Advertentie | |
|
![]() |
|
Pff, hospiteren... Waren die mensen zo aardig om te zeggen dat ik morgen kon komen ipv donderdag, kan ik alsnog niet gaan omdat het openbaarvervoer staakt en ik helemaal niet tot zeist kan komen... klotezooi... Maarja, morgen ga ik weer
![]()
|||||
Verwijderd
|
@lentekriebel: gefeliciteerd!
![]() Citaat:
![]() Echt fijn! Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Probeer het voor nu te parkeren, om niet je andere examens te beďnvloeden. Het zou me niks verbazen als je véél te streng nagekeken hebt. Wees een beetje lief voor jezelf hč! ![]() OT: Presentatie ging dus best oké, daarna nog even met een studiegenootje geluncht en daarna aan de opgaven gewerkt die voor morgen af moesten. 't Is denk ik best goed gelukt, ben er in ieder geval tevreden over ![]() Ik twijfel wel heel erg of ik m'n 3e vak zal laten vallen. Ik heb er nu nog nauwelijks werk aan, maar er komt een hele grote eindopdracht en ik heb op dit moment m'n handen al vol aan de andere twee vakken. En als ik dan over een aantal weken die opdracht er nog naast moet gaan doen denk ik dat het gewoon teveel wordt. Met de decaan had ik afgesproken om 2 vakken te doen, maar wilde het stiekem toch graag weer proberen, of ik het al weer kan, 3 vakken. Dus het voelt een beetje als falen, als ik nu toch afhaak. Opzich kan ik het best volgend jaar doen, dan moet het naast m'n afstuderen. Ik zou er graag nu al vanaf zijn, maar 'k weet niet wat wijs is... Dilemma. Morgen college, ggz en misschien sporten. Dat laatste zou ik eigenlijk gewoon moeten doen, maar ben nu alweer zo gestresst... ![]() Ik zie wel. |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Maar ik heb niet ge-amt en dat betekent dat ik al 6 weken gestopt ben vandaag ![]() Morgen geschiedenis, samen met aardrijkskunde en Frans vrees ik daar het meeste voor. Heb het net nog eens helemaal doorgesproken met mijn papa maar ik haal al die kutoorlogen door elkaar en ik ken geen jaartallen en kan nauwelijks verbanden leggen tussen 't een en het ander. Het is ook zo veel, zo ontzéttend veel. Ik raak er helemaal moedeloos van. Heb er lang niet genoeg aan gedaan geloof ik en nou ja.. ik trek het echt niet als ik NOG zo'n kutexamen krijg morgen.. aahrg, bahkutshitpoepblaat. ![]()
|
![]() |
@ Nijn: Jouw reactie is heel goed te begrijpen... Het is altijd heel erg jammer als je er zo voor gewerkt hebt... Maar het mag dan mss cliché zijn, de werkertjes zullen het halen ( ook op de universiteit of de hogeschool )
![]() En er is altijd het voordeel dat je jezelf niets te verwijten hebt als je toch een onvoldoende hebt, want je heb echt alles gedaan wat je kon ![]() Mijn lezersbrief ging wel oké ![]() Ondanks dat de treinen morgen staken, geraak ik toch op school! Vanmiddag was ik iemand aan het helpen met sociologie en die stelde nadien spontaan voor om me te komen halen ![]() En morgen de rest van de dag hard werken ! @ eindexamenstudenten: Nog veel succes @ Lentekriebel: Proficiat ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah.
Laatst gewijzigd op 19-05-2008 om 22:06. |
![]() |
||
Citaat:
Die oneerlijkheid waar jij het over hebt, zal er in de wereld altijd zijn. Maar vergeet dan niet dat jij zoveel rijker bent qua karakter en persoon. Jij hebt geleerd wat het is door te zetten, jij hebt geleerd wat het is om hard voor iets te moeten werken en het toch niet te krijgen. Dat is ook belangrijk, ook al heb je er in directe zin op school niets aan ![]() Succes morgen! Ik ga natuurkunde doen morgen. Hm. Daar ben ik ook niet zo'n held in en die oefenexamens ja ik weet niet ik haal steeds veeeeel te weinig punten. Het komt ook omdat ik te weinig heb geoefend hoor, ik heb er pas één helemaal gemaakt. Morgenochtend nog wat tijd ![]() Pf. Ik weet dat dit voorbij is voor ik het weet, maar het voelt nog erg lang nu en ik ben al zo moe ! ![]() Morgen weer een dag. Nu slapen <3 (hopelijk slaap ik een beetje) |
![]() |
|
![]() |
Soms liggen de woorden 'ik houd van je' op het puntje van mijn tong. Ik hou ze binnen, ik heb er een hekel aan als mensen dat snel zeggen. Maar nu begrijp ik die mensen ook ergens. Ik wil hem gewoon vertellen dat ik echt gek op hem ben, ook al lijkt het soms anders, doe ik soms afstandelijk. Ik wil dan zeggen dat ik hem een paar maanden aan het lijntje heb gehouden, onduidelijk ben geweest, maar ik nu voor hem gekozen heb en er echt voor ga.
Het begint al leuk te worden. Ik zag onze 'relatie' al voor me, inclusief alle feestjes. Dit weekend gaan we misschien naar gent. Dit is waar ik altijd al van droomde. J. en ik deden nooit leuke dingen, gingen nooit ergens heen, zaten eigenlijk altijd thuis drugs te gebruiken. Maar K. en ik, dat gaat zo geweldig worden. Ik hoop dat dit weekend doorgaat. Lekker met zn bus naar gent touren, feesten, in de bus slapen, chillen. Zo de hele zomer door. Allleen jaja, ik ben wel zo enthousiast maar weet dat ik me dan ook ergens over heen moet zetten. In de bus slapen betekent samen slapen. Dus niet bang zijn om wakker te liggen terwijl ik zijn lichaam steeds voel, niet in paniek raken als zijn lichaam voor mij opeens een ander lichaam is, van vroeger. Hem dus duidelijk maken dat hij niets moet proberen, dat het puur bij slapen blijft. Hem zeggen dat hem met spijt, dat het niet aan hem ligt maar dat het bij mij gewoon lang duurt, en hopen dat hij het begrijpt. Dat hij me snapt. Dat hij zich geen dingen gaat afvragen. Maar hee, het is nog geen weekend en grote kans dat het niet doorgaat, omdat het feestje toch nog ergens anders is of hij toch geen zin heeft om helemaal dat pokkeneind te rijden. Ik ben verliefd. ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben een jaloers, gemeen, achterbaks, kréng.
help? thats not me. ik heb wel kapsones, ik stel me wel eens aan, ben wel eens onredelijk, maar jalóérs? ![]() en zaken van het hart kan je niet sturen omdat ik het niet ken hoop ik niet dat ik straks een of andere waas voor mn ogen krijg en hem gewoon keihard wegduw En mijn 'gilles' laat me dingen zeggen, al wekenlang, dingen waarvan ik weet dat ze een pijnlijke gemene onuitwisbare impact hebben, néééé ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
@ Nijn: Uiteindelijk heb je toch meer punten bij elkaar gesprokkeld dan je nu denkt. Wiskunde A was bij mij altijd sprokkelen. Je hoeft maar een 5,5 hč.
Succes vandaag! *duimt* OT: mwah, het gaat niet echt denderend. Gisteravond al niet en nu ben ik weer te laat op en dat is ook niet bevorderend. ![]() Ik moet echt dingen lezen nu, misschien leidt dat af. |
![]() |
|
Verwijderd
|
*brult* Ja ik weet dat ik flip als ie contact zoekt als ie vrij is, ja ik weet dat dat niet goed voor me is ja ik weet dat ik gevoelig ben voor dat soort dingen ja ik weet dat het dom zou zijn ja ik weet het ik weet het ik weet het! maar het zit nu eenmaal niet in mij om de boel dan maar de boel te laten....Verdomme. zát ik maar zo in elkaar. Hou op met al die stomme 'stel dat'-vragen en snap nou gewoon dat ik dat niet kan. Klaar. Als je niet oppast, vlieg ik terug en ga ik leven op een tientje per dag. Doehoei.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hm, geschiedenis leek erg goed te gaan, maar toen ik net de antwoorden bekeek had ik toch meer fouten gemaakt dan ik had gedacht.. Jammer dus. Moet opzich wel een voldoende hebben, toch?
![]() ![]() Nu nog maar even hard oefenen voor Duits, dat moet toch te doen zijn denk ik? Hmz.
|
Pfff. Mijn semi-tentamen ging geloof ik wel goed. Althans, volgens mij heb ik de stappen goed uitgevoerd. Nu nog een verslagje schrijven en inleveren (al aan begonnen) en dan heb ik het vak afgerond. Dat wordt vast een voldoende.
En morgen nog een echt tentamen, ik hoop dat dat ook een beetje wil lukken. Ik hoop op veel mening-onderbouw vragen, dat kan ik wel. Ik heb in ieder geval alle stof gelezen voor de colleges, helemaal opnieuw doorlezen gaat geloof ik niet echt lukken. Te veel. Maar het was wel één van de leukste vakken, dan onthoud ik dingen beter. Dus ik zal er maar vanuit gaan dat het lukt.
|
Hee Nijn, ik denk dat ze inderdaad veel meer goed rekenen dan alleen wat er in het antwoordmodel staat. ^^ Je hebt heus wel een voldoende joh, je moet jezelf niet zo opfokken.
![]() Ot; natuurkunde ging dik goed! ![]() Edit: net natuurkunde nagekeken en ik mis geloof ik vijf van de 81 punten! ![]()
Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 15:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben echt moe vandaag
![]() ![]() En ik ben verslaafd aan babyvoeding ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Okee, dus niet iedereen in de klas wordt gerespecteerd... Maarja het is er "maar" 1...
Ik voel me wel heel erg goed in mijn nieuwe klas. ![]() ![]() Op school kwam ook nog een ex-klasgenootje met me praten. Echt heel leuk. ![]() ![]() ![]() Mijn broer gaat verhuizen. Dan is hij mijn buurman niet meer. ![]() ![]() Oh, vriendje is lief en leuk en ja dit zeg ik bijna altijd, maar het is het ook gewoon waard om iedere dag opnieuw te zeggen! Ik wil hem nu graag laten merken hoeveel ik om hem geef. Hoe belangrijk hij voor me is. ![]() Oh, wtf, nu ik aan het typen ben zie ik ineens de haarborstel. Ik kon hem vanochtend niet vinden en nu zie ik hem ineens.XD |
![]() |
|
Ik heb mijn inleiding herschreven en naar mijn begeleidster gemaild. Ik weet niet of ze dat goed vindt (dat ik opnieuw mail, die inleiding is waarschijnlijk nog steeds niet al te best), maar anders gebeurt er niets. Ik probeer echt sterk en rationeel te blijven, maar is wel moeilijk. Hmpf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Pff, ik ben echt té moe ![]() |
![]() |
|
Ik ben echt bang dat ik dood ga, weer zo'n stomme angst. Mijn eetpatroon is al over langere tijd zo slecht...en ik leef nu echt al een tijdje met angst voor de dood om die reden. Ik denk dat ik een hart of herseninfarct krijg, dat mijn aderen verstopt raken...ik ben bang....maar verder gaat het goed...het lijkt me al heel positief dat de dood nu tenminnste niet iets is waar ik naar verlang.
||
Citaat:
OT: Oké dat oefenexamen van 2006-II was iets té deprimerend. Jammer, zometeen nog 2005-II oefenen en dan laat ik het erbij. Wat ik wel vrij eng vind is dat de norm voor Duits 1,2 al iets van twee jaar of langer op 0.0 staat .. pfft, ik moet toch echt die 4,5 halen, minstens.
|
Dat sparen van mij wil dus echt niet lukken. Vandaag drie paar schoenen gekocht. Ik heb in de afgelopen drie jaar slechts één paar schoenen gekocht omdat ik nooit geld had. Nu dus voor 189 euro aan schoenen uit gegeven. De boeken voor het laatste kwartiel (a 240 euro) moet ik ook nog betalen. De benzineprijs staat nog erg hoog, dus die kosten zitten ook boven de 200 euro per maand.. Dan de verzekeringen.. Uitgaan.. Doordat ik behoorlijk afgevallen ben, paste ik geen kleding meer dus heb ik afgelopen week een rok, linnenbroek, twee mouwloze tops en een ander leuk bovenstuk (geen idee hoe het specifieke ding heet) gekocht. Sja, deze maand beur ik nog iets aan vakantiegeld, dat waren dan de schoenen.
Verder erger ik me aan mezelf omdat ik niet begin met het lezen van studieboeken. In no time heb ik weer een ontzettende achterstand en over minder dan vijf weken zijn de tentamens. Per tentamen maar een dag uittrekken en op het laatst beginnen met doorlezen is zo'n gestress... En elke keer het voornemen eerder te beginnen. Zodra ik op tijd begin, kan ik de lesstof niet opnemen. Totaal niet. Kan me niet concentreren en doe een half uur over het lezen van een bladzijde, zonder dat ik weet wat ik heb gelezen. Ik ga nog maar even een uur wandelen, daarna douchen, vervolgens toch een half uurtje proberen te lezen. Morgen om 5.55 uur uit bed om te werken... Dat werk levert echt te veel darmkrampen op.. Ik zie er iedere keer zo tegen op.. Er heerst zo'n slechte sfeer, alle collega's roddelen over elkaar, de teammanager is een autoritaire man waar ik niet mee door een deur kan.. Altijd moet je harder werken en nooit is het goed genoeg. Nog 2,5 maand, dan ben ik er vanaf... Ik tel de weken af.
|
Voel me kut. Heb weer het idee dat iedereen mij belachelijk vindt en ben mezelf weer aan het bestoken met hatelijke gedachtes.
Aan iedereen die zich kut voelt over de examens een hele dikke knuff. En aan die rest die em kan gebruiken ook. Alsof jullie dat zouden willen...pff jezus wanneer houdt dat hoofd van mij eens een keer op? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knuffels en succes voor de eindexamenkandidaten!
Ik heb tegen W. gezegd hoe ik soms over mezelf denk. Hoe negatief en dat ik het soms niet meer zo zie zitten. En ze reageerde zo apart. Maar misschien dat ze geschrokken is. Nu voel ik me rot, had ik het niet moeten zeggen? Of toch wel? |
![]() |
||
Citaat:
@ Nijn* e.a.: Ga hoe dan ook bij de examens NOOIT al voor je het cijfer hebt, ervanuit dat je een onvoldoende hebt gehaald; vaak is dat door de normering helemaal niet zo. Ik kon bij meerdere examens merken dat ik de stof gewoon op bepaalde punten niet goed had bijgehouden, en alsnog kwamen er prima zesjes uitrollen en was mijn overall gemiddelde een 6.5, nog prima voor de loting van rechten en ook prima aangezien ik het middelbare schoolwezen begon uit te kotsen en geen motivatie meer had.
Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 20:30. Reden: Peptalk |
![]() |
|
Ik heb mijn beoordelingsgesprek gehaald!
![]() ![]()
|
![]() |
@ lentekriebel: nog gefeliciteerd
@ nijn en andere examenkandidaten: sterkte! @ Daantje: wouw goed joh! Idd je komt er wel! OT: Het was echt een hel: wortelkanaalbehandeling, wat was dat kut zeg. Er zijn bij mij kiezen getrokken, een kaakoperatie; maar dit overtrof echt alles. Af en toe schoot ik omhoog omdat ik echt nog wel wat voelde, er zit constant water achter in je keel dus je moet slikken, maar dat vinden ze weer niet fijn. Phoe phoe, ben nog aan het bijkomen... |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |