Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2008, 19:31
Verwijderd
Altijd op van die onbereikbare, onwijs gezellige, maar bezette meisjes vallen, daar goed bevriend mee raken en dan continu achter een teleurstelling aan lopen.
En laatste tijd allerjezus veel goede vrienden om me heen en onwijs gezellige dingen doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2008, 19:39
Verwijderd
^ Ik loop zeker heel erg achter maar niet-al-te-lang-geleden had je toch wat met A. ?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 19:54
Verwijderd
Hmpf, ik voel me best wel schuldig.. Heb een vriend van me lopen pushen om te gaan stappen met mij / ons, maar hij wilde niet. Was best teleurgesteld / boos, nu blijkt dat het met z'n pa niet goed gaat en hij me dat niet 'wilde' vertellen. Pff..soms ben ik zo onhandig.
maar gelukkig heb ik dan een stemmetje dat zegt dat ik dat ook niet kon ruiken en er nu voor hem 'kan zijn'...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 20:02
Neko*
Neko* is offline
Het ene moment is alles goed, geweldig, fijn. En dan ineens weet ik gewoon niet of ik wel echt van hem houd, of dit het wel echt is.
Oud 26-05-2008, 21:09
Verwijderd
Citaat:
^ Ik loop zeker heel erg achter maar niet-al-te-lang-geleden had je toch wat met A. ?
Oja, dat heb ik uit gemaakt, want ik vind d'r kennelijk echt niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 22:30
Verwijderd
Qua vriend goed, superlief. Ik mis m en hij mij en woensdag weer en het is goed.

Qua vrienden/familie: redelijk/kut. Ik voel me behoorlijk ongeliefd.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 00:39
Verwijderd
Shit hey, dit gaat weer eens nergens over
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Shit hey, dit gaat weer eens nergens over
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 07:30
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Het ene moment is alles goed, geweldig, fijn. En dan ineens weet ik gewoon niet of ik wel echt van hem houd, of dit het wel echt is.
Heel herkenbaar, en telkens als het zo een goed moment is, weet ik weer zeker dat ik niet bij hem weg zal gaan.

Het gaat geweldig nou, beter kan het op dit moment niet
Oud 27-05-2008, 08:07
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Té druk met school, nog steeds. Maar vandaag nog precies een maand en dan ga ik lekker voor een maand reisgids spelen en daarna nog lekker backpacken

Veel feestjes in het vooruitzicht
Oud 27-05-2008, 08:12
Verwijderd
Ik voel me een beetje verliefd maar ik zou niet weten op wie. Ik zal wel gewoon gelukkig zijn dan?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 08:42
Verwijderd
ineens alleen moeten slapen naar zo'n leuk weekend samen is écht niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 09:52
I C U
I C U is offline
't Was gisteravond echt super gezellig met dat vriendinnetje Goede gesprekken gevoerd weer, heerlijk! Mjah, ik merk steeds meer dat ik toch wat dingetjes qua vriendschap mis, hier en daar. Tijd om wat banden weer wat steviger aan te halen. Vandaag maar gelijk mee begonnen: maandag afgesproken met een ander vriendinnetje die ik ook al eeuwen niet gezien heb. Nice

Nu nog zien wanneer ik vriendlief weer kan zien... We hebben allebei veel te doen, hij wat meer dan ik, maar toch... En komend weekend ben ik niet thuis, dus ik hoop echt dat hij bij is met school enzo en dat hij dan mijn kant op kan komen. Zou wel heel hip zijn Nou ja, we merken het wel, komt goed
Oud 27-05-2008, 09:54
tuttebel
tuttebel is offline
afstand WRAAAAH
als ie nou gewoon in de stad woonde/werkte kon ik daar langsgaan. en ik werk s'avonds, en hij overdag. irritant.
Oud 27-05-2008, 13:55
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Haha. Gister een smsje van een jongen die ik pas een beetje had afgewezen. Ik stelde voor om op een feestje even een vredesdrankje te nemen, maar hij kwam niet dus dat ging dan niet door. Kreeg ik gister een smsje: ''Zullen we ''ons'' een tweede kans gunnen?''

Haha, welke ons?
Oud 27-05-2008, 14:03
Verwijderd
Nog twee nachtjes slapen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 17:10
Verwijderd
"Ich steh' auf dich." Wat moet ik dáár nu weer mee. *headdesk*
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 17:15
Rob
Rob is offline
Ze is onderweg. Woei!
Oud 27-05-2008, 17:28
Cesar
Cesar is offline
Ohohohoh. Waarom zijn sommige mensen zo bang om stappen te zetten.

Verder wel o-k.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 17:32
Verwijderd
[lafbek] Geef me eens één keertje een beetje moed. Een heel klein beetje. Dat is toch niet teveel gevraagd? [/lafbek]
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 17:37
Verwijderd
Citaat:
"Ich steh' auf dich." Wat moet ik dáár nu weer mee. *headdesk*
Dat is een uitdrukking? Wat betekend dat precies?
Ik neem aan dat je daarblij mee moet zijn... enzo.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ze is onderweg. Woei!
Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Haha. Gister een smsje van een jongen die ik pas een beetje had afgewezen. Ik stelde voor om op een feestje even een vredesdrankje te nemen, maar hij kwam niet dus dat ging dan niet door. Kreeg ik gister een smsje: ''Zullen we ''ons'' een tweede kans gunnen?''

Haha, welke ons?
Mss had hij ondanks de afwijzing toch een positieve vibe gekregen?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 19:24
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik voel me een beetje verliefd maar ik zou niet weten op wie. Ik zal wel gewoon gelukkig zijn dan?
Daar heb ik ook zo af en toe last van

Ik en goede vriendinnen van mij zijn allemaal wanhopig aan een vent/romance toe.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 19:36
Verwijderd
Hmmm! Ik vind het toch nog raar om zoveel aandacht te krijgen... aangezien mijn laatste relatie heel veel lange afstand was, en ik mijn ex dus niet vaak zag. En zeker niet elke dag sprak. Ook lieten mijn ex en ik elkaar heel erg vrij in contact met het andere geslacht... zo heb ik een vriend met wie ik omga als een soort broer, we omhelzen en knuffelen als we elkaar troosten, we trappen lol etc. en af en toe zien mensen ons als een stel omdat we gewoon op een bepaalde manier met elkaar omgaan...

Ook ben ik echt een meid die veel met jongens omgaat, en wat minder met vriendinnen... Ik ben niet zo'n girly-girl eigenlijk en ik merk wel dat mijn vriendje heel erg anders is dan mijn ex, ook op dat gebied. Op zich niet op een slechte manier maar ik vind het wel wennen want mijn ex liet mij alles toe, volgens mij weet hij niet eens wat jaloers zijn is. Af en toe vond ik dat wel vervelend, dat hij me ook gewoon te vrij liet...

Mijn vriendje nu is echt compleet anders en ik vind het best nog even wennen, en niet op een slechte manier eigenlijk... hij kijkt heel argwanend naar mijn relaties met bv mijn twee beste maatjes, ik denk ook vooral dat dat komt omdat hij hen en de geschiedenis tussen mij en hen niet kent. Ik krijg die reactie wel vaker, een aantal van mijn vriendinnen deden dat ook toen ik ze nog maar net kenden.... Hmmm! Ik weet ook dat soms mijn omgang met 1 bepaalde vriend echt grenst aan niet-kunnen, maar mijn ex tolereerde het omdat hij precies wist hoe het zat... Ik twijfel of het dan toch tijd word om me anders op te stellen, want die vriendschap is me wel heel erg veel waard, en dat blijft ook wel dat veranderd niet... maar mss is het dan toch tijd om een stukje te laten gaan...

Mss moet ik es met mijn vriendinnen kletsen en zien hoe zij hier tegen aan kijken want ik zag/zie het zelf niet echt tot mijn huidige vriend een beetje nieuwsgierig gign doen hoe het allemaal zat. Reality check?

Wat een lang gezemel!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 19:39
Verwijderd
Pfff, ik wil gewoon praten maar hoe kan dat nou als 'ie er nooit is? Ben ik echt zo gek dan? Ik weet heus wel dat ik niemand wat mag / kan opleggen, maar het is wel fijn als de boel een beetje van twee kanten komt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 21:07
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Lang niet meer hier gepost.

Alles gaat nog steeds goed, though. Alweer bijna 2½ jaar samen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 22:07
I C U
I C U is offline
Hij is net weg... Damn, hij is verdomd sexy en tis fijn dat hij met m'n ouders op kan schieten enzo. Alleen voel ik me afentoe een beetje een zeikwijf Ik ben dan ook ongesteld, mb dat dat scheelt Hij is leuk en ik hoop dat hij zaterdag komt. Anders... Nou ja, dan niet hè
Oud 27-05-2008, 22:11
Nienna*
Nienna* is offline
Best goed lieve vriendin, jammer dat ik haar zo weinig zie!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik ook zo af en toe last van

Ik en goede vriendinnen van mij zijn allemaal wanhopig aan een vent/romance toe.
Dat herken ik dan weer.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 22:26
Verwijderd
haha er gebeurt echt vrij weinig hier.. woensdag wel een date, maar of dat hem nou wordt
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 22:29
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:
Mss had hij ondanks de afwijzing toch een positieve vibe gekregen?
Hahaha, ik heb geen idee maar ik vind het erg vervelend. Ik heb hier zo geen zin in.
Oud 27-05-2008, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Dat is een uitdrukking? Wat betekend dat precies?
Ik neem aan dat je daarblij mee moet zijn... enzo.
Ja het is heel lief, betekent 'ik ben verliefd op je' maar neigt naar de 'ik hou van je' en ik wil geen 'ik hou van je' horen want dat kan ik niet terugzeggen.

En vervolgens vergeet die eikel trouwens de toneelpresentatie Ik heb gepast geërgerd gedaan, eens zien hoe hij dat goed gaat maken...

Oh en ik voel me superontzettend geliefd want er komen heel veel mensen op mijn(/ons) feest dit weekend! Hahaha omg hoezo ik denk nog steeds 'Straks komt er niemand ', brugklastrauma's zeg! Maar echt zo tof dat iedereen kan en wil komen, hihi, hoei
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 00:13
Verwijderd
Citaat:
En vervolgens vergeet die eikel trouwens de toneelpresentatie Ik heb gepast geërgerd gedaan, eens zien hoe hij dat goed gaat maken...
Whuh, toneelpresentatie, wat houdt dat in? Moest Sebas dat doen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 00:47
Changshan
Changshan is offline
Je zou kunnen zeggen dat ik donderdag een date heb. Maar wel een heel aparte.
Oud 28-05-2008, 06:15
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Whuh, toneelpresentatie, wat houdt dat in? Moest Sebas dat doen ofzo?
Ik vermoed dat hij had moeten komen kijken ofzo

OT: AAAAAARGH! Ik mis m te erg. Van tevoren had ik het idee dat het wel zou meevallen, maar neuh. Het is nu dag 11 en ik heb het helemaal gehad. Ik wil dat ie terugkomt Nou ja, nog 8 dagen.

Verder gaat het eigenlijk heel goed, ben spannende dingen aan het doen (solliciteren enzo). Maar goed, daarom mis ik hem juist
Oud 28-05-2008, 07:48
farai
farai is offline
Mja behoorlijk eenzaam. Wil een knuffel van een lief iemand. Maakt me ni eens uit wie.
Oud 28-05-2008, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vermoed dat hij had moeten komen kijken ofzo
Jah idd. Ik bedoel, als hij niet wilde komen, prima, maar eerst zeggen dat je komt en het dan doodleuk vergeten, dát is erg
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 08:51
Verwijderd
Vannacht werden we weer om half vier wakker bij hem in bed. 'Kun je me naar huis brengen?' 'Je kunt toch ook gewoon hier blijven slapen?' En toen hoorde ik mijn moeder in mijn hoofd zeggen 'Als je denkt dat je dat zo moet doen, moet je dat doen.' Dat wat er achter aan kwam heb ik genegeerd.
Toen heb ik me nog maar eens lekker tegen hem aan genesteld.

Laatst gewijzigd op 28-05-2008 om 09:12.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Jah idd. Ik bedoel, als hij niet wilde komen, prima, maar eerst zeggen dat je komt en het dan doodleuk vergeten, dát is erg
Ohzooo. Ik dacht even dat ie de boel aan elkaar moest praten Het was al laat, ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 08:57
Verwijderd
Citaat:
verliefd op het leven? Een heerlijk gevoel!!

OT: Alles gaat goed. Ik ben een beetje huiverig over hoe het gaat lopen als ik dienst uit ben, maar tot die tijd genieten we gewoon.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 09:08
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Je zou kunnen zeggen dat ik donderdag een date heb. Maar wel een heel aparte.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 09:12
Verwijderd
Forumdate?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 09:36
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Mss moet ik es met mijn vriendinnen kletsen en zien hoe zij hier tegen aan kijken want ik zag/zie het zelf niet echt tot mijn huidige vriend een beetje nieuwsgierig gign doen hoe het allemaal zat. Reality check?

Wat een lang gezemel!
Misschien helpt het ook om met je vriend en die goede vriend samen wat dingen te ondernemen? Dan leert je vriend hem kennen en ziet hij misschien wel dat die jongen geen bedreiging vormt. Of kennen ze elkaar al?
Oud 28-05-2008, 09:43
Joehoedith
Joehoedith is offline
ik ben blij hij is lief
Oud 28-05-2008, 10:31
stout!
stout! is offline
Hij is lief ja, maar ik voel me niet zo fantastisch, heb een beetje een raar gevoel. Ik heb denk ik een klein beetje lucht nodig, maar neem die ook weer niet genoeg zelf, omdat ik hem dus wel zo lief vind . Hmm ik weet niet, het zal wel met al die veranderingen te maken hebben (over een maand afstuderen enzo) en weer overwaaien.. We'll see.
Oud 28-05-2008, 11:24
metallica
metallica is offline
Ik heb echt een lief vriendje en ahh ik verheug me echt op vijdag... Weer samen naar metallica is wel echt liefde <3 Nog twee nachtjes
Oud 28-05-2008, 12:26
miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben heel blij met mijn lieve ouders die ik de hele dag door aan het bellen ben om mijn gezeur kwijt te kunnen. En die me nu al twee weken hun auto lenen omdat ik anders de helft van de weg naar stage per fiets af moet leggen om 23.30 's avonds wegens ov staking. En vriendlief en ik hebben maar weer tickets naar Londen geboekt. 10 tm 15 juli retourtje voor 23 euro p.p. konden we niet weerstaan en ik was er ook al een half jaar niet meer geweest, dus dat werd weer tijd Alleen ga ik hem de komende tijd zo weinig zien wegens stagedrukte/motorweekend duitsland met paps/concerten. Maar des te leuker wordt de zomervakantie!
Oud 28-05-2008, 13:31
Verwijderd
komend weekend zie ik hem weer en hij is nu ZO dichtbij, maar ik heb geen tijd om hem te zien terwijl ik opzich best tijd zou kunnen maken, maarja.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 13:31
ST*R
ST*R is offline
Ik weet niet wat ik wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten