Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OMG De trein reed vandaag vrij zacht, vanwege een voorgaande-maar-wel-opgeloste-storing-maar-de-treinen-konden-nog-niet-hard-rijden ofzoiets. En toen zag ik eerst een fiets staan, en een meter of 10 verder op een vrij oude man tegen een boom pissen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee niet dat ik d'r gedumpt heb zit in een inrichting... gelukkig niet zeg. Nee omdat ze over alles loog. Ze was door iedereen verkracht, ik zou d'r zwanger gemaakt hebben, en zulks... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OMG dadelijk naar Doorn en het hele weekend rust, praten met goede vriendin, studeren, beetje wandelen, koken, geen afleiding. Zin in! Laatst gewijzigd op 23-05-2008 om 16:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Deze zijn ook echt schitterend
![]() Citaat:
![]()
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 23-05-2008 om 18:50. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
^ Omg, ik kreeg een mail van de attitude met dat wijf. Ik schrok ervan.
![]() Omg, ik heb vannacht met m'n h0meboy een bed gedeeld, maar net die nacht moet ik natuurlijk verkouden worden waardoor ik heb liggen snurken als een beer. [/asexy]
|
Verwijderd
|
OMFG @ domme UPC-hulplijn,
Internet was uitgevallen bij mijn ouders vorige week, en ze hebben UPC. Mijn moeder belde de hulplijn, waarin een 'expert' haar door een aantal stappen heen loodst. Alle instellingen kloppen, na wat pings en ipconfig's, dus concludeert de man dat het aan de kabel of netwerkkaart moet liggen. Bullshit natuurlijk, want het werkte voorheen prima en niemand heeft daaraan zitten klooien. Maar uiteindelijk bleef ze dus alsnog zonder werkende verbinding zitten. Dus ik ging zonet even kijken wat het kan zijn; ik start de computer op, en open internet explorer, krijg natuurlijk geen verbinding met google, ga de instellingen na, die idd kloppen. Dan open ik het Bestand-menu in Internet Explorer waar Offline werken staat aangevinkt. Doh. En dus, na een week internetloos te zijn geweest, doet ie het weer. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloze liefde Michiel :33 | 6 | 25-06-2014 10:46 | |
Liefde & Relatie |
verliefd RLL | 5 | 01-08-2012 12:13 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 |