Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Door dit topic krijg ik echt veel zin om te spelen
![]() Ik heb een lvl 70 mage en een lvl 69 warrior op een pve server waar ik nooit meer mee speel en ben nu een (voor het eerst horde) druid aan het levellen op een pvp server met een rl vriend. Druid is al lvl 47, gaat hard en vind het wel leuk. Wil binnenkort ook nog een belf pally rollen. Vind het alleen zo zonde van m'n ally chars die op die andere server aan het verstoffen zijn. Ik probeer die rl vriend te overtuigen dat we ons guild moeten uitbreiden maar hij wil als hij 70 is gewoon overstappen op een groter guild dat al flink aan het raiden is :/ |
![]() |
|
Lvl 28 druid momenteel, wel alchemy al 'n lvl of 4 op 225, herbalism op 183, fishing op 225 en first aid op iets rond de 150 ofzo... Wel bluh dat ik m'n alchemy pas verder ga kunnen ontwikkelen als ik lvl 35 ben.
![]() ![]() ![]() Nu, heb wel 'n vrij mooie gear voor 'n niet-twink resto druid van lvl 28, al zeg ik 't zelf... ![]()
||
Citaat:
Atm mijn acc: http://eu.wowarmory.com/character-sh...ine&n=Skraedur
|
Uu nice, go for iiit. : D
Hm, onze guild heeft wat moeilijkheden met raids vullen.. hopen dat dat snel opgelost wordt, hebben wat ongeluk gehad met new recruits die vlak nadat ze in de guild kwamen stopten met wow enzo.. echt heel stom. ![]() Alliance side begint mn disc priest wel al wat resilience te krijgen, en heb nu ook een 5v5 die gewoon leuk is (en ook nog eens goed werkt). ![]()
|
Gister na 5 maanden Kaz'rogal gekilled te hebben eindelijk dat shield geloot ( Tank echt al sinds begin november met een Aldori Legacy Defender, echt ziek ). Sowieso heb ik het altijd wel een epic fail van Blizzard gevonden dat zowel in SSC als TK geen enkel warrior shield te halen valt...
Op naar Bulwark of Azzinoth tbh ![]() ![]()
|
M'n druid is ondertussen al lvl 33, nog twee lvls en ik kan m'n Philosofer's Stone gaan gebruiken...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Naxx is juist de leukste instance in WoW tot nu toe. Het grote aantal en diversiteit van de verschillende bazen doet et em.
Het is alleen jammer dat het zo vlak voor tbc werd gereleased. Een heleboel guilds waren er helemaal niet aan toe gekomen om het uberhaupt eens te proberen. Gelukkig hadden wij t wel gecleared, server first zelfs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Qua raiden zit ik nu in een complete dip door school.. Heb nauwelijks nog tijd om ook maar iets te doen, en als ik online ben ga ik maar questen met mn compleet verse priestie van level 26 nu. Is weer eens wat anders en aangezien ik niet meer tijd heb dan een paar questjes vind ik dat boeiender dan telkens maar weer die daily's.
Op m'n lock heb ik nu de volledige S1 set en de staff en nog wat andere items, dus heftig pvpen voor de honor om daar weer dingetjes van te halen doe ik ook niet meer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, op level 70 is de romantiek wel zoek. Maar het ging uiteraard om lvl 60. Toen 140 (oid) healing op je mace nog massive was. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 |