| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu ben ik helemaal rood.
|
|
|
|
|
|
En ook dat ze aanbellen met 'ik wil graag een broodje kroket bestellen'. huhuhuhuhuahuauahuuhahureuhaugwebruntmrhgefwhr657I^UY%T$WY%U^I&UY%THGR WHDw;d;d;D;d;d
![]() ![]() ![]() ![]() ;Dd;d;d;d;d![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ;d;d;d;d![]() ;d;d; d;D![]() ![]() en dan zitten ze aan de overkant stiekem achter een gordijntje te gniffelen.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar twas geen voorbeeld, gewoon expliciete herhaling van orale seks. ![]() Als je doelt op orale seks: beffeb en pijpen, niet mijn ding. Had ik ook keunnen schrijven.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
oh
en dan hebben we verderop in de straat ook een huis voor de deslycten een soort vreemd doolhof van kamers waar je sommige zonder pasje niet in kunt en een kamer voor vunzige dingen en verborgen deuren en overal goedgespelde leuzen op de muren enzo. ook is er een kamer met een wachtwoord waar iedereen gefrustreerd van raakt
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() En toen bleek dat meisje levend sperma op dr tong te hebben ;x |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Dat je er anders over denkt, maakt het niet minder verstandig. ![]() Ja maar als ik dat niet wil, wil ik dat niet, punt, hoef je me niet te proberenm te overtuigen. Ieder zijn deugden! |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |