Advertentie | |
|
![]() |
|
ach, op die manier ben ik er ooit achter gekomen dat mn ex met een naamgenoot van me had gezoend toen we nog wat hadden.. maar goed dat is best volledig off topic..
ot: Mja, het blijft wel moeilijk. Hij is anders dan andere jongens en ik ben anders dan andere meiden, en dat is soms heel erg moeilijk. Maar ik zie vanzelf hoe het loopt, kijk niet te veel naar de toekomst en geniet van het nu. Vakantie voorbij, morgen lekker met mn ma en beste vriendin naar Emmen om te shoppen en daar van mn laatste vakantiedag te genieten.. Dinsdag eerste schooldag en we zullen zien hoe het gaat om naar school te gaan, werken en mn eigen huishouden.. hoop dat ik niet gek word.. Gelukkig heb ik mn vrienden ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
bleeeeeeeeeeeeeegh vandaag goede vriend van me uitgezwaaid op schiphol
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en ik wil nu geen vriendje maar een beetje mannelijke aandacht zou wel erg fijn zijn ![]() |
![]() |
|
Dit weekend was weer heel fijn. Samenwonen wordt steeds aantrekkelijker
![]() En tapas eten met een vriendinnetje was retegezellig, ik heb d'r al een tijdje niet gezien (half jaar ofzo) maar het was gewoon super. We hebben altijd wat te praten, echt super. Ik heb nu een nieuw saunamaatje ![]()
|
grappig dat van de ene persoon 1 smsje overkomt als opdringerig, en van de ander je nooit smsjes genoeg kan krijgen...
en yay bijna school, dan zie ik al m'n vrienden weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vriendje twee dagen niet gezien, ik mis'm, vanavond komt hij hierheen.... samen slapen en morgen blijft hij hier terwijl ik een paar uurtjes werk en dan lekker loungen samen als ik thuiskomt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik dacht wel veel aan de sex jongen, maar had niet heel erg de behoefte hem te smsen. Tot zaterdagavond, toen mn vriendin zei dat ze 'm had gezien, terwijl ik dacht dat hij heel ver was. Toen heb ik het geloof ik een uur volgehouden en hem toen neutraal smsje gestuurd. Kreeg terug dat hij veel aan me dacht en me mist, maar dat het gewoon niet werkte, 'behalve in bed
![]() Vannacht weer een smsje van hem. Het is zooo oneerlijk tegenover de leuke jongen. En eigenlijk moet ik het stoppen met hem, hoe leuk ik hem ook vind. Want dat vind ik écht, al klinkt dat misschien een beetje raar. Maargoed over een maand ben ik toch weg en is het sowieso over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoals Bartezz zei, dan zal het wel niks te betekenen hebben, zoals mijn vriend ook zei. ![]() Gisteren om stomme redenen de rest van de dag misselijk rondgelopen en ook vanochtend nog wat vlagen gehad, maar ik kan het nu wel weer laten rusten. Ik vertrouw er op dat wij een goede relatie hebben, wat voor een mensen dat ook proberen te verpesten, al dan niet expres. Dus ik heb zin in de vakantie, hij komt hier vanavond al, dus kunnen we het in stijl inluiden, gezellig ![]() En een goede vriendin is vandaag naar Amsterdam verhuisd en dat vind ik bijzonder jammer [ik woon namelijk in het noorden van het land] en een andere goede vriendin gaat naar zwolle. Allemaal reuze overbrugbaar maar wel jammer, haalt een stuk flexibiliteit weg. Gelukkig vrijdag en zondag leuke tijden gehad met hen, dus dat komt helemaal goed. |
![]() |
|
Wiiiieeeh.
![]() ![]()
|
![]() |
Mijn onzekere ik had bedacht dat hij me vast nooit meer zou willen zien. Maar toen ik hem dit weekend smsde of hij binnenkort nog wat zou willen afspreken kreeg ik een leuk smsje terug.
![]() |
![]() |
|
![]() |
woei. Terug van lowlands! Was erg leuk, maar ook raar. Ik zat echt tussen 4 groepen in en daardoor was ik ook weer vaak alleen ( als in iedereen kwijt etc). Vriendje was voornamelijk dronken, mijn zwager ook ( die maar niet vaak genoeg kon zeggen hoe hij van mij hield en dat ik volgend jaar weer een kaartje krijg
![]() En volgens mij deed ik rock 'n robbikz met roosje! We zouden volgende week een paar dagen weg, maar ik heb ineens iets belangrijks van school ( haha, ik ga cursussen geven ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben weer eens helemaal in de war, en ik kreeg vannacht een smsje van de leuke jongen dat hij me mist en of ik deze week langs kan komen. Eigenlijk heb ik meer behoefte aan rust en afstand, maar ws is het ook wel goed om hem te zien zodat ik weer weet hoe leuk het tussen ons is.
Argh, ik wil alcohol. |
![]() |
|
![]() |
Pff, hij is over 2 dagen jarig. Normaal doen we nooit aan kadootjes, maar hij zei laatst : ja maar... ik word wel 30! Dus ik geloof dat ik maar moet haha. Gelukkig komt straks een vriendin en die wil mee zoeken naar iets leuks. Ik ga hem in ieder geval snachts wakker maken met taart ( ik moet werken tot 3 uur ofzo en op zijn verjaardag moet hij zelf 13 uur werken, dus dat leek me wel een gepaste oplossing). Nou ja, lief dat vriendinnetje komt, dan komt het vast goed
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lowlands was geniaal! Ondanks een kapot busje en lekkende schoenen was het geniaal. Het was goed om te merken dat we het zo goed kunnen samen, al moeten we wel echt soms beetje meer rekening houden met elkaar. Neemt niet weg dat hij heel lief is.
Maar jézustering, dat was me het het nachtje wel vannacht. En dan niet in de positieve zin. Hij brak echt helemaal, het deed me ontzettend veel pijn om hem zo te zien. Bwugh. Nu dat hele gedoe nog fatsoenlijk af zien te handelen. ![]() @Neko: Sorry dat ik je niet meer gesmst heb, hoop niet dat je het vervelend ivnd. Je hebt een leuk vriendje! Heb je verder een goed LL gehad? |
![]() |
|
@SA; Dat geeft niet hoor, ik had zelf ook kunnen sms'en.
![]() ![]() Oh, en je krullen zijn in het echt nóg mooier. <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
En ja, Lowlands was inderdaad geweldig. (L) Er waren allemaal mensen die ik kende en mn beste vriendinnetje met wie ik eigenlijk niet echt "mee" was maar het was zoooo leuk, mn beste vriendinnetje en ik zijn in elk geval weer helemaal bijgepraat. <3 Te gek was het, echt.
En ik ben thuis en dat is ook fijn maar mijn zusje leek me gisteren niet eens meer te herkennen, dat was minder.. nja.
|
Een knuffel voor Snoopy en Qimm!
![]() En ik ben net terug uit Schotland. Er bleek 'Fringe Festival' te zijn, waardoor er op straat dus allemaal theaterachtige stukjes waren en veel verklede mensen die aan het flyeren waren. Ik vond het echt gaaf om al die mensen aan te spreken (of eigenlijk spraken ze mij aan en bleef ik staan voor een praatje). Ook grappig dat anderen mij daarom een grote flirt vinden ![]() ![]()
|
Oh ik ben echt te erg geloof ik. Ik zit nu met 'n aan de telefoon en hij is hartjes voor mij aan het tekenen. En het is nog maar 2 nachtjes slapen en dan komt hij hier
![]()
|
Geweldig, maar toch ook weer niet, aangezien ik aan de andere kant van de wereld woon, en zij nog gewoon "thuis" in Nederland zit. Gelukkig komt ze wel een paar keer langs dit jaar, maar toch...
Ik wil d'r vaker zien! Waarom was ik ook alweer naar Amerika gegaan vraag ik me vaak af...
||
Citaat:
![]() Enneh... van harte he! (vandaag is toch de dag? t Staat niet onder je naam, maar ik meende me te herinneren dat je de 20e jarig was...) OT: ik kan wel merken dat we t allebei gruwelijk druk hebben en dat we met een aantal tegenslagen te kampen hebben gehad. Daardoor zijn we minder uitbundig en blij. Maar wel nog steeds heel gelukkig met elkaar!
||
![]() |
Citaat:
![]() @ Qimm: Ik ken het gevoel. Mijn ouders hebben ons huis aan de gemeente verkocht en het gaat nog eens geloopt worden ook. Het gekke is dat mijn ouders dat helemaal niet erg lijken te vinden. Ik ben erg blij voor ze, omdat ze een mooi nieuw huis krijgen, maar het voelt gek. Vooral omdat ik niet meer thuis woon. Ik denk namelijk niet dat hun nieuwe huis ooit als een nieuw 2e huis zal voelen... @ snoopy: Je komt hier over alsof je/jullie zo goed omgaan met wat er is gebeurd. Vind het erg knap van je Het kadootje zoeken is gelukt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 |