Advertentie | |
|
![]() |
|
zo, alles weer bijgelezen*
en als ik Sador ga meeten, krijgt hij een schop onder zn kont van mij, want hij speelde gemeen. ik verdacht hem vanaf het begin en telkens ging hij er zo op in dat ik dacht 'ahh, misschien toch wel lullig'. tss ![]() En mijn coolkast verdenkingen zijn iets minder geworden, maar nog niet weg overigens, maar miss. kunnen we uit Sador's dood interessantere dingen halen dan Coolkast... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik het hele weekend niet thuis geweest en nooit langer dan een paar minuten online geweest. En ik had op coolkast gestemd, omdat ik niet heb bijgelezen of wat dan ook en snel een keuze heb gemaakt. |
![]() |
|
ik vind sterrenmeisje nu wel erg stellig in mij verdacht maken
![]() en ze is geen ziener, want dan zou ze weten dat ik niet schuldig ben (maar die theorie gaat natuurlijk alleen voor mij op). Ik wil haar er nu ook nog wel even uit hebben eigenlijk. Ook omdat ze nu mensen verdenkt, die ik totaal niet verdenk (voornl. Rups! waar zijn de verachtmakingen naar rups op gebasseerd dan?). Dus...
||
Citaat:
|
Ik hoop dat ik vanavond al kan weten op wie ik ga stemmen, aangezien ik morgen de hele dag op pad ben.
Lisaaah vind ik wel een beetje verdacht omdat ze eerst zei dat ze het hele weekend niet online was geweest maar wel gepost heeft. Later weerlegde ze dat, ze heeft inderdaad niet zo veel gepost, maar ik heb wel een onderbuikgevoel. EoS zou wel eens gelijk kunnen hebben wat betreft sterrenmeisje, want ze wil wel erg graag weten wie Cupido is. Toen Kazet en ik geliefden waren was ik ook erg benieuwd wie dat in godsnaam bedacht had. ![]() Fantome roept nu wel erg hard dat ze onschuldig is, maar als ze echt onschuldig is dan heeft ze wel gelijk! Moeilijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En voor de rest valt het me op CS dat jij hele zwetsverhalen typt en iedereen gewoon napraat. Je post lange verhalen maar het heeft nauwelijks inhoud en je zit maar de hele tijd om je heen te beschuldigen. Word er een beetje moe van. |
![]() |
|
Mja ik verdenk Sterrenmeisje van begin af aan al niet heel erg eigenlijk. Toch vind ik het vreemd dat ze Fantome blijft noemen. Ze had volgens mij al eerder aangegeven niet helemaal door de cupido-discussie te zijn gegaan. Misschien is het een goed idee als ze dat alsnog doet. Verder blijft ze mij in haar lijstje zetten zonder verdere reden (net als bij oes en lisa). Als ze een van de geliefden is zou het veel verklaren ja. Coolkast lijkt me de andere.
|
![]() |
|
Buiten het gebouw zelf
Ze kon het maar niet laten, ze moest buiten zijn. Haar gelieve paranoïde was binnen, en zonder haar zou Paranoïde helemaal gek gaan. Ze liep als een gek rond het gebouw, elke hoek controleerde ze, elk raampje was het proberen waard. Maar tevergeefs. Ze kon niet naar buiten. Ze kon haar lieve paranoïde niet redden. * Op schermen 312 tot 317 keken ze lachend toe hoe een vrouw het gebouw probeerde te verlaten. Tevergeefs, dat zou onmogelijk zijn zonder de codes. Coolkast kon het niet meer aan. “Rops, kunnen we die vieze del niet uit haar miserie halen? Stuk verdriet, WEG van onze operatie.” Rops keek geërgerd naar de schermen, die vrouw beviel hem ook niet. “CK, blijf stil en ga maar je gang.” * Tweede verdieping Een plas van rood, een lijk erin zwevend: Zo zag Paranoïde Sador nu. Zo’n herlijk gevoel was het, een soort after- image die zij alleen kon tasten, alleen zij kon die mooie geesten zien opstijgen. Eentje was blauw en de ander was rood, maar allemaal zacht, zo teder, zo mooi, zo kwetsbaar. Zo keek ze in het rond, al die mooie geesten van al die mensen bekijkend. Een paranormale fenomeen, eindelijk was ze getuige van een. Zoveel van haar vrienden hadden ze gezien: draken, marsmannetjes, op hol geslagen lichtjes, dit was haar eerste keer en ze was hoog in de wolken. Het moest invloed zijn van de injectie van gister. Nu moest ze maar Uice vinden om hem erover te vertellen. * Een paar uur eerder Uice zat allang in de lampenwinkel. De lichten waren aan het draaien en draaien, mooie sliertjes in de lucht. Duizend maal knipperde hij met zijn ogen, open, dicht, open, dicht, open, halfopen, dicht, dichter. Hij wist niet hoe het kwam maar de lichten kwamen nog bij zijn hersens, en elke keer veranderde de licht van kleur en grootte, soms was hij minuscuul en zwart, en dat terwijl hij recht de lamp in keek, en soms was ie groot als een broodje, en lekker ook. Oh ja, dit was de shit, dit Caribische marmelade zwierde door zijn bloedvaten, en hij voelde zich zo los en zweverig. Inmiddels Er was niks meer, geen licht, alleen barstende geluiden, rotgeluiden, explosies en duisternis en stoornissen van geluid. Zij lieve lichten waren dof, hij kon ze voelen branden achter zijn oogleden, vieze sloerie lichten, ze plaagden hem al de hele tijd. Wie begon nou met explosies te gooien en wie THE FUCK was die supergirl die zo mooi door de lucht zoemde, en waar is ze gebleven. Teveel vragen vlogen door zijn bewustzijn, teveel, teveel, te veel… * Het gebeurde eer ze het wist. Haar lichaam reageerde, haar lichaam viel, haar bloed op het trottoir, haar haar in de wind, haar gezicht op baksteen. Net had ze een uitweg gevonden, voor twee minuten had ze zoet lucht geproefd. Ze zou net terug gaan om haar gelieve te vinden.Ze dacht aan Paranoide; ze zou nooit meer die mooie lippen kussen, nooit meer een heftige befronde tijdens de werkpauze. Nooit meer... Coolkast stapte van achter de hoek om, en keek naar zijn meesterwerk. Hij had haar met een silencer bekogeld, ze was dood voor ze het hoorde. Snel ging hij te werk, hij moest haar lichaam snel naar binnen brengen eer het ontdekt werd. Terwijl hij haar sleepte viel een foto uit haar zak, een pasfoto gemaakt in een van die goedkope tentjes op de station, op de achterkant stond in zwierige letters gemeld; “Ik zal altijd van je houden Paranoide, 14-4-2006, jou geliefde Cherry Springs. Twee jaar waren ze samen. CHERRY SPRINGS IS DEAD! What was her task in the 46th game?
Spoiler
Laatst gewijzigd op 14-04-2008 om 21:29. |
![]() |
||
Citaat:
Kusje voor degene die hier spelfouten uithaalt btw.
|
Wie ik nu nog vreemd vind zijn Sterremeisje, Lisa, Hanneke...
DP vond wel heel hard dat Uice eruit moest (dacht ik?) wat weer even in het voordeel spreekt voor Uice. CS is eruit, Lisa vond CS verdacht en CS vond Lisa verdacht... Hmm. Lisa heb ik niet eerder echt verdacht gevonden, maar dit zegt wel wat natuurlijk. En dan nog steeds Coolkast... maar DP vond Coolkast ook verdacht en DP bleek weerwolf, duss... Coolkast verdwijnt eventjes naar de achtergrond. Dan hebben we nog Katje.. haar verdenk ik niet echt. Zijn er anderen die wel verdenkingen naar haar hebben? Pippeloen... weet ik ff niet, ga morgen eens ff doorlezen. Paranoide, als zij nu wolf is, zit ze echt in een toppositie. leuke speelster, veel theorien én Sador verdacht haar. bij zowel TRA als Trimm Trabb heb ik onderbuikgevoelens, maar weet niet of ik daar nu wel op af moet gaan... heb met beide n ooit eerder gespeeld en zeker voor Trimm is vergelijkingsmateriaal moeilijk. En Rups verdenk ik totaal niet.
|
Verwijderd
|
Oh noes, mijn kersenbeekje
![]() ![]() ![]() Maar een dorpeling, dat kon natuurlijk erger. Ik ga straks maar wat oudere posts doorpluizen, want ik moet vanavond een verslag schrijven en morgen ben ik de hele dag weg, dus ik moet vannacht al stemmen. Jammer, want nu kan ik de posts van morgenmiddag niet zien. |
![]() |
|
DP stoppen met posten. Dood is dood. Of het nou spel-gerelateerd is of niet. Dan klik je een keer, onoz. Zeurkous.
Balen dat ik dood ben! GO dorpelingetjes, GO! Misschien wist ik te veel! *hinthint* Maar goed, ik ben dus dood. Kusjes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Sterremeisje verdacht DP als eerst. Hoewel ze het later wel weer terugkrabbelde. EoS denkt dat ze geliefde is. Opzich heeft EoS door zijn vaak spelleider zijn wel vaak door wie welke functie heeft. Als ze echt geliefde is, is het denk ik wel slim om haar nu op te hangen.
|||
Citaat:
Citaat:
En Eye of Sauron ook niet. Hij heeft nog geen enkele keer een goede reden voor een stem gegeven ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
CS, jij mag ook geen spelgerelateerde dingen meer posten, jongedame.
![]() Ik heb de posts in dit topic nog eens bekeken en ik kom er niet echt uit. Hanneke en Lisaaah vind ik een beetje.. Inactief. Beide hebben een aantal keer hun stem niet doorgegeven en Lisaaah is bovendien vrij venijnig aan het reageren op haar beschuldigingen. Ik weet nog dat ze de vorige keer ook vrij agressief reageerde op beschuldigingen haar kant op en toen bleek ze een wolf, dus ik vind dit wel enigszins verdacht. Katje staat ook m'n verdachtenlijst, omdat ze op dezelfde manier lijkt te spelen als de vorige keer en toen was ze verrader. Ze neemt dezelfde riskante keuzes en zegt vervolgens dat ze die niet genomen zou hebben als ze wolf was. Dit is trouwens ook een beetje de strategie geweest van Sador, die hetzelfde riep nadat hij reuzeopvallend op mij gestemd had. Bovendien is Katje één van de coolkast-stemmers. Daar moet wel nog een wolf tussen zitten denk ik. Zij en EoS waren er ook vrij snel bij toen Sador beschuldigd werd, wellicht omdat hij zijn medewolven had gePM'd met 'he kom eens zeggen dat jullie op coolkast stemmen' in de hoop op schaapgedrag. Overigens vind ik EoS niet echt verdacht, alleen een beetje stil. Uice vind ik nog steeds anders posten dan vroeger, maar hij is voor mij verdachte-af omdat hij en CS de eersten waren die op Sador hebben gestemd. Röps vind ik ook niet echt verdacht en daar had ik ook een of andere reden voor, maar die ben ik vergeten omdat ik al het bovenstaande moest onthouden. ![]() Deze hangronde ga ik waarschijnlijk voor Lisaaah of Katje. Katje vind ik verdachter gedrag vertonen, maar Lisaaah staat niet in de Vlinder-lijst. (Die lijst doe ik er nog even bij onder een spoiler:
Spoiler
Twee mensen uit deze lijst bleken dorpeling te zijn.) Welke van de twee het wordt besluit ik dus later op de avond of wellicht morgenochtend, afhankelijk van of ik dan tijd heb en van wat er nu nog allemaal gepost wordt. Coolkast vind ik trouwens niet verdacht, omdat hij voor de uitslag gezegd heeft op Sador gestemd te hebben. Bovendien zijn de mensen in de Sador-lijst iets minder verdacht, behalve de mensen die op het laatst zeiden van 'ohja ik stemde ook op hem', want als daar wolven tussen zitten dan had hij nooit de meeste stemmen gehad. Denk ik. |
![]() |
|
Mijn theorie is juist dat Coolkast niet op een medewolf wilde stemmen en pas op het einde besloot dat te doen om Paranoide over te halen op Sador te gaan stemmen. Ik vind gewoon iedere stem op Fantome verdacht omdat het toch wel zeker was dat die cupido is.
De verdenking op Katje komt ook wel een beetje uit de lucht vallen, Paranoide. Ik heb haar wat meer in de gaten gehouden omdat ze zo plots op dat lijstje van Vlindertje verscheen, maar ze post vrij uitbundig en aangezien ze geen verrader kan zijn is haar poststijl niet echt wolfachtig. Dat het één van de coolkast stemmers is (net als ik) zegt nog niet al te veel, aangezien er steeds meer Sador stemmers kwamen. Alleen EoS vind ik van dat lijstje verdacht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
blablabla, ik vind het gewoon raar dat iedereen klakkeloos aanneemt dat fantome onschuldig is, dat is toch vreemd? ik ben geen geliefde, en als ik wel geliefde zou zijn én fantome cupido, dan zou ze nog geen bedreiging zijn, want volgens haar verhaal weet ze niet wie de geliefden zijn. dus.
maar goed, cs dood, aangezien zij als eerste echt voor sador ging en ik geen bedreiging ben, want jullie verdenken mij. heerlijk, dan loop ik geen risico in de eetrondes iig ![]() lisa blijft voor mij trouwens een beetje verdacht persoon. uice is wel een beetje vrijgepleit en de rest die ik verdacht vind kan ik niet echt verklaren, ik baseer het gewoon op hoe die mensen in vorige spellen speelden en hoe ze dat nu doen. ik kan wel proberen het uit te leggen, maar dat gaat me gewoon niet lukken. trouwens, paranoide, lisa verdedigt zich altijd venijnig, of ze nu schuldig of onschuldig is, dus dat is op zich niet echt een reden haar te verdenken. haar inactiviteit eerder. hanneke is ook wel erg stilletjes en ik vind rops dus ook stil vergeleken met vorig spel. hij komt niet met nieuwe ideeen, is enkel aan het voortborduren op al bestaande verdachtmakingen en zorgt daarbij dat hij er elke keer voordelig uitkomt. ik vertrouw het gewoon niet. [edit] al ben ik het met hem eens wat eos betreft, wat prima klopt in mijn theorie: wolven maken altijd wel een andere wolf ergens in het spel verdacht. Laatst gewijzigd op 14-04-2008 om 22:56. Reden: spelfout :o |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Uhm sterrenmeisje, je zegt wel erg rare dingen vind ik. Sorry. Ten eerste, lees de cupido-discussie in het vorige topic nog eens.
Ten tweede werd ik vorig spel op dag 1 al onterecht voor wolf aangezien. Ik kon weinig anders dan me verdedigen, maar ik heb toen buiten een one-liner niet gesproken over andere verdachten. Nu kom ik op de proppen met dat ik reden heb om Coolkast nog steeds niet te vertrouwen en dat ik (als eerste hier?) EoS z'n stemberedenering slecht vind. Jij zegt dat ik niet met nieuwe ideeën kom. Je schuift in ieder geval een aantal plaatsen omhoog op mijn lijstje sterrenmeisje. Maargoed, ik ben blij dat je er bij mij deze keer een reden bijgeeft (in tegenstelling tot de vorige keren dat ik werd genoemd in je posts). |
![]() |
|
Verwijderd
|
*zucht*
![]() [edit] en eos had ik idd ook al verdacht genoemd, ik ben gewoon niet goed in beargumenteren en discussieren, dus daar kan je lang op gaan wachten als je graag tekst en uitleg wilt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik wist niet eens dat jij dat was
![]() ik vind dat je poepredenen hebt om mij verdacht te vinden en dat je vervelend doet (met je "eet me dan op whine whine" en dat je, op deze discussie na, nog geen nuttige inbreng heb gehad. en ik vind je ava irritant, maar dat zijn geen redenen je verdacht te vinden. ik vind je verdacht omdat je heel anders speelt dan vorige keer. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik weet dat Katje geen verrader is en ik twijfelde nog tussen 'verrader' en 'slechte functie' in mijn betoog hierboven, maar het moge duidelijk zijn dat die bewering gebaseerd is op dat de speelstijl van de verrader best kan lijken op die van een wolf. In de zin van, ze staan aan de slechte kant, proberen niet op te vallen als zodanig en ondertussen zaaien ze verwarring onder de dorpelingen zodat ze elkaar eruit stemmen. Verder, hoezo 'uit de lucht vallen'? Ik vind dat in dit geval een vreemde bewering. Als ik nou zei van 'ik vind Katje verdacht en daarmee basta', zou dat inderdaad wel kloppen, maar ik heb er een duidelijke redenering voor gebaseerd op de afgelopen paar rondes, dus ehh. Citaat:
Maar goed, wat het tweede deel betreft heb je gelijk, dus point taken. (Ook omdat sterrenmeisje nu zegt dat je je altijd venijnig verdedigt, trouwens. Hoewel ook zij je wel verdacht vindt.) Desalniettemin vind ik je oprecht wolvig overkomen. Je was trouwens ook één van de verdachten van CS, dus het kan zijn dat ze haar daarom hebben opgegeten, naast wraak voor haar Sador-stemmerij dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat zitten jullie me nou in de war te maken allemaal, ik had het net allemaal uitgevogeld voor mezelf en nu weet ik weer niet voor wie ik moet stemmen terwijl ik dat toch echt vanavond moet beslissen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals ik al eerder gepost heb, denk ik idd dat sterrenmeisje een geliefde is, ik denk met Coolkast.
Dat lijkt me de enige reden waarom ze fantome eruit zou willen hebben, en nogmaals, ik vind het nogal vergezocht om te denken dat het een wolvenstreek is, maar ik sluit niks uit. Later zeg je dat je het deed om conclusies uit de stemmers op DP of Coolkast te trekken, vind ik een vreemde reden om dan op iemand te stemmen waarvan je min of meer uit kunt gaan dat die persoon cupido is. Maar misschien is het wel een grote truc zoals katje zei, dat jij er iets mee te maken hebt. Of je wolf ben betwijfel ik ten zeerste maar geliefde denk ik toch wel. Dan is er nog Lisaah, die reageerd nogal fel op het 'onderbuikgevoel' van CS. Maar dat is voor mij niet verdacht, dat zou nogal dom zijn als wolf. Wie voor mij het meest verdacht is, is Hanneke. Haar post komen wolverig op me over, veel zeggen met weinig inhoud. Zij wil graag de geliefden eruit, dit wilde sador ook zo nodig en die was ook wolf. Als wolf komt dat wel goed uit natuurlijk, dan zijn de verdachten buiten je straatje. Ik wil de geliefdes uiteraard ook een keer dood hebben, maar ik heb nu liever een wolf dan de geliefdes. Verder is ze ook erg stil. Ik zie dat ze al een paar keer eerder verdacht is geweest, maar dat heeft verder nooit doorgezet. Ik stem iig op Hanneke. Hanneke Pippeloen |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik snap je redenatie pip, maar ik snap nog steeds niet waarom coolkast nou verdacht is eigenlijk. (en ik ben geen geliefde, maar ja, dat zou ik ook zeggen als ik het wel was
![]() over hanneke heb je misschien wel gelijk, maar ik ben er nog niet over uit. en ik kan morgen nog de hele dag bepalen naar wie mijn stem gaat. ik vind eigenlijk eos ook best verdacht, maar ik ben er gwoon nog niet over uit... |
![]() |
||
Citaat:
Aangezien ik er deze avond m'n hoofd niet genoeg bij heb om hele theorieen uit te vogelen, ga ik maar op m'n allereerste 'onderbuikgevoel' af en stem ik op Katje. Klinkt mss als een stomme reden, maar ik moet toch iets. Ik ga slapen. ![]() Hanneke Pippeloen Katje Trimm Trabb
Laatst gewijzigd op 14-04-2008 om 23:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb coolkast gestemd omdat ik geen zin had om gelijk spel uit te lokken. Toen moesten er nog 5 mensen stemmen en 2 twijfelden nog. Ik noem hem ook verder niet als verdachte, maar wel geliefde met jou. Ik geef toe dat het een domme keus was om op hem te stemmen ipv Sador, maar mijn stem op het laatste moment veranderen zal ik niet snel doen.
Maar nu wil ik liever een wolf eruit dan de geliefden, die kunnen altijd nog dood. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hanneke Pippeloen Katje Trimm Trabb |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |