| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
In de trein is het misschien nog grappig als je een dik iemand lekker ziet vreten, maar als je dan zelf lekker wil smikkelen, is het toch een beetje jammer als je zo'n papzak tegenover je hebt. Ik (en anderen met mij) had het op de middelbare school met iemand/iets anders. Ik zat in de klas met een meisje dat geboren was met een open rug. De herstel operatie was niet helemaal goed verlopen en het zag er allemaal niet zo prettig uit (komt ook nog eens bij dat het een kutwijf was). Kijk, dat je dan zo'n handicap of wat dan ook hebt, is een ding, maar dat je dan kort truitjes aan trekt tijdens proefwerkwerken en je achterburen op een leuke blik op je open wond trakteert is even wat anders. Nu trek ik deze situatie misschien een beetje in het extreme, maar ik ben het er helemaal mee eens dat je je mag storen aan bepaalde mensen tijdens, bijvoorbeeld, het eten of reizen. Daar moet ik nog bij zeggen dat dik zijn een keuze is. Ja, ok, tuurlijk, er is de uitzonderlijke zieke die er ECHT niets aan kan doen. Maar dikke mensen moeten dit soort zooi niet om gaan draaien: je bent ziek omdat je dik bent, je bent niet dik omdat je ziek bent! Zo, en nu ga ik mijn roes uitslapen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
De gefingeerde sensualiteit van je foto is leuk, P.: NTIL.
|
|
||
|
Citaat:
![]() ach ik mag allang blij zijn dat er nog niemand op het idee is gekomen foto's te maken van mijn snor. of mijn door eczeem duo-penotti geworden armpjes.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Oh, had ik een kleine glimlach moeten krijgen bij het zien van die foto? Shit...
![]() En een oudje want ik moet nog uitvogelen hoe ik foto's van mijn telefoon op mijn computer krijg. ![]() En ik vind mezelf eng op deze foto, maar ik voldoe tenminste aan het schoonheidsideaal van Avant-garde. Phew.
|
|
|
|
Wat vilein zegt + deze discussie hebben we al een keer eerder gevoerd over een andere foto van een wildvreemd persoon.
@ Avant-garde: het is de bedoeling dat je foto's van je eigen guitige snoetje post en niet van andermans billetjes.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
@avant-garde: ik merkte alleen maar op dat je al voor de 2e keer een gelijksoortige foto postte en het ging me niet om het feit of ik het wel of niet vind kunnen dat je fotos maakt van dikke mensen. Maar fijne discussie weer
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Werk, Geld & Recht |
Mijn Facebook foto's zijn gestolen! sanasoufi | 12 | 05-05-2012 13:27 | |
| Software & Hardware |
Volgorde foto's makkelijk veranderen teeth, wait | 2 | 07-06-2006 16:08 | |
| Liefde & Relatie |
Foto's van je ex Muchacha | 61 | 03-04-2006 22:55 | |
| Software & Hardware |
[PHP] Automatisch foto's comprimeren? Angmar | 6 | 21-08-2005 13:49 | |
| ARTistiek |
[Foto's] Maastunnel ekki | 30 | 18-06-2003 14:14 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ALARM: foto's deelnemers pro-USA demo Den Haag op nazi-website Rabbi Daniel | 204 | 06-06-2003 22:33 | |