Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil chick rock nog een keer knuffelen!
Ik wil vanavond niet naar een studiegenootje om te studeren ![]() Ik wil nog steeds een kamer. Ik wil een relaxed baantje.
|
Verwijderd
|
Ik wil dat als ik straks naar mijn webmail ga kijken ik een bericht in mijn postvak vind dat ik de rest van de week vrij ben en dat de projectweek niet doorgaat wegens gebrek aan belangstelling. En niet omdat ik dan niks aan school hoef te doen maar zodat ik juist meer aan school kan doen, want al dat gereis en die nutteloze lessen waarin je zit te praten over de echtheid van brood en dergelijke onzin nemen een groot deel van mijn tijd in beslag.
Verder wil ik een fatsoenlijke werkruimte met perfect licht, het liefst grenzend aan mijn slaapkamer. Daarnaast zou ik het fijn vinden als ik minder slaap nodig had, en dat als ik dan toch ging slapen ik niet elke nacht rond drie uur 's nachts wakker werd en bleef. En ik wil een lekkere warme douche met palmolive shampoo, en ik wil kusjes en knuffels en seks. En volop zomerse kleren en volop zomers weer om ze bij te dragen. Misschien ben ik een beetje te veeleisend. ![]() Ach, die douche kan ik in ieder geval zo nemen.. |
![]() |
|
Ik wil dat mijn scooter het weer doet, dat ik weer een fatsoenlijk eetritme heb, geen gezeur meer aan mijn hoofd. Dat mijn cijfer voor Frans van de vorige school gewoon blijft staan en niet dat ik nu na 3 jaar geen Frans te hebben gehad, ineens een stomme tekst moet gaan maken, want ik kan helemaal geen Frans verdomme. Ik wil heel veel chocola, en gewoon even niet meer moe zijn. Eventjes maar. Ik wil lekker taart maken, of pepernoten. Speculaas mag ook. Ik wil warmte, lente, zomer. Ik wil in de regen fietsen in een t-shirtje en helemaal doorweekt thuis komen maar het niet koud hebben omdat het ook nog 20 graden is. Ik wil weten wat ik wil en hoe ik het wil. En nog zoveel meer, maar ik geloof dat dit wel een goed begin zou zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik wil #3 freezer | 1 | 17-02-2010 17:52 | |
Studeren |
help, ik wil toch naar de havo 17-12-1992 | 6 | 12-12-2009 18:49 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Algemene schoolzaken |
Ik wil weer naar school! Lotske | 1 | 14-07-2007 15:13 | |
Films, TV & Radio |
Ik wil nu een film gaan kijken... °o.O LuV O.o° | 4 | 01-08-2002 11:19 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 |