Advertentie | |
|
![]() |
|
Toevallig heb ik de laatste twee afleveringen gezien, terwijl ik het niet van plan was.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() Ik vind Roy eigenlijk heel leuk ineens ![]()
|
Verwijderd
|
Ik hoop Mathijs. Of eigenlijk hoop ik Robin, omdat ik die aardig vind en omdat die het toch niet gaat winnen van Freek.
![]() Roy vind ik nu echt de eerste die eruit moet. Ik erger me dood aan dat jochie. Dan hebben ze het over dat Amir 'jong' is, wat ik kan begrijpen, maar ik vind Roy echt een broekie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, in dit geval denk ik toch niet dat uiterlijk bepalend is. Ik vind Roy de minst knappe, en toch staat hij sinds zich bewezen te hebben bij die eerste sing-off al niet meer in de sing-offs en een Robin die charmant is met een goed lichaam wel steeds. Het doet er volgens mij echt geen reet toe, eigenlijk.. hoe knap ze zijn :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet wat een vrouw nou zo mooi vindt aan een man, maar Freek heeft véél vrouwelijk support (net als Amir en ja, ook John). Doet niks af aan de kwaliteiten overigens, al moet ik zeggen dat Evita vorig jaar rond deze tijd spannender was en dat het niveau over het algemeen veel hoger lag. En ik mis Peter van de Velde ![]() Ik denk dat Freek wint, terwijl John het verdient. |
![]() |
|
Hoezeer ik ook fan ben van Roy, ga ik denk toch in het theater liever naar Freek kijken en luisteren
![]() John vind ik nog steeds niets ![]()
||
Citaat:
Ik bedoel dat hoewel Freek echt geen slechte zanger is (alles behalve!), hij zeker ook stemmen krijgt op zijn uiterlijk. Bovendien vind ik dat hij op de liveshows onder de maat presteert. Dat stuk wat hij acapella zong op die academie was echt geweldig: kippenvel! Dat heb ik daarna helaas niet meer gezien. Datzelfde gold trouwens ook voor Amir. Nogmaals: ik beweer niet dat Freek alleen zo ver komt door zijn uiterlijk (ik vind hem trouwens wel erg leuk om te zien ![]() Verder vind ik toch zijn stem niet heel fijn, toch wel erg musicalachtig. Een beetje mannelijker zou best mogen ![]()
|
Verwijderd
|
Tsja, ik weet niet of ik het daar nou allemaal zo mee eens ben, maar we komen er toch niet uit
![]() ![]() Zijn stem, erg musical-achtig inderdaad, maar gezien het een musical-auditie is vind ik dat juist een enorm voordeel. |
![]() |
|
Ik vind Freek's uitstraling eigenlijk een beetje glad, niet bubbly (zoals toevallig Lee, de Britse Joseph. O wat een man <3). Maar ik weet dan ook niet wie ik als Joseph zou zien.. Robin misschien (dat is toch die getinte jongen in het groen?)
|
wat ik niet snap: waarom mag joseph niet jong zijn? hij heeft 11 oudere broers! dan moet ie juist wel jong zijn, of zie ik dat nou verkeerd.
![]() uhm mijn favo drie - freek - john - mathijs
||
![]() |
Citaat:
Hij heeft natuurlijk ook al verschillende hoofdrollen gespeeld, dan ben je al snel favoriet van het publiek als je en kan zingen en er een beetje goed uitziet.
|
Freek
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Willem heeft gelukkig nog even benadrukt dat er gestemd moet worden op talent, en niet op looks.
Thanx Willem, ouwe dakduif. Toch liever gehad dat je Matthijs door liet gaan, Robin stond er voor de derde keer. Een heel opvallende hint als je het mij vraagt dat het publiek hem toch níet als Joseph ziet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind dat John dan moet winnen, maar het zal Freek wel worden. Hij werd tijdens Joseph backstage ook al de gedoodverfde winnaar genoemd ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lay Down Saailly #399 Verwijderd | 500 | 30-10-2008 22:01 | |
De Kantine |
Saaievinnensoep #384 Uice | 500 | 20-10-2008 10:09 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #368 Missy | 500 | 06-10-2008 22:30 | |
De Kantine |
Honingmosterdsaai #331 Verwijderd | 501 | 03-09-2008 14:17 | |
De Kantine |
Misaairlou #228 Swlabr | 500 | 03-06-2008 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Honderden doden bij overstromingen op Hispaniola Joostje | 8 | 26-05-2004 15:43 |