Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2008, 19:47
Verwijderd
@ Nijn, vorig jaar, ik examens, twee voorbeelden:
- filosofie zelf nagekeken 3,6; uiteindelijk cijfer 8,3
- wiskunde zelf nagekeken 5,3; uiteindelijk cijfer 6,5

Echt, niet teveel waarde eraan hechten!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2008, 19:58
indigo
indigo is offline
Lang niet geweest hier, wel af en toe meegelezen. Ik heb het zo enorm druk, maar het gaat goed. Nu ga ik eventjes mijn hart luchten.

Vandaag even een down-dag. Ik had geen zin om te leren, de hele dag op de uni te zitten en naar mijn kamer te gaan. Nu ben ik hier en is mijn jam en brood uit de koelkast/vriezer gejat . Ik ben echt verbijsterd, dat dóe je toch niet. Ja, ik weet dat het erbij hoort en dat het vaker gebeurt, maar ik vind het toch stom. Het voelt alsof ik zelfs in mijn eigen huis niet veilig kan zijn. Nu heb ik een briefje op de koelkast geplakt, hopelijk voelt diegene zich er door aangesproken.
En ik kwam er net achter dat ik best weinig geld had omdat ik nog geen geld van m'n werk binnen heb en omdat ik mijn lening was vergeten te verhogen. En met stufi + wat van m'n ouders red ik het gewoon niet, al geef ik echt niet veel uit. Okee, mijn telefoonrekening was heel erg hoog, dus daar ben ik nu op aan het besparen. Misschien moet ik wat van mijn spaarrekening overmaken, maar die gegevens liggen allemaal bij mijn ouders, dus dat kan pas donderdag. Ik was echt in paniek, ik mag niet rood staan en het voelt alsof ik helemaal niet met geld kan omgaan .
Verder moet ik dodelijk hard leren, want ik heb de weken hiervoor vooral van de zon genoten en dat is niet goed (nouja, op zich wel natuurlijk, maar niet als je je tentamens goed wil maken). Dus ik heb een streng schema gemaakt en dan ga ik vanavond ook nog wat werken, dan verdien ik ook nog wat. Gelukkig krijg ik best veel voor schrijfwerk achter de computer thuis, ik vind het haast té veel . Nadeel is dat je jezelf niet zo verplicht voelt om het te doen...
Anyway, aan het werk, niet huilen. Slik.
Ok, positieve puntjes: ik had vandaag een goed oefengesprek en ik heb een goed voor mijn huisartsstage en het was daar echt heel interessant!

Edit: Lentekriebel, gefeliciteerd! *Strooit confetti*
Oud 19-05-2008, 20:17
Verwijderd
Citaat:
@ Andijvie: waar heb je hem nou ineens gevonden?
Toen Rogier een broek uit de kast pakte kwam hij ineens ergens vandaan rollen, in de broek kan hij niet hebben gezeten; daar hadden we uitvoerig in gezocht allebei, dus we weten nog steeds niet waar hij wel verborgen zat drie weken lang. De broek zat wel in een soort hoes, dus misschien zat hij daar in ofzo. Vreemd maar wel erg fijn dat hij terug is

Citaat:
@ lentekriebel: Gefeliciteerd!

@ alle eindexamenkandidaten: heel veel succes
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 20:36
metallica
metallica is offline
Pff, hospiteren... Waren die mensen zo aardig om te zeggen dat ik morgen kon komen ipv donderdag, kan ik alsnog niet gaan omdat het openbaarvervoer staakt en ik helemaal niet tot zeist kan komen... klotezooi... Maarja, morgen ga ik weer
Oud 19-05-2008, 20:49
Verwijderd
Waarom gaat iedereen in Zeist hospiteren? Zo leuk is het hier niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 20:51
Verwijderd
@lentekriebel: gefeliciteerd!

Citaat:
@ Lienepien: het valt me op dat je de laatste tijd veel minder zenuwachtig bent voor je presentaties. Goedzo!
Ja, dat idee heb ik dus ook. Vandaag ging ook best goed, liep een paar keer een beetje vast toen ik iets ingewikkelds niet helemaal goed uitgelegd kreeg in het Engels, maar 'k stond niet te trillen ofzo.
Echt fijn!

Citaat:
Ik weet het, maar dat komt omdat ik alles voor mezelf altijd weer verantwoorden. Vooral als ik aan het typen ben, dan ga ik in discussie met mezelf.
Ik had gehoopt dat alles weer goed zou voelen nu het probleem weg is, maar dat valt tegen. Nu heb ik weer ruimte voor schoolstress.
Ik hoop dat je presentatie goed ging vandaag (})
Als de ene stressfactor wegvalt komt er vaak wel weer een andere voor in de plaats. Succes met studeren!

Citaat:
gefeliciteerd lentekriebel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *zingt liedje*

ot:Bloeduitslag gekregen.
Ik heb bloedarmoede, mijn HB is 6.1.
Ook was me kalium op de ondergrens, 3.7
verder was t wel oke.
Nu ben ik vet moe, maar moet vanavond nog trainen..
Krijg je van die tabletten, of moet je heel ijzerrijk gaan eten? (Of allebei?)

Citaat:
Nooit gedacht dat het zó slecht zou gaan. Ik heb nog niet eens genoeg punten voor een 3 voor wiskunde, daarmee sta ik ineens op zakken..
Nederlands zal rond de 5 liggen, ook zeer slecht dus.
Al het oefenen voor niets, al het leren voor niets. Ik had niet zo hard mijn best hoeven te doen, ik had niet naar die training gehoeven, ik had al die oefenexamens niet hoeven te maken. Ik had nooit naar vwo moeten gaan, ik kan dit helemaal niet. Ik kan het echt niet
Echt waar is die hele hoge brug als je hem nodig hebt
*knuf*
Probeer het voor nu te parkeren, om niet je andere examens te beďnvloeden. Het zou me niks verbazen als je véél te streng nagekeken hebt.
Wees een beetje lief voor jezelf hč!

OT: Presentatie ging dus best oké, daarna nog even met een studiegenootje geluncht en daarna aan de opgaven gewerkt die voor morgen af moesten. 't Is denk ik best goed gelukt, ben er in ieder geval tevreden over.

Ik twijfel wel heel erg of ik m'n 3e vak zal laten vallen. Ik heb er nu nog nauwelijks werk aan, maar er komt een hele grote eindopdracht en ik heb op dit moment m'n handen al vol aan de andere twee vakken. En als ik dan over een aantal weken die opdracht er nog naast moet gaan doen denk ik dat het gewoon teveel wordt. Met de decaan had ik afgesproken om 2 vakken te doen, maar wilde het stiekem toch graag weer proberen, of ik het al weer kan, 3 vakken.
Dus het voelt een beetje als falen, als ik nu toch afhaak. Opzich kan ik het best volgend jaar doen, dan moet het naast m'n afstuderen. Ik zou er graag nu al vanaf zijn, maar 'k weet niet wat wijs is...
Dilemma.

Morgen college, ggz en misschien sporten. Dat laatste zou ik eigenlijk gewoon moeten doen, maar ben nu alweer zo gestresst...
Ik zie wel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 21:06
Nijn*
Nijn* is offline
oeps, béétje heftige reactie. Sorry, ben nogal een dramaqueen, jullie hebben vast allemaal gelijk. Het voelt alleen zo oneerlijk.. Ik heb er écht hard voor gewerkt, ik ben op wiskundetraining geweest, ik heb al twee jaar bijles, ik maak áltijd mijn huiswerk, ik heb ontzettend veel oefenexamens gemaakt en nog kan ik er geen voldoende uitslepen. Ik vind dat niet eerlijk, als ik zie dat klasgenoten van mij minimale inzet tonen en alsnog een voldoende halen, ik snap dat niet, ik kan dat totaal niet hebben en hoop nu ook dat iedereen die niet hard heeft gewerkt een onvoldoende heeft Kreeg je maar een cijfer voor je inzet, dan zou ik sowieso een 8,5 krijgen

Maar ik heb niet ge-amt en dat betekent dat ik al 6 weken gestopt ben vandaag De spanning was echt even op z'n allerhoogst maar ik heb gejankt en gepraat en ik ben boos geworden en heb het niet opgekropt en dus hoef ik mezelf dan geen pijn te doen.
Morgen geschiedenis, samen met aardrijkskunde en Frans vrees ik daar het meeste voor. Heb het net nog eens helemaal doorgesproken met mijn papa maar ik haal al die kutoorlogen door elkaar en ik ken geen jaartallen en kan nauwelijks verbanden leggen tussen 't een en het ander. Het is ook zo veel, zo ontzéttend veel. Ik raak er helemaal moedeloos van. Heb er lang niet genoeg aan gedaan geloof ik en nou ja.. ik trek het echt niet als ik NOG zo'n kutexamen krijg morgen.. aahrg, bahkutshitpoepblaat.
Oud 19-05-2008, 21:24
Verwijderd
Net met mijn collega zitten smsen. Morgen moeten we weer samen werken en ik ben blij dat we het zo goed met elkaar kunnen vinden. Maar wat wil je ook, we zien elkaar >20 uur per week dus wat dat betreft bespreken we ook vrij veel samen en klikt het gewoon goed.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 21:47
Sens.
Sens. is offline
@ Nijn: Jouw reactie is heel goed te begrijpen... Het is altijd heel erg jammer als je er zo voor gewerkt hebt... Maar het mag dan mss cliché zijn, de werkertjes zullen het halen ( ook op de universiteit of de hogeschool )
En er is altijd het voordeel dat je jezelf niets te verwijten hebt als je toch een onvoldoende hebt, want je heb echt alles gedaan wat je kon (Daar trek ik me altijd aan op als ik het even niet meer zie zitten)

Mijn lezersbrief ging wel oké De prof was trouwens heel erg vriendelijk tegen mij en dat deed me toch wel plezier. ( Ik heb een aantal oefeningen laten verbeteren door hem en ik ben alle lessen geweest.)

Ondanks dat de treinen morgen staken, geraak ik toch op school! Vanmiddag was ik iemand aan het helpen met sociologie en die stelde nadien spontaan voor om me te komen halen

En morgen de rest van de dag hard werken !

@ eindexamenstudenten: Nog veel succes

@ Lentekriebel: Proficiat (21 lijkt me zo volwassen )
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 21:52
Verwijderd
Bah.

Ik weet het niet, maar ik begin hoe langer hoe meer op een soort van alcoholist te lijken. En dat is niet de status waarin ik mezelf zie. En daar baal ik van. En ik weet het allemaal wel, maar ik voel me zo stom om dat te zeggen, hoewel het ook wel weer oplucht. Ofzo. Ik moet gewoon nokken

Laatst gewijzigd op 19-05-2008 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 22:14
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
oeps, béétje heftige reactie. Sorry, ben nogal een dramaqueen, jullie hebben vast allemaal gelijk. Het voelt alleen zo oneerlijk.. Ik heb er écht hard voor gewerkt, ik ben op wiskundetraining geweest, ik heb al twee jaar bijles, ik maak áltijd mijn huiswerk, ik heb ontzettend veel oefenexamens gemaakt en nog kan ik er geen voldoende uitslepen. Ik vind dat niet eerlijk, als ik zie dat klasgenoten van mij minimale inzet tonen en alsnog een voldoende halen, ik snap dat niet, ik kan dat totaal niet hebben en hoop nu ook dat iedereen die niet hard heeft gewerkt een onvoldoende heeft Kreeg je maar een cijfer voor je inzet, dan zou ik sowieso een 8,5 krijgen
Ha Nijn*, behalve de wiskundetraining heb ik precies hetzelfde. Ik heb zelfs al langer bijles, omdat ik (vooral in de onderbouw) echt slechte punten haalde en veelvoudig het inzicht niet had. Gelukkig gaat het steeds beter. Ik doe zelfs wiskunde B1, vind ik voor mezelf iets om op zich al trots op te zijn.
Die oneerlijkheid waar jij het over hebt, zal er in de wereld altijd zijn. Maar vergeet dan niet dat jij zoveel rijker bent qua karakter en persoon. Jij hebt geleerd wat het is door te zetten, jij hebt geleerd wat het is om hard voor iets te moeten werken en het toch niet te krijgen. Dat is ook belangrijk, ook al heb je er in directe zin op school niets aan

Succes morgen!
Ik ga natuurkunde doen morgen. Hm. Daar ben ik ook niet zo'n held in en die oefenexamens ja ik weet niet ik haal steeds veeeeel te weinig punten. Het komt ook omdat ik te weinig heb geoefend hoor, ik heb er pas één helemaal gemaakt. Morgenochtend nog wat tijd .
Pf. Ik weet dat dit voorbij is voor ik het weet, maar het voelt nog erg lang nu en ik ben al zo moe !

Morgen weer een dag. Nu slapen <3 (hopelijk slaap ik een beetje)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 22:57
Redhair
Redhair is offline
Soms liggen de woorden 'ik houd van je' op het puntje van mijn tong. Ik hou ze binnen, ik heb er een hekel aan als mensen dat snel zeggen. Maar nu begrijp ik die mensen ook ergens. Ik wil hem gewoon vertellen dat ik echt gek op hem ben, ook al lijkt het soms anders, doe ik soms afstandelijk. Ik wil dan zeggen dat ik hem een paar maanden aan het lijntje heb gehouden, onduidelijk ben geweest, maar ik nu voor hem gekozen heb en er echt voor ga.

Het begint al leuk te worden. Ik zag onze 'relatie' al voor me, inclusief alle feestjes. Dit weekend gaan we misschien naar gent. Dit is waar ik altijd al van droomde. J. en ik deden nooit leuke dingen, gingen nooit ergens heen, zaten eigenlijk altijd thuis drugs te gebruiken. Maar K. en ik, dat gaat zo geweldig worden. Ik hoop dat dit weekend doorgaat. Lekker met zn bus naar gent touren, feesten, in de bus slapen, chillen. Zo de hele zomer door.

Allleen jaja, ik ben wel zo enthousiast maar weet dat ik me dan ook ergens over heen moet zetten. In de bus slapen betekent samen slapen. Dus niet bang zijn om wakker te liggen terwijl ik zijn lichaam steeds voel, niet in paniek raken als zijn lichaam voor mij opeens een ander lichaam is, van vroeger. Hem dus duidelijk maken dat hij niets moet proberen, dat het puur bij slapen blijft. Hem zeggen dat hem met spijt, dat het niet aan hem ligt maar dat het bij mij gewoon lang duurt, en hopen dat hij het begrijpt. Dat hij me snapt. Dat hij zich geen dingen gaat afvragen.

Maar hee, het is nog geen weekend en grote kans dat het niet doorgaat, omdat het feestje toch nog ergens anders is of hij toch geen zin heeft om helemaal dat pokkeneind te rijden.
Ik ben verliefd.
Oud 19-05-2008, 23:30
Verwijderd
ik ben een jaloers, gemeen, achterbaks, kréng.
help? thats not me. ik heb wel kapsones, ik stel me wel eens aan, ben wel eens onredelijk, maar jalóérs?
en zaken van het hart kan je niet sturen
omdat ik het niet ken hoop ik niet dat ik straks een of andere waas voor mn ogen krijg en hem gewoon keihard wegduw
En mijn 'gilles' laat me dingen zeggen, al wekenlang, dingen waarvan ik weet dat ze een pijnlijke gemene onuitwisbare impact hebben, néééé
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat niet eerlijk, als ik zie dat klasgenoten van mij minimale inzet tonen en alsnog een voldoende halen, ik snap dat niet, ik kan dat totaal niet hebben en hoop nu ook dat iedereen die niet hard heeft gewerkt een onvoldoende heeft duivel
Helemaal mee eens. Ik ben zo jaloers op degenen die vakantie hebben gehad. En ik merk dat het voor je CE-cijfer niet uitmaakt hoeveel je ervoor hebt gedaan.

Citaat:
Die oneerlijkheid waar jij het over hebt, zal er in de wereld altijd zijn. Maar vergeet dan niet dat jij zoveel rijker bent qua karakter en persoon. Jij hebt geleerd wat het is door te zetten, jij hebt geleerd wat het is om hard voor iets te moeten werken en het toch niet te krijgen. Dat is ook belangrijk, ook al heb je er in directe zin op school niets aan
Hoeveel meer levenservaring doe je op als je verder kijkt dan je schoolboeken en niet alleen maar zit te studeren?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 09:42
Verwijderd
Aah, ik heb echt geen zin om wat aan school te doen, en mn motivatie is weg!
En ik vind mn broertje heel zielig, want hij heeft eindexamen, maar hij is vandaag ziek en nou kan die niet..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 10:07
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Bleh keelpijn. ;(
Oud 20-05-2008, 10:15
Verwijderd
ik durf niet. Als ik dit verknal dan kan ik het hele jaar overdoen
Ik wou dat ik straks aan dat proefwerk zit en alles snap
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 10:22
light fighter
light fighter is offline
damn, morgen. Ik kan het toch niet aan. Mag ik please morgen overslaan en donderdag wakker worden?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 11:15
Nienna*
Nienna* is offline
O o o, ik flip 'm zo

Rotnatuurkunde.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 11:16
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: Uiteindelijk heb je toch meer punten bij elkaar gesprokkeld dan je nu denkt. Wiskunde A was bij mij altijd sprokkelen. Je hoeft maar een 5,5 hč.
Succes vandaag! *duimt*

OT: mwah, het gaat niet echt denderend. Gisteravond al niet en nu ben ik weer te laat op en dat is ook niet bevorderend.

Ik moet echt dingen lezen nu, misschien leidt dat af.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 12:02
Verwijderd
*brult* Ja ik weet dat ik flip als ie contact zoekt als ie vrij is, ja ik weet dat dat niet goed voor me is ja ik weet dat ik gevoelig ben voor dat soort dingen ja ik weet dat het dom zou zijn ja ik weet het ik weet het ik weet het! maar het zit nu eenmaal niet in mij om de boel dan maar de boel te laten....Verdomme. zát ik maar zo in elkaar. Hou op met al die stomme 'stel dat'-vragen en snap nou gewoon dat ik dat niet kan. Klaar. Als je niet oppast, vlieg ik terug en ga ik leven op een tientje per dag. Doehoei.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 12:35
metallica
metallica is offline
Straks naar vriendinnetje en hospiteren in Utrecht
Oud 20-05-2008, 12:38
metallica
metallica is offline
Citaat:
Waarom gaat iedereen in Zeist hospiteren? Zo leuk is het hier niet hoor.
Tuurlijk niet, maar je moet toch wat als je een kamer wil... Haha, eigenlijk wel triest dat ik voor m'n eerste kamer ben gaan hospiteren bij iemand van t forum
Oud 20-05-2008, 12:46
Nijn*
Nijn* is offline
Hm, geschiedenis leek erg goed te gaan, maar toen ik net de antwoorden bekeek had ik toch meer fouten gemaakt dan ik had gedacht.. Jammer dus. Moet opzich wel een voldoende hebben, toch? Geweldig, we hadden echt superveel geluidsoverlast van de bouwwerkzaamheden dus ik ga even flink klagen bij het LAKS
Nu nog maar even hard oefenen voor Duits, dat moet toch te doen zijn denk ik? Hmz.
Oud 20-05-2008, 12:58
Verwijderd
Ha, dat heb ik toch maar mooi wčl gedaan. Zonder dat iemand er achteraan moest jagen. Het komt nog wel eens goed met mij.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 13:08
Verwijderd
Iedereen succes met de examens deze weken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Nijn*: Ik meende te herinneren van vorig jaar dat de antwoordmodellen lang niet altijd volledig zijn bij geschiedenis. Het kan best zijn dat jouw antwoord toch nog wel iets van goed is. Je hebt vast hoger dan dat je nu denkt.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:59
Nona
Nona is offline
Pfff. Mijn semi-tentamen ging geloof ik wel goed. Althans, volgens mij heb ik de stappen goed uitgevoerd. Nu nog een verslagje schrijven en inleveren (al aan begonnen) en dan heb ik het vak afgerond. Dat wordt vast een voldoende.

En morgen nog een echt tentamen, ik hoop dat dat ook een beetje wil lukken. Ik hoop op veel mening-onderbouw vragen, dat kan ik wel. Ik heb in ieder geval alle stof gelezen voor de colleges, helemaal opnieuw doorlezen gaat geloof ik niet echt lukken. Te veel. Maar het was wel één van de leukste vakken, dan onthoud ik dingen beter. Dus ik zal er maar vanuit gaan dat het lukt.
Oud 20-05-2008, 15:45
Roosje
Roosje is offline
Hee Nijn, ik denk dat ze inderdaad veel meer goed rekenen dan alleen wat er in het antwoordmodel staat. ^^ Je hebt heus wel een voldoende joh, je moet jezelf niet zo opfokken.

Ot; natuurkunde ging dik goed! En geschiedenis ook geloof ik. <3
Edit: net natuurkunde nagekeken en ik mis geloof ik vijf van de 81 punten!

Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 15:49
Verwijderd
Ik ben echt moe vandaag M'n schoonzus vertelde dat dat narcosespul na ongeveer 4 weken uit je lichaam is, dus ik kan daar inderdaad nog last van hebben. Echt zooo irritant want ik moet veel verslagen afmaken Gelukkig zijn de docenten wel erg aardig, maar ja, ik zal ze toch echt een keer moeten schrijven, nog twee weken nauwelijks iets doen is niet echt een mogelijkheid. Goed, ik ga straks nog wat proberen te schrijven...

En ik ben verslaafd aan babyvoeding Die potjes van Olvarit met fruit. Zoo lekker
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 15:50
Verwijderd
Okee, dus niet iedereen in de klas wordt gerespecteerd... Maarja het is er "maar" 1...
Ik voel me wel heel erg goed in mijn nieuwe klas. Ik heb woensdags vrij en veel minder les dan in mijn vorige klas. De opdrachten die ik moet doen zijn ook heel leuk. Ik heb in het weekend gewoon het gevoel dat ik vakantie heb gehad en de "pauze" op woensdag is ook perfect getimed, ook al dacht ik in het begin dat vrijdags vrij zijn fijner was. Wel jammer dat ik dan vrijdag later thuis ben, maar woensdags vrij zijn is veel fijner. Eventjes naar school, dan lekker uitrusten, dan weer eventjes school, 1 dagje werken en dan nog lekker de avond en de zondag vrij.<3
Op school kwam ook nog een ex-klasgenootje met me praten. Echt heel leuk. Ik werd in de pauze ineens op mijn schouder getikt. Hij: Waarom zit je nou ineens in een andere klas? Ik het hele verhaal uitleggen. Ik was eigenlijk ook zonder afscheid weggegaan, maar het was dan ook na de vakantie en toen zat ik nog maar 1 dag in mijn oude klas + ik was allang blij dat ik daar weg mocht. Hij vroeg ook nog hoe het was enzo, maar hij liep voorbij omdat hij sollicitatiebrief wilde inleveren, omdat hij stage wilde lopen in Barcelona oid. Echt vet dat hij gewoon vraagt hoe het met me gaat. Kon ik van mijn andere klasgenootjes van zo goed als niemand verwachten.

Mijn broer gaat verhuizen. Dan is hij mijn buurman niet meer. Okee, ik zag hem al amper omdat hij het zo druk heeft en waar hij naartoe gaat is geloof ik maar paar minuutjes met de trein, iig niet lang, maar toch.

Oh, vriendje is lief en leuk en ja dit zeg ik bijna altijd, maar het is het ook gewoon waard om iedere dag opnieuw te zeggen! Ik wil hem nu graag laten merken hoeveel ik om hem geef. Hoe belangrijk hij voor me is.

Oh, wtf, nu ik aan het typen ben zie ik ineens de haarborstel. Ik kon hem vanochtend niet vinden en nu zie ik hem ineens.XD
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 15:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb mijn inleiding herschreven en naar mijn begeleidster gemaild. Ik weet niet of ze dat goed vindt (dat ik opnieuw mail, die inleiding is waarschijnlijk nog steeds niet al te best), maar anders gebeurt er niets. Ik probeer echt sterk en rationeel te blijven, maar is wel moeilijk. Hmpf.
Oud 20-05-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Beste Renske,

Van harte gefeliciteerd!!
Je hebt kaarten gewonnen voor de volgende festivals:
Lowlands, North Sea Jazz en Rockin’Park.
De kaarten worden in de week voor het desbetreffende event naar je verzonden.

Alvast veel plezier.
Met vriendelijke groet
naam
tudududududududu WHOEHOE
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 16:22
Verwijderd
kut. Ik heb het verknald Ik wilde zo graag eens een voldoende halen, maar blijkbaar kan ik dat gewoon niet.
nu moet ik alles voldoende halen wil ik nog slagen. bye bye zwaai zwaai diploma
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 17:26
Verwijderd
Ik zou het liefst heel hard willen , maar het komt niet.
Ik voel me zo waardeloos.

Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 17:29
Verwijderd
Citaat:
tudududududududu WHOEHOE
Ik ook! Alleen dan voor Mysteryland ipv Rockin'park, maar wel echt heeeel leuk!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 17:32
Verwijderd
Citaat:
tudududududududu WHOEHOE
Wauw, gaaf om zoiets te winnen zeg

OT: Pff, ik ben echt té moe Ik denk dat ik morgen thuis blijf en wat probeer te studeren ipv 4 uur aan energie te verspillen aan treinreis en 2 uur aan een beetje college. Ik denk er nog even over, misschien voel ik me morgen fitter, dan ga ik wel gewoon.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 17:44
moon
moon is offline
Ik ben echt bang dat ik dood ga, weer zo'n stomme angst. Mijn eetpatroon is al over langere tijd zo slecht...en ik leef nu echt al een tijdje met angst voor de dood om die reden. Ik denk dat ik een hart of herseninfarct krijg, dat mijn aderen verstopt raken...ik ben bang....maar verder gaat het goed...het lijkt me al heel positief dat de dood nu tenminnste niet iets is waar ik naar verlang.
Oud 20-05-2008, 18:01
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
kut. Ik heb het verknald Ik wilde zo graag eens een voldoende halen, maar blijkbaar kan ik dat gewoon niet.
nu moet ik alles voldoende halen wil ik nog slagen. bye bye zwaai zwaai diploma
*Knuff* Ik weet (helaas) echt precies hoe je je voelt.. Kom op meis, hoe zuur ook, probeer het nu even achter je te laten en ga de rest van de examens gewoon knallen! Het één is niet afhankelijk van de ander en wie weet gaat de rest wel heel erg goed. Ik weet dat het loze woorden zijn, maar wilde je toch even laten weten dat 'k met je mee leef.

OT: Oké dat oefenexamen van 2006-II was iets té deprimerend. Jammer, zometeen nog 2005-II oefenen en dan laat ik het erbij. Wat ik wel vrij eng vind is dat de norm voor Duits 1,2 al iets van twee jaar of langer op 0.0 staat .. pfft, ik moet toch echt die 4,5 halen, minstens.
Oud 20-05-2008, 18:24
coopergirl
coopergirl is offline
Dat sparen van mij wil dus echt niet lukken. Vandaag drie paar schoenen gekocht. Ik heb in de afgelopen drie jaar slechts één paar schoenen gekocht omdat ik nooit geld had. Nu dus voor 189 euro aan schoenen uit gegeven. De boeken voor het laatste kwartiel (a 240 euro) moet ik ook nog betalen. De benzineprijs staat nog erg hoog, dus die kosten zitten ook boven de 200 euro per maand.. Dan de verzekeringen.. Uitgaan.. Doordat ik behoorlijk afgevallen ben, paste ik geen kleding meer dus heb ik afgelopen week een rok, linnenbroek, twee mouwloze tops en een ander leuk bovenstuk (geen idee hoe het specifieke ding heet) gekocht. Sja, deze maand beur ik nog iets aan vakantiegeld, dat waren dan de schoenen.

Verder erger ik me aan mezelf omdat ik niet begin met het lezen van studieboeken. In no time heb ik weer een ontzettende achterstand en over minder dan vijf weken zijn de tentamens. Per tentamen maar een dag uittrekken en op het laatst beginnen met doorlezen is zo'n gestress... En elke keer het voornemen eerder te beginnen. Zodra ik op tijd begin, kan ik de lesstof niet opnemen. Totaal niet. Kan me niet concentreren en doe een half uur over het lezen van een bladzijde, zonder dat ik weet wat ik heb gelezen.

Ik ga nog maar even een uur wandelen, daarna douchen, vervolgens toch een half uurtje proberen te lezen. Morgen om 5.55 uur uit bed om te werken... Dat werk levert echt te veel darmkrampen op.. Ik zie er iedere keer zo tegen op.. Er heerst zo'n slechte sfeer, alle collega's roddelen over elkaar, de teammanager is een autoritaire man waar ik niet mee door een deur kan.. Altijd moet je harder werken en nooit is het goed genoeg. Nog 2,5 maand, dan ben ik er vanaf... Ik tel de weken af.
Oud 20-05-2008, 19:25
xxChange
xxChange is offline
Voel me kut. Heb weer het idee dat iedereen mij belachelijk vindt en ben mezelf weer aan het bestoken met hatelijke gedachtes.

Aan iedereen die zich kut voelt over de examens een hele dikke knuff. En aan die rest die em kan gebruiken ook. Alsof jullie dat zouden willen...pff jezus wanneer houdt dat hoofd van mij eens een keer op?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 19:37
melovescrizzle
melovescrizzle is offline
teveel stress de laatste tijd *zucht*
wachten op examenuitslag, voorbereiden op opname en voorbereiden op het thuiskomen van m'n autistische zusje. kutstress
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 19:55
Verwijderd
Knuffels en succes voor de eindexamenkandidaten!

Ik heb tegen W. gezegd hoe ik soms over mezelf denk. Hoe negatief en dat ik het soms niet meer zo zie zitten. En ze reageerde zo apart. Maar misschien dat ze geschrokken is. Nu voel ik me rot, had ik het niet moeten zeggen? Of toch wel?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 20:04
Verwijderd
Oh, ik ben zo vréselijk jaloers en voel me nu zó naar. En iedereen ziet het maar ik zeg niks en dat vinden ze jammer, dus nu ben ik alsnog de stomme trut. Gadver, wat moet ik met mezelf? Ik wil huilen en slapen, want ik ben dood op.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 20:13
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
tudududududududu WHOEHOE
Neem me meeeeee.

@ Nijn* e.a.: Ga hoe dan ook bij de examens NOOIT al voor je het cijfer hebt, ervanuit dat je een onvoldoende hebt gehaald; vaak is dat door de normering helemaal niet zo. Ik kon bij meerdere examens merken dat ik de stof gewoon op bepaalde punten niet goed had bijgehouden, en alsnog kwamen er prima zesjes uitrollen en was mijn overall gemiddelde een 6.5, nog prima voor de loting van rechten en ook prima aangezien ik het middelbare schoolwezen begon uit te kotsen en geen motivatie meer had.

Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 20:30. Reden: Peptalk
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 20:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dit is de tweede dag dat ik zo'n beroerde hoofdpijn heb. Het is niet prettig. En verder ben ik moe. Nog 1 dagje, dan heb ik weer een dagje rust van stage.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 21:14
Nienna*
Nienna* is offline
Pf ik heb hoofdpijn .
Dus nu ga ik lekker beneden theedrinken, ontspannen en dan weer slapen. Ik ben nog nooit zo blij geweest met slaap de afgelopen jaren.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 21:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn beoordelingsgesprek gehaald! Begin nu officieel aan m'n afstudeeropdracht en heb er weer 15 studiepunten bij M'n begeleiders waren dik tevreden en m'n stagedocent van school was onder de indruk van alles wat ik geleerd had, wist en deed. Ik ben zo blij en vind het zo tof. Op m'n vorige stage ben ik een dag voor dit gesprek weggegaan dus ben nog nooit zover gekomen maar ik kom er uiteindelijk wel!
Oud 20-05-2008, 21:38
kroot
kroot is offline
@ lentekriebel: nog gefeliciteerd
@ nijn en andere examenkandidaten: sterkte!
@ Daantje: wouw goed joh! Idd je komt er wel!

OT:
Het was echt een hel: wortelkanaalbehandeling, wat was dat kut zeg.
Er zijn bij mij kiezen getrokken, een kaakoperatie; maar dit overtrof echt alles. Af en toe schoot ik omhoog omdat ik echt nog wel wat voelde, er zit constant water achter in je keel dus je moet slikken, maar dat vinden ze weer niet fijn. Phoe phoe, ben nog aan het bijkomen...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 21:45
Nyawa
Citaat:
Hm, geschiedenis leek erg goed te gaan, maar toen ik net de antwoorden bekeek had ik toch meer fouten gemaakt dan ik had gedacht..
Toen ik geschiedenis nakeek twee jaar geleden kwam ik uit op een 3.8, mijn leraar op een 8.0, en hij was niet de soepelste. Dus je weet het maar nooit; bij een dergelijk maatschappelijk vak is er altijd veel meer goed dan je denkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten