Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2008, 14:47
Verwijderd
Ah, verdraaid, maar je stond niet in het stemlijstje. Anyway, het gaat niet om één enkel iets van die dingen, maar om de combinatie.
Advertentie
Oud 17-09-2008, 15:32
Verwijderd
Ik heb geen idee meer wat ik moet doen. Het wordt nu zo moeilijk.
Oud 17-09-2008, 15:52
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Op de een of andere manier ben ik geneigd op Kazet te stemmen. Kan iemand even een theorie voor mij bedenken, zodat dat gevoel onderbouwd kan worden?
Oud 17-09-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Op de een of andere manier ben ik geneigd op Kazet te stemmen. Kan iemand even een theorie voor mij bedenken, zodat dat gevoel onderbouwd kan worden?
Daar heb ik wel een theorie voor. Je bent een wolf.
Oud 17-09-2008, 16:05
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Daar heb ik wel een theorie voor. Je bent een wolf.
Iemand een overtuigender theorie?

Ik heb nog geen goede redenen om op Kazet te stemmen, behalve dan dat me opviel dat hij door echt helemaal niemand nog genoemd werd. Kan iemand dat verklaren? En hij heeft een keer iemands woorden verdraaid, maar die fout heeft hij wel snel toegegeven.
Oud 17-09-2008, 16:11
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ik heb geen idee meer wat ik moet doen. Het wordt nu zo moeilijk.
Fijn te weten dat ik zo'n stabiliserende factor was
Oud 17-09-2008, 16:50
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Iemand een overtuigender theorie?

Ik heb nog geen goede redenen om op Kazet te stemmen, behalve dan dat me opviel dat hij door echt helemaal niemand nog genoemd werd. Kan iemand dat verklaren? En hij heeft een keer iemands woorden verdraaid, maar die fout heeft hij wel snel toegegeven.
Kazet heeft imo niks verdachts gedaan. ik ga mezelf dan ook keihard voor mn kop slaan als hij aan het einde van het spelletje wolf blijkt te zijn. net als AllureV trouwens.
en jij ford... hmm. ik heb al eerder gezegd dat ik denk dat jij heel gevaarlijk zou zijn als wolf...

en ik twijfel nog steeds voor wie ik moet gaan, maar ik moet wel zo beslissen omdat ik straks trainen moet geven.
Oud 17-09-2008, 16:56
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
-------------------
Ford Prefect
Cherry Springs
mutsieprutsie

Basjeeeh
Fantome
Kazet

Light Fighter
Ford Prefect

Vegs
Kopmuntkip (verrader)
daboman

~~Fantome~~
light fighter
kunst (dorpeling)
flowtje

kopmuntkip
sherco (wolfsbane)
sterrenmeisje (dorpeling)
VeGs
Stefenootje

Geen stem
Basjeeh
AllureV
-------------------

@ Fantome; waarom vind jij het zo logisch dat er een wolf in het rijtje van kmk en en in het rijtje van jou moet staan? In dat geval verwacht je dat er tussen die vier mensen, dus 2 wolven zitten en tussen de andere 8 maar één. Maar er kan ook alleen in het rijtje van jou een wolf zitten en tussen de andere 8 twee.
dat was iets wat ik zei, nadat die uitslag bekend was. het leek me niet logisch dat er geen enkele wolf in onze rijtjes zaten. er waren toen nog veel meer mogelijkheden dan nu. wat je zegt klopt. er kan ook één wolf in mijn rijtje zitten en anders één wolf in die van mij en één in die van kmk. ik ben daarom wel geneigd voor light fighter te gaan. maar o.a. door wat jij zegt en wat ik zelf ook al heb gezegd, neig ik ook naar Stefenootje. Basjeeh is dan nog een geval van ehh... speelt ie nou zo raar of? hij was wel steeds laat in zijn stemmen waardoor het wel erg makkelijk werd. als je wolf bent, weet je dan toch al wat je het veiligst kan doen.

op zich heb ik dus wel een aantal mensen die ik verdenk. maar dit spel verloopt zo raar en ik ga mezelf zó op mn kop slaan als ik nu drie onschuldige mensen loop aan te wijzen. dabo is iemand die veel gezegd heeft. stel híj is wolf of hij is onschuldig: daar is veel uit te halen. als hij onschuldig is, zal hij oprecht zijn geweest. dat is wel erg fijn om te weten, want dabo is een goeie speler en je kunt dan veel met zijn ideeen als ze oprecht zijn. en als hij wolf blijkt is dat ook mooi, want een wolf eruit kan geen kwaad

ondanks dat ik stefenootje, light fighter en basjeeh meer verdenk wil ik denk toch eerder voor Daboman gaan omdat daar meer info uit los komt. hij stond namelijk ook achter light fighter en basjeeh en noemde stefenootje dacht ik ergens... dan hebben we denk ik nog genoeg tijd om de anderen op te hangen.

Daboman
fantome (? --> toch nog heel even met vraagteken)
Oud 17-09-2008, 17:00
Verwijderd
Mja, ik vind het inderdaad ook genoeg met Daboman. Hij brengt ons eerder in verwarring door zijn hele Kunst-theorie en alles.
Oud 17-09-2008, 17:01
VeGs
VeGs is offline
Algemene vraag: is het een goede/veel gebruikte wolventactiek om over mensen die jou niet vertrouwen te zeggen dat jij hen wel vertrouwd om ze zo van jou af te krijgen?

@ Basjeeh; sorry, doordat je niet in het stemlijstje stond, heb ik je stem gemist. Je hebt gelijk dat je iemand niet op een keer een stem missen direct hoeft af te rekenen, maar het leek de tweede keer al te zijn en dan wordt het wel anders. Plus wat andere dingen.
En over de 'switch' discussie: toen het over het mogelijk maken van gelijkspel ging, wilde je daar wel in mee gaan. Maar daarna editte je je post met 'maar ik kan sowieso niet switchen, want ik hem mijn stem al doorgegeven', waarna een korte discussie kwam of je je pm stem nog kon veranderen. Als je wolf bent, dan chapeau, want ik vind het heel onschuldig overkomen. Een wolf hoeft immers niet te pm'en, dus ik vraag me af of die er aan denkt om daar over te beginnen.
Iemand hier een mening over? In het verleden behaalde resultaten e.d.?

@ Ford Prefect; nee, ik heb ook geprobeerd iets te vinden waardoor ik hem kan verdenken, maar van alles wat hij doet kan ik een onschuldige en een schuldige reden bedenken. Soms denk ik dat hij (inmiddels) ziener is en soms dat hij wolf is. Maar ook zonder echt goede reden. Onderbuikgevoelens zoals bij wel meer mensen dus.
Het enige wat me echt niet lekker zit, is dat Kazet een soort een-tweetje lijkt uit te voeren met Fantome. Fantome begint met Basjeeh verdacht maken en stemt als eerste op hem. Ronde daarna neemt Kazet het over en stemt op Basjeeh, want Fantome is onschuldig(?) en stemt Fantome als eerste op Kunst, daarmee de massa in gang zettende. De reden die Kazet aanhaalt waarom Fantome onschuldig is, is omdat Flyaway positief was over haar analyse. Maar Flyaway leek een beetje te verwachten opgegeten te worden, dus ik zou denken dat ze dan een iets duidelijkere hint gegeven zou hebben over de persoon, niet over de (inderdaad duidelijke) analyse. En omdat Fantome dus Basjeeh stemde, gaat hij Basjeeh stemmen. Maar Fantome haalt wat ik zeg, zelf wel aan, daarmee zichzelf vrijpleitend. Verder geeft Kazet aan dat het zo onverstandig is om zo opvallend voor iemand te gaan pleiten, omdat je dan verdacht wordt, terwijl Dabo enkele posts er voor zelf aangeeft dat als wolf regelmatig te doen.
En verder... Hij stemt als eerste op Soija, maar als hij wolf is, is dat voor Soija natuurlijk geen bedreigende stem. Stemt later weer redelijk vroeg op hem, maar volgens mij stemde Soija ook heel vroeg, dus dat zou een wolvenstem in ieder rijtje betekenen, daarmee de boel recht trekkend.
Oftewel, je kunt het zo verdacht laten lijken als je wilt, maar het hoeft ook helemaal niets te betekenen. Hij is namelijk wel weer consequent in zijn Basjeeh stemmen en ging niet meeschapen op Kunst.
En waar ik eerst nog een Dabo en een Basjeeh verdenk, zit ik nu met een Fantome, Kazet en Stefenootje in mijn hoofd.

Ik vertouw mijn intuitie niet meer.

Ooh, en om Basjeeh niet weer te vergeten

Stefenootje
Basjeeh

Daboman
fantome (? --> toch nog heel even met vraagteken)
Oud 17-09-2008, 17:26
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Hm, ja, Kazet zou ook (leerling-)ziener kunnen zijn, natuurlijk.

Ik ga deze ronde nog een keer voor Light Fighter. Ze houdt zich nog steeds vrij gedeisd (ook al heeft ze het misschien gewoon druk), wat ik toch verdacht blijf vinden. Daarnaast heeft kopmuntkip in de eerste ronde op haar gestemd. Hij heeft daarbij eerst gewacht tot hij zeker wist dat er een heel rijtje mensen op fizzle zou stemmen en is vervolgens (zogenaamd random) voor Light Fighter gegaan, zodat hij zich daarmee in kon dekken, mocht Light Fighter er eerder uitgaan dan hij. Zo van: "Ik kan geen wolf/verrader zijn, want ik heb op Light Fighter gestemd en dat bleek een wolf te zijn!" Tot slot zou het inderdaad zo kunnen zijn dat er zowel een wolf zit in het rijtje dat op kopmuntkip heeft gestemd, als in het rijtje dat op Fantome heeft gestemd. In dat geval is de kans 50% dat Light Fighter een wolf is, omdat verder alleen de onschuldige Kunst en Flowtje op Fantome hebben gestemd. Kortom: redenen genoeg voor mij om weer op Light Fighter te stemmen.

Stefenootje
Basjeeh

Daboman
Fantome (?)

Light Fighter
Ford Prefect
Oud 17-09-2008, 17:48
VeGs
VeGs is offline
Ooh bah, ik ben echt niet meer scherp aan het denken. Ik bedenk me nu pas dat het niet alleen heel vervelend is dat de wolfsbane er uit is, maar ook dat de heks dus weet wie de tovenaar is... Dus die bescherming zijn we kwijt en goede kans dat de heks op hem gaat jagen.
Dus het zijn niet alleen de wolven nu die met verwarrende theorien aankomen, maar de heks zal waarschijnlijk ook iets opzetten tegen de tovenaar.
Oud 17-09-2008, 17:49
Flowtje
Flowtje is offline
Mja, ik weet echt totaal niet op wie ik moet gaan stemmen. Ik vind iedereen op dit moment even verdacht namelijk.

Fantome vind ik nog steeds verdacht eigenlijk, dus misschien dat ik weer op haar ga stemmen. Maar Basjeeh komt ook in aanmerking, vanwege het feit dat hij vaak pas na de uitslag vertelt op wie hij heeft gestemd. En bij Stefenootje heb ik ook een vreemd gevoel.
Oud 17-09-2008, 17:50
Verwijderd
Je hoeft niet te weten wie de tovenaar is om de wolfsbane te beheksen, hoor.
Oud 17-09-2008, 17:51
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ooh bah, ik ben echt niet meer scherp aan het denken. Ik bedenk me nu pas dat het niet alleen heel vervelend is dat de wolfsbane er uit is, maar ook dat de heks dus weet wie de tovenaar is... Dus die bescherming zijn we kwijt en goede kans dat de heks op hem gaat jagen.
Dus het zijn niet alleen de wolven nu die met verwarrende theorien aankomen, maar de heks zal waarschijnlijk ook iets opzetten tegen de tovenaar.
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien dat ik het daardoor niet snap, maar waardoor denk je dat de heks weet wie de tovenaar is?

De wolfsbane is er toch uitgegaan, omdat de heks de wolfsbane heeft behekst? Daar heeft de tovenaar toch niks mee te maken?
Oud 17-09-2008, 17:52
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Je hoeft niet te weten wie de tovenaar is om de wolfsbane te beheksen, hoor.
Ooh wacht, ik dacht dat de heks de tovenaar behekst moest hebben, maar ze kan natuurlijk ook de wolfsbane direct behekst hebben. Sorry, mijn fout.

Edit: ik ben er echt vanaf. Laat maar. Mijn hele vorige post slaat echt compleet nergens op.
Ik had in mijn hoofd zitten dat de heks de tovenaar behekst had en dat die daardoor de wolfsbane niet beschermd had, maar het punt is juist dat de krachten van de wolfsbane uitvielen. Als de heks de tovenaar behekst had, had de wolfsbane zijn krachten nog gehad.
Oud 17-09-2008, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Maar Basjeeh komt ook in aanmerking, vanwege het feit dat hij vaak pas na de uitslag vertelt op wie hij heeft gestemd.
Ik heb één keer niet gestemd en één keer is mijn stem niet opgenomen in het lijstje.
Oud 17-09-2008, 18:09
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mja, ik vind het inderdaad ook genoeg met Daboman. Hij brengt ons eerder in verwarring door zijn hele Kunst-theorie en alles.
Heb zo'n vermoeden dat de wolven bang zijn dat ik nog eens met zo'n theorie kom, maar dat ik dan wel aan het juiste eind trek. Aangezien jij het duidelijkste van me af wil en dus aan dat profiel voldoet, gaat mijn stem vanavond naar jou.
Oud 17-09-2008, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Heb zo'n vermoeden dat de wolven bang zijn dat ik nog eens met zo'n theorie kom, maar dat ik dan wel aan het juiste eind trek. Aangezien jij het duidelijkste van me af wil en dus aan dat profiel voldoet, gaat mijn stem vanavond naar jou.
Denk nou even na, heb je ook maar een reden om mij te verdenken als wolf?
Ik heb niet eens actief meegespeeld en het lijkt me wel duidelijk dat ik bij de dorpelingen sta.
Oud 17-09-2008, 18:29
Verwijderd
Daarnaast wil ik ook af van mensen met al te lange theorieën, omdat dat (vaak) alleen maar tot verwarring leidt. Ik zou ook op Fantome kunnen stemmen.
Oud 17-09-2008, 18:29
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik ga deze ronde nog een keer voor Light Fighter. Ze houdt zich nog steeds vrij gedeisd (ook al heeft ze het misschien gewoon druk), wat ik toch verdacht blijf vinden. Daarnaast heeft kopmuntkip in de eerste ronde op haar gestemd. Hij heeft daarbij eerst gewacht tot hij zeker wist dat er een heel rijtje mensen op fizzle zou stemmen en is vervolgens (zogenaamd random) voor Light Fighter gegaan, zodat hij zich daarmee in kon dekken, mocht Light Fighter er eerder uitgaan dan hij. Zo van: "Ik kan geen wolf/verrader zijn, want ik heb op Light Fighter gestemd en dat bleek een wolf te zijn!" Tot slot zou het inderdaad zo kunnen zijn dat er zowel een wolf zit in het rijtje dat op kopmuntkip heeft gestemd, als in het rijtje dat op Fantome heeft gestemd. In dat geval is de kans 50% dat Light Fighter een wolf is, omdat verder alleen de onschuldige Kunst en Flowtje op Fantome hebben gestemd. Kortom: redenen genoeg voor mij om weer op Light Fighter te stemmen.

Stefenootje
Basjeeh

Daboman
Fantome (?)

Light Fighter
Ford Prefect
Wat rood gedrukt staat is complete onzin.
Hij was de vierde die stemde en toen had Fizzle alleen nog maar een stem van Soija.

Ik vind het vreemd dat Stefenootjes haar stem zo laat door geeft vreemd, maar ik gooi haar er liever nog niet uit. Door de stand, is ze een van de weinige mensen die vrij te pleiten blijkt als Light Fighter en Flowtje beide geen wolf zijn. Er staan 8 mensen buiten de mensen die op Kvk of Fantome gestemd hebben. Daar kunnen ook rustig 3 wolven tussen zitten. Persoonlijk ga ik dan liever voor Light Fighter of Flowtje. Zit daar geen wolf tussen, pleit het Stefenootje vrij. Zit daar wel een wolf tussen, kunnen we alsnog verder kijken. Maar omdat ik de kans ook groot acht dat er alleen in het rijtje van Fantome een wolf staat, begin ik liever daar, dan bij Stefenootje.
Probleem is alleen dat ik zowel Flowtje als Light Fighter niet verdacht vind en met 8 man buiten ons 4 de wolven ook daar tussen kunnen zitten.

Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 18:35.
Oud 17-09-2008, 18:30
Verwijderd
Of VeGs, for that matter, die trekt de laatste tijd ook wel de aandacht naar zich toe.
Oud 17-09-2008, 18:31
Verwijderd
Aargh, waarom zijn er nog zo weinig stemmen bekend?
Oud 17-09-2008, 18:34
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Wat rood gedrukt staat is complete onzin.
Hij was de vierde die stemde en toen had Fizzle alleen nog maar een stem van Soija.
Oh fok, ik had geen zin om dat op te zoeken tussen alle mega-lange posts. Sorry!
Oud 17-09-2008, 18:38
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Aargh, waarom zijn er nog zo weinig stemmen bekend?
Denk dat iedereen af wacht wat er gebeurt.

Stefenootje
Basjeeh
Daboman

Daboman
Fantome (?)

Light Fighter
Ford Prefect
Oud 17-09-2008, 18:38
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Denk nou even na, heb je ook maar een reden om mij te verdenken als wolf?
Ik heb niet eens actief meegespeeld en het lijkt me wel duidelijk dat ik bij de dorpelingen sta.
Mwah. Inactiviteit is geen vrijkaartje. Flowtje is ook altijd inactief maar ze is al vaak genoeg wolf geweest. Verder, als je niet actief mee speelt, ben je ook niet echt een verlies als je onschuldig bent.
Oud 17-09-2008, 18:40
Verwijderd
Nou, zal ik dan maar de held zijn.

Stefenootje
Basjeeh

Daboman
Fantome (?)
Stefenootje

Light Fighter
Ford Prefect
Oud 17-09-2008, 18:41
Verwijderd
Stefenootje
Basjeeh

Daboman
Fantome (?)
Stefenootje

Light Fighter
Ford Prefect

Basjeeh
Kazet Nagorra
Oud 17-09-2008, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Nou, zal ik dan maar de held zijn.
Door het verkeerde lijstje te kopiëren, wat ben jij een held!
Oud 17-09-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Door het verkeerde lijstje te kopiëren, wat ben jij een held!
Verkeerde lijstje?
Oud 17-09-2008, 18:43
Verwijderd
Stefenootje
Basjeeh
Daboman

Daboman
Fantome (?)
Stefenootje

Light Fighter
Ford Prefect

Basjeeh
Kazet Nagorra

Oud 17-09-2008, 18:44
VeGs
VeGs is offline
Stefenootje
Basjeeh
Daboman

Daboman
Fantome (?)
Stefenootje

Light Fighter
Ford Prefect

Basjeeh
Kazet Nagorra

@ Basjeeh
Ik heb de lijst in mijn post geëdit. Toen ze de lijst postte, stond de mijne er nog niet. Dit zou hem compleet moeten zijn.

Edit: oke, beter te vaak dan te weinig, zullen we maar zeggen?
Oud 17-09-2008, 18:44
Verwijderd
Nu lijkt het net alsof ik het expres deed om m'n hachje te redden, noes!!1
Oud 17-09-2008, 18:45
Lethe
Lethe is offline
Oh ja, stemmen! Ik twijfel echt. Laten we CS trouwens gewoon in het spel? Zij kan evengoed wolf zijn.
Oud 17-09-2008, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Nu lijkt het net alsof ik het expres deed om m'n hachje te redden, noes!!1
Het is je vergeven!
Oud 17-09-2008, 18:46
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Iedereen kan wolf zijn. Ik zie geen redenen nu op CS te stemmen.
Oud 17-09-2008, 18:49
Lethe
Lethe is offline
Nou, aangezien ze t/m vrijdag inactief is en we daarom niks kunnen opmaken uit haar stemmen, omdat ze niet stemt.
Oud 17-09-2008, 18:50
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ah zo! Ik vind haar niet verdacht, ook omdat kopmuntkip als verrader op haar heeft gestemd toen Soija eruit dreigde te gaan, dus van mij mag ze erin blijven.
Oud 17-09-2008, 18:54
VeGs
VeGs is offline
An sich zegt dat niets. Als ze beiden wolf zijn, zullen de wolven en verrader nog steeds liever hebben dat CS er uit gaat dan Soija, voor het geval Fizzle toch een hint gaf. Omdat Soija stomtoevallig stelletje bleek, is de verdenking meteen van haar af gegaan. In dat geval zou het alleen maar nadelig zijn voor de wolven om gelijk spel te hebben. (Tenminste; de wolven kiezen toch tussen de personen die de meeste stemmen hebben, ook als dat beiden wolven zijn?.
Maar verder doet ze weinig verdachts, dus ik verdenk haar ook niet. Maar het spreekt haar niet direct vrij.
Oud 17-09-2008, 18:55
light fighter
light fighter is offline
Stefenootje
Basjeeh
Daboman

Daboman
Fantome (?)
Stefenootje

Light Fighter
Ford Prefect

Basjeeh
Kazet Nagorra

CS
Light Fighter

Vind dat AllureV een punt heeft, aangezien ze het hele spel erg onopvallend heeft gespeelt. En nu zo lang afwezig is ookal is dat niet direct verdacht ik vertrouw het zaakje niet helemaal er moet denk ik nog een hele actieve wolf zijn en een hele rustige. Misschien CS

Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 18:56. Reden: lijstje gefixt
Oud 17-09-2008, 18:56
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Stefenootje
Basjeeh
Daboman
Flowtje

Daboman
Fantome (?)
Stefenootje

Light Fighter
Ford Prefect

Basjeeh
Kazet Nagorra

@ Basjeeh
Ik heb de lijst in mijn post geëdit. Toen ze de lijst postte, stond de mijne er nog niet. Dit zou hem compleet moeten zijn.

Edit: oke, beter te vaak dan te weinig, zullen we maar zeggen?

Uitgaande van dit lijstje stem ik ook op Stefenootje.
Oud 17-09-2008, 19:01
Lethe
Lethe is offline
Well, ik stem op cs, om bovengenoemde reden.
Oud 17-09-2008, 19:17
VeGs
VeGs is offline
Ik stem op Light Fighter. Ze stond bij Fantome en verder is ze op de achtergrond, zodat ik haar toch nergens kan plaatsen. Verder kan het voor mijn gevoel alle kanten op, dus een beetje verdeeldheid levert misschien informatie op.

Missen we de stem van Mutsie nog.

Stefenootje
Basjeeh
Daboman
Flowtje

Daboman
Fantome (?)
Stefenootje

Light Fighter
Ford Prefect
VeGs

Basjeeh
Kazet Nagorra

CS
Light Fighter
AllureV

Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 19:27.
Oud 17-09-2008, 19:35
Lethe
Lethe is offline
Zou mutsieprutsie vergeten zijn te stemmen?
Oud 17-09-2008, 21:05
Fantôme
Fantôme is offline
dit kan interessant worden. ik ben benieuwd
Oud 17-09-2008, 21:07
Lethe
Lethe is offline
Ik ben ook heel benieuwd.
Oud 17-09-2008, 21:07
Verwijderd
de spelleiders zijn allebei bij pip
Oud 17-09-2008, 21:20
light fighter
light fighter is offline
hadden ook wel mogen vertellen... vind het onderhand wel vervelend dat de uitslagen zo laat komen
Oud 17-09-2008, 21:22
Lethe
Lethe is offline
Dan zullen we de uitslag wel morgen pas krijgen. Of heeeel laat.
Oud 17-09-2008, 21:27
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
de spelleiders zijn allebei bij pip
kunnen ze daar niet even op de computer
*gaat ww spelleiders kraken*

Citaat:
hadden ook wel mogen vertellen... vind het onderhand wel vervelend dat de uitslagen zo laat komen
niet zo miepen jij
k vind dat ze het best netjes doen enzo en de verhalen zijn ook leuk denk alleen nóg leuker als je de simpsons hebt gevolgd ofzo

Regels voor berichten