Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2008, 13:44
Joehoedith
Joehoedith is offline
hihi op zondagmiddag een buisje bouwen met steentjes en cement is echt leuk

en nu gaan we lekker Wii Mario Karten
Oud 17-08-2008, 14:30
Idunarara
Idunarara is offline
Verdomme. Het was zo'n fijne week samen en de laatste dagen was hij liever dan ooit. Bijzonder naar om dan per ongeluk in zijn telefoon smsjes te ontdekken van een meisje die nogal insinueerden dat er woensdagnacht iets gebeurd zou zijn. Ik kreeg spontaan hartkloppingen en ging bijna onderuit toen ik naar beneden rende om hem om nadere verklaringen te vragen. Toen ik het hem vroeg ontkende hij het meteen en zei dat het 'bijna' gebeurd was maar dat hij haar van zich af had geduwd. Zijn verhaal klopte ook allemaal wel maar dat nam niet weg dat ik onbedaarlijk moest huilen en nu hij weg is met buikpijn rondloop. En over twee dagen gaan we op vakantie..
Oud 17-08-2008, 16:15
Methuselah
Methuselah is offline
Wat zit je dan ook "per ongeluk" zijn smsjes te bekijken?
Oud 17-08-2008, 16:36
metallica
metallica is offline
Morgenvroeg op vakantie! Ik ben wel benieuwd hoe het gaat, want hij heeft de afgelopen dagen van die kribbige momenten. Maar komt denk ik wel goed, Ierland we komen eraan! Maar vreemd, ik had dat nooit van mezelf verwacht, maar ik ben toch wel blij als over twee weken de college's beginnen en ik weer in m'n eigen wereldje zit. Niet dat ik het vervelend vind om bij hem te zijn, maar het is ook wel weer fijn om thuis te zijn tussen mijn eigen prut. Ik ben een beetje raar
Oud 17-08-2008, 17:34
Idunarara
Idunarara is offline
Citaat:
Wat zit je dan ook "per ongeluk" zijn smsjes te bekijken?
Haha, verrassend. Ik wou je de uitleg besparen, maar mijn telefoon ontvangt en verzend niet naar sommige telefoonnummers en ik had hem de vorige dag een sms gestuurd met iets erin waar ik graag antwoord op wilde en ik vroeg hem of hij dat smsje had ontvangen en toen zei hij dat hij wel iets had ontvangen maar hij niet wist of dat die was en dat ik maar even moest kijken, wat ik vervolgens deed. Dus ik ging mijn smsjes bij langs en klikte per ongeluk de verkeerde open.

Tevreden?
Oud 17-08-2008, 19:18
Dott
Dott is offline
ach, op die manier ben ik er ooit achter gekomen dat mn ex met een naamgenoot van me had gezoend toen we nog wat hadden.. maar goed dat is best volledig off topic..

ot: Mja, het blijft wel moeilijk.
Hij is anders dan andere jongens en ik ben anders dan andere meiden, en dat is soms heel erg moeilijk.
Maar ik zie vanzelf hoe het loopt, kijk niet te veel naar de toekomst en geniet van het nu.
Vakantie voorbij, morgen lekker met mn ma en beste vriendin naar Emmen om te shoppen en daar van mn laatste vakantiedag te genieten..
Dinsdag eerste schooldag en we zullen zien hoe het gaat om naar school te gaan, werken en mn eigen huishouden.. hoop dat ik niet gek word..
Gelukkig heb ik mn vrienden
Oud 17-08-2008, 19:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Haha, verrassend. Ik wou je de uitleg besparen, maar mijn telefoon ontvangt en verzend niet naar sommige telefoonnummers en ik had hem de vorige dag een sms gestuurd met iets erin waar ik graag antwoord op wilde en ik vroeg hem of hij dat smsje had ontvangen en toen zei hij dat hij wel iets had ontvangen maar hij niet wist of dat die was en dat ik maar even moest kijken, wat ik vervolgens deed. Dus ik ging mijn smsjes bij langs en klikte per ongeluk de verkeerde open.

Tevreden?
Dan is hij ook een dom ei. Hij weet toch dat hij zulke smsjes in zijn telefoon heeft staan?
Oud 17-08-2008, 19:33
Verwijderd
of miss had het gewoon niet genoeg te betekenen om te wissen
Oud 17-08-2008, 20:14
Verwijderd
bleeeeeeeeeeeeeegh vandaag goede vriend van me uitgezwaaid op schiphol die gaat voor 6 maanden naar sydney, ga zelf over twee weken voor een half jaar naar toronto dus dan wordt het helemaal een op schiphol
en ik wil nu geen vriendje maar een beetje mannelijke aandacht zou wel erg fijn zijn
Oud 17-08-2008, 20:50
Signy
Signy is offline
pffffff gedoe binnen de vriendengroep... kost me veel energie.
Oud 17-08-2008, 21:15
Qimm
Qimm is offline
Bleh ik vind het helemaal niet leuk dat hij vanavond nou alweer weg is. Maar ik wil ook niet zo'n bezitterig monster zijn. Dus, eten!
Oud 17-08-2008, 21:34
I C U
I C U is offline
Dit weekend was weer heel fijn. Samenwonen wordt steeds aantrekkelijker Het klopt gewoon als we samen zijn. Majah.

En tapas eten met een vriendinnetje was retegezellig, ik heb d'r al een tijdje niet gezien (half jaar ofzo) maar het was gewoon super. We hebben altijd wat te praten, echt super. Ik heb nu een nieuw saunamaatje
Oud 17-08-2008, 22:25
Verwijderd
Argh, to hell with Mr Right, waar is Mr Right Now?
Oud 17-08-2008, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Argh, to hell with Mr Right, waar is Mr Right Now?
Ik heb m al .
Oud 17-08-2008, 23:10
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
grappig dat van de ene persoon 1 smsje overkomt als opdringerig, en van de ander je nooit smsjes genoeg kan krijgen...

en yay bijna school, dan zie ik al m'n vrienden weer alhoewel die opleiding me nu echt gestolen kan worden.
Oud 17-08-2008, 23:48
Verwijderd
Citaat:

en yay bijna school, dan zie ik al m'n vrienden weer alhoewel die opleiding me nu echt gestolen kan worden.
Same here ...ik zit meer te wachten op de dag dat ik eindelijk dat diploma in handen gedrukt krijg en ik op kan hoepelen.

Vriendje twee dagen niet gezien, ik mis'm, vanavond komt hij hierheen.... samen slapen en morgen blijft hij hier terwijl ik een paar uurtjes werk en dan lekker loungen samen als ik thuiskomt. :zin:
Oud 18-08-2008, 00:56
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Same here ...ik zit meer te wachten op de dag dat ik eindelijk dat diploma in handen gedrukt krijg en ik op kan hoepelen.
ik ben helaas blijven zitten dus ik mag nog een jaar extra ik weet niet of ik die drie jaar nog haal...
Oud 18-08-2008, 08:07
ST*R
ST*R is offline
Ik dacht wel veel aan de sex jongen, maar had niet heel erg de behoefte hem te smsen. Tot zaterdagavond, toen mn vriendin zei dat ze 'm had gezien, terwijl ik dacht dat hij heel ver was. Toen heb ik het geloof ik een uur volgehouden en hem toen neutraal smsje gestuurd. Kreeg terug dat hij veel aan me dacht en me mist, maar dat het gewoon niet werkte, 'behalve in bed '. Ehm ja, sinds wanneer is hij zo irritant verstandig. Hierna wilde ik alleen maar huilen, maar ging maar aan de alcohol.
Vannacht weer een smsje van hem.
Het is zooo oneerlijk tegenover de leuke jongen. En eigenlijk moet ik het stoppen met hem, hoe leuk ik hem ook vind. Want dat vind ik écht, al klinkt dat misschien een beetje raar. Maargoed over een maand ben ik toch weg en is het sowieso over.
Oud 18-08-2008, 09:30
Idunarara
Idunarara is offline
Citaat:
Dan is hij ook een dom ei. Hij weet toch dat hij zulke smsjes in zijn telefoon heeft staan?

Zoals Bartezz zei, dan zal het wel niks te betekenen hebben, zoals mijn vriend ook zei.

Gisteren om stomme redenen de rest van de dag misselijk rondgelopen en ook vanochtend nog wat vlagen gehad, maar ik kan het nu wel weer laten rusten. Ik vertrouw er op dat wij een goede relatie hebben, wat voor een mensen dat ook proberen te verpesten, al dan niet expres. Dus ik heb zin in de vakantie, hij komt hier vanavond al, dus kunnen we het in stijl inluiden, gezellig

En een goede vriendin is vandaag naar Amsterdam verhuisd en dat vind ik bijzonder jammer [ik woon namelijk in het noorden van het land] en een andere goede vriendin gaat naar zwolle. Allemaal reuze overbrugbaar maar wel jammer, haalt een stuk flexibiliteit weg. Gelukkig vrijdag en zondag leuke tijden gehad met hen, dus dat komt helemaal goed.
Oud 18-08-2008, 09:48
indigo
indigo is offline
Wiiiieeeh. Het is echt niet normaal. Nu moet ik tot donderdag wachten tot ik 'm weer zie, omdat hij moet leren en dat niet kan met mij in de buurt . En ik mis 'm, ik wil niet zo lang wachten. (Maar we zijn ook wel extreem verwend... we zijn maar één keer 7 dagen niet bij elkaar geweest, voor de rest zijn we ongeveer altijd bij elkaar geweest.) Hij is gewoon zo enorm lief. <33
Oud 18-08-2008, 10:49
Verwijderd
als een soort van overgevoelige emotionele weegschaal die door een klein dwarreltje stof door slaat naar het negatieve
Oud 18-08-2008, 12:16
I C U
I C U is offline
Pfff Ik kan niets nieuws toevoegen, eigenlijk. Gisteravond kleffe smsjes enzo Hihi.
Oud 18-08-2008, 12:54
Signy
Signy is offline
Morgen op vakantie, echt zo'n zin in.
Oud 18-08-2008, 13:45
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Mijn onzekere ik had bedacht dat hij me vast nooit meer zou willen zien. Maar toen ik hem dit weekend smsde of hij binnenkort nog wat zou willen afspreken kreeg ik een leuk smsje terug. Misschien is het gewoon leuk als vrienden, misschien kan het wel meer worden. Wie weet. Ik moet het in ieder geval niet snel willen, want dat werkt allemaal toch niet. Gewoon relaxt blijven en dan zien we het wel.
Oud 18-08-2008, 14:14
wup
wup is offline
woei. Terug van lowlands! Was erg leuk, maar ook raar. Ik zat echt tussen 4 groepen in en daardoor was ik ook weer vaak alleen ( als in iedereen kwijt etc). Vriendje was voornamelijk dronken, mijn zwager ook ( die maar niet vaak genoeg kon zeggen hoe hij van mij hield en dat ik volgend jaar weer een kaartje krijg)
En volgens mij deed ik rock 'n robbikz met roosje!

We zouden volgende week een paar dagen weg, maar ik heb ineens iets belangrijks van school ( haha, ik ga cursussen geven) én een personeelsuitje. Dus dat zeggen we maar af. Erg jammer, maar ik wil toch wel weten wat ik die mensen nou moet leren enzo.
Oud 18-08-2008, 15:10
Verwijderd
Pukkelpop was vet, ik ben een muts, hij ook soms een beetje maar samen zijn we leuk. Ik ben bang, zo bang, maar wel steeds minder. Verrrrrliefd.
Oud 18-08-2008, 15:19
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Lowlands is prima overleefd .
Oud 18-08-2008, 15:31
Neko*
Neko* is offline
Lowlands was lichamelijk echt een verschrikking. Wat ben ik blij dat ik vrienden heb die dat begrijpen. En hij was zo lief voor mij. Ik hoop dat hij z'n tentamen vandaag gehaald heeft, en dat ik hem morgenavond nog even zie. Anders vrijdag, lekker gamen met z'n tweeën.
Oud 18-08-2008, 16:01
miekmuis
miekmuis is offline
Zo, held dat ik ben. Ik heb hem op hyves toegevoegd. Nou nog even erachter zien te komen of ik hem weer ga zien, want dat kan ik natuurlijk niet gewoon vragen.
Oud 18-08-2008, 19:25
Verwijderd
ahhh gisternacht vet leuk smscontact gehad en over vandaag samen slapen maar nu zegt hij dat hij brak is en vroeg op moet en dat t m geen goed idee lijkt en gelijk ben ik bang dat hij bedoelt dat hij me niet meer hoeft te zien
Oud 19-08-2008, 01:44
Metal
Metal is offline
Samen op Lowlands naar de klote gaan met veel bier, wijn, sigaretten en rare cocktails.
Oud 19-08-2008, 07:10
ST*R
ST*R is offline
Ik ben weer eens helemaal in de war, en ik kreeg vannacht een smsje van de leuke jongen dat hij me mist en of ik deze week langs kan komen. Eigenlijk heb ik meer behoefte aan rust en afstand, maar ws is het ook wel goed om hem te zien zodat ik weer weet hoe leuk het tussen ons is.
Argh, ik wil alcohol.
Oud 19-08-2008, 11:20
wup
wup is offline
Pff, hij is over 2 dagen jarig. Normaal doen we nooit aan kadootjes, maar hij zei laatst : ja maar... ik word wel 30! Dus ik geloof dat ik maar moet haha. Gelukkig komt straks een vriendin en die wil mee zoeken naar iets leuks. Ik ga hem in ieder geval snachts wakker maken met taart ( ik moet werken tot 3 uur ofzo en op zijn verjaardag moet hij zelf 13 uur werken, dus dat leek me wel een gepaste oplossing). Nou ja, lief dat vriendinnetje komt, dan komt het vast goed
Oud 19-08-2008, 11:55
Verwijderd
Lowlands was geniaal! Ondanks een kapot busje en lekkende schoenen was het geniaal. Het was goed om te merken dat we het zo goed kunnen samen, al moeten we wel echt soms beetje meer rekening houden met elkaar. Neemt niet weg dat hij heel lief is.

Maar jézustering, dat was me het het nachtje wel vannacht. En dan niet in de positieve zin. Hij brak echt helemaal, het deed me ontzettend veel pijn om hem zo te zien. Bwugh. Nu dat hele gedoe nog fatsoenlijk af zien te handelen.

@Neko: Sorry dat ik je niet meer gesmst heb, hoop niet dat je het vervelend ivnd. Je hebt een leuk vriendje! Heb je verder een goed LL gehad?
Oud 19-08-2008, 13:11
Neko*
Neko* is offline
@SA; Dat geeft niet hoor, ik had zelf ook kunnen sms'en. Eerlijk gezegt was ik ook zó kapot dit lowlands, dat ik waarschijnlijk ook niet gezellig was geweest als we elkaar wel nog een keer hadden gezien. We moeten nog maar een keer echt afspreken. Als ik OV heb kom ik je wel opzoeken!
Oh, en je krullen zijn in het echt nóg mooier. <3
Oud 19-08-2008, 17:34
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
gedumpt...hoelang zal het deze keer duren voor die sjonnie terug komt met hangende pootjes
Oud 19-08-2008, 18:24
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
woei. Terug van lowlands! Was erg leuk, maar ook raar. Ik zat echt tussen 4 groepen in en daardoor was ik ook weer vaak alleen ( als in iedereen kwijt etc). Vriendje was voornamelijk dronken, mijn zwager ook ( die maar niet vaak genoeg kon zeggen hoe hij van mij hield en dat ik volgend jaar weer een kaartje krijg)
En volgens mij deed ik rock 'n robbikz met roosje!

We zouden volgende week een paar dagen weg, maar ik heb ineens iets belangrijks van school ( haha, ik ga cursussen geven) én een personeelsuitje. Dus dat zeggen we maar af. Erg jammer, maar ik wil toch wel weten wat ik die mensen nou moet leren enzo.
Haha dat zou zomaar kunnen. Al helemaal als er een meisje met een enorme bos rooie krullen naast me stond. Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet trouwens, maar keigrappig. En je hebt geeneens een fotoboek!
Oud 19-08-2008, 18:28
Roosje
Roosje is offline
En ja, Lowlands was inderdaad geweldig. (L) Er waren allemaal mensen die ik kende en mn beste vriendinnetje met wie ik eigenlijk niet echt "mee" was maar het was zoooo leuk, mn beste vriendinnetje en ik zijn in elk geval weer helemaal bijgepraat. <3 Te gek was het, echt.

En ik ben thuis en dat is ook fijn maar mijn zusje leek me gisteren niet eens meer te herkennen, dat was minder.. nja.
Oud 19-08-2008, 18:51
Verwijderd
1.5 maand non stop samen, en nu moet ik afkicken
oh en t was natuurlijk lief leuk en knuffelig en sexy, want hij IS gewoon lief leuk knuffelig en sexy
Oud 19-08-2008, 19:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een knuffel voor Snoopy en Qimm!

En ik ben net terug uit Schotland. Er bleek 'Fringe Festival' te zijn, waardoor er op straat dus allemaal theaterachtige stukjes waren en veel verklede mensen die aan het flyeren waren. Ik vond het echt gaaf om al die mensen aan te spreken (of eigenlijk spraken ze mij aan en bleef ik staan voor een praatje). Ook grappig dat anderen mij daarom een grote flirt vinden (Al waren die twee jongens in -alleen- een kilt toch wel erg sexy )
Oud 19-08-2008, 19:30
Lilium
Lilium is offline
Ik moet weer wennen aan het weinig zien van mijn vriendje. Hij is op vakantie nu, voor een week. Het is maar goed dat ik onverwachts genoeg andere dingen te doen heb.
Oud 19-08-2008, 21:19
I C U
I C U is offline
Gossiej, hij is leuk En we zijn vreselijk klef afentoe. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan, ook wanneer ik in september moet gaan stagelopen
Oud 19-08-2008, 21:36
Qimm
Qimm is offline
Pfff mijn ouderlijk huis gaat verkocht worden, dat kan helemaal niet hoor, dat is mijn huis (nou ja het zat er wel in dat het ging gebeuren, maar toch )
Oud 19-08-2008, 23:09
indigo
indigo is offline
Oh ik ben echt te erg geloof ik. Ik zit nu met 'n aan de telefoon en hij is hartjes voor mij aan het tekenen. En het is nog maar 2 nachtjes slapen en dan komt hij hier (maar hij is ondertussen zo ver weg en ik mis hem en ik wil gewoon niet zo lang van hem gescheiden zijn bleeeeeh). Liefde is leuk, maar niet op afstand. <33
Oud 19-08-2008, 23:12
Verwijderd
Ik heb volgens mij Secret Agent ook gezien en Redhair als die er was maar die komt hier nooit geloof ik?

OT: ok toch smsjes enzo en hij vraagt ook wel naar me maar toch zegt iets in me dat hij 't niet meer wil en dat vind ik kut.
Oud 20-08-2008, 00:59
Cesar
Cesar is offline
Moooah, neutraal. Ik wacht het allemaal wel af.
Oud 20-08-2008, 03:11
__
__ is offline
beroerd, hopeloos, zielig
Oud 20-08-2008, 04:05
No Soup For You
No Soup For You is offline
Geweldig, maar toch ook weer niet, aangezien ik aan de andere kant van de wereld woon, en zij nog gewoon "thuis" in Nederland zit. Gelukkig komt ze wel een paar keer langs dit jaar, maar toch...

Ik wil d'r vaker zien! Waarom was ik ook alweer naar Amerika gegaan vraag ik me vaak af...
Oud 20-08-2008, 07:26
snoopy
snoopy is offline
Hee Spek, welcome back! (als je dat hardop uitspreekt rijmt het )

Enneh... van harte he! (vandaag is toch de dag? t Staat niet onder je naam, maar ik meende me te herinneren dat je de 20e jarig was...)

OT: ik kan wel merken dat we t allebei gruwelijk druk hebben en dat we met een aantal tegenslagen te kampen hebben gehad. Daardoor zijn we minder uitbundig en blij. Maar wel nog steeds heel gelukkig met elkaar!
Oud 20-08-2008, 08:15
wup
wup is offline
Citaat:
Haha dat zou zomaar kunnen. Al helemaal als er een meisje met een enorme bos rooie krullen naast me stond. Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet trouwens, maar keigrappig. En je hebt geeneens een fotoboek!
Ik zat aan je tas ( dacht trouwens dat ie van de jongen naast me was, vandaar)

@ Qimm: Ik ken het gevoel. Mijn ouders hebben ons huis aan de gemeente verkocht en het gaat nog eens geloopt worden ook. Het gekke is dat mijn ouders dat helemaal niet erg lijken te vinden. Ik ben erg blij voor ze, omdat ze een mooi nieuw huis krijgen, maar het voelt gek. Vooral omdat ik niet meer thuis woon. Ik denk namelijk niet dat hun nieuwe huis ooit als een nieuw 2e huis zal voelen...

@ snoopy: Je komt hier over alsof je/jullie zo goed omgaan met wat er is gebeurd. Vind het erg knap van je

Het kadootje zoeken is gelukt En het is zo gaaf dat ik het zelf ook wil.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten