Advertentie | |
|
![]() |
|
Té druk met school, nog steeds. Maar vandaag nog precies een maand en dan ga ik lekker voor een maand reisgids spelen
![]() ![]() Veel feestjes in het vooruitzicht ![]()
|
't Was gisteravond echt super gezellig met dat vriendinnetje
![]() ![]() Nu nog zien wanneer ik vriendlief weer kan zien... We hebben allebei veel te doen, hij wat meer dan ik, maar toch... En komend weekend ben ik niet thuis, dus ik hoop echt dat hij bij is met school enzo en dat hij dan mijn kant op kan komen. Zou wel heel hip zijn ![]() ![]()
|
Haha. Gister een smsje van een jongen die ik pas een beetje had afgewezen. Ik stelde voor om op een feestje even een vredesdrankje te nemen, maar hij kwam niet dus dat ging dan niet door. Kreeg ik gister een smsje: ''Zullen we ''ons'' een tweede kans gunnen?''
Haha, welke ons? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm! Ik vind het toch nog raar om zoveel aandacht te krijgen... aangezien mijn laatste relatie heel veel lange afstand was, en ik mijn ex dus niet vaak zag. En zeker niet elke dag sprak. Ook lieten mijn ex en ik elkaar heel erg vrij in contact met het andere geslacht... zo heb ik een vriend met wie ik omga als een soort broer, we omhelzen en knuffelen als we elkaar troosten, we trappen lol etc. en af en toe zien mensen ons als een stel omdat we gewoon op een bepaalde manier met elkaar omgaan...
Ook ben ik echt een meid die veel met jongens omgaat, en wat minder met vriendinnen... Ik ben niet zo'n girly-girl eigenlijk en ik merk wel dat mijn vriendje heel erg anders is dan mijn ex, ook op dat gebied. Op zich niet op een slechte manier maar ik vind het wel wennen want mijn ex liet mij alles toe, volgens mij weet hij niet eens wat jaloers zijn is. Af en toe vond ik dat wel vervelend, dat hij me ook gewoon te vrij liet... Mijn vriendje nu is echt compleet anders en ik vind het best nog even wennen, en niet op een slechte manier eigenlijk... hij kijkt heel argwanend naar mijn relaties met bv mijn twee beste maatjes, ik denk ook vooral dat dat komt omdat hij hen en de geschiedenis tussen mij en hen niet kent. Ik krijg die reactie wel vaker, een aantal van mijn vriendinnen deden dat ook toen ik ze nog maar net kenden.... Hmmm! Ik weet ook dat soms mijn omgang met 1 bepaalde vriend echt grenst aan niet-kunnen, maar mijn ex tolereerde het omdat hij precies wist hoe het zat... Ik twijfel of het dan toch tijd word om me anders op te stellen, want die vriendschap is me wel heel erg veel waard, en dat blijft ook wel dat veranderd niet... maar mss is het dan toch tijd om een stukje te laten gaan... Mss moet ik es met mijn vriendinnen kletsen en zien hoe zij hier tegen aan kijken want ik zag/zie het zelf niet echt tot mijn huidige vriend een beetje nieuwsgierig gign doen hoe het allemaal zat. Reality check? Wat een lang gezemel! |
![]() |
|
Hij is net weg... Damn, hij is verdomd sexy en tis fijn dat hij met m'n ouders op kan schieten enzo. Alleen voel ik me afentoe een beetje een zeikwijf
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En vervolgens vergeet die eikel trouwens de toneelpresentatie ![]() Oh en ik voel me superontzettend geliefd want er komen heel veel mensen op mijn(/ons) feest dit weekend! Hahaha omg hoezo ik denk nog steeds 'Straks komt er niemand ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: AAAAAARGH! Ik mis m te erg. Van tevoren had ik het idee dat het wel zou meevallen, maar neuh. Het is nu dag 11 en ik heb het helemaal gehad. Ik wil dat ie terugkomt ![]() Verder gaat het eigenlijk heel goed, ben spannende dingen aan het doen (solliciteren enzo). Maar goed, daarom mis ik hem juist
|
Verwijderd
|
Vannacht werden we weer om half vier wakker bij hem in bed. 'Kun je me naar huis brengen?' 'Je kunt toch ook gewoon hier blijven slapen?' En toen hoorde ik mijn moeder in mijn hoofd zeggen 'Als je denkt dat je dat zo moet doen, moet je dat doen.' Dat wat er achter aan kwam heb ik genegeerd.
Toen heb ik me nog maar eens lekker tegen hem aan genesteld. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-05-2008 om 09:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Alles gaat goed. Ik ben een beetje huiverig over hoe het gaat lopen als ik dienst uit ben, maar tot die tijd genieten we gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hij is lief ja, maar ik voel me niet zo fantastisch, heb een beetje een raar gevoel. Ik heb denk ik een klein beetje lucht nodig, maar neem die ook weer niet genoeg zelf, omdat ik hem dus wel zo lief vind
![]()
|
Ik ben heel blij met mijn lieve ouders die ik de hele dag door aan het bellen ben om mijn gezeur kwijt te kunnen. En die me nu al twee weken hun auto lenen omdat ik anders de helft van de weg naar stage per fiets af moet leggen om 23.30 's avonds wegens ov staking. En vriendlief en ik hebben maar weer tickets naar Londen geboekt. 10 tm 15 juli retourtje voor 23 euro p.p. konden we niet weerstaan en ik was er ook al een half jaar niet meer geweest, dus dat werd weer tijd
![]()
|
|