Ja, streepjestrui is "raitapaitainen", zo een heerlijk debiel woord. We hadden als "buitenlanders" zo een hele rap gemaakt met al het fins wat we konden, daardoor heb ik veel van die dingen onthouden.. is overigens wel de perfecte manier om onzin in je hoofd te stampen.
Stom he hoe alleen onhandige dingen blijven hangen.. mja, de liedjes zitten er bij mij bijv. zo goed in doordat het gewoon helpt iets met melodie te onthouden, dus kan ik "Stille nacht, heilige nacht" in het fins ook en nog een liedje wat echt fins is maar van beiden weet ik dus helemaal niet meer wat ik precies zing
En doordat ik een dansopleiding deed weet ik allemaal van die woorden als "bekken", "ruggengraat", "sluit je ogen", "borstkas" etc. (Nou ja, stiekem hadden we die ook weer in een hoofd, schouders knie en teen melodietje gegoten om te onthouden

( Echt nutteloos in dagelijks taalgebruik!
Ik heb het ook met het zweeds, ik had zweedse huisgenootjes en uit hun gesprekjes heb ik van die suffe dingen onthouden.. of bijvoorbeeld "klicka här om du vill logga in" (klik hier als je wil inloggen) van het msn op hun laptop. Ohja en een liedje over donuts
Maar goed, dit gesprek moeten we maar voortzetten op een toekomstige meeting