Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan ga ik lief zijn en dan word ik fb en als ik fb ben geef ik mezelf een weekban ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je dan ook nog terug komt met een paar clone's word je afkoelban elke keer een dag langer.
|
Verwijderd
|
Dat heb je zelf in de hand. Je bent heus niet de enige die zn studie niet altijd even leuk vindt, en soms kotszat is en gewoon wil stoppen en met een miljonair trouwen en de hele dag biertjes drinken en bridgen met je vriendinnen. Maar dat zou lame zijn. Dus niet zeuren en doorbijten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja jezus Sterrenmeisje, geniet er alsjeblieft van dat jij wel gewoon je best kan doen, bij mij is dit gewoon al jaren een issue, en ik ben er fucking depressief om geworden. Dit is niet zomaar gewhine van iemand die z'n studie eventjes zat is, ik ga niet voor niks naar een psych.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vergelijk het een beetje met als je bijvoorbeeld een boek van een paar honderd bladzijden moeten leren voor een tentamen voor morgen waar je nog niks voor hebt gedaan. Dan is het een enorm obstakel om er nog aan te beginnen, en doe je uiteindelijk maar niks meer, terwijl je nog best aardig wat gedaan zou kunnen hebben in de uren op de dag ervoor. Als je je boek dan ziet als hoofdstukken en paragrafen en je steeds de hoofdlijn uit elk hoofdstuk haalt, wordt het opeens al een stuk overzichtelijker. Ehm, ja, zoiets dus. Probeer het meer in kleine stapjes te hakken en haal je motivatie uit kleine succesjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||