Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
twee meisjes in de trein hadden een discussie over een aantal jongens die ze dit weekend gezien hadden.
ene meisje: - Ja maar hij heeft me gesmst + hoe dan je had hem je nummer toch niet gegeven? - nee maar hij heeft me toch gesmst + maar hoe kan dat dan, heeft iemand je nummer dan toch aan hem gegeven? - (boos) heb jij mijn nummer aan hem gegeven? + nee natuurlijk niet, maar het zou toch kunnen? Heb je hemniet toch je nummer gegeven? - (nog bozer) Nee natuurlijk niet, ik geef toch niet zomaar elke gast mijn nummer? Jezus denk je dat ik zo dom ben? + nee, maar het zou toch kunnen? - nee ik ben niet achterlijk, ik weet heus wel aan wie ik mijn nummer geef,zoveel had ik niet gedronken hoor. (tijdje stil) - hm, ik was wel heel dronken toen, misschien heb ik toch wel m'n nummer gegeven |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Een aso-chica tegen een andere: Ik neem light sigaretten, want daar ga je minder dood van.
|
Verwijderd
|
Ok, al heel lang geleden, in de tijd dat er nog rokerscoupes bestonden in de trein, op een benauwde zomerdag. Zegt de conducteur door de intercom: Goedenmiddag dames en heren, Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is: De trein doet het nog. Het slechte nieuws: De airco niet meer, daarom een vriendelijk verzoek aan de rokers om geen sigaretten op te steken.
|
![]() |
|
Weer in de trein:
Pubermeisje: "Neee neee we zitten in de verkeerde!" Willekeurige treinreiziger: "Waar moet je dan heen?" "Rotterdam!" (We zitten in de intercity naar Rotterdam) Willekeurige treinreiziger: "Daar gaan we heen." Pubermeisje: "O. Dan weet ik niet waar ik heen moet." Echt, huh.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gister had ik afgesproken met twee oud-studiegenoten (H. en J.) in Utrecht. Wij lopen dus een stukje naar het centrum en praten wat.
H.: "Hoe is het eigenlijk met je nicotineverslaving? ![]() J.: ".....Mijn wát?! ![]() H.: "Je nicotineverslaving!" J.: "Oooh, ik dacht dat je zei 'nieuwe tienerverslaving'" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb jaren geleden een aardappelschilmesje van de Xenos cadeau gedaan aan een bekende die opeens heel emogothic werd. Ze kon de humor er wel van inzien.
![]() Ontopic, gisteren kwam er een enorm dikke vrouw naast mij zitten in de metro. Ze zei: "Ik heb echt veel te weinig gegeten." En later zei ze, in een verhaal over iemand waar ze ruzie mee had: "Als blikken konden doden dan zat ik hier nu niet! Als schelden pijn had gedaan, nou, dan had ik heel veel pijn!" |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en ik zal morgen op het vliegveld nog even opletten wat voor onzin mensen daar weten uit te kramen. mensen kunnen vaak heel dom doen op een vliegveld ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Pas geleden uit mn werk in de bus, een jongen en een meisje zaten naast elkaar;
Meisje door de telefoon; "Ja pap, je moet me echt ophalen, want de Ouderkerkse bus rijdt niet.(...) Dan rijd je toch gewoon even terug?(...) Oké, tot zo'!" *ophangt* Jongen: "Weet je zeker dat de bus niet rijdt?" Meisje: Nee, maar dat zei ik om mn vader te overtuigen dat ie me op moet komen halen, want ik heb geen zin om een half uur te wachten" ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
In de winkel:
Jochie, een jaar of vijf: "Mam, mag ik deze ballon hebben?" moeder: "nee nu niet, mama is druk en we moeten zo weg" Jochie: "Mom, I want the balloon! Please" moeder: "nee schat, ophouden nu" Jochie: "I gotta have it!" moeder: "Maybe next time" tweetalige kindjes....*zucht*, maar het was wel schattig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag veel gekke schreeuwende zwervers gezien. Eentje liep rond en zong "LEIPE MOCRO FLAVOOOURRRRRR LEKKER LOPEN DOOR DE REGEEEENNNNNN", waarbij hij 'flavour' en 'regen' op de een of andere ingenieuze manier op elkaar liet rijmen. Hij zag er ook helemaal niet Marokkaans uit, want het was een bejaarde neger. Maar wie weet. Een andere zwerver stond naast de rij bij een pinautomaat tegen willekeurige mensen te roepen dat zij moeten "luisteren naar pappie EN ANDERS OPDONDEREN". En de derde zat op een bankje bij het metrostation en zag er eerst heel rustig uit, maar toen haalde hij z'n mobiele telefoon tevoorschijn, draaide een nummer, wachtte even tot er opgenomen werd, riep "EN NOU MOET JE JE SMOEL HOUDEN" en hing vervolgens op.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik stapte in de bus naar de Grote Markt en voor mij gingen twee meisjes naar binnen. De ene had een doos met gebak bij zich. Blijkbaar had de buschauffeur er iets over gezegd, want hij kreeg een taartje van die meisjes
![]() "Wacht even hoor, want ik heb net een gebakje gekregen en die moet ik even neerleggen. *pakt servet* Ja, zo doe ik het. Ziet er lekker uit he? Heb ik zomaar gekregen! Maar u kijkt niet blij. Vindt u het niet leuk dat ik een gebakje heb gekregen?" etc etc En even later toen we al reden bleef hij maar dingen door de bus roepen, zoals: "Ik heb overal vrienden!" En tegen de meisjes: "De volgende keer mogen jullie gratis met de bus!", die keken echter een beetje bedenkelijk. "Of jullie krijgen taart van mij!" Dat vonden ze een beter idee. ![]()
|
Oja, en toen ik na college terug liep naar het station kwam er een zwarte man met gaaf rastahaar heel hard aanfietsen, en hij riep steeds: "MOOIE DIKKE KONTJE! MOOIE DIKKE KONTJE"
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Waarna ik hem met een mond vol tanden stond aan te staren, bedenkend of het nu een compliment was of een belediging. Aangezien hij daarna nog een keer over sexy benen had, zal het het laatste wel geweest zijn, maar blijkbaar loop ik vreemd zodra ik laarsjes met naaldhakjes aan heb. ![]() Edit: oeps, dacht dat dit het commentaar topic was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Onze buschauffeur vanmiddag ![]() "Zo, dames" Vriendin: "Ik wil een dalkaartje, alstublieft." Chauffeur: "Jah, dáág, moet ik helemaal naar voren lopen, laat maar hoor" En zo liep tie verder ![]()
|
Het was niet echt een gesprek, maar ik zat vandaag in de trein en daar zat/lag een man in een idiote houding, met zijn armen omhoog en één been half op de bank en zijn buik omhoog, echt enorm hard te snurken. En het was echt belachelijk, want iedereen keek zo nu en dan om en niemand had het lef om hem wakker te maken. Ik durfde ook niet.
![]() Sowieso was hij een beetje vies.
|
Verwijderd
|
Ik zat in de bus en er was een stel met een jong dochtertje (buggy leeftijd) dat continu zat te krijsen!
Maar niemand zei er wat van, ik ook niet. Draait zo'n jongen die voor me zit zich naar me om, 'durf jij te vragen of ze dat kind stil houden' zegt een meisje naast me ' oja, alsjeblieft ik durf niet. Die vader is zo groot en die moeder kijkt woest.' Reageert een oud omaatje dat tegenover het meisje zit met 'het lijken wel woestelingen, maar ik hou mijn mond. Voor je het weet steken ze me neer en ik mag niet vechten van de dokter, met mijn nieuwe heup' Stiekem moest ik heel hard lachen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Twee leden van de hangjongerengilde zaten naast me in de metro en hadden het volgende gesprek:
> "Ja, dus komt er over een tijd zo'n kind uit. Ik weet niet precies over hoelang." < "Negen maanden." > "Negen maanden? Dat is wel lang." < "Ja. Maar wel gek, he, ouwe, dan komt er dus gewoon een levend ding uit je wijf." > "Raar is dat, ja. Maar dat doen ze nou eenmaal, die wijven." |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Srsly. I kid you not.
Daarna zetten ze heel hard muziek op en één van die jongens zei dat hij thuis altijd met een koptelefoon muziek luisterde. "Alleen in de bus enzo doe ik het hardop." Maar de 'dat doen ze nou eenmaal'-uitspraak vind ik het mooist. Dat doen wij wijven nou eenmaal aan de lopende band, kinderen baren. ![]() |
![]() |
|
Oh op de meet gingen we met de bus naar het station vanaf Sylph z'n crib. Stappen er twee meiden in, de één gaat naast een meisje zitten en de ander op haar schoot met het gezicht naar haar toe. En toen gingen ze neukbewegingen maken en een liedje zingen. Wtf.
![]()
|
|