Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2008, 12:23
Carn
Carn is offline
wat een schijtdag.

- eerst mezelf buitengesloten. Reservesleutel ligt nog bij het ouderlijke huis. Gelukkig ging een vriend richting Utrecht en wilde de sleutels wel even brengen.
- Toen richting werk. Reden er geen treinen. 2 uur uit mn neus gegeten op Utrecht CS.
- Docent belt af en vraagt of ik morgen om 9 uur kan afspreken. Ach, waarom ook niet.
Oud 21-05-2008, 15:21
Verwijderd
godverkk, de kapper heeft m'n haar verneukt. stom wijf
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 17:01
Verwijderd
Wat zal je vriendje daar wel niet van denken!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 18:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag Vert de mer-marmer gemaakt en die was best mooi geworden. en heel veel in de schooltuin gezeten en zelfs nog een jongen leren mondharpen. Maar ik hoefde geen date met hem, het was puur liefdadigheid. en ik heb een werktekening op een paneel gezet voor een plafonddecoratie en mijn docent vond het een heel mooi ontwerp en toen was ik blij.
Oud 21-05-2008, 22:21
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb vandaag allemaal hapjes gemaakt voor een diner van morgenavond, toen had ik een commissiestrijd (flessenvoetbal, twister en een of ander sinaasappelspel..the joy), toen moest ik werken en nu heb ik het lelijkste jurkje ooit aan, want zometeen thema-feestje.
Oud 21-05-2008, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Wat zullen je vriendinnetjes daar wel niet van denken!
die vinden het vast enig! (L)

ik ben de héle dag bezig geweest met quotes ontcijferen en in een literatuurlijst beuken, wat een stom ondankbaar KUT werk. tussendoor heb ik nog snel gegeten met huisgenoten, en dat was lekker/gezellig en de overburen hadden ruzie, dus hadden we live gouden kooi voor ons huis en nu ga ik slapen. de wekker staat om 8 uur, en dan ga ik naar school om dingen te printen en in te leveren. daarna m'n huisgenootje wegbrengen, en daarna een sollicitatiegesprek (ieh!) en dáárna komen m'n ouders langs, want ik heb een ouderinformatieavond op m'n opleiding haha.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 23:23
Broeder
Broeder is offline
Mijn computer loopt telkens vast als ik m'n e-mailbox probeer te openen, maar toch blijf ik het proberen. Ik word zo nerveus van die "(2)" linksboven in beeld. Het zijn ongetwijfeld zeer belangrijke berichten die beslist niet morgen pas gelezen kunnen worden. Wat een catastrofe : (
Oud 21-05-2008, 23:30
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik heb net mijn reisje naar Spanje geboekt, fucking siked. Lekker twee weken in Santiago de Compostela chillen en een beetje Spaans leren, prima. Ik wilde er eigenlijk meteen een interrailtripje aan vastplakken, maar dat komt niet uit met tentamens en werk helaas...
Oud 22-05-2008, 02:14
Verwijderd
Avant garde komt bij me wonen omgz. En verder net indiana jones marathon gehouden met teveel drank zz
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 04:49
Verwijderd
Ik spotte zojuist Dubbel Friss. Oh my.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 08:17
Drez
Drez is offline
vandaag essay afschrijven en naar indiana jones jaaaa
Oud 22-05-2008, 08:19
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Ik spotte zojuist Dubbel Friss. Oh my.
hm ik zag hem een tijdje terug ook. op het waterlooplein. met een of ander hippie meisje

nu college zzz wel het laatste van dit semester har har. daarna in het park liggen, met frisse tegenzin naar tarzan de musical O M G en dan uit denk ik. dus.
Oud 22-05-2008, 08:28
Electriq
Electriq is offline
Straks een sollicitatiegesprek en ik heb er zin in. Mn vader doet vandaag zijn praktijk jachtexamen dus hopelijk kunnen we elkaar vanavond feliciteren
Oud 22-05-2008, 09:16
Verwijderd
^ hopelijk kan je mij vanavond ook feliciteren huhu maar succes!

ik ga nu inhoudsopgaven en voorkantjes maken voor 2 verslagen, en daarna naar school om ze in te leveren. daarna m'n huisgenootje naar het station brengen omdat er geen bussen rijden, daarna maar eens wat informatie gaan opzoeken over m'n hopelijk toekomstige stageplaats, en wat dingen lezen over hersenletsel, daarna sollicitatie en dáárna komen m'n ouders.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 09:42
g
g is offline
Citaat:
maar je werkt er toch? mag je dan niet gewoon door lopen?

OT; ik heb vandaag mijn band geplakt en meer van die saaie dingen gedaan. nu ga ik zo naar een vriendinnetje om hard te lopen, ik hoop dat dat goed gaat want zaterdag sprong er een aap op mijn enkel en dat deed zeer.
meestal kan ik wel doorlopen, maar als de kassamensen me niet kennen moet je zo'n kaartje laten zien. Op het moment ben ik de paljas want het ding ligt ook niet ergens op mijn kamer. Waarschijnlijk ben ik em ergens in vera of shadrak, of daartussen verloren

Vandaag ben ik opnieuw uitgehoerd door mijn stagebedrijf en werk ik nog een weekje bij het chillere bedrijf
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 09:49
Electriq
Electriq is offline
Hm mn post verdwenen maar iig: jij ook succes uuuf!
Oud 22-05-2008, 09:51
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik sta veel te vroeg naast mijn bed met mijn luie rotkop, want ik moet van 11 tot 7 werken en dan daarna naar de Flinty's alwaar Bickle's Cab en nog wat hc geweld speelt. Als ik aan het eind van die show nog op mijn poten kan staan nog de hoer op en anders met volk bij mij thuis die kuhlschrank leeg zuipen.
Oud 22-05-2008, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag allemaal hapjes gemaakt voor een diner van morgenavond, toen had ik een commissiestrijd (flessenvoetbal, twister en een of ander sinaasappelspel..the joy), toen moest ik werken en nu heb ik het lelijkste jurkje ooit aan, want zometeen thema-feestje.

Zag er anders TIPTOP uit
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 15:55
Verwijderd
ik heb een stageplaats, yes bij jongeren met een lichamelijke handicap/niet aangeboren hersenletsel. het was daar echt tof, dus ik ben blij. m'n toekomstige stagebegeleider is ook gaaf.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 16:08
ZerO
ZerO is offline
Ik ben een beetje aan het stressen voor mijn scriptie want ik moet het eigenlijk nog helemaal schrijven en daarnaast mijn eigen project en nu gaan er allemaal mensen aan mij trekken of ik dit en dit en dit voor ze wil doen maar dat is helemaal niet de bedoeling want ik ben geen stagiaire flikker op hoe vaak moet ik dat duidelijk maken
Oud 22-05-2008, 17:31
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik maak een grote schaal lasagne blognese met parranokaas ter gelegenheid van de finale van de Gouden Kooi.
Oud 22-05-2008, 17:34
Verwijderd
Ohja, hoe laat begint dat eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 17:34
Half 9 geloof ik.
Oud 22-05-2008, 17:36
Verwijderd
Dan zet ik de aldi-lasagne alvast klaar, die waarschijnlijk een stuk lekkerder is!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 17:47
JanDeVries
JanDeVries is offline
Burn!
Oud 22-05-2008, 17:51
xxChange
xxChange is offline
Veel complimentjes gekregen over mn zelfgemaakte vlechtjes en dreads, altijd leuk natuurlijk
Vooral aangezien ik het idee heb dat ik economie examen ZWAAR verneukt heb..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 17:57
Citaat:
Dan zet ik de aldi-lasagne alvast klaar, die waarschijnlijk een stuk lekkerder is!
No way.
Oud 22-05-2008, 18:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
alweer in de schooltuin gehangen met twee puberale maar toffe dudes en een goeie vriendin en toen weer vert de mer gemaakt en toen met diezelfde vriendin naar tilburg gereden een met mijn speciaal voor haar samengestelde muziek meegezongen. hahah wel een leuke dag
Oud 22-05-2008, 19:24
Luna
Luna is offline
ik voel me vandaag niet zo lekker en heb alleen maar even op mn werk gehangen. straks ga ik naar Digitalism, dus ben nu even energie aan het verzamelen.
Oud 22-05-2008, 20:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
ohhh ik heb net een week vakantie gehad en nu kan ik echt niet wennen aan weer werken. wel een brief van de UU gekregen dat ze mn aanmelding hebben ontvangen woohoo dus bijna ingeschreven . nou ben ik kapot en kijk ik gouden kooi yes.
Oud 23-05-2008, 09:05
Electriq
Electriq is offline
Gefeliciteerd uuuf!

Goed sollicitatiegesprek gehad, het wachten is nu nog op de uitnodiging voor de meeloopdienst. Duimen duimen duimen en ondertussen werken en vanavond naar Maastricht.
Oud 23-05-2008, 10:43
vilein
vilein is offline
Verdomme ik ben net wakker en moet vanmiddag/avond/misschienmorgen een deel van mn scriptie inleveren en ik ben nog maar half begonnen ja fuckk. Maar morgen ga ik wel winkelen in amsterdam
Oud 23-05-2008, 10:49
Ik ga nu winkelen want morgen is het kk druk. Verder vanmiddag foto's maken met Lekker Los voor haar project ding, sushi eten en vanavond gezellig op stap.
Oud 23-05-2008, 10:54
Verwijderd
ik had net een kut practicum, en ben eerder weggegaan. nu douchen, want ik voel me ranzig, en daarna 2,5 uur in de trein zitten naar m'n 'lover'.
Citaat:
Maar morgen ga ik wel winkelen in amsterdam
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 11:10
Verwijderd
Welke van de 2 uuuf. De chick of de kerel.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 11:17
Verwijderd
Vanavond italiaans eten en daarna dronken worden met mijn oom bij jazzconcertjes.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 11:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Zag er anders TIPTOP uit
Thanks darling!
Ik ben nog steeds niet volledig hersteld van genoemd feest, ben net bijna in slaap gevallen tijdens college en ga nu een monsterlijke afwas wegwerken. En dan werken, terwijl het zulk mooi weer is pfff.
Oud 23-05-2008, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Welke van de 2 uuuf. De chick of de kerel.
vanavond de kerel, morgen de chick (en jou)! doe ik goed he? jaja
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
vanavond de kerel, morgen de chick (en jou)! doe ik goed he? jaja
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 12:38
EvilConduct
EvilConduct is offline
Mijn 12893e nieuwe baantje gekregen, mijn platenspeler goed afgesteld en nu luister ik lekkere muziek.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 13:13
*oma*
*oma* is offline
Gisteren hele dag overgegeven van de cocktails en 's avonds werken en feestje. Ik werd helemaal gestoord van de tune van Indiana Jones, want die stond de hele tijd op repeat.

Laatst gewijzigd op 25-05-2008 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 15:05
JanDeVries
JanDeVries is offline
Tot half 7 vanmorgen de party neergelegd, daarna een uurtje college geprobeerd, 2 uurtjes geslapen, 1 uurtje gebibliotheekt en nu zit ik te wachten tot ik weer naar bed kan
Oud 23-05-2008, 15:32
Broeder
Broeder is offline
Door een hushoudelijk ongelukje is m'n beeld een kwartslag gedraaid : (
Oud 23-05-2008, 15:40
ragdoll
ragdoll is offline
eh ja. verhuizing met werk, gisteren uit en iets teveel gedronken. nu zit ik nog steeds op werk en crave wijn of sigaretten of allebei. vanavond koken voor roomies en dan weet ik nog niet. misschien uit of zo.
Oud 23-05-2008, 16:50
kuik
kuik is offline
gister wilde ik naar digitalism, maar dat kon niet want ik moest de volgende dag om 7 uur werken in kudelstaerrtt. vanmorgen dus gewerkt in kudelstaert. en tussendoor had ik heel veel tijd over, dus heb ik mooi pauze gehouden in de zon . daarna was ik zo afgepeigerd dat ik tot 5 uur heel diep heb geslapen . nu kan ik vannacht dus niet slapen, maar mooi wel leren tot diep in de nacht. yesssh. en de komende week alleen maar LEREN.
Oud 23-05-2008, 17:27
capibara
capibara is offline
Straks voor het eerst in tijden weer eens met de band oefenen, wat naar alle waarschijnlijkheid weer een mooie zuippartij wordt.
Oud 23-05-2008, 17:36
Verwijderd
Vakantieplannen verder uitgewerkt; Het word een 22-daagse trip door Noorwegen met mijn chick en een tentje.
Geen lowlands dit jaar, wel een dagje Øyafestival met Sonic Youth,Sigur Ros & Jamie Lidell,.
Verder werken vanavond en daarna nog een bescheiden dansje wagen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 18:17
Gadje
Gadje is offline
De hele dag gewerkt, functioneringsgesprek gehad en een photoshoot in bedrijfskleding voor een poster wat echt hilarisch was. En ook nog eens genetwerkt met de fotograaf .
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 19:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag na drie kwartier in het schoolgebouw gezeten te hebben besloten mijn vriendinnen en ik dat het tijd was voor pauze en toen ineens was het 1 uur en was ik uit. Daarna naar m'n pony geweest en jezus, ze hadden de spiegels schoongemaakt dus mevrouw dacht dat er een ander paard in de bak stond. niks mee aan te vangen. En morgen met Botulismf en z'n broer en twee vrienden van hem naar bon iver en ik ken er 1 nummer van dus ik ben benieuwd. en zondag waarschijnlijk weer helpen bij de film als ze me kunnen gebruiken.
Oud 23-05-2008, 21:01
asjdfl
asjdfl is offline
de staatssecretaris van justitie moest lachen om mijn grapjes

HOLLA
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten