallen, die totaal niks te melden hebben en alleen maar willen sletten en dat ze dan constant aan het klagen zijn dat wijven zo kut zijn en totaal niet te begrijpen.
Nee, zoek dan ook eens een normaal meisje uit, die wel wat te melden heeft, niet zeikt, niet communiceert met giechels, een goede muzieksmaak heeft en dezelfde humor. Eh, IK bijvoorbeeld. Maar 'ik tel niet' want ik ben geen dom, blond en slank poppetje. Aaargh. [/mannenzijnkutmodus]
Lol op wat voor mánnen val jij dan toch in godsnaam. De kerels die ik ken zeggen hooguit 'och ja, ziet er wel lekker uit, voor een nachtje ofzo', maar die gaan echt niet in zee met geblondeerde mupsjes hoor
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 23:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lol op wat voor mánnen val jij dan toch in godsnaam.
Ja eh, de verkeerde dus. Maar het probleem is dat het wel een vriend van me is en verder echt een lieve jongen, maar dit viel me echt tegen van 'm.
Het type man dat jij beschrijft kom ik helaas niet zo vaak tegen.

Laatst gewijzigd op 23-03-2008 om 23:23. Reden: Redding van de spelling nazis.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, de verkeerde dus. Maar het probleem is dat het wel een vriend van me is en verder echt een lieve jongen, maar dit viel me echt tegen van 'm.
Het type man dat jij beschrijft kom ik helaas niet zo vaak tegen.
Hum... *kijkt bedenkelijk* Toch maar vaker in Nijmegen uitgaan dan (a)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 23:25
Verwijderd
of in amsterdam
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 23:31
Verwijderd
Daar zijn wel meer jongens in het algemeen (van onze leeftijd dan), maar in Amsterdam zijn ze dan weer zo híp.. dan vallen ze misschien niet op geblondeerde mutsen, maar vast wel op modebewuste dames die daar ook geld voor (over) hebben /vooroordeel
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 23:34
Verwijderd
nou dat ligt er maar net aan welke amsterdammer je treft. Natuurlijk is er waarschijnlijk een grotere modebewuste scene, maar de scene die zich daar dan weer tegen afzet is ook groter.. kortom 't maakt geen klap uit
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 23:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha, nijmegen ligt een beetje uit de buurt, maar mss moet ik 't maar eens proberen.
In Amsterdam vind ik mensen idd vaak te 'hip' en ik ben alles behalve.

edit:
Oh ja, ik moet er ook nog even bijzeggen dat ik nooit zomaar een crush heb of van plan ben 'zomaar iemand' op te pikken bij het uitgaan. Het komt weinig voor dat ik een jongen echt leuk vind en als het eenmaal zover is heb ik 't ook goed te pakken. Meh.
Reageren

Regels voor berichten