Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en jij ford... hmm. ik heb al eerder gezegd dat ik denk dat jij heel gevaarlijk zou zijn als wolf... en ik twijfel nog steeds voor wie ik moet gaan, maar ik moet wel zo beslissen omdat ik straks trainen moet geven.
||
Citaat:
op zich heb ik dus wel een aantal mensen die ik verdenk. maar dit spel verloopt zo raar en ik ga mezelf zó op mn kop slaan als ik nu drie onschuldige mensen loop aan te wijzen. dabo is iemand die veel gezegd heeft. stel híj is wolf of hij is onschuldig: daar is veel uit te halen. als hij onschuldig is, zal hij oprecht zijn geweest. dat is wel erg fijn om te weten, want dabo is een goeie speler en je kunt dan veel met zijn ideeen als ze oprecht zijn. en als hij wolf blijkt is dat ook mooi, want een wolf eruit kan geen kwaad ![]() ondanks dat ik stefenootje, light fighter en basjeeh meer verdenk wil ik denk toch eerder voor Daboman gaan omdat daar meer info uit los komt. hij stond namelijk ook achter light fighter en basjeeh en noemde stefenootje dacht ik ergens... dan hebben we denk ik nog genoeg tijd om de anderen op te hangen. Daboman fantome (? --> toch nog heel even met vraagteken)
|
Algemene vraag: is het een goede/veel gebruikte wolventactiek om over mensen die jou niet vertrouwen te zeggen dat jij hen wel vertrouwd om ze zo van jou af te krijgen?
@ Basjeeh; sorry, doordat je niet in het stemlijstje stond, heb ik je stem gemist. ![]() En over de 'switch' discussie: toen het over het mogelijk maken van gelijkspel ging, wilde je daar wel in mee gaan. Maar daarna editte je je post met 'maar ik kan sowieso niet switchen, want ik hem mijn stem al doorgegeven', waarna een korte discussie kwam of je je pm stem nog kon veranderen. Als je wolf bent, dan chapeau, want ik vind het heel onschuldig overkomen. Een wolf hoeft immers niet te pm'en, dus ik vraag me af of die er aan denkt om daar over te beginnen. Iemand hier een mening over? In het verleden behaalde resultaten e.d.? @ Ford Prefect; nee, ik heb ook geprobeerd iets te vinden waardoor ik hem kan verdenken, maar van alles wat hij doet kan ik een onschuldige en een schuldige reden bedenken. Soms denk ik dat hij (inmiddels) ziener is en soms dat hij wolf is. Maar ook zonder echt goede reden. Onderbuikgevoelens zoals bij wel meer mensen dus. Het enige wat me echt niet lekker zit, is dat Kazet een soort een-tweetje lijkt uit te voeren met Fantome. Fantome begint met Basjeeh verdacht maken en stemt als eerste op hem. Ronde daarna neemt Kazet het over en stemt op Basjeeh, want Fantome is onschuldig(?) en stemt Fantome als eerste op Kunst, daarmee de massa in gang zettende. De reden die Kazet aanhaalt waarom Fantome onschuldig is, is omdat Flyaway positief was over haar analyse. Maar Flyaway leek een beetje te verwachten opgegeten te worden, dus ik zou denken dat ze dan een iets duidelijkere hint gegeven zou hebben over de persoon, niet over de (inderdaad duidelijke) analyse. En omdat Fantome dus Basjeeh stemde, gaat hij Basjeeh stemmen. Maar Fantome haalt wat ik zeg, zelf wel aan, daarmee zichzelf vrijpleitend. Verder geeft Kazet aan dat het zo onverstandig is om zo opvallend voor iemand te gaan pleiten, omdat je dan verdacht wordt, terwijl Dabo enkele posts er voor zelf aangeeft dat als wolf regelmatig te doen. En verder... Hij stemt als eerste op Soija, maar als hij wolf is, is dat voor Soija natuurlijk geen bedreigende stem. Stemt later weer redelijk vroeg op hem, maar volgens mij stemde Soija ook heel vroeg, dus dat zou een wolvenstem in ieder rijtje betekenen, daarmee de boel recht trekkend. Oftewel, je kunt het zo verdacht laten lijken als je wilt, maar het hoeft ook helemaal niets te betekenen. Hij is namelijk wel weer consequent in zijn Basjeeh stemmen en ging niet meeschapen op Kunst. En waar ik eerst nog een Dabo en een Basjeeh verdenk, zit ik nu met een Fantome, Kazet en Stefenootje in mijn hoofd. Ik vertouw mijn intuitie niet meer. ![]() Ooh, en om Basjeeh niet weer te vergeten ![]() Stefenootje Basjeeh Daboman fantome (? --> toch nog heel even met vraagteken) |
![]() |
|
Hm, ja, Kazet zou ook (leerling-)ziener kunnen zijn, natuurlijk.
Ik ga deze ronde nog een keer voor Light Fighter. Ze houdt zich nog steeds vrij gedeisd (ook al heeft ze het misschien gewoon druk), wat ik toch verdacht blijf vinden. Daarnaast heeft kopmuntkip in de eerste ronde op haar gestemd. Hij heeft daarbij eerst gewacht tot hij zeker wist dat er een heel rijtje mensen op fizzle zou stemmen en is vervolgens (zogenaamd random) voor Light Fighter gegaan, zodat hij zich daarmee in kon dekken, mocht Light Fighter er eerder uitgaan dan hij. Zo van: "Ik kan geen wolf/verrader zijn, want ik heb op Light Fighter gestemd en dat bleek een wolf te zijn!" Tot slot zou het inderdaad zo kunnen zijn dat er zowel een wolf zit in het rijtje dat op kopmuntkip heeft gestemd, als in het rijtje dat op Fantome heeft gestemd. In dat geval is de kans 50% dat Light Fighter een wolf is, omdat verder alleen de onschuldige Kunst en Flowtje op Fantome hebben gestemd. Kortom: redenen genoeg voor mij om weer op Light Fighter te stemmen. Stefenootje Basjeeh Daboman Fantome (?) Light Fighter Ford Prefect
|
Ooh bah, ik ben echt niet meer scherp aan het denken. Ik bedenk me nu pas dat het niet alleen heel vervelend is dat de wolfsbane er uit is, maar ook dat de heks dus weet wie de tovenaar is... Dus die bescherming zijn we kwijt en goede kans dat de heks op hem gaat jagen.
Dus het zijn niet alleen de wolven nu die met verwarrende theorien aankomen, maar de heks zal waarschijnlijk ook iets opzetten tegen de tovenaar. |
![]() |
|
Mja, ik weet echt totaal niet op wie ik moet gaan stemmen. Ik vind iedereen op dit moment even verdacht namelijk.
![]() Fantome vind ik nog steeds verdacht eigenlijk, dus misschien dat ik weer op haar ga stemmen. Maar Basjeeh komt ook in aanmerking, vanwege het feit dat hij vaak pas na de uitslag vertelt op wie hij heeft gestemd. En bij Stefenootje heb ik ook een vreemd gevoel.
||
Citaat:
De wolfsbane is er toch uitgegaan, omdat de heks de wolfsbane heeft behekst? Daar heeft de tovenaar toch niks mee te maken?
||
Citaat:
Edit: ik ben er echt vanaf. Laat maar. Mijn hele vorige post slaat echt compleet nergens op. ![]() Ik had in mijn hoofd zitten dat de heks de tovenaar behekst had en dat die daardoor de wolfsbane niet beschermd had, maar het punt is juist dat de krachten van de wolfsbane uitvielen. Als de heks de tovenaar behekst had, had de wolfsbane zijn krachten nog gehad. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb niet eens actief meegespeeld en het lijkt me wel duidelijk dat ik bij de dorpelingen sta. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij was de vierde die stemde en toen had Fizzle alleen nog maar een stem van Soija. Ik vind het vreemd dat Stefenootjes haar stem zo laat door geeft vreemd, maar ik gooi haar er liever nog niet uit. Door de stand, is ze een van de weinige mensen die vrij te pleiten blijkt als Light Fighter en Flowtje beide geen wolf zijn. Er staan 8 mensen buiten de mensen die op Kvk of Fantome gestemd hebben. Daar kunnen ook rustig 3 wolven tussen zitten. Persoonlijk ga ik dan liever voor Light Fighter of Flowtje. Zit daar geen wolf tussen, pleit het Stefenootje vrij. Zit daar wel een wolf tussen, kunnen we alsnog verder kijken. Maar omdat ik de kans ook groot acht dat er alleen in het rijtje van Fantome een wolf staat, begin ik liever daar, dan bij Stefenootje. Probleem is alleen dat ik zowel Flowtje als Light Fighter niet verdacht vind en met 8 man buiten ons 4 de wolven ook daar tussen kunnen zitten. Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 18:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Stefenootje
Basjeeh Daboman Daboman Fantome (?) Stefenootje Light Fighter Ford Prefect Basjeeh Kazet Nagorra @ Basjeeh Ik heb de lijst in mijn post geëdit. Toen ze de lijst postte, stond de mijne er nog niet. Dit zou hem compleet moeten zijn. Edit: oke, beter te vaak dan te weinig, zullen we maar zeggen? ![]() |
![]() |
|
Ah zo! Ik vind haar niet verdacht, ook omdat kopmuntkip als verrader op haar heeft gestemd toen Soija eruit dreigde te gaan, dus van mij mag ze erin blijven.
|
An sich zegt dat niets. Als ze beiden wolf zijn, zullen de wolven en verrader nog steeds liever hebben dat CS er uit gaat dan Soija, voor het geval Fizzle toch een hint gaf. Omdat Soija stomtoevallig stelletje bleek, is de verdenking meteen van haar af gegaan. In dat geval zou het alleen maar nadelig zijn voor de wolven om gelijk spel te hebben. (Tenminste; de wolven kiezen toch tussen de personen die de meeste stemmen hebben, ook als dat beiden wolven zijn?.
Maar verder doet ze weinig verdachts, dus ik verdenk haar ook niet. Maar het spreekt haar niet direct vrij. |
![]() |
|
![]() |
Stefenootje
Basjeeh Daboman Daboman Fantome (?) Stefenootje Light Fighter Ford Prefect Basjeeh Kazet Nagorra CS Light Fighter Vind dat AllureV een punt heeft, aangezien ze het hele spel erg onopvallend heeft gespeelt. En nu zo lang afwezig is ookal is dat niet direct verdacht ik vertrouw het zaakje niet helemaal er moet denk ik nog een hele actieve wolf zijn en een hele rustige. Misschien CS Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 18:56. Reden: lijstje gefixt |
![]() |
||
Citaat:
Uitgaande van dit lijstje stem ik ook op Stefenootje.
|
Ik stem op Light Fighter. Ze stond bij Fantome en verder is ze op de achtergrond, zodat ik haar toch nergens kan plaatsen. Verder kan het voor mijn gevoel alle kanten op, dus een beetje verdeeldheid levert misschien informatie op.
Missen we de stem van Mutsie nog. Stefenootje Basjeeh Daboman Flowtje Daboman Fantome (?) Stefenootje Light Fighter Ford Prefect VeGs Basjeeh Kazet Nagorra CS Light Fighter AllureV Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 19:27. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() *gaat ww spelleiders kraken* ![]() Citaat:
![]() k vind dat ze het best netjes doen enzo en de verhalen zijn ook leuk ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 Verwijderd | 500 | 13-09-2008 23:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |