Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vanaf hoelaat is men welkom enzo? En hoe vroeg komt iedereen? Want ik kan op zn vroegst de trein van 13.20 op utrecht centraal pakken, en dan zou ik om 14.15 op het station in zwolle kunnen zijn. Maar dat is wel vroeg. Ik kan ook een paar treinen later pakken of met mensen meereizen vanaf utrecht ofzo.
|
Verwijderd
|
![]() Hmm hoe laat. Ik moet wel voldoende gelegenheid hebben om mijn huis toonbaar te maken natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik wil wel meeeten ja ![]() ![]() Moeten we ook nog dingies meenemen? En zo ja wat? ![]() Dus lijstje van kazet: Als ik het goed begrijp: Komen: Katje Kazet Nagorra (eten) Daboman Kunst Tink* Uice (eten) Minke TopDrop (eten) (trein van 22.45 naar huis (langs utrecht)) Misschien: Lucky Luciano
|
Verwijderd
|
Om negen uur ben ik nog @werk
![]() Nee, maar, eh, laten we zeggen half vijf, vijf uur? En dan eten als alle mee-eters zijn gearriveerd. Pasta? Allergieën en intoleranties van te voren melden! Dingies meenemen mag altijd! Standaarddingen als bier, (rode) wijn, cola en chips heb ik wel, en natuurlijk zwarte wodka. En nog 3 flessen champagne ofzo, dat mag ook op ![]() |
![]() |
|
Ok
![]() ![]() En ik hou 't maar op bier.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toe maar, vertel ons maar wie je al gemeet hebt! hasseltboy | 251 | 14-09-2020 12:50 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK-meet # 6 Verwijderd | 500 | 25-08-2007 20:47 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
DK Meet 2004 @ Utreg Machiavelli | 431 | 24-10-2004 21:34 |