Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2008, 11:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb vanacht gedroomd over perez hilton! we wilden zijn party crashen maar dat was was strict verboden en we moesten de beveiliging helemaal outsmarten, en na een tijdje zat zelfs perez hilton achter ons aan te rennen.
Oud 11-10-2008, 16:03
Balthasar
Balthasar is offline
Ik heb een geweldige avond/nacht achter de rug, maar nu ben ik bij mijn moeder thuis en onze hond heeft een infarct gehad.
Ze kan zich nu niet bewegen en ik vrees het ergste.
Dus nu ben ik sip.
Oud 11-10-2008, 16:18
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik heb vandaag een fotoboek gevuld met 130 foto's. Dit viel nog best mee, maar ik heb nu een soort van kramp in mn schouder

En nu maak ik het waarschijnlijk erger door op dit forum rond te hangen!
Oud 11-10-2008, 16:24
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Ik heb een geweldige avond/nacht achter de rug, maar nu ben ik bij mijn moeder thuis en onze hond heeft een infarct gehad.
Ze kan zich nu niet bewegen en ik vrees het ergste.
Dus nu ben ik sip.
Aww, sterkte ermee.
Oud 11-10-2008, 17:49
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren uit geweest naar kraakpand en kroeg. Vandaag naar Amsterdam om kleren te kopen. Zometeen kijken bij de band van mijn huisgenoot terwijl hij zit te trippen.
Oud 11-10-2008, 18:51
vilein
vilein is offline
Eindelijk uitgeslapen, heel goed ontbeten en toen geroddeld met mn huisgenoot. Vervolgens met een friend op die huisgenoot zijn werk verder zitten roddelen. Toen de betreffende huisgenoot moest werken werd dat niet op prijs gesteld dus ben ik maar weer naar huis gegaan. Verder was ik in dubio over het uitgaan van vanavond, maar ik denk dat ik toch maar ga. Alleen omdat ik alle inentingen al heb gehad die ik nodig zou hebben en mij dat ongeveer 150,- bespaart.
Oud 11-10-2008, 19:11
kuik
kuik is offline
ik kreeg gister een mailtje van mijn paperbegeleider over hoe ver ik al met mn paper ben en ik ben nog steeds bij pagina 1, terwijl die nog niet eens af is. nu moet ik bij hem langs komen, dus dat wordt een grote confrontatie met mijn luiheid van de afgelopen maanden. gelukkig heb ik nog een paar weken. voor de rest heb ik vandaag ipv werken aan mn paper een sollicitatiebrief gemaakt waarmee ik medewerker bloedafname kan worden . veel interessanter. en nu eerst hardlopen.
Oud 11-10-2008, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Bekijk het zo, die anderen hebben het allemaal later en kunnen er dan niet mee omgaan. Je hebt een voorsprong.
mja je hebt gelijk maar ik wil toch liever een makkelijk jaar en hoppa m'n diploma mhmmhggg.

Citaat:
Of je krijgt een trauma en verlaat ondanks jaren studie het hele les-geef gebeuren en slijt de rest van je jaren als huisvrouw bij een man die aan de lopende band werkt en het net klaarspeelt om elke dag brood op de plank te regelen. Veel meer dan brood zit er helaas dan ook niet in.
nou zo kan ie wel weer

Citaat:
ik leef met je mee, jij ook met mij? er heeft gisteren alweer iemand over me heen gepist
jezus JA ik leef mee.
Oud 12-10-2008, 03:25
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Aww, sterkte ermee.
de arts heeft haar laten inslapen meh.
Oud 12-10-2008, 05:19
Verwijderd
ik hoor allemaal dronken mensen over straat lopen, en nu ben ik jaloers, want ik moet natuurlijk weer van 7 tot half 4 stage lopen en daarna moet ik ook nog de keuken schoonmaken
Oud 12-10-2008, 07:34
Verwijderd
Gewerkt bij Erol Alkan en wat viel die weer tegen zeg, verder kkdruk dus dat was minder.
Positief was dat ik een flink zakje hasj vond,dat maakte mijn avond!
Nu slapen.
Oud 12-10-2008, 12:20
Verwijderd
Ik had gister twee verjaardagen en een feestje maar na die twee verjaardagen hadden mijn vriendje en ik geen zin meer in dat feestje want we waren moe dus gingen we de hele avond wordwrap spelen op zijn iphone. Vanmorgen werd ik wakker met zere ogen en mijn vriendje gaat zo naar huis en dat vind ik NIET leuk want hij zou eigenlijk tot morgen blijven maar hij wil niet vroeg opstaan morgen, meh.

OH maar ik heb wel kaartjes voor arie koomen, wende snijders en herman van veen besteld, !
Oud 12-10-2008, 13:47
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
de arts heeft haar laten inslapen meh.
.
Oud 12-10-2008, 15:24
vilein
vilein is offline
Ik heb een kk dag want mijn exscharrel loopt enorm te zeuren en ik had al zo'n groeiende hekel aan die kerel. En ik moet echt vet veel zooi opruimen omdat hier gisteren allemaal mensen langs waren gekomen die hun eigen zooi niet opruimen. En er is ook niks op tv, terwijl, ik kan niet eens tv kijken want ik moet vet veel school doen. Achterlijke zooi. \\
Oud 12-10-2008, 16:03
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
.... dus gingen we de hele avond wordwrap spelen op zijn iphone.
moet dit persé vermeld worden?
Oud 12-10-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
moet dit persé vermeld worden?
ja want ik vind het natuurlijk SUPER gaaf dat mijn vriendje een iPhone heeft, net als 500.000 andere mensen in Nederland en ik zeg dat graag op een forum om indruk te maken

Oud 12-10-2008, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Positief was dat ik een flink zakje hasj vond,dat maakte mijn avond!
Die was van mij, ik kom hem volgende keer ophalen HMHM.

Ik vond ero balkan ook niet echt bijzonder maar nachtje utrecht deed me goed.

Citaat:
ja want ik vind het natuurlijk SUPER gaaf dat mijn vriendje een iPhone heeft, net als 500.000 andere mensen in Nederland en ik zeg dat graag op een forum om indruk te maken
Ik had hem het eerst.
Oud 12-10-2008, 16:56
Verwijderd
Haha Eddie ik heb je helemaal niet gezien. Ik vond het ook allemaal maar mhaw maar de wodka maakte veel goed. Nu over tien minuten werken en ik ben nog niet aangekleed, hoezee.
Oud 12-10-2008, 18:11
vilein
vilein is offline
^ik zag je wel en zei het ook tegen ed maar we waren net op weg naar het rookhol en je liep de andere kant op. Ik zag D. trouwens nog omg zz wat een achterlijke mngl.
Oud 12-10-2008, 19:55
asjdfl
asjdfl is offline
driekwart dag heb ik geprobeerd mijn deur in te trappen en het feit dat ik dit hier typ wil zeggen dat het is gelukt.
Oud 12-10-2008, 21:22
Citaat:
driekwart dag heb ik geprobeerd mijn deur in te trappen en het feit dat ik dit hier typ wil zeggen dat het is gelukt.
. Was je je sleutels kwijt?
Oud 12-10-2008, 22:21
asjdfl
asjdfl is offline
nee ik trok vrijdag de deur achter me dicht en toen trok ik per ongeluk de deurhendel eruit, en toen ik de hendel terugduwde viel ie er aan de binnenkant uit. en het is zo'n oude, massieve houten deur en nu zitten er allemaal deuken in van waar ik mis schopte rolleyes:
Oud 12-10-2008, 23:51
Drez
Drez is offline
Ik had dit weekend een parteh bij mijn ouders omdat mijn vader 60 werd, en ook heb ik een boekenmarktje bezocht waar ik onder andere De terugkeer van de Jedi vond, hah. Net film gekeken bij studiegenootje en nu moet ik slapen maar ik ben nog veel te wakker.
Oud 12-10-2008, 23:52
Verwijderd
Citaat:
gisteren was ik bij eXo en nu lees ik uit een vaag soort forumsentiment oude pm's terug uit de tijd dat ik ze nog eens kreeg uuuuh
Harr, de keuken stinkt nog steeds naar verbrand stokbrood .

Ik stond vanochtend op en met een bob marley cd op begon ik m'n oogst te knippen . Toen ging ik naar m'n zusje die net een appartement heeft om te klussen. Daarna een verjaardag in Voorhout -of all places- en eindigde in Lisse in een kroeg die heel convenient ' de Kroeg' heet zzz
Oud 13-10-2008, 00:07
Verwijderd
Alles beter dan de zaak.
Oud 13-10-2008, 12:56
Balthasar
Balthasar is offline
Ja, mijn vader gaat altijd naar De Saeck, 'huhu overwerken'.
Oud 13-10-2008, 13:52
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben al de hele dag spaanse vocabulaire aan het leren. woorden als infrastructure, arhipelago, hot water springs, watersports, natural park, en hiking sport.
ik vraag me serieus af waarom dit zo belangrijk is...
Oud 13-10-2008, 14:12
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
ik ben al de hele dag spaanse vocabulaire aan het leren. woorden als infrastructure, arhipelago, hot water springs, watersports, natural park, en hiking sport.
ik vraag me serieus af waarom dit zo belangrijk is...
Watersports, .
Oud 13-10-2008, 14:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
afgelopen weekend gebarbecued met z'n drieeeeeen, in de zon gezeten onder het mom van 'ja wat werken we toch hard he', toen naar de atlantikwall bij ijmuiden geweest en mr. bunkerfotograaf was bijna z'n dure flitser kwijt haha. toen nog een film gekeken. en gisteren echt best hard gewerkt aan een dikke set en die wordt supergaaf. en nou heb ik een week vakantie, yay
Oud 13-10-2008, 18:29
botulismf
botulismf is offline
Batér-éspors!
Oud 13-10-2008, 19:08
Broeder
Broeder is offline
Szczecin, Kraków, Auschwitz, Birkenau. Supertoll.
Oud 13-10-2008, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Watersports, [afbeelding]
.
Ja.

- - -
Ik ga ook voor de telegramstijl. Werkgroep, consumentisme, internet.
Oud 13-10-2008, 21:39
Verwijderd
Citaat:
^ik zag je wel en zei het ook tegen ed maar we waren net op weg naar het rookhol en je liep de andere kant op. Ik zag D. trouwens nog omg zz wat een achterlijke mngl.
Haha, met z'n hoedje. Hij heeft me nog thuisgebracht joh, soms is 'ie best lief.
Oud 14-10-2008, 09:59
*oma*
*oma* is offline
Vanochtend kwam de taxateur om negen uur.
Oud 14-10-2008, 13:25
Gister liep mijn badkamer onder water en heb ik één keer gegild en 20 keer gedweild. Vandaag ben ik aan het werk en nu is iemand de lekkerste capuccino van Amsterdam voor me aan het halen, yess. Daarnaast probeer ik een vriend te manipuleren zodat hij voor me gaat koken.
Oud 14-10-2008, 14:24
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vanmorgen ben ik braaf naar college gegaan, waar ik helaas wel bijna in slaap viel. Nu ben ik mijn kamer en de rest van het huis aan het opruimen & schoonmaken, omdat ik niet wil studeren. Vanavond hospiteeravond, ben benieuwd wat voor 18jarig grut zich zal melden, pfff.
Oud 14-10-2008, 16:01
Balthasar
Balthasar is offline
Ik heb gister tot laat in de nacht met een vriend Arrested Development gekeken en port gedronken.
Vanmorgen nog flink uitgeslapen terwijl hij alweer op zijn fiets richting school ging, want ik had een katerrrr. Naar college geweest en straks de schoolbanken zat ga ik wat eten maken, sigaretten kopen en Nick and Norah's Infinite Playlist kijken.
Oud 14-10-2008, 17:04
kuik
kuik is offline
vannacht heeft mijn bovenbuurmeisje mij geterroriseerd met haar hiphopverjaardagsfeestje tot een uurtje of 2, dus vannacht niet echt lekker geslapen. vanmorgen had ik practicum en daarna een afspraak met mn paperbegeleider, wat een vage man, maar hij gaat me nu intensiever begeleiden waardoor ik waarschijnlijk langer over mn paper mag doen en het allemaal goed gaat komen . daarna voelde ik me niet lekker, college geskipt en in mn bed gedoken tot net . nu ga ik heel hard studeren, want volgende week een keigroot tentamen.
Oud 14-10-2008, 17:51
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
vannacht heeft mijn bovenbuurmeisje mij geterroriseerd met haar hiphopverjaardagsfeestje tot een uurtje of 2, dus vannacht niet echt lekker geslapen.
Kut is dat. Ik heb een thunderdome fanaat die samen met zijn cordaanvriendjes de Wenckebachweg terroriseren met nachtenlang gebonk.
Oud 14-10-2008, 17:55
Metal
Metal is offline
Thunderdome, hard.
Oud 14-10-2008, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Thunderdome, hard.
Heb je weet internet, baas?
Oud 14-10-2008, 19:26
botulismf
botulismf is offline
Ik heb vandaag hutten gebouwd. Beat that.
Oud 14-10-2008, 19:28
botulismf
botulismf is offline
Oud 14-10-2008, 19:46
Verwijderd
Vandaag wiskunde gedaan, gekookt en vrijkaartjes gescoord voor offcorso as vrijdag.
Oud 14-10-2008, 20:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik heb vandaag hutten gebouwd. Beat that.
ik ga zaterdag in een bunker op het strand slapen. beat that!
Oud 14-10-2008, 21:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gister had ik eeeeindelijk weer internet, dus ik heb tot in de zeer kleine uurtjes stomme filmpjes zitten kijken en shit zitten downloaden, waardoor ik vanochtend als een zombie bij m'n college verscheen. Gelukkig was het wel grappig en vertelde mr.Professor over de website van de 'semicolon apreciation soiety' en nu wil ik ook een semicolon t-shirt.
Daarna massaal een werkgroepgenote gehaat om d'r stomme kutopmerkingen en daarna met de leuke mensen buiten in het zonnetje zitten chillen. En naar de feestwinkel geweest, want er komt een halloweenfeest aan met een duo thema en ik weet nog steeds niet als wat ik moet gaan.
Nu kijk ik Charlie Brooker's screenwipe, want dat is geniaal, en eet ik chocolade domino dingen, want die zijn yumcious.
Oud 14-10-2008, 21:21
vilein
vilein is offline
College wat saai was en de gast die al-tijd wat op te merken heeft was er ook. Hij heeft wel een nintendo ds waar ik mee mocht spelen dus eigenlijk is ie wel ok. Als hij zijn mond houdt, dus. Daarna bespreking van een stomme presentatie en doorr naar huis en toen gelijk doorrr naar werk. Gelukkig morgen laatste college van de week.
Oud 14-10-2008, 21:27
Broeder
Broeder is offline
Dear Winner,

This email is to notify you that your Email Address attached to Reference Nr.:5687SPL876 has won you an Award Sum of 1,200,000.00 (one million and two hundred thousand Euros) Only In the Elgordo de la Primitiva lottery of Spain for October 2008.

Please contact Mr.Gerald Erichsen. Emailpcmsbv01@aim.com,
Tel:+34-634-182-395, Fax:+34-911-015-619.
YOUR WINNING INFORMATION ARE AS BELOW

""
Oud 14-10-2008, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn vader gaat altijd naar De Saeck, 'huhu overwerken'.
Hehe, overwerken tussen de 14 jarige grietjes zekah.

ot: Ik ging met glorrie naar het Boymans en eten in Bazar en daarna waren we verdwaald een wandeling aan het maken onder de toeziende ogen van allerlei beelden die opeens overal op gebouwen stonden
Oud 14-10-2008, 21:42
asjdfl
asjdfl is offline
ha! toen die beelden er net stonden werd de politie schijnbaar platgebeld door ongeruste mensen die dachten dat ze op het punt stonden te springen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten