Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: laat maar, zijn al gegeven. Wat Flyaway betreft: als ik het goed begrijp heeft ze jullie een pm gestuurd en daarin gevraagd of iedereen ziener is? Ik vind het nogal flauw om hier in het topic te vertellen dat ze waarschijnlijk vals gespeeld heeft. Gezien het beginverhaal kan ik me best voorstellen dat ze zelf op gekomen is. Hadden jullie haar niet een pm kunnen sturen ipv haar hier te kijk te zetten? ![]() Het kan zijn dat ze vals gespeeld heeft, maar ik vind dat ze sowieso de ruimte moet hebben om haar verhaal te doen. Ik zou het lullig vinden om om tien uur gewoon te beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
Verder hebben wij aangegeven dat wij vermoeden dat ze heeft valsgespeeld en om advies gevraagd. De meeste reacties zijn dat we haar niet moeten laten meespelen. Ze heeft ook een pm ontvangen om haar verhaal te doen. Wanneer wij om tien uur beginnen betekent dit niet sowieso dat ze niet mag meedoen. We hopen gewoon dat ze reageert zodat dit niet nodig is. Verder willen we het spel niet nog meer ophouden.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Niet iedereen hoeft te weten dat ik gewoon keihard lieg, dat lijkt me overduidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
De spelleiding
![]() Zeur niet zo, welk nadeel ondervind jij ervan? Als iemand zijn functie niet meer heeft (per se, kan natuurlijk wel) doet het er niet meer toe, net als op het eind van het spel. Men wil weten wat er is gebeurd.
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je haar halverwege het spel een rode kaart geeft, benadeel je er bij voorbaat een groep mee mocht ze een speciale rol hebben. Daarom ging ik er vanuit dat ze dan dus niet mee mocht spelen. |
![]() |
|
Lieve spelers,
Het is tien uur geweest en we hebben geen antwoord gekregen maar willen wel beginnen. Er zijn twee opties. - Flyaway is een heel slim meisje. Ze is er zelf achter gekomen door het verhaal en vroeg het en zag ook geen probleem in het aan ons te vragen. - Flyaway is een heel dom meisje. Ze speelt vals en vertelt daar ook nog over. We gaan uit van het eerste, ze mag gewoon meedoen. Röps, jij doet nog gewoon mee? Als je niet mee wil doen pm dat dan per direct naar de spelleiding en geef het hier nogmaals duidelijk aan. Voor de duidelijkheid: Er zijn: 4 wolven, 1 verrader, 1 heks, 1 cupido, 1 tovenaar, 1 ziener (ja echt 1), 1 leerling, 1 wolfsbane, 1 jager en 8 dorpelingen. Geliefden kunnen onder alle 20 spelers vallen. Cupido wil niet dat de geliefden verliezen, wint zowel bij de dorpelingen als de geliefden.
|
Toevoeging: We hebben alle echte functies gisteravond vlak na het versturen van de zienerfuncties al verdeeld. Alles wat daarna is gebeurd, heeft hier dus geen effect op gehad. Aan of flyaway wel of niet meespeelt, valt dus niks af te leiden.
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Na enig overleg over cupido door de nieuwe perikelen rond deze functie:
Cupido is pro geliefden. Hij wint samen met hen wanneer de geliefden over zijn op het eind. Wanneer de geliefden eerder sterven wordt cupido een normale dorpeling. Hij kan dus niet in zijn eentje winnen voor de geliefden.
||
Citaat:
![]() En ik ga nu slapen ![]()
|
Dat was inderdaad een geniale grap ja.
Ik vind het wel schokkend dat er mensen zijn die liegen over hun stem terwijl ze geen wolf of andere slechterik zijn. Sterker nog, ze waren zelfs ziener. Lijkt me duidelijk dat we dat soort mensen niet kunnen gebruiken in het spel, want dan kloppen die stemlijstjes natuurlijk van geen kant meer. Daarom ga ik waarschijnlijk morgen heel random voor Barabas of Röps.
|
Verwijderd
|
Ik vind dat ook wel erg apart inderdaad, maar ik kan het vermeende valsspel ook niet echt waarderen. Ik twijfel dus tussen flyaway, Röps en Barabas. (en dan vind ik Röps zijn redenering nog wel enigszins acceptabel, dus eigenlijk wordt het Barabas, mits flyaway een afdoende verklaring heeft voor met andere spelers over het spel praten. Zo niet, dan ga ik voor flyaway.)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga denk ik voor flyaway, tenzij zij nog een goede verklaring. Ik ga niet op Basjeeh stemmen, want de spelleiding had niet mogen vertellen dat hij loog <-- dit geld ook voor Röps natuurlijk. |
![]() |
|
Nou, ik was het in elk geval niet, die met Flyaway over mijn stem had gepraat.
Ik weet eigenlijk ook helemaal niet of ze wel heeft valsgespeeld, aangezien zij heel snel dingen doorheeft. Dus wederom ga ik voor EoS. Ik ga mensen niet beoordelen op de afgelopen ronde. En ik moet toch EoS van de troon stoten in die zienerschool he! ![]() |
![]() |
|
Hm, ik vind het niet echt een dijenkletser, maar ben blij dat de spelleiding er lol in heeft
![]() Ik blijf bij mijn (eigenlijk random) stem op Bright Blue, die heeft de vorige ronde niet gestemd en ook niks gezegd.
||
Citaat:
Maar ik vind het niet zo heel leuk om daar nu op afgerekend te worden, aangezien dit een ander spel is. En aangezien Fluffy mensen niet afrekent op de vorige ronde en jij wel laat ik m'n stem staan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Topic van het jaar 2009 Verwijderd | 33 | 12-04-2009 23:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 55 deel 3 Verwijderd | 152 | 27-01-2009 18:53 | |
De Kantine |