Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik nooit. Ik vind het altijd zo ranzig als er iets beschimmelds in de koelkast staat. Ik controleer altijd één keer per week of alles nog goed is en anders gooi ik het weg.
En mijn presentatie ging best goed. ![]()
|
Pff ik ben er weer. Ik moet zo vreselijk veel schrijven! Een stuk over mijn eigen werk vergeleken met een ander werk, van een 'echte' kunstenaar uit de 20e eeuw. Een stuk over een dadaïstisch werk. Een stuk over mijn eigen werk. Een stuk over mijn proces. Een boekverslag voor Nederlands. Een boekverslag voor Engels. Een betoog voor Nederlands. ARGH.
|
![]() |
|
Gebruikersnaam Berichten
sterrenmeisje 28 TopDrop 24 fizzle-fluffy 21 Lisaaah 15 Tink* 14 Matige Muis 13 Laisve 13 Pippeloen 11 Neko* 10 Jaeger 8 ecnelis 6 Katje 6 Darkiekurd 5 Kunst 4 Missy 3 Paranoide 3 Commendatore 3 Kazet Nagorra 2 Basjeeh 2 Trimm Trabb 2 Melkfles 2 Lucky Luciano 1 Havock 1 Toon topic & sluit venster hihi, sterrenmeisje probeert de schade van het vorige topic te herstellen? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |