Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je de mol bent, maar zelf niet je eigen scherm hebt gezien, dan kom je er denk ik wel snel achter omdat ze je toch zullen willen spreken om je op de hoogte te stellen van welke opdrachten er gaan komen etc ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
We hebben natuurlijk niet het hele gesprek gezien met Dennis en de mollen. Wie weet kwam hij er wel op terug of konden ze hem overhalen.
Dat zijn eerste reactie nee was zegt nog niet alles, misschien was dat een tactisch antwoord omdat het toch zo in een keer gesteld is en hij dus dacht dat een 'nee' goed voor het spel zou zijn? Misschien ook niet. Het is toch alleen maar gissen. Natuurlijk wist hij niet waarom de vraag gesteld werd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de mensen die nee zeiden kwamen toch niet in die mollenkamer? Ik ga de ep nog maar een keer kijken straks, geloof ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het Froukje. Ze had als enige een gekleurde jas aan op de groepsfoto en ze wilde zo'n debiel zomerjurkje aan de lijn. Als ze wist dat er nog wat van die lijn moest, hoopte ze natuurlijk dat het dat jurkje werd en niet een van de dingen die ze echt nodig zou hebben.
Edit: nou ben ik te laat voor de pool. Kan ik volgende week wel meedoen dan? ![]() |
![]() |
|
Jammer dat er niet iemand uitging. En hoe heeft John het voor elkaar om twéé keer genoemd te worden bij de vrijstelling?
![]()
|
Verwijderd
|
Leuke aflevering gisteren met leuke opdrachten!
Op wie heeft Anniek gestemd? Want als ik haar zou zijn, en ik zou een vrijstelling hebben, dan zou ik helemaal voor 1 mol gaan in de test. Ze kreeg een rood scherm, wat dan zou betekenen dat haar mol niet DE mol is. Verder heb ik nog steeds geen idee wie de mol is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga er van uit dat de mol nooit een rood scherm krijgt, ook niet met vrijstellingen enzo.
Hmm, ik vind 't echt lastig! Ik ga voor nu voor Jon, omdat ik bij hem het gevoel heb dat hij zich dommig houdt, en dat vind ik verdacht. Sebastiaan vind ik overigens ook verdacht, hoewel hij wel heel blij leek met die vrijstelling. Ik weet 't niet ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat ze Sebastiaan teveel in beeld nemen. Ok, hij maakte een foutje bij het reuzenrat, maar ze nemen hem teveel in beeld, denk ik. Ik vind Annick of Rick veel meer mol-achtige kwaliteiten hebben. Ook John heeft er iets van. Ik vind Dennis echt een leuk persoon of hij nou mol is of niet
![]()
|
Sebastiaan maakte die fout omdat Rick wazig stond te doen, hè
![]() Toen ik het programma zag, dacht ik: Oké, Anniek kan dus niet de mol zijn. Maar stel nu dat ze het wel is. Ze heeft een vrijstelling, ze maakt de test expres slecht (ik geloof nog altijd dat de mol ook echt de vragen invult, maar er desondanks nooit echt uitvliegt), dan is het resultaat dat de kandidaten denken dat zij de mol niet is. Dan heeft ze het wel voor elkaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
Daarnaast misschien een heel domme vraag. Maar Anniek had een rood scherm. Dan weet iedereen toch dat zij niet de Mol is. Of mag een Mol wel een rood scherm krijgen als hij zeker weet dat ie er niet uitgaat? edit: spoiler
Laatst gewijzigd op 17-01-2009 om 10:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 17-01-2009 om 12:34. |
![]() |
|
Ja en nu lees ik het weer in de quote van Andijvie
![]() ik vind het wel veelzeggend ![]() als je dit aan shownieuws verteld kun je er nog geld mee verdienen ook ![]()
|
Nouja na deze aflevering is Dennis voor mij afgevallen als mol. Hij is zo fanatiek (kan een val zijn net zoals dennis 1, maar toch
![]()
|
Verwijderd
|
Oei, ik verdacht Anniek de uitzending, want ze komt heel erg nep over. Rode scherm zegt mij niks. Het lijkt de hele tijd of ze staat te liegen en alsof ze 'nonchalant' probeert over te komen. En dan dat ze aan het eind zomaar 'verdrietig' kijkt.
![]() Nou ja, mijn nummer 1. Rick en Sebastiaan, tsja geen idee tamelijk verdacht doch. Sebastiaan wist wel als eerste de vrijstelling te vinden. (Anniek vond hem ook overigens en dat als derde ![]() ![]() Hans was me ook iets te gefixeerd op het uitvinden van wie de vrijstelling had opgeraapt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Net pas gezien, ik was het alweer bijna vergeten
![]() Ik vond Anniek wel verdacht, maar zit wel te twijfelen dat na dat hele rode scherm geval... En ik vond Sebastiaan ook verdacht, maar zit weer te twijfelen omdat Anniek op Sebastiaan had gestemd ![]() Verder vond ik Dennis wel cool tegen Hans die zat te zeuren over die vrijstelling ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[poule] WIDM 14 [pool] Little Phoebe | 130 | 23-03-2014 10:16 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '12 WolterB | 268 | 12-03-2012 11:41 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol, 2011! Signy | 483 | 07-07-2011 14:57 | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
Films, TV & Radio |
[Pool] WIDM '09 Verwijderd | 444 | 14-03-2009 19:36 |