Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2008, 17:34
Verwijderd
Nah, ik was van plan deze ronde mijn stem te laten staan, dan is het Alluur/Vlindermysterie eerst opgelost.
Advertentie
Oud 18-11-2008, 17:40
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ow, wat fijn dat iedereen opeens iemand gelooft die nu pas zegt dat haar stem van een week geleden niet klopt. Ik kijk het nog eventjes aan en stem op het laatste moment in de hoop om mezelf te redden.
Oud 18-11-2008, 17:44
Lethe
Lethe is offline
Ik stem op Vlindertje.
Oud 18-11-2008, 17:45
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik heb mijn stem niet veranderd, ik had al meteen op Light Fighter gestemd. En zie verder deze post:

En nu heb ik colleges, dus ik geef vanavond mijn definitieve stem door.
Waarom zei je dan toen dat het 3-3-3 was, terwijl jij wist dat het 3-3-4 was?
Oud 18-11-2008, 17:45
Fantôme
Fantôme is offline
Vlindertje
Mutsieprutsie
Sterrenmeisje
Sherco
AllureV
Katje

AllureV
Paranoide

Fantome
Pippeloen
flyaway

Pippeloen
Fantome

Topdrop
Matige Muis

Nog doorgeven:
Topdrop: vlinder of Fantome

Nog doorgeven:
Vlindertje

is er dan niemand andes die pippeloen verdenkt?
sterrenmeisje en mutsieprutsie gaan voor vlindertje.
ik vermoed dat beide aan de slechte kant staan. interessant dat zij voor vlindertje gaan.
Met de opbiechting van AllureV, neem ik aan dat zij ook op vlinder gaat? want ze geeft zelf aan dat vlinder dan wel een wolf moet zijn. [edit] ja dus [/edit]
Topdrop, heb jij al besloten?

Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 17:49. Reden: + allureV + wijziging katje
Oud 18-11-2008, 17:46
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Waarom zei je dan toen dat het 3-3-3 was, terwijl jij wist dat het 3-3-4 was?
Als je even goed leest, dat heb ik nu al twee keer gepost.
Oud 18-11-2008, 17:46
Fantôme
Fantôme is offline
@ katje: lopen we daar geen groot risico mee?? stel dat allure liegt. dan hebben de wolven al zowat gewonnen nu lijkt het overduidelijk dat vlindertje eruit gaat, terwijl we daarmee het grootste risico lopen. vind ik.
@ vlindertje: dan moet je op mij stemmen gok ik

@ allure: maar het blijft vreemd. je had het best openlijk kunnen zeggen dat je op iemand anders stemde. waarom niet? dan kon je zoiets voorkomen? en klein detail: misschien konden we er toen nog niet gek veel uithalen omdat we niet weten wie goed/slecht was maar bijv. een ziener had wel een beter idee wie op te vragen en bovendien werd het steeds meer duidelijk wie goed waren.

Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 17:53.
Oud 18-11-2008, 17:54
Lethe
Lethe is offline
Ik wilde het juist niet zeggen, omdat de wolven het dan ook niet wisten en ik er misschien (later) conclusies uit zou kunnen trekken. Wat dus ook zo is.
Oud 18-11-2008, 18:09
Fantôme
Fantôme is offline
met voorbedachte rade dus
nou zoals het ernaar uitziet gaat vlindertje eraan.
laten we hopen dat je gelijk hebt en daarna de andere wolven ophangen
Oud 18-11-2008, 18:15
Lethe
Lethe is offline
Met voorbedachten rade, inderdaad.

Ik ben inmiddels vrij overtuigd dat Vlindertje een slechte functie heeft.
Oud 18-11-2008, 18:16
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ben vrij overtuigd dat jij een slecht geheugen hebt en nu opeens dingen gaat herinneren die een week geleden zijn gebeurd.
Oud 18-11-2008, 18:19
Verwijderd
ik op zich ook wel. ik vind het ook wel raar dat met zo'n redenatie als die van allure fantome nog steeds niet op vlinder wil stemmen, hoewel ze niet denkt dat allure slecht is. (of niet echt iig. volgens mij heeft ze over iedereen al geroepen dat ze een slechte functie hebben. ja, dan kan ik ook wel goed raden) dat zegt voor mij dat áls vlinder slecht is, fantome dat waarschijnlijk ook is...
Oud 18-11-2008, 18:35
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik ben vrij overtuigd dat jij een slecht geheugen hebt en nu opeens dingen gaat herinneren die een week geleden zijn gebeurd.
Oh ja, want ik was het vergeten natuurlijk. :')
Oud 18-11-2008, 18:43
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ik op zich ook wel. ik vind het ook wel raar dat met zo'n redenatie als die van allure fantome nog steeds niet op vlinder wil stemmen, hoewel ze niet denkt dat allure slecht is. (of niet echt iig. volgens mij heeft ze over iedereen al geroepen dat ze een slechte functie hebben. ja, dan kan ik ook wel goed raden) dat zegt voor mij dat áls vlinder slecht is, fantome dat waarschijnlijk ook is...
kijk, jij overtuigd mij van de slechtheid van vlindertje. dat had ik even nodig
je ziet dat vlindertje niet meer te redden is, noemt de duidelijke beargumentatie van allureV om mij verdacht te maken (gek dat ze daar niet in meegaat... ). volgens mij weet jij dondersgoed wie de wolven zijn en als er nu geen onschuldig iemand uitgaat (dus stel vlindertje is slecht) dan toch wel graag de volgende ronde. zo speel je dat wel goed ja.
Maargoed, door wat jij zegt, ben ik overtuigd. ik wil best op vlindertje gaan als jullie dat graag willen.
Oud 18-11-2008, 18:46
Verwijderd
t
Oud 18-11-2008, 19:05
TopDrop
TopDrop is offline
Ik denk dat ik voor Fantome ga. That way, als er 2 wolven bij het Vlinderrijtje zitten, wordt het gelijkspel. En die kans is opzich nog best groot, aangezien er nog 4 wolven in zitten. Alhoewel die loze stemmen van Matige Muis, Fantome en Paranoide ook erg makkelijk wolvenstemmen kunnen zijn.
Oud 18-11-2008, 19:08
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik denk dat ik voor Fantome ga. That way, als er 2 wolven bij het Vlinderrijtje zitten, wordt het gelijkspel. En die kans is opzich nog best groot, aangezien er nog 4 wolven in zitten. Alhoewel die loze stemmen van Matige Muis, Fantome en Paranoide ook erg makkelijk wolvenstemmen kunnen zijn.
het is voor mij nu zo duidelijk dat jij wolf bent (als ik kijk naar wie jij noemt... MM, mij en Para... yeah right) dus ik maak me niet eens druk om jouw stem
Oud 18-11-2008, 19:09
Verwijderd
Hee waarom sta ik ineens in het Vlinderrijtje?

Citaat:
*knoop doorhak* Ik stem op AllureV
Oud 18-11-2008, 19:12
Fantôme
Fantôme is offline
In dat geval ga ik toch voor vlinder.
anders wordt het toch wel te risicovol
Oud 18-11-2008, 19:25
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
het is voor mij nu zo duidelijk dat jij wolf bent (als ik kijk naar wie jij noemt... MM, mij en Para... yeah right) dus ik maak me niet eens druk om jouw stem
Misschien moet je eens lezen wat ik post en niet hersenloos dingen in de rondte roepen!
Oud 18-11-2008, 19:28
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Vlindertje
Mutsieprutsie
Sterrenmeisje
Sherco

AllureV
Paranoide
Fantome
Katje

Fantome
Pippeloen
flyaway

Pippeloen
Fantome

Topdrop
Matige Muis

Topdrop: vlinder of Fantome

Nog doorgeven:

AllureV
Vlindertje
Bij mij sta je bij de goede. Zit je met stemmen te sjoemelen, Fantome?
Oud 18-11-2008, 19:30
flyaway
flyaway is offline
Vlindertje
Mutsieprutsie
Sterrenmeisje
Sherco
AllureV
Fantome

AllureV
Paranoide
Katje

Fantome
Pippeloen
flyaway
Topdrop
Vlindertje

Topdrop
Matige Muis

Nog doorgeven:

Vlindertje

Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 19:57.
Oud 18-11-2008, 19:31
flyaway
flyaway is offline
Als er twee wolven bij Vlindertje staan hebben we gelijkspel... Misschien kunnen mensen die op iemand stemmen die geen gegadigde is voor gelijkspel alsnog switchen naar een van de anderen zodat gelijkspel niet behaald wordt?
Oud 18-11-2008, 19:36
Lethe
Lethe is offline
Als er twee wolven in het vlindertje-lijstje staan hoeft het niet per se gelijkspel te zijn, er kunnen ook nog wolven in mijn lijstje en in fantooms lijstje staan. En er is ook nog een verrader.
Maar de kans is er wel ja. Jij kan switchen?
Oud 18-11-2008, 19:39
Fantôme
Fantôme is offline
@ flyaway: zeggen dat ik met stemmen zit te sjoemelen maar ik sta twee keer in jouw lijst!
iets met pot en ketel.
anyhow ik stem op vlindertje.
dat zijn dus twee stemmen voor allurev.
drie voor mij, waarvan 1 of 2 nep vermoed ik.
5 stemmen voor vlindertje waarvan ik ook aan mensen twijfel.
ik denk dat vlindertje er, op deze manier, gewoon uit moet gaan.
Oud 18-11-2008, 19:41
Verwijderd
Ik vind trouwens ook dat er wel erg vaak last minute geswitcht wordt en dan zijn er ook steeds dingen verkeerd aan de lijstjes. En vooral Fantome en Flyaway lijken daar steeds bij betrokken. *noteert* Verwarring zaaien misschien?
Oud 18-11-2008, 19:48
flyaway
flyaway is offline
Ik heb het veranderd, ik had het lijstje gekopieerd van de vorige pagina en toen wel fantomes stem veranderd, maar per ongeluk niet weggehaald. Lijkt me geen gesjoemel.
Iemand in het verkeerde lijstje zetten is een heel ander verhaal.
Ik hoop nog steeds dat er mensen naar Fantome switchen. Vandaar dat ik (nog?) niet geswitcht heb.
Oud 18-11-2008, 19:50
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Als er twee wolven bij Vlindertje staan hebben we gelijkspel... Misschien kunnen mensen die op iemand stemmen die geen gegadigde is voor gelijkspel alsnog switchen naar een van de anderen zodat gelijkspel niet behaald wordt?
Citaat:
Ik hoop nog steeds dat er mensen naar Fantome switchen. Vandaar dat ik (nog?) niet geswitcht heb.
Wil je nou wel of geen gelijkspel?
Oud 18-11-2008, 19:53
flyaway
flyaway is offline
Nou als anderen switchen naar Fantome wordt het geen gelijkspel. Ik gok dat er veel wolven bij Vlinder staan.
Met gegadigden doelde ik op vlinder, maar ook op Fantome.
Ik spreek mezelf dus niet tegen.
Oud 18-11-2008, 19:55
Lethe
Lethe is offline
Zoals het er nu naar uitziet gaat Vlindertje eruit. Het lijkt me logisch dat je dan, als je al wilt switchen, op Vlindertje stemt en niet op Fantoom.

Het lijkt erop dat je Vlindertje in het spel wilt houden.
Oud 18-11-2008, 19:56
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik stem op Fantome *gaat spelleider pmen*
Oud 18-11-2008, 19:58
TopDrop
TopDrop is offline
Zo te zien wil Flyaway niet bepaald graag dat Vlindertje eruitgaat. En Vlindertje is wolf. Dus Flyaway ook.
Oud 18-11-2008, 20:04
flyaway
flyaway is offline
En anders werd ik wel een meeschaper genoemd, als wolfmotief.
Ik ben dorpeling.
Oud 18-11-2008, 20:31
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Zo te zien wil Flyaway niet bepaald graag dat Vlindertje eruitgaat. En Vlindertje is wolf. Dus Flyaway ook.
je gaat toch zelf ook voor mij?
Oud 18-11-2008, 21:03
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
je gaat toch zelf ook voor mij?
Ik ging voor jou omdat ik jou ook niet bepaald vertrouw. En op het moment van stemmen zou het 5-3 worden. De kans dat het dan gelijkspel wordt, is niet zo groot, en gaat vlinder er gewoon uit. Maar áls het in dat geval gelijkspel wordt, kun je de wolven zo uitpikken!
Oud 18-11-2008, 21:14
Lethe
Lethe is offline
Uitslaaaaaaag.
Oud 18-11-2008, 22:24
Spelleider
Spelleider is offline
Flyaway probeerde troost te zoeken bij matige_muis; de dood van Hertog Uice was voor hem bijna even erg geweest als voor haar en ze zouden vast steun vinden bij elkaar met dit gedeelde leed. Maar matige_muis zag het jonge hofdametje als de veroorzaker van alle kwaad en deed koel en bot tegen haar. Flyaway begreep het niet; hij had haar zusje, Lisaaah, toch ook getroost toen zij met bleke lippen en rode ogen bij hem kwam? Daarom bleef ze toenadering tot hem zoeken en ze dreef hem tot wanhoop. Matige_muis bedacht steeds idiotere, ingewikkeldere manieren om van haar af te komen en haar uit de weg te ruimen.

Koningin Elea was samen met haar hofdames bezig met een wandkleed, wat ze voor kerst kado zou doen aan Koning Kunst. Gravin Fantome was ook opgenomen in de hofhouding en borduurde ijverig mee. Het maken van een wandkleed was altijd erg gezellig; de muzikanten speelden, er werd vrolijk gekletst, gezongen en geroddeld en af en toe kwam een lakei wijn of pasteitjes rondbrengen. Maar nu was het stiller dan gewoonlijk. Er hing een donkere sfeer over het hele kasteel. Met iedere dode werd het donkerder, stiller en onvriendelijker. Mensen begonnen opnieuw een zondebok te zoeken.

Sherco zocht allerlei gebeden en rituelen op in verschillende heilige boeken, terwijl Vlindertje met hulp van sterrenmeisje en Allure de omgeving afstruinde op zoek naar speciale magische kruiden. De ene plant moest met een zilveren lepel worden opgegraven, de ander met een houten schepje en de derde met een gouden schaartje. Het was hard werken, maar het was zeker het proberen waard, en stiekem vonden de twee meisjes het wel leuk. Ze trokken oude kleren aan en lieten hun rokken door het gras slepen, de wind met hun haren spelen en renden rond terwijl de oude Vlindertje naar kruiden en magische planten zocht. Voor sterrenmeisje en Allure was de wereld een grote speeltuin; mensen die doodgingen, hadden daar vast iets voor misdaan en het ergste wat hen ooit was overkomen was dat ze ongehoorzaam waren geweest en twee dagen in dezelfde jurk moesten rondlopen.

Koning Kunst was toch wel bezorgd toen hij van Paranoide hoorde dat zijn dochter steeds met die vrijbuiter van een kluizenaar door het veld rende en zich vuilmaakte. Het volk wilde iemand zien hangen, ze wilden een zondebok, en Koning Kunst hoopte eigenlijk ook dat dat de oplossing zou zijn. Hij miste zijn raadgever, Eye of Sauron, verschrikkelijk. Nu moest hij met zijn vrouw en Sherco overleggen, en die begrepen zijn ingewikkelde, strategische denkpatronen vaak niet. Maar hierover waren ze het eens; Vlindertje deed meer kwaad dan goed, Allure kon beter veilig binnen de kasteelmuren blijven en het volk had een zondebok nodig. Het was niet meer dan logisch dat Paranoide de volgende ochtend de stad inreed om iedereen voor te bereiden op de ophanging die die middag zou plaatsvinden. Die middag kregen het volk en het hof waar ze naar hongerden: de executie van een zondebok.

Maar Vlindertje ging niet dood. Plotseling kromp zijn witte baard, vertrok zijn gezicht, werden zijn pupillen tot spleetjes en groeiden er haren over zijn lichaam. Hij veranderde in een pikzwarte kat. Die kat sprong behendig het schavot af en rende het bos in. Sterrenmeisje en Allure schrokken verschrikkelijk en bleven de rest van de dag in hun vertrekken. Het was of ze betoverd waren geweest, zo los hadden ze zich gedragen! De zwarte kat werd nog gezocht, maar niet gevonden.

De volgende dag zag TopDrop met Mutsieprutsie op de rand van de put te praten en van de zon te genieten. Beiden hadden ze vreselijke verliezen geleden en nu vonden ze steun bij elkaar. TopDrop maakte zich juist klaar om haar een moeilijke, levensbepalende vraag te stellen, toen plotseling aan de andere kant van de binnenplaats een zwarte kat langsschoot. Zonder te aarzelen greep TopDrop een steen en wierp die naar de kat. TopDrop kon goed jagen; hij had niet voor niets zijn leven lang bij twee jachtmeesters gewoond. Hij raakte de kat op zijn kop en het beest viel dood ter aarde. Maar terwijl het viel, veranderde het beest terug in Vlindertje, de oude vader van sterrenmeisje. Snel renden de staljongen en de keukenmeid de keuken in, angstig omdat ze een geëerd man hadden gedood. Maar in werkelijkheid hadden ze de zwarte magie helpen terugdringen; ze hadden een heks gedood.

Vlindertje is dood en hij was dus heks. Maar de wolven hebben nu recht om boos te zijn en mogen een van die onrechtvaardige dorpelingen verslinden! En wel vóór morgen 20:00 uur.

1. Pippeloen
2. Paranoide
3. Uice (Dorpeling)
4. Katje
5. TopDrop
6. Lisaaah (Dorpeling)
7. Mr Soija (Wolfsbane)
8. matige_muis
9. Sherco
10. flyaway
11. Basjeeh (Dorpeling)
12. Light fighter (Jager)
13. Mutsieprutsie
14. ~~Fantôme~~
15. *Miekjuh* (Cupido)
16. Daboman (Dorpeling)

17. AllureV
18. sterrenmeisje
19. Eye of Sauron (Tovenaar)
20. Vlindertje (Heks)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = doodgeschoten

Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 22:39.
Oud 18-11-2008, 22:26
TopDrop
TopDrop is offline
Yes! Finally!
Oud 18-11-2008, 22:27
Lethe
Lethe is offline
Wel jammer dat ze 'maar' heks is. Maar ik denk dat ze dan inderdaad niet op Light Fighter heeft gestemd in de eerste ronde.
Oud 18-11-2008, 22:40
flyaway
flyaway is offline
Mooi dat ze slecht blijkt te zijn. Maar het is geen geliefde.
Oud 18-11-2008, 23:30
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Eindelijk !
Oud 18-11-2008, 23:38
Verwijderd
In ieder geval een stap in de goede richting
Oud 18-11-2008, 23:56
Verwijderd
hè hè. eindelijk.

toch had ik wel gehoopt dat ze één van de geliefden zou zijn. eigenlijk.
Oud 19-11-2008, 09:33
Fantôme
Fantôme is offline
ik had gehoopt dat ze toch wolf zou zijn eigenlijk.
maargoed, iig geen onschuldig iemand eruit
ben benieuwd wie de wolven eten vanavond.
zou fijn zijn als ze zelf even de geliefden opvreten

Laatst gewijzigd op 19-11-2008 om 09:49.
Oud 19-11-2008, 09:36
Verwijderd
Nice Hoewel ik ook hoopte dat ze wolf zou zijn. We moeten nu erg voorzichtig zijn met op wie we stemmen, want de wolven komen nu toch gevaarlijk dicht bij de meerderheid.
Oud 19-11-2008, 10:16
Fantôme
Fantôme is offline
Vlindertje
Mutsieprutsie
Sterrenmeisje
Sherco
AllureV
Fantome

AllureV
Paranoide
Katje

Fantome
Pippeloen
flyaway
Topdrop
Vlindertje

Topdrop
Matige Muis

als ik kijk naar dit rijtje, denk ik wel dat er ook nog een wolf zit bij vlindertje. voor de wolven was vlindertje toch nog redelijk 'onschuldig'. ze was in ieder geval geen wolf, dus het zou wel goed uitkomen als vlinder er dan uitging. mja, hetzelfde geldt voor mij.
in mijn lijst denk ik iig dat vlindertje wel echt op mij heeft gestemd in een poging haarzelf te redden nog. Ik denk Topdrop en Pippeloen niet (dus dat hun stem niet telt).
Bij vlindertje denk ik dat mutsieprutsies stem niet telt. Ik denk wel dat sterrenmeisje op vlindertje heeft gestemd en niet is geswitcht naar mij. Als ik het goed heb en zij weet wie de wolven zijn, waren zowel vlindertje als ik niet echt een gevaar voor haar, dus kon ze rustig blijven staan.

en terugkomend op ronde 1. AllureV zegt dus op Light Fighter te hebben gestemd.
Daboman en basjeeh hadden dat ook gedaan waarschijnlijk (zij waren dorpeling). vlinder zegt ook op light fighter te hebben gestemd. AllureV vermoedde het wolf zijn van vlinder omdat er anders geen gelijkspel had kunnen ontstaan. light fighter had er dan uit moeten liggen. Maar nu blijkt dat vlinder heks is. Waarom zou zij in de eerste ronde er al voor gekozen hebben om haar stem niet te laten waar hij was?
ik snap niet zo goed wat er hier gebeurd is. iemand anders wel?

Laatst gewijzigd op 19-11-2008 om 10:25.
Oud 19-11-2008, 11:29
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vond het heel lief dat iedereen me heeft geholpen om de jager op te hangen, mijn dank hiervoor. Succes wolven
Oud 19-11-2008, 11:30
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
Vlindertje
Mutsieprutsie
Sterrenmeisje
Sherco
AllureV
Fantome

AllureV
Paranoide
Katje

Fantome
Pippeloen
flyaway
Topdrop
Vlindertje

Topdrop
Matige Muis

als ik kijk naar dit rijtje, denk ik wel dat er ook nog een wolf zit bij vlindertje. voor de wolven was vlindertje toch nog redelijk 'onschuldig'. ze was in ieder geval geen wolf, dus het zou wel goed uitkomen als vlinder er dan uitging. mja, hetzelfde geldt voor mij.
in mijn lijst denk ik iig dat vlindertje wel echt op mij heeft gestemd in een poging haarzelf te redden nog. Ik denk Topdrop en Pippeloen niet (dus dat hun stem niet telt).
Bij vlindertje denk ik dat mutsieprutsies stem niet telt. Ik denk wel dat sterrenmeisje op vlindertje heeft gestemd en niet is geswitcht naar mij. Als ik het goed heb en zij weet wie de wolven zijn, waren zowel vlindertje als ik niet echt een gevaar voor haar, dus kon ze rustig blijven staan.

en terugkomend op ronde 1. AllureV zegt dus op Light Fighter te hebben gestemd.
Daboman en basjeeh hadden dat ook gedaan waarschijnlijk (zij waren dorpeling). vlinder zegt ook op light fighter te hebben gestemd. AllureV vermoedde het wolf zijn van vlinder omdat er anders geen gelijkspel had kunnen ontstaan. light fighter had er dan uit moeten liggen. Maar nu blijkt dat vlinder heks is. Waarom zou zij in de eerste ronde er al voor gekozen hebben om haar stem niet te laten waar hij was?
ik snap niet zo goed wat er hier gebeurd is. iemand anders wel?
Hmm, dit vind ik best een vreemde post. Je spreekt jezelf hier en daar een beetje tegen.

Je denkt bijvoorbeeld dat mijn stem niet meetelt in het rijtje van Vlindertje. Ik weet natuurlijk van mezelf dat ik gewoon eerlijk op Vlindertje gestemd heb, maar ja dat is voor jou natuurlijk geen zekerheid. Dus volgens jou sta ik aan de slechte kant. Vervolgens zeg je dat Sterrenmeisje waarschijnlijk wel echt op Vlindertje gestemd heeft, omdat zij weet wie de wolven zijn, omdat ze zelf slecht is. Als ik slecht zou zijn, waarom zou ik dan wel een verkeerde stem doorgeven volgens jou?

Ik vind je behoorlijk verdacht en zal de volgende reden dan ook op jou gaan stemmen.
Oud 19-11-2008, 11:35
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hmm, dit vind ik best een vreemde post. Je spreekt jezelf hier en daar een beetje tegen.

Je denkt bijvoorbeeld dat mijn stem niet meetelt in het rijtje van Vlindertje. Ik weet natuurlijk van mezelf dat ik gewoon eerlijk op Vlindertje gestemd heb, maar ja dat is voor jou natuurlijk geen zekerheid. Dus volgens jou sta ik aan de slechte kant. Vervolgens zeg je dat Sterrenmeisje waarschijnlijk wel echt op Vlindertje gestemd heeft, omdat zij weet wie de wolven zijn, omdat ze zelf slecht is. Als ik slecht zou zijn, waarom zou ik dan wel een verkeerde stem doorgeven volgens jou?

Ik vind je behoorlijk verdacht en zal de volgende reden dan ook op jou gaan stemmen.
neenee
misschien was ik onduidelijk
ik denk dat jouw stem niet telt omdat ik denk dat je wolf bent
ik denk dat sterrenmeisjes stem wel telt, omdat ik denk dat ze verrader is.
Oud 19-11-2008, 11:36
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik vond het heel lief dat iedereen me heeft geholpen om de jager op te hangen, mijn dank hiervoor. Succes wolven
oww you biatch

Regels voor berichten