Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
'Enige organen van de Franse pers berichtten onmiddelijk na mijn aankomst in Konstantinopel, dat het bevel tot mijn uitwijzing uit Frankrijk nog steeds, na dertien jaren, van kracht was. Als dat waar is, dan zou dat weer een bewijs daarvoor zijn, dat in de verschrikkelijkste van alle wereldrampen toch niet alle waarden verloren zijn gegaan. Wel werden gehele geslachten in die jaren weggekartets (aha), hele steden verwoest, keizers- en koningskronen rolden door de woestijnen van Europa, de grenzen van de staten werden verschoven, ook de voor mij verboden Franse grens is verplaatst. Daarentegen bleef in dit grootse cataclysma het in de nazomer van 1916 door de heer Malvy ondertekende bevel gelukkig bewaard.'
<333 |
![]() |
|
Verwijderd
|
darwin was ook fervent christen. de evolutietheorie en het geloof in een god bijten elkaar ook absoluut niet. enkel domme en/of niet goed voorgelichte mensen denken dat.
en nee juul, mijn collegae wisten dat ook niet. die begonnen over revoluties te praten en dergelijke. één meisje wist ongeveer waar het mee te maken had, en die begon direct over genesis te zwammen. christelijke pabo ftl. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
The Saaithon programming language #413 Swlabr | 500 | 09-11-2008 16:42 |