Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2e foto lijkt meer een windup voor een casperflip :]p |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (en ik rip een gedicht van haar cu2 >:]) DOOD AAN JOUW jij ben een wannebie jij wilt als mij zijn maar iedereen is uniek iedereen is anders geen gothic hetzelfde ookal hebben we dezelfde kleren van binnen zijn we anders al hauden we van duisternis al hauden we van marilyn manson dat zecht nog nix over je innerlijk mijn inner zelf is puur gothic een pure ziel, van pure liefde tot de dood de ziel van het gothicdom en de pure liefde schijt dit móest hier gepubliceerd worden, het niveau moet omhoog :]
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik ben mezelf en kleed me netjes... dus ben blijkbaar kakker... ![]()
||
Citaat:
Enough said about this... zullen we weer ontopic gaan?? En met zijn allen in een ander topic gaan blaten?? Lijkt me wel zo leuk voor de admins enzo... Kan er trouwens niet hier een "Lifestyle Blaattopic" komen?? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 12:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hehe Ja je hebt gelijk Sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik hep gewoon zelf geen scanner en toen ze mij nomieneerden voor goth goose... sja
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze weten anders wel je naam daar...autumn...ja..oke.. en die andere foto van je in de dat gothic topic komt van dezelfde site...zeker ook door hun erop gezet? en daar heet je ineens Saturn Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 18:26. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Fototopic] Jij en je partner deel IV Verwijderd | 143 | 24-09-2004 23:54 | |
Lifestyle |
fototopic augustus deel IV Rabbit_Soup | 11 | 12-08-2004 20:01 | |
Seksualiteit |
Sex-Fototopic [IV] Big Brother | 48 | 24-04-2003 23:12 |