Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn computer loopt telkens vast als ik m'n e-mailbox probeer te openen, maar toch blijf ik het proberen. Ik word zo nerveus van die "(2)" linksboven in beeld. Het zijn ongetwijfeld zeer belangrijke berichten die beslist niet morgen pas gelezen kunnen worden. Wat een catastrofe : (
|
Ik heb net mijn reisje naar Spanje geboekt, fucking siked. Lekker twee weken in Santiago de Compostela chillen en een beetje Spaans leren, prima. Ik wilde er eigenlijk meteen een interrailtripje aan vastplakken, maar dat komt niet uit met tentamens en werk helaas...
||
Citaat:
![]() nu college zzz wel het laatste van dit semester har har. daarna in het park liggen, met frisse tegenzin naar tarzan de musical O M G en dan uit denk ik. dus.
|
Verwijderd
|
^ hopelijk kan je mij vanavond ook feliciteren huhu
![]() ik ga nu inhoudsopgaven en voorkantjes maken voor 2 verslagen, en daarna naar school om ze in te leveren. daarna m'n huisgenootje naar het station brengen omdat er geen bussen rijden, daarna maar eens wat informatie gaan opzoeken over m'n hopelijk toekomstige stageplaats, en wat dingen lezen over hersenletsel, daarna sollicitatie en dáárna komen m'n ouders. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag ben ik opnieuw uitgehoerd door mijn stagebedrijf en werk ik nog een weekje bij het chillere bedrijf ![]() |
![]() |
|
Ik sta veel te vroeg naast mijn bed met mijn luie rotkop, want ik moet van 11 tot 7 werken en dan daarna naar de Flinty's alwaar Bickle's Cab en nog wat hc geweld speelt. Als ik aan het eind van die show nog op mijn poten kan staan nog de hoer op en anders met volk bij mij thuis die kuhlschrank leeg zuipen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zag er anders TIPTOP uit ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben een beetje aan het stressen voor mijn scriptie want ik moet het eigenlijk nog helemaal schrijven
![]() ![]()
|
alweer in de schooltuin gehangen met twee puberale maar toffe dudes en een goeie vriendin en toen weer vert de mer gemaakt en toen met diezelfde vriendin naar tilburg gereden een met mijn speciaal voor haar samengestelde muziek meegezongen. hahah wel een leuke dag
![]()
|
![]() |
ohhh ik heb net een week vakantie gehad en nu kan ik echt niet wennen aan weer werken. wel een brief van de UU gekregen dat ze mn aanmelding hebben ontvangen woohoo dus bijna ingeschreven
![]()
|
Verdomme ik ben net wakker en moet vanmiddag/avond/misschienmorgen een deel van mn scriptie inleveren en ik ben nog maar half begonnen ja fuckk. Maar morgen ga ik wel winkelen in amsterdam
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nog steeds niet volledig hersteld van genoemd feest, ben net bijna in slaap gevallen tijdens college en ga nu een monsterlijke afwas wegwerken. En dan werken, terwijl het zulk mooi weer is pfff.
|
gister wilde ik naar digitalism, maar dat kon niet want ik moest de volgende dag om 7 uur werken in kudelstaerrtt. vanmorgen dus gewerkt in kudelstaert. en tussendoor had ik heel veel tijd over, dus heb ik mooi pauze gehouden in de zon
![]() ![]()
|
vandaag na drie kwartier in het schoolgebouw gezeten te hebben besloten mijn vriendinnen en ik dat het tijd was voor pauze en toen ineens was het 1 uur en was ik uit. Daarna naar m'n pony geweest en jezus, ze hadden de spiegels schoongemaakt dus mevrouw dacht dat er een ander paard in de bak stond. niks mee aan te vangen. En morgen met Botulismf en z'n broer en twee vrienden van hem naar bon iver en ik ken er 1 nummer van dus ik ben benieuwd. en zondag waarschijnlijk weer helpen bij de film als ze me kunnen gebruiken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |