Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had gister twee verjaardagen en een feestje maar na die twee verjaardagen hadden mijn vriendje en ik geen zin meer in dat feestje want we waren moe dus gingen we de hele avond wordwrap spelen op zijn iphone. Vanmorgen werd ik wakker met zere ogen en mijn vriendje gaat zo naar huis en dat vind ik NIET leuk want hij zou eigenlijk tot morgen blijven maar hij wil niet vroeg opstaan morgen, meh.
OH maar ik heb wel kaartjes voor arie koomen, wende snijders en herman van veen besteld, ![]() |
![]() |
|
Ik heb een kk dag want mijn exscharrel loopt enorm te zeuren en ik had al zo'n groeiende hekel aan die kerel. En ik moet echt vet veel zooi opruimen omdat hier gisteren allemaal mensen langs waren gekomen die hun eigen zooi niet opruimen. En er is ook niks op tv, terwijl, ik kan niet eens tv kijken want ik moet vet veel school doen. Achterlijke zooi. \\
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond ero balkan ook niet echt bijzonder maar nachtje utrecht deed me goed. Citaat:
|
![]() |
|
Ik had dit weekend een parteh bij mijn ouders omdat mijn vader 60 werd, en ook heb ik een boekenmarktje bezocht waar ik onder andere De terugkeer van de Jedi vond, hah. Net film gekeken bij studiegenootje en nu moet ik slapen maar ik ben nog veel te wakker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik stond vanochtend op en met een bob marley cd op begon ik m'n oogst te knippen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
afgelopen weekend gebarbecued met z'n drieeeeeen, in de zon gezeten onder het mom van 'ja wat werken we toch hard he', toen naar de atlantikwall bij ijmuiden geweest en mr. bunkerfotograaf was bijna z'n dure flitser kwijt haha. toen nog een film gekeken. en gisteren echt best hard gewerkt aan een dikke set en die wordt supergaaf. en nou heb ik een week vakantie, yay
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - - - Ik ga ook voor de telegramstijl. Werkgroep, consumentisme, internet. |
![]() |
|
Gister liep mijn badkamer onder water en heb ik één keer gegild en 20 keer gedweild. Vandaag ben ik aan het werk en nu is iemand de lekkerste capuccino van Amsterdam voor me aan het halen, yess. Daarnaast probeer ik een vriend te manipuleren zodat hij voor me gaat koken.
|
![]() |
Vanmorgen ben ik braaf naar college gegaan, waar ik helaas wel bijna in slaap viel. Nu ben ik mijn kamer en de rest van het huis aan het opruimen & schoonmaken, omdat ik niet wil studeren. Vanavond hospiteeravond, ben benieuwd wat voor 18jarig grut zich zal melden, pfff.
|
Ik heb gister tot laat in de nacht met een vriend Arrested Development gekeken en port gedronken.
Vanmorgen nog flink uitgeslapen terwijl hij alweer op zijn fiets richting school ging, want ik had een katerrrr. Naar college geweest en straks de schoolbanken zat ga ik wat eten maken, sigaretten kopen en Nick and Norah's Infinite Playlist kijken.
|
vannacht heeft mijn bovenbuurmeisje mij geterroriseerd met haar hiphopverjaardagsfeestje tot een uurtje of 2, dus vannacht niet echt lekker geslapen. vanmorgen had ik practicum en daarna een afspraak met mn paperbegeleider, wat een vage man, maar hij gaat me nu intensiever begeleiden waardoor ik waarschijnlijk langer over mn paper mag doen en het allemaal goed gaat komen
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Gister had ik eeeeindelijk weer internet, dus ik heb tot in de zeer kleine uurtjes stomme filmpjes zitten kijken en shit zitten downloaden, waardoor ik vanochtend als een zombie bij m'n college verscheen. Gelukkig was het wel grappig en vertelde mr.Professor over de website van de 'semicolon apreciation soiety' en nu wil ik ook een semicolon t-shirt.
Daarna massaal een werkgroepgenote gehaat om d'r stomme kutopmerkingen en daarna met de leuke mensen buiten in het zonnetje zitten chillen. En naar de feestwinkel geweest, want er komt een halloweenfeest aan met een duo thema en ik weet nog steeds niet als wat ik moet gaan. ![]() Nu kijk ik Charlie Brooker's screenwipe, want dat is geniaal, en eet ik chocolade domino dingen, want die zijn yumcious.
|
College wat saai was en de gast die al-tijd wat op te merken heeft was er ook. Hij heeft wel een nintendo ds waar ik mee mocht spelen dus eigenlijk is ie wel ok. Als hij zijn mond houdt, dus. Daarna bespreking van een stomme presentatie en doorr naar huis en toen gelijk doorrr naar werk. Gelukkig morgen laatste college van de week.
|
Dear Winner,
This email is to notify you that your Email Address attached to Reference Nr.:5687SPL876 has won you an Award Sum of 1,200,000.00 (one million and two hundred thousand Euros) Only In the Elgordo de la Primitiva lottery of Spain for October 2008. Please contact Mr.Gerald Erichsen. Email ![]() Tel:+34-634-182-395, Fax:+34-911-015-619. YOUR WINNING INFORMATION ARE AS BELOW " ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Ik ging met glorrie naar het Boymans en eten in Bazar en daarna waren we ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
Psychologie |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 I-alone | 73 | 10-07-2004 00:47 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 |