Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2008, 20:39
Verwijderd
Ok, die backstage show kijken gaat niet echt lukken. Ik kan niet eens op de site komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2008, 20:42
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik snap niet helemaal wat je mooi kan vinden aan die naam. Van Iersel is zo'n beetje de meest standaard boerenachternaam die je kunt bedenken en Roy vind ik echt in het rijtje foute aso-namen passen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:58
Verwijderd
Ik ben de backstage-show aan het kijken maar het voegt niet enorm veel toe hoor. Ze zijn nog gigantisch aan het klungelen. Wel leuk interview met Remko, hij heeft al allerlei aanbiedingen gehad dus die zien we zeker terug

Wat de show betreft:

John - Ja, goed.. maar ik vind wel dat hij een geforceerd hoofd trekt bij het zingen.
Freek - Heel leuk. Ik vond het geen leuk nummer, maar toch erg leuk gebracht.
Mathijs - Nou, de allereerste keer in alle shows dat ik Mathijs goed vond!
Amir - Helaas toch de minste vanavond.
Robin - Deze keer best goed, maar ik denk niet dat zijn stem hoofdrol-waardige draagkracht heeft.
Roy - Best goed, maar ik ben niet zo verrast als de keren voor vorige week.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 21:16
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Amir - Helaas toch de minste vanavond.
hij deed het niet erg best vanavond, maar ik smelt wel als ik hem mysterieus de camera in zie kijken
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 21:25
Giles
Giles is offline
Wanneer wordt deze show nou pittig?
Oud 05-10-2008, 21:43
Verwijderd
Dat nummer van Freek vond ik echt zwaar kut, maar hij deed het inderdaad wel heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 21:46
Verwijderd
WTF, John in de sing-off. Niet dat ik het erg vind, maar het is wel RRRaaarrRRR.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 21:47
Verwijderd
Ah, dat is dus exit Amir he.. Ik denk niet dat Willem John naar huis gaat sturen.

Jammer, Robin had van mij eerder gemogen, ondanks zijn prestatie vanavond. Om de heel oneerlijke reden dat Amir hier in Zeeland woont en ik ook Mja, misschien ga ik hem in Goes bekijken
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 21:55
Verwijderd
Ik vind het terecht dat Amir eruit is. Ik was al bang voor smsbommen van hysterische pubertjes, en dat hij het dan zo nog eens zou kunnen gaan worden.

Nu Roy er nog uit. Ik vind hem echt zo'n gevalletje Jim/Jamai. Erg naar om naar te kijken en zijn uitspraak vind ik kut en... nouja, ik vind hem gewoon niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 22:06
Verwijderd
Ja, het was onvermijdelijk dat Amir eruit ging, maar toch wel jammer! Liever Amir dan John natuurlijk, dat sowieso. Maar ik had liever Robin of Roy eruit gehad dan.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 07:38
Verwijderd
Hm, ik denk dat Mathijs, Freek en Roy in de finale komen. Of toch John? (maar als die na een goed optreden de minste stemmen had...?)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 08:29
Verwijderd
Ik ben nu officieel voor Freek. En ik hoop dat hij met John en Mathijs in de finale komt.
Waarop zouden ze die trio's op gebaseerd hebben? Want ik had wel het idee van: de goede en de 'slechte' bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 08:55
Verwijderd
Op basis van de haarlengtes.

Mathijs en John vond ik voor het eerst echt goed en Amir helaas het minste dus terecht naar huis. Dat John in de sing-off zat, vond ik niet zo raar, want hij is altijd zo slecht en eng, alleen nu even niet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 11:19
Verwijderd
John is kwalitatief wel een van de beste zangers en kan, samen met Freek en heeeeeel misschien Matthijs, een hoofdrol dragen.

De rest is te licht en/of te irritant.

Ik was zwaar verrast dat John in de Sing-off zat, hij was de beste van de avond.

Waarom begrijpen die talentenjachten toch niet dat smsen NIET werkt! Ik krijg er zo onderhand een extra testikel van.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 11:45
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Waarom begrijpen die talentenjachten toch niet dat smsen NIET werkt! Ik krijg er zo onderhand een extra testikel van.
Ojee, pas maar op dan!

In eerste instantie dacht ik; Ooo wat een vreselijke liedjes :x
Maar ik vond het leuk!
Vooral dat m'n 3 favorieten samen een nummer zongen; Freek, John & Mathijs. Vooral John - solo - vond ik goed
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 14:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Werkt het niet dan?
Oud 06-10-2008, 14:45
Iduna
Iduna is offline
Toevallig heb ik de laatste twee afleveringen gezien, terwijl ik het niet van plan was. De nummers die ze met z'n 3en zongen, vond ik erg leuk. Ik heb gisteren de sing off niet gezien, maar wat stom dat John erin zat. Hoewel ik nog steeds denk dat hij Joseph niet wordt (maar wel kan zijn), vind ik hem nog steeds heel goed. Het maakt me eigenlijk helemaal niet uit wie het wordt.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Werkt het niet dan?
Nee natuurlijk niet. Iedereen stemt toch op de knapste?
Als hetero-man vind ik de show daardoor gelijk een stuk minder interessant.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 15:36
Verwijderd
Nou, niet helemaal waar.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 18:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Nee natuurlijk niet. Iedereen stemt toch op de knapste?
Als hetero-man vind ik de show daardoor gelijk een stuk minder interessant.
Wie zegt dat dat niet het idee achter de show is? Als ze echt de beste wilden hebben, deden ze wel gesloten audities. Wat ze eigenlijk willen is gewoon een artiest die zo populair mogelijk is, zodat hij zoveel mogelijk kaarten verkoopt. En inderdaad, enorm veel pubermeisjes stemmen op een knapperd en uiteindelijk verkoopt de show daarmee enorm veel kaartjes. Oftewel: het werkt heel goed!
Oud 06-10-2008, 18:12
Verwijderd
+ De sing-off is er niet voor niks!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 19:52
Verwijderd
Wie is er volgens jou dan de knapste Champ? Wie krijgt er dan allemaal stemmen puur gebaseerd op uiterlijk?

Ik kan me hooguit voorstellen dat Amir door zijn uiterlijk en charme iets verder is gekomen, dan wanneer hij een lelijk gedrocht was geweest.. maar de rest?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 21:07
Verwijderd
Die vader van Freek trouwens
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 10:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
ik vond het niet terecht dat Amir eruit ging. Robin is echt slechter. Maar hij had de finale toch niet gehaald, dus ach.

Ik vind Roy eigenlijk heel leuk ineens weet niet waar het vandaan komt... Ik verwacht in ieder geval Freek in de finale, en naast hem waarschijnlijk John of Mathijs.
Oud 07-10-2008, 12:22
Verwijderd
Ik hoop Mathijs. Of eigenlijk hoop ik Robin, omdat ik die aardig vind en omdat die het toch niet gaat winnen van Freek.

Roy vind ik nu echt de eerste die eruit moet. Ik erger me dood aan dat jochie. Dan hebben ze het over dat Amir 'jong' is, wat ik kan begrijpen, maar ik vind Roy echt een broekie.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 14:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wie is er volgens jou dan de knapste Champ? Wie krijgt er dan allemaal stemmen puur gebaseerd op uiterlijk?
Volgens mij heeft Freek bijvoorbeeld een enorme fanschare, al voordat hij überhaupt had gezongen in een liveshow. Ik vond hem een aantal keer duidelijk minder goed dan een aantal andere jongens, maar Freek zal sowieso héél ver komen, mede door zijn populariteit.
Oud 07-10-2008, 15:10
Verwijderd
Je kan Freek moeilijk slecht noemen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 15:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat doe ik dan ook niet.
Oud 07-10-2008, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft Freek bijvoorbeeld een enorme fanschare, al voordat hij überhaupt had gezongen in een liveshow. Ik vond hem een aantal keer duidelijk minder goed dan een aantal andere jongens, maar Freek zal sowieso héél ver komen, mede door zijn populariteit.
Hm, persoonlijk vind ik Freek niet knap.. dus denk ik niet dat het daaraan ligt (hij is ook mijn favoriet). Ik denk meer dat wat hij heeft laten zien in de audities en op de uitmarkt bij de musical sing-a-long hem fans heeft gewonnen. Misschien ook wat op uiterlijk.. maar als je kijkt naar een Baer dan is alleen uiterlijk dus echt niet genoeg.

Nee, in dit geval denk ik toch niet dat uiterlijk bepalend is. Ik vind Roy de minst knappe, en toch staat hij sinds zich bewezen te hebben bij die eerste sing-off al niet meer in de sing-offs en een Robin die charmant is met een goed lichaam wel steeds. Het doet er volgens mij echt geen reet toe, eigenlijk.. hoe knap ze zijn :')
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik dan ook niet.
En dus kan je ook niet zeggen dat zijn uiterlijk hem ver brengt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Roy vind ik nu echt de eerste die eruit moet. Ik erger me dood aan dat jochie. Dan hebben ze het over dat Amir 'jong' is, wat ik kan begrijpen, maar ik vind Roy echt een broekie.
Qft, Roy is vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 21:35
Giles
Giles is offline
Citaat:
Qft, Roy is vreselijk.
+1! Ik vind 'm ook niets uitstralen. Ja, meelbal.
Oud 07-10-2008, 22:37
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Wie zegt dat dat niet het idee achter de show is? Als ze echt de beste wilden hebben, deden ze wel gesloten audities. Wat ze eigenlijk willen is gewoon een artiest die zo populair mogelijk is, zodat hij zoveel mogelijk kaarten verkoopt. En inderdaad, enorm veel pubermeisjes stemmen op een knapperd en uiteindelijk verkoopt de show daarmee enorm veel kaartjes. Oftewel: het werkt heel goed!
Goed punt , zo had ik het niet bekeken. Maargoed, onpartijdig is anders en bovendien: musical geeft over het algemeen een beetje een vrouwelijke of nichterige bijsmaak (komt misschien door Willem Nijholt, Paul de Leeuw en sommige verwijfde Joseph's). Supervooroordeel natuurlijk, maar dit systeem helpt dus niet mee aan een verbreding van het publiek.

Ik weet niet wat een vrouw nou zo mooi vindt aan een man, maar Freek heeft véél vrouwelijk support (net als Amir en ja, ook John). Doet niks af aan de kwaliteiten overigens, al moet ik zeggen dat Evita vorig jaar rond deze tijd spannender was en dat het niveau over het algemeen veel hoger lag. En ik mis Peter van de Velde

Ik denk dat Freek wint, terwijl John het verdient.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Je kan Freek moeilijk slecht noemen.
Citaat:
Dat doe ik dan ook niet.
Citaat:
En dus kan je ook niet zeggen dat zijn uiterlijk hem ver brengt.
Dat geldt ook andersom.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 09:12
Lilything
Lilything is offline
Hoezeer ik ook fan ben van Roy, ga ik denk toch in het theater liever naar Freek kijken en luisteren Hij is idd wat mannelijker en zou de rol van Joseph denk ik sterker en krachtiger neer kunnen zetten...

John vind ik nog steeds niets
Oud 08-10-2008, 13:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hm, persoonlijk vind ik Freek niet knap.. dus denk ik niet dat het daaraan ligt (hij is ook mijn favoriet). Ik denk meer dat wat hij heeft laten zien in de audities en op de uitmarkt bij de musical sing-a-long hem fans heeft gewonnen. Misschien ook wat op uiterlijk.. maar als je kijkt naar een Baer dan is alleen uiterlijk dus echt niet genoeg.

Nee, in dit geval denk ik toch niet dat uiterlijk bepalend is. Ik vind Roy de minst knappe, en toch staat hij sinds zich bewezen te hebben bij die eerste sing-off al niet meer in de sing-offs en een Robin die charmant is met een goed lichaam wel steeds. Het doet er volgens mij echt geen reet toe, eigenlijk.. hoe knap ze zijn :')

Ik bedoel dat hoewel Freek echt geen slechte zanger is (alles behalve!), hij zeker ook stemmen krijgt op zijn uiterlijk. Bovendien vind ik dat hij op de liveshows onder de maat presteert. Dat stuk wat hij acapella zong op die academie was echt geweldig: kippenvel! Dat heb ik daarna helaas niet meer gezien. Datzelfde gold trouwens ook voor Amir.

Nogmaals: ik beweer niet dat Freek alleen zo ver komt door zijn uiterlijk (ik vind hem trouwens wel erg leuk om te zien ), ik zeg alleen dat hij vanaf het begin een enorme fanschare heeft. En dat komt mede door zijn verschijning. Dat helpt hem nu door de liveshows. Het is gewoon echt waar wat de jury zegt: hij leunt op zijn stem, en kan veel beter.

Verder vind ik toch zijn stem niet heel fijn, toch wel erg musicalachtig. Een beetje mannelijker zou best mogen
Oud 08-10-2008, 13:08
Verwijderd
Tsja, ik weet niet of ik het daar nou allemaal zo mee eens ben, maar we komen er toch niet uit Er is in ieder geval niet iemand anders van de deelnemers die ik voldoende vind hebben, ja.. Remko.. maar die is al foetsie

Zijn stem, erg musical-achtig inderdaad, maar gezien het een musical-auditie is vind ik dat juist een enorm voordeel.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 20:51
Giles
Giles is offline
Ik vind Freek's uitstraling eigenlijk een beetje glad, niet bubbly (zoals toevallig Lee, de Britse Joseph. O wat een man <3). Maar ik weet dan ook niet wie ik als Joseph zou zien.. Robin misschien (dat is toch die getinte jongen in het groen?)
Oud 10-10-2008, 18:43
Signy
Signy is offline
wat ik niet snap: waarom mag joseph niet jong zijn? hij heeft 11 oudere broers! dan moet ie juist wel jong zijn, of zie ik dat nou verkeerd.

uhm mijn favo drie
- freek
- john
- mathijs
Oud 10-10-2008, 19:44
Verwijderd
Dat is geloof ik omdat ze denken dat een jong iemand niet genoeg (levens)ervaring heeft om zo'n hoofdrol te spelen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 11:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
En omdat 'ie zowel een jonge als een oudere Joseph moet spelen.
Oud 12-10-2008, 14:48
fractuur
fractuur is offline
Ik ben nog steeds voor Freek, John en Matthijs. Hoop echt dat Roy of Robin er uitgestuurd worden.

Maar ahhwwwww wat zijn ze schattig en leuk.
Oud 12-10-2008, 14:50
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Ik bedoel dat hoewel Freek echt geen slechte zanger is (alles behalve!), hij zeker ook stemmen krijgt op zijn uiterlijk. Bovendien vind ik dat hij op de liveshows onder de maat presteert. Dat stuk wat hij acapella zong op die academie was echt geweldig: kippenvel! Dat heb ik daarna helaas niet meer gezien. Datzelfde gold trouwens ook voor Amir.

Nogmaals: ik beweer niet dat Freek alleen zo ver komt door zijn uiterlijk (ik vind hem trouwens wel erg leuk om te zien ), ik zeg alleen dat hij vanaf het begin een enorme fanschare heeft. En dat komt mede door zijn verschijning. Dat helpt hem nu door de liveshows. Het is gewoon echt waar wat de jury zegt: hij leunt op zijn stem, en kan veel beter.

Verder vind ik toch zijn stem niet heel fijn, toch wel erg musicalachtig. Een beetje mannelijker zou best mogen

Hij heeft natuurlijk ook al verschillende hoofdrollen gespeeld, dan ben je al snel favoriet van het publiek als je en kan zingen en er een beetje goed uitziet.
Oud 12-10-2008, 15:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, dat is ook zo. Was vergeten dat hij al hoofdrollen gehad heeft.
Oud 12-10-2008, 20:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Freek . Hij was duidelijk de beste vanavond, vond ik. John is ook goed, maar zijn hoofd spreekt mij veel minder aan. Ik zie hem veel eerder in een rockband dan in een musical. Roy, Robin en Mathijs vind ik ongeveer hetzelfde. Roy en Mathijs zijn vocaal echt niet sterk (Dat laatste nummer van Roy, wtf wat slecht..) en Robin vind ik gewoon niet passen bij zo'n rol als jozef.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 20:26
Verwijderd
Ik vond John het beste. En nu moet Robin of Mathijs eruit.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 23:02
Verwijderd
Willem heeft gelukkig nog even benadrukt dat er gestemd moet worden op talent, en niet op looks.

Thanx Willem, ouwe dakduif.

Toch liever gehad dat je Matthijs door liet gaan, Robin stond er voor de derde keer. Een heel opvallende hint als je het mij vraagt dat het publiek hem toch níet als Joseph ziet.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 01:46
fractuur
fractuur is offline
Waarom is Robin nou weer gered? Mathijs was vanavond niet sterk, maar stond pas voor de eerste keer in de sing-off. Robin daarentegen.. hij had nog de minste stemmen ook. O, en dat betekent Robin of Roy in de finale.
Oud 13-10-2008, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Willem heeft gelukkig nog even benadrukt dat er gestemd moet worden op talent, en niet op looks.

Thanx Willem, ouwe dakduif.

Toch liever gehad dat je Matthijs door liet gaan, Robin stond er voor de derde keer. Een heel opvallende hint als je het mij vraagt dat het publiek hem toch níet als Joseph ziet.
Robin was nu eenmaal wel beter dan Mathijs, en eerlijk gezegd vind ik Robin ook meer een Joseph dan Mathijs. Hoewel liever allebei niet. Dus Robin moet er volgende week uit, en dan Freek, John en Roy in de finale
En ik vind dat John dan moet winnen, maar het zal Freek wel worden. Hij werd tijdens Joseph backstage ook al de gedoodverfde winnaar genoemd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten