Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2008, 21:17
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ja! En dan kijk je elkaar aan en dan moet je lachen en... Nou ja, best grappig, maar niet bevorderlijk voor de sexy sfeer, zeg maar Haha.

Ja precies! Ik moet hem dan echt niet teveel aankijken, want anders schiet ik zo erg in de lach dat er van sex niks meer terecht komt . Ik moet me dan echt concentreren op 'andere dingen'

Ot: Het was echt een heerlijk weekend. We sliepen al samen vanaf donderdagnacht tot vannacht, dus dat vond ik al een groot pluspunt. Daarbij hebben we zaterdag heerlijk ontbeten bij een bakker en hebben we daarna nog terrasje gepikt met gigantische coupes ijs en wilde hij alles betalen en daarna nog kleren en boekjes geshopt voor onze vakantie . En toen zag ik echt het mooiste paar schoenen ooit (maar onbetaalbaar) en wilde hij ze voor me kopen! Maar daar heb ik hem vanaf gehouden, ik vond het idee dat hij dat wilde doen alleen al super lief.

En hij heeft me beloofd volgend weekend met mij naar Sex & the City te gaan, omdat ik altijd naar zijn actiefilms kijk .

Het was echt heel gezellig, en hij was zo lief..veel kusjes en knuffelen en deze nacht hebben we lang gepraat over vriendschappen, onze relatie en hoe we dat zagen en ons werk/studie. Dat was echt heel fijn .

Ik was alleen vanochtend wat knorrig, maar dan smst hij dat ik de allerliefste ben en dan kan ik niet meer humeurig zijn .

Ja, ik besef nu weer wat voor een geluk ik heb met hem, het voelt als thuiskomen

wat een klefheid, sorry hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2008, 21:36
Moonspell
Moonspell is offline
Ik steek eigenlijk zoveel energie in andere dingen dat ik eigenlijk wat moet compenseren!. Misschien een beetje een transformatie fase, wie gaat het begrijpen en dit met me delen!?

Ik vind het wel prettig nu eigenlijk, maar misschien mis ik ook een aantal dingen.
Misschien is het wel zo dat ik eigenlijk niet zo goed ben in kiezen haha.
(achja, ik vind het ook wel weer grappig van mijzelf.)
Oud 15-06-2008, 21:40
Verwijderd
Na 6 nachten samen slaap ik vanavond weer een nachtje alleen. Ik ben best wel een beetje nog steeds stapelverliefd. <3
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 21:47
niña
niña is offline
Verdorie, als één nacht en één dag zonder hem al zo'n vreemd gevoel geeft
Oud 15-06-2008, 22:12
Nienna*
Nienna* is offline
Hahahaaa .
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Verdorie, meneer de leukerd was er niet dit weekend. Want hij heeft het te druk. Nouuhouuu. Nu moet ik nog een maand wachten ofzo.
Gelukkig heb ik wel een geweldige tijd gehad met goede vrienden, vrienden van vrienden, en vage kennissen van vrienden. Een bepaald persoon waarvan ik dacht dat 'ie me niet zo mocht, bleek toch een hele toffe peer te zijn en regelde een zeer rielekste slaapplek in een zeer rielekst huis.
En een andere goede vriend, die ik vanavond nog zag, is een poepie. Soms wil ik in z'n wangen knijpen en koetsjiekoe roepen, maar ik denk dat 'ie dat niet zo waardeert.

Ja, ik voel me goed en blij met zoveel leuke mensen om me heen. <3
Oud 15-06-2008, 23:37
Verwijderd
Hmmm. Vrijdagnacht fietsten we min of meer toevallig samen naar huis (hij woont praktisch naast me). Eerst heel casual over niks gepraat, tot ik er ineens niet meer tegen kon en erover begonnen ben. Hij haakte er gelukkig op in en toen hebben we nog bijna een uur staan praten, terwijl het al 2 uur 's nachts was. Blijkbaar wilde hij het er ook nog met mij over hebben, maar hij wist ook niet zo goed hoe. Het deed me wel goed dat te horen, net zoals een aantal andere dingen die hij zei.

Gister met hem en nog wat andere vrienden voetbal gekeken en bijna als vanouds zitten geinen. Maar dat maakt het tegelijk moeilijk, want er bleek maar weer dat we niet gewend zijn om 'niks' te doen. En het belangrijkste onderwerp hebben we nog niet eens besproken: het waarom. Dus nu zitten we weer in de eigenlijk-niet-maar-toch-een-beetje-wel-flirtende fase waar we duidelijk allebei geen raad mee weten. Ik weet niet wat hij wil en hij weet niet wat ik wil, dus er moet nog maar eens gepraat worden. Maar ik heb er ondertussen heel wat meer vertrouwen in dat alles misschien eens uitgepraat kan worden en dat is fijn
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 07:14
Yana
Yana is offline
Hij mist mij, en ik denk soms dat ik hem mis en soms weer dat ik het beter uit kan maken. Maar ik geloof dat dat meer aan mij ligt dan aan hem. *complex*
Oud 16-06-2008, 08:45
Verwijderd
Vandaag twee maanden! en het leuke is dat ik hem nog steeds niet moe ben. T klinkt misschien heel raar, maar ik ben snel op mensen uitgekeken en dat heb ik bij hem totaal niet. Ik heb nog niets gevonden waar ik me aan erger (wat ook wel uitzonderlijk is, aangezien ik nogal kritisch ben wat betreft andermans' gedrag) en het is nog steeds allemaal heel lieflieflief!

Ennn ik heb gisteren 1 uur en 20 minuten gebeld met J. Tof dat we evengoed zo lang kunnen kletsen. Zoals hij daarna in een smsje zei: 'Ik heb altijd het gevoel dat we pas net begonnen zijn.' En dat is tof! Ik kan niet wachten tot ik een keer zijn kant op ga!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 08:47
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm lastig. Ik heb het gevoel dat ik gegroeid ben in die tijd zonder hem. Hij is ook wel gegroeid, maar hij had nog zoveel in te halen en ik weet niet of hij ver genoeg is gekomen. Ruzies gaan nog steeds met kinderachtige spelletjes, waarbij hij dingen zegt puur om me te raken en daar ben ik nou toch echt wel een keer overheen gegroeid. Daarnaast heb ik door alle schoolstress gewoon helemaal geen tijd en geen plaats in mijn hoofd om me met hem bezig te houden. Ik weet niet waar dit heen gaat.
Oud 16-06-2008, 09:36
I C U
I C U is offline
Citaat:
Vandaag twee drie maanden!
En het blijft gewoon leuk Gisteren ook nog een tijdje met 'm aan de telefoon gehangen, was ook prettig. Morgenavond slaap ik bij 'm Yeah! Misschien dat we dan die film wel af kunnen kijken
Oud 16-06-2008, 10:00
Verwijderd
Hahah, ik stelde voor dat hij na zijn werk en voor mijn college even langskwam (het uitzendbureau waar hij mensen moet droppen is nl vlakbij mijn huis), waarop hij zegt: "Goed plan, maar ik moet de bus meenemen en ik zie er ook echt niet uit (gister niet gedoucht). Maar waarschijnlijk kom ik toch even langs *grijns*"

Whahaha wat een meisje En hij neemt die werkwoorden-tussen-sterretjes van me over, omg.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 10:14
groovy
groovy is offline
Citaat:
Vandaag twee maanden! en het leuke is dat ik hem nog steeds niet moe ben. T klinkt misschien heel raar, maar ik ben snel op mensen uitgekeken en dat heb ik bij hem totaal niet. Ik heb nog niets gevonden waar ik me aan erger (wat ook wel uitzonderlijk is, aangezien ik nogal kritisch ben wat betreft andermans' gedrag) en het is nog steeds allemaal heel lieflieflief!

Ik had echt precies hetzelfde! Het was zelfs zo erg dat mijn vriendje af en toe vroeg; 'ben je me nog niet beu?'

We gaan nu bijna 8 maanden met elkaar .
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 11:06
Idunarara
Idunarara is offline
Heden!
Donderdag hem weer gezien en toen kwam er een emotionele liefdesverklaring en stond hij te huilen in mijn armen. Allemaal belachelijk tragisch. De dagen daarna was ik drastisch in de war. Gisteravond was vriend er en dat was allemaal heel goed en romantisch en lief en.. toen kwam hij opeens met het plan om me op te zoeken maar dat ging uiteindelijk niet meer door. Net lang gepraat waar bij hij tot de conclusie kwam dat ik me niet openstelde voor hem en hij het niet meer trok om zijn hart zovaak te laten breken en toen belde hij dat hij geen contact meer wilde voor een tijdje. Net heb ik een mail geschreven dat ik hem moet laten gaan en verder moet met mijn vriend, maar ik durf hem niet te sturen want dan is echt alles voorbij en doe ik hem belachelijk veel pijn.

Ugh
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 11:48
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Jezus, ik wist niet dat gevoelens zo fijn en intens konden zijn, en dat in zo'n korte tijd.. Hij was bij me dit weekend en het was echt heeel leuk. Uit eten en naar de stad en slapen en vrijen en planet earth kijken en samen lachen om de aapjes en alles. Mijn ouders zijn ook gek met hem en hoewel het dan erg leuk is om met z'n drieen mij te plagen aan tafel, vind ik het heel erg leuk dat dat gewoon klikt enzo! Verdrietig om de relatie met mijn vader die altijd op een teleurstelling uitloopt en hij troost me en dat maakt me warm van binnen.
Ik ben niet het relatietype eigenlijk en ik had altijd scharrels hier en daar maar hij maakt me zo gelukkig, geen behoefte aan andere jongens dan hij en ook geen twijfels.
en dat hij jaloers is als ik sjans heb vind ik eigenlijk toch ook wel.. schattig
Oud 16-06-2008, 12:32
Joehoedith
Joehoedith is offline
Dat was een leuk spannend gezellig eng weekend...

Ouders zijn erg gereserveerd en moeten erg aan hem wennen, maar zijn wel blij voor me.

Had misschien stiekem wel wat meer enthousiasme verwacht maar het blijven tukkers. ben al blij dat ze niet afkerig tegenover hem staan.
Oud 16-06-2008, 14:59
Pluis
Pluis is offline
ik ben zo dom

nou zit ik weer aan een ándere ex vast

waarom waarom waarom. exen zijn irritant.
Oud 16-06-2008, 17:39
wup
wup is offline
Inmiddels al meer dan een week niets van hem gehoord, zonder dat er aanleiding voor is (voor zover ik weet dan). Ben dat lakse zat... Ik wil iemand die mij eens belt, omdat hij geinteresseert is in hoe het met me gaat. Pff, wat móet ik hier nu weer mee?

Het klinkt heel stom hier, omdat ik ook contact op kan nemen met hém, maar daar ging het me juist om. Ik wilde wel eens zien wat er gebeurt als ik dat eens niet doe. Nou, dit dus.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:58
Iduna
Iduna is offline
Blergh, relatiedipje. Vrienden en familie zijn leuk en aardig, maar dat is toch anders.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:27
Luna
Luna is offline
Citaat:
Inmiddels al meer dan een week niets van hem gehoord, zonder dat er aanleiding voor is (voor zover ik weet dan). Ben dat lakse zat... Ik wil iemand die mij eens belt, omdat hij geinteresseert is in hoe het met me gaat. Pff, wat móet ik hier nu weer mee?

Het klinkt heel stom hier, omdat ik ook contact op kan nemen met hém, maar daar ging het me juist om. Ik wilde wel eens zien wat er gebeurt als ik dat eens niet doe. Nou, dit dus.
bah, wat naar, ik snap precies wat je bedoelt, heb er ook ooit zo een gehad
Als je het er met hem over hebt, wat zegt hij dan?
succes.

ot: door stress botst het even maar we maken het ook weer goed.
Oud 16-06-2008, 19:43
metallica
metallica is offline
Damn, wat was ik pissig afgelopen weekend. Hij reageerde steeds ontwijkend als ik hem vroeg samen naar utrecht te gaan in het weekend om naar mn nieuwe kamer te gaan kijken. Dus ik zag de bui al hangen. Echt het hele weekend kut tegen hem gedaan en ik kreeg maar niet mijn strot uit wat me nou precies dwars zat. Daarnet maar even gebeld en een beetje uitgelegd hoe het zat, maar dan reageert hij weer niet echt op wat ik zeg aan de telefoon. Grr, ik ben niet meer boos, maar soms wordt ik een beetje gek van het getouwtrek.
Oud 16-06-2008, 20:31
Verwijderd
Beste vriendinnetje doet een beetje stom en in plaats van dat tegen d'r te zeggen ga ik ook stom doen. Nu voel ik me rot en gewoon bah.
Gelukkig morgen weer naar vriendlief toe, naar de verjaardag van zijn broer, zie ik mijn schoonzus weer We gaan vrijdag uit eten, en daar heb ik nu al zin in
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 20:53
Roosje
Roosje is offline
Yay ik heb gisteren besloten om niet meer ruzie te maken om de meest futiele dingen. Want ik ben ook zo eigenwijs en koppig af en toe, tis heus niet grappig meer. maar het gaat eigenlijk ganz goed, we gaan over twee weken al op vakantie! Ik denk dat het wel goed komt, als hij niet bang is voor bedden in youth hostels enzo. (a)
En ik heb suuuupermooi ondergoed van m gekregen omdat ik mn eindexamen heb gehaald. (L) Ik voel me er helemaal mooi in. En een groen shirtje als bonuscadeautje voor m'n tien voor literatuur/wiskunde! <3 Haha tis lief.

En komend weekend wordt z'n zusje vijftien en z'n zusje is toevallig heel erg lief dus heb ik een heel erg leuk cadeautje voor d'r! En met mijn eigen zus gaat het wel goed geloof ik, de helft van de tijd althans, want we pikken toch wel een beetje op elkaar. Stom is dat... maar donderdag iig lunchen met vriendinnetjes! Heus wel leuk.
Oud 16-06-2008, 21:19
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb een crush opgelopen. Nu maar hopen dat het wederzijds is. Ach, we zien wel.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 21:28
Verwijderd
het derde date meisje toch nog gezien tijdens voetbal en morgen kom ik haar waars weer tegen tijdens voetbal, was erg gezellig vandeweek en toch denk ik dat ik wat mis, maar wie weet
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 21:37
Yerli
Yerli is offline
Ik mis hem altijd zo snel.
Maar morgen weer! <3
Oud 16-06-2008, 21:47
snoopy
snoopy is offline
1 woord: WAUW!
Oud 16-06-2008, 22:15
Verwijderd
net 1,5 uur gebeld en dat ging nergens over. soms is het net een wijf (L)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 23:46
Verwijderd
Steeds een stukje beter
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 00:11
groovy
groovy is offline
Lieve, gekke, geile smsjes <3
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Ik had echt precies hetzelfde! Het was zelfs zo erg dat mijn vriendje af en toe vroeg; 'ben je me nog niet beu?'
Bij mij is dat juist andersom. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand die zó leuk en lief en knap en sexy (in mijn ogen iig wel ) is, mij nog leuk vindt. Ik vraag dan ook regelmatig: 'Ben je me nou nog niet moe'?' Maar gelukkig heb ik een lief vriendje dat genoeg geduld op brengt en zo af en toe een beetje boos wordt op het moment dat ik twijfel. 'Nou stel je eens niet zo aan en geloof gewoon dat ik je leuk vindt!'

ot: Ik moest vanmorgen ineens denken aan een gesprek dat ik, toen ik een jaar of.... ik denk zeven, acht was, met mijn buurmeisje had. Ze is ongeveer tien jaar ouder dan mij, maar zei toen: 'Jij hebt een mooi kuiltje in je bovenlip. Nu heb je er nog niks aan, maar dat gaat later in je voordeel werken!' Ik heb dat nooit begrepen, maar vorige week zei Vriendje ineens: 'Ik vind jouw bovenlip met dat kuiltje zo mooi!' Toen vroeg ik me af waar ik dat eerder had gehoord en vanmorgen wist ik het weer.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Bij mij is dat juist andersom. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand die zó leuk en lief en knap en sexy (in mijn ogen iig wel ) is, mij nog leuk vindt. Ik vraag dan ook regelmatig: 'Ben je me nou nog niet moe'?' Maar gelukkig heb ik een lief vriendje dat genoeg geduld op brengt en zo af en toe een beetje boos wordt op het moment dat ik twijfel. 'Nou stel je eens niet zo aan en geloof gewoon dat ik je leuk vindt!'
Dat had ik met de ex in het begin ook, dat we zo tegenover elkaar aan een tafeltje zaten en ons allebei verbaasd afvroegen dat zo'n leuk iemand óns leuk kon vinden.

Maar ondertussen vindt ik het heel normaal dat zo'n leuke Duitser mij leuk vindt, dus misschien is het ook gewoon een vorm van zelfvertrouwen die met de jaren komt (ochoch oma!).
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 09:07
Rob
Rob is offline
Het gaat allemaal echt prima en ik ben akelig benieuwd naar het aankomende weekend.
En het voelt allemaal nog steeds érg goed. <3
Oud 17-06-2008, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik met de ex in het begin ook, dat we zo tegenover elkaar aan een tafeltje zaten en ons allebei verbaasd afvroegen dat zo'n leuk iemand óns leuk kon vinden.

Maar ondertussen vindt ik het heel normaal dat zo'n leuke Duitser mij leuk vindt, dus misschien is het ook gewoon een vorm van zelfvertrouwen die met de jaren komt (ochoch oma!).
Hij verwondert zich daar ook niet meer over, maar neemt me niet voor lief ofzo. Hij geeft me steeds meer redenen (ook al zijn we pas begonnen!) om daar niet aan te twijfelen, dus dat is al lang helemaal tof.
Oma Morgan
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 11:02
wup
wup is offline
[QUOTE=Luna;27734008]bah, wat naar, ik snap precies wat je bedoelt, heb er ook ooit zo een gehad
Als je het er met hem over hebt, wat zegt hij dan?
succes.

QUOTE]

Dank je. Ik heb wel vaak gezegd dat ik behoefte heb aan meer contact, maar hij heeft dat domweg niet. Ik bel gewoon vaak, waardoor ik het gewoon wel krijg. Misschien is hij nu ook wel boos, want ons laatate telefoon gesprek was niet heel gezellig, maar ik heb dus geen idee.
Ik laat het lekker zo, heb nu tentamenweek dus ik kan vriendjesstress/ruzie er even niet bij hebben. Voor mijn gevoel is het al uit..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 14:38
Verwijderd
Wiehie! Hij is morgen weer terug! Eindelijk!
Helaas gaat hij dan maandag weer voor 10 dagen weg, maar ik hoop dat hij zich gewoon ziek meldt. T is allemaal zo kut geregeld.

Anywayz.. ben heel blij dat hij weer terug is. Hij begint steeds vaker te zeggen hoe hij zich voelt, dus hij wordt nu ook al steeds opener naar mij toe
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 14:59
Verwijderd
Citaat:
kuiltje-verhaal
Ahhhhhwww ik zat hier echt te grijnzen, leuk!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:00
Verwijderd
Citaat:

Niets oma! Het is gewoon waar; als je zelf zeker in je schoenen staat dan ben je ook niet meer zo onzeker over waarom iemand je nu toch zo leuk kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:08
Verwijderd
Het gaat zo goeeeeed!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:10
Neko*
Neko* is offline
Ik word zo moe van deze thuissituatie he.
Oud 17-06-2008, 16:29
Pluis
Pluis is offline
Omdat ik er toch een fijne relatie mee had en het daarmee tot mijn relationeel gebied behoort: ons konijn is dood
Oud 17-06-2008, 18:29
I C U
I C U is offline
Hij zit achter me, dus kan er niet over uitwijden, maar <3
Oud 17-06-2008, 19:06
Idunarara
Idunarara is offline
Heden ik had een heerlijke middag met vriendlief.
Maar morgen heb ik een date met hem en hij heeft een verrassing terwijl ik hem juist ga zeggen dat ik er mee kap... Nice
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 19:22
ST*R
ST*R is offline
Vandaag voelde ik me best zielig, alles komt tegelijk en heb echt te veel stress. Maar nu vind ik dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon er tegen aan moet gaan!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 21:17
Verwijderd
gvd.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 21:30
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Heden ik had een heerlijke middag met vriendlief.
Maar morgen heb ik een date met hem en hij heeft een verrassing terwijl ik hem juist ga zeggen dat ik er mee kap... Nice
Waarom ga je ermee kappen als je een heerlijke middag gehad hebt?

OT: Ik voel me verdrietig, zoals altijd op 17 juni (sterfdag van m'n vader) maar ik word wel blij van hem. Heb me echt door de dag heen geslagen met het idee dat ik hem s avonds weer zie in mijn achterhoofd (omg... typte bijna agterhoofd )
Oud 17-06-2008, 21:36
Verwijderd
snoopy.. wat rot zeg, zo´n dag. Maar toch wel fijn dat je ook blij wordt van de gedachte aan je vader. Beter dan altijd verdrietig zijn wanneer je aan hem denkt!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 22:04
Nienna*
Nienna* is offline
Ik vond het zo fijn dat hij me in dat kwartiertje dat hij over had even belde! Pff, fijn om te horen dat het goed met hem gaat, dat hij het allemaal wel redt. Stom dat ik altijd weer in zijn praatjes trap, maar ach, ik geef gewoon zoveel om hem. En ik weet wel dat hij het allemaal wel redt, die jongen is notabene twintig, maar stiekem maakte ik me een beetje zorgen.
Dus komt hij me vrijdag een kusje brengen <3 fijn is dat .
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 22:09
Idunarara
Idunarara is offline
Citaat:
Waarom ga je ermee kappen als je een heerlijke middag gehad hebt?

OT: Ik voel me verdrietig, zoals altijd op 17 juni (sterfdag van m'n vader) maar ik word wel blij van hem. Heb me echt door de dag heen geslagen met het idee dat ik hem s avonds weer zie in mijn achterhoofd (omg... typte bijna agterhoofd )

Omdat het niet mijn vriend is waar ik mee kap
En we zijn nu aan het praten en komen tot de conclusie dat we van elkaar houden en dat het in elk ander universum perfect was geweest maar we nu verder moeten als vrienden en bij onze relaties moeten blijven.. Hell, wat een opluchting.

En wat een nare dag voor je, hij is bijna voorbij, maar ik hoop dat je ook mooie herinneringen hebt kunnen delen met je familie..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:52
Verwijderd
Knuffel @ Pluis, snoopy en Idunarara (en de rest die 'm nodig heeft)

Ontopic: Het ging wel prima eigenlijk de afgelopen week nadat we heel wat uitgepraat hebben. En ik was er maar blij mee dat hij daar blijkbaar zelf ook op zat te wachten, althans, dat zei hij. Maar een vriendinnetje van mij (die hem ook wel kent) vertelde net dat zij hem eerder op dezelfde avond als van ons gesprek ermee geconfronteerd heeft dat hij het met mij nog wel moest 'afhandelen'. Ze heeft hem gezegd dat ze vond dat hij het niet kon maken om mij maar gewoon te negeren, en daar stemde hij toen wel een beetje mee in.

Dus meneer de klootviool moet zich wel in zijn handjes gewreven hebben toen een paar uur later hiervoor de ultieme voorzet werd gegeven en hij prachtig kon doen of hij dit ook graag wilde. Hufter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten