Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2008, 18:28
Changshan
Changshan is offline

De opmerking van Mobius heeft overigens ook wel een kern van waarheid. Al is die man pas veel later gestorven, en komen zijn nazaten, de Space-Nazi's, binnenkort achter de Maan vandaan om de Aarde te heroveren.
Oud 04-06-2008, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Die man is op 30 april 1945 gestorven.
OP KONINGINNEDAG!!!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 19:22
arPos
arPos is offline
Citaat:
Haha.

En zo komen we weer uit bij de (ook actuele) discussie over embryo-selectie.
ik zit stiekem te wachten op dat topic al ben ik bang dat dat weer een wetenschap vs. religie discussie wordt, waarbij ik dan weer mijn meningen klaar heb over rationeel denken i.r.t. religie.

maak hem als je wilt maar op eigen risico
Oud 04-06-2008, 19:32
baas
baas is offline
Citaat:
ik zit stiekem te wachten op dat topic al ben ik bang dat dat weer een wetenschap vs. religie discussie wordt, waarbij ik dan weer mijn meningen klaar heb over rationeel denken i.r.t. religie.

maak hem als je wilt maar op eigen risico
Nou nee dankjewel. Gristenen overtuigen van het feit dat ze ongelijk hebben is onbegonnen werk.
Oud 04-06-2008, 19:41
arPos
arPos is offline
Citaat:
Nou nee dankjewel. Gristenen overtuigen van het feit dat ze ongelijk hebben is onbegonnen werk.
of zelfs maar dat je kan geloven terwijl je toch progressie maakt.

amen.
Oud 04-06-2008, 21:16
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Valt reuze mee. Ik heb een persoonlijke voorkeur ontwikkeld voor de ethische kant van de discussie. Iemand vragen waarom hij graag woekerende kankergezwellen ziet en mensen extra laat lijden is een prachtig staaltje ethische chantage. Valt ook retorisch vrij goed te presenteren.
Oud 04-06-2008, 23:27
arPos
arPos is offline
Citaat:
Valt reuze mee. Ik heb een persoonlijke voorkeur ontwikkeld voor de ethische kant van de discussie. Iemand vragen waarom hij graag woekerende kankergezwellen ziet en mensen extra laat lijden is een prachtig staaltje ethische chantage. Valt ook retorisch vrij goed te presenteren.
Oud 05-06-2008, 10:09
Mobius
Mobius is offline
Citaat:

Nu nog een Gristen vinden om op die manier mee in discussie te gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:

Nu nog een Gristen vinden om op die manier mee in discussie te gaan.
Staphorst, of Woerden, of Oudewater, of Uddel?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 23:31
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Staphorst, of Woerden, of Oudewater, of Uddel?
Gezellig!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 17:44
Changshan
Changshan is offline
Hmm, daar kan een Gristen nog tegenin brengen dat het lijden een leerzaam stukje op het pad des levens is.
Oud 06-06-2008, 19:23
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hmm, daar kan een Gristen nog tegenin brengen dat het lijden een leerzaam stukje op het pad des levens is.

in dat geval gaan we weer ouderwets gristenknuppelen toch
Oud 07-06-2008, 02:37
Changshan
Changshan is offline
Ik ben inderdaad bang dat dat het enige is wat helpt...

Citaat:

De opmerking van Mobius heeft overigens ook wel een kern van waarheid. Al is die man pas veel later gestorven, en komen zijn nazaten, de Space-Nazi's, binnenkort achter de Maan vandaan om de Aarde te heroveren.
Laat ik mijn gewauwel van even terug staven met een link: http://www.youtube.com/watch?v=4KEueJnsu80
Oud 07-06-2008, 12:10
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
in dat geval gaan we weer ouderwets gristenknuppelen toch
nee, niet nodig. "En uw kind het eerst?" is dan een vrij doorslaggevend argument.
Oud 07-06-2008, 15:50
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
nee, niet nodig. "En uw kind het eerst?" is dan een vrij doorslaggevend argument.
een beetje gristen countert dat weer meteen met zijn '' als god het wil '' kaart.
Oud 07-06-2008, 17:16
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik ben inderdaad bang dat dat het enige is wat helpt...

Laat ik mijn gewauwel van even terug staven met een link: http://www.youtube.com/watch?v=4KEueJnsu80
Ik ben zeer benieuwd wat voor propaganda we dit keer kunnen verwachten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 17:21
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik ben zeer benieuwd wat voor propaganda we dit keer kunnen verwachten.
"Iron Sky will be the second film by the creators of Star Wreck, the most popular Internet feature film of all time."
Oud 07-06-2008, 17:29
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
"Iron Sky will be the second film by the creators of Star Wreck, the most popular Internet feature film of all time."
Een duif die schijt op de Reichsadler zegt genoeg.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Star Wreck is dan ook ongelofelijk briljant. Als je in gedachten houdt dat het compleet door amateurs is gemaakt!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Een duif die schijt op de Reichsadler zegt genoeg.
Ja want ach! De in totaal geschatte 72 miljoen doden (aan de lage kant) verantwoorden dat niet!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 11:54
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ja want ach! De in totaal geschatte 72 miljoen doden (aan de lage kant) verantwoorden dat niet!
Geloof niet alles wat je leest.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Geloof niet alles wat je leest.
Oh jah! De volkstellingen van vóór WO2 zijn vervalst
Laat me jouw mooie bronnen dan maar zien.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Op http://www.arischesuperioriteit.nl/d...encomplot.html is toch duidelijk te lezen dat er maar 500 doden vielen in WO2.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Op http://www.arischesuperioriteit.nl/d...encomplot.html is toch duidelijk te lezen dat er maar 500 doden vielen in WO2.
Dank je Kazet! Dat heldert alles op. Ik ga er vanuit dat ik bij de volgende verkiezingen op CP'86 kan stemmen!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 14:49
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Bla bla.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Bla bla.
Ja kom op, wat verwacht je dan. Kom eens met keiharde informatie waaruit blijkt dat de huidige bronnen niet kloppen of waar iets anders in staat. Je weet dat de huidige lage schattingen een directe afgeleide zijn het enige wat de nazi's (naast doden) goed konden? Hun administratie?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 18:04
akumabito
akumabito is offline
Oud 08-06-2008, 19:20
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ja kom op, wat verwacht je dan. Kom eens met keiharde informatie waaruit blijkt dat de huidige bronnen niet kloppen of waar iets anders in staat. Je weet dat de huidige lage schattingen een directe afgeleide zijn het enige wat de nazi's (naast doden) goed konden? Hun administratie?
Ik kan hier wel e.e.a. aan bronnen geven, ware het niet dat dit strafbaar is. En het feit dát het strafbaar is, is al een bron op zich.

Voor de rest zullen we het niet meer over dit onderwerp hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kan hier wel e.e.a. aan bronnen geven, ware het niet dat dit strafbaar is. En het feit dát het strafbaar is, is al een bron op zich.

Voor de rest zullen we het niet meer over dit onderwerp hebben.
Dat is niet strafbaar. Het ontkennen van de holocaust is strafbaar, het veranderen van het aantal doden niet.
Maar ontkennen van de holocaust is sowieso dom, want het is volgens brieven die onder meer door mengele, hitler en speer bevestigd in correspondentie.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:05
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Dat is niet strafbaar. Het ontkennen van de holocaust is strafbaar, het veranderen van het aantal doden niet.
Maar ontkennen van de holocaust is sowieso dom, want het is volgens brieven die onder meer door mengele, hitler en speer bevestigd in correspondentie.
Het veranderen van het aantal doden van de holocaust valt onder dezelfde noemer als "een andere mening openbaar maken", m.a.w. strafbaar.

Ik ontken de holocaust ook zeker niet, maar ik ben het niet eens met de getallen. Daarnaast zijn er een fors aantal dingen die gewoonweg niet kloppen, en niet weerlegd kunnen worden.

En laat mij die bevestigingen maar eens zien.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Het veranderen van het aantal doden van de holocaust valt onder dezelfde noemer als "een andere mening openbaar maken", m.a.w. strafbaar.

Ik ontken de holocaust ook zeker niet, maar ik ben het niet eens met de getallen. Daarnaast zijn er een fors aantal dingen die gewoonweg niet kloppen, en niet weerlegd kunnen worden.

En laat mij die bevestigingen maar eens zien.
Nee. Jij begint. Dus jij PM't mij die gegevens maar. Als je me overtuigt, ben ik bereid om er strafrechtelijke vervolging voor te riskeren en ik beloof hierbij plechtig dat ik geen informatie zal openbaren die in die privécorrespondentie naar voren komt. Naar niemand. Wat mijn mening achteraf ook zal zijn.

Ik denk namelijk dat ik dat forse aantal dingen waar jij het over hebt weldegelijk kan bevestigen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten