Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De grote grap is dat ik de oude videokaart er nu ook niet meer goed in gebouwd krijg, want mijn kast is een oude rammelbak en dat paneeltje waar je dingen in moet schroeven is kapot. (O.a. omdat het ooit uit frustratie is bewerkt met een hamer ofzo. ![]() ![]() Dus nu ga ik maar vandaag of morgen een nieuwe kast + nieuwe grafische kaart kopen. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik denk dat ik deze videokaart doe, vind je vast boeiend om te weten ![]() |
![]() |
|
Ahahahaha
![]() ![]() Hahaha, ik vraag me af of je windows op alleen je videokaart zou kunnen draaien :')
|
Verwijderd
|
Ja, lief is 'ie he
![]() En hier gaat hij misschien in wonen, behalve dat ik 90,- eigenlijk veel te duur vind voor een kast. Maar er zit wel een voeding van 430 watt in en als ik die los moet kopen dan is dat óók duur. Bovendien is het vakantie, dus hoef ik de komende maanden geen collegegeld te betalen. HMM. Je hebt minder dan 512 RAM in je pc? ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een pentium3, 667mhz, 128mb ram, 32mb videokaartje. Daar draait overigens prima windows xp pro op. Soms moet ie wel even ratelen om dingetjes te berekenen, maar het is een mooie windows install zonder troep en start hoogstwaarschijnlijk een stuk sneller op dan de dual core pc van mn vader met widnwos vista.
Ik heb ook een laptop met een pentium4, 3,06ghz, 512mb ram en een crappy 64mb videokaart. Doet wat ie moet doen, maar draait niet bepaald de laatste games meer. Vakantiebaantje = cash = tijdvoorietsnieuws.
|
Die kans is wel groot ja
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() + lallll reviews op tweakers. Over een kast: "Voldoet prima aan mijn eisen; recht toe recht aan, geen gekke bochten erin ![]() Bochten in een kast ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil deze echt fakkkkkking graag, maar 120,- voor een computerkast
![]() |
![]() |
|
Hahaha, oh god, dat gaat nog erg worden met uitzoeken. Zwijmelen bij de toffe shit en denken, ja, als ik die neem, dan moet ik van die ander ook wel die nemen, anders is het zonde. En dan ook wel die, en die dan dus ook. En dan heb je een rekening van 2000 euro
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar met deze kast heb ik een speciale band, volgens mij zijn we soulmates ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik kan mijn p3tje ook niet zomaar wegdoen denk ik hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik die kast nu alsnog koop ben ik in totaal 270,- armer
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En toen mocht ik van mijn vader de (toentertijd wel aardige) pc van beneden hebben, maar alleen als ik al die oude troep weggooide. ![]() Dat heb ik toen wel gedaan uiteraard, maar een pc die je al heel lang hebt heeft wel harde sentimentele waarde ja. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ahaha, gaaf ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van hem heb ik overigens ook alles geleerd wat ik over hardware weet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja he <3
Het is nog gaver om op lelijke pc-kasten te schelden. Zoals zulk soort dingen: http://www.alternate.nl/html/shop/ca...+Tower&#Apevia Bizar kut gewoon. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
/care ook.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |