Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik ben maar weer begonnen met de oefeningetjes van het nieuwe en oude erfrecht bij versterf. De helft gedaan, en nu mag ik pauze. Grmpf. Waarom haal ik sommige vakken slapend en heb ik deze al drie keer gefaild terwijl ik er wel wat voor doe en het ook leuk vind ;'''(
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, doe je jas uit en warm maar eerst je handen
want kouwe jatten aan m'n lijf daar ril ik van het lijkt wel winter, 'k heb de kachel laten branden die regen, hè, daar vind ik ook niks an Zeg wees eens lief, wil je niet effe langer blijven? dan leg je d'r gewoon een meier bij wees maar gerust, ik ben niet als die wijven die veel beloven en niks doen, da's niks voor mij Ik doe wat ik doe en vraag niet waarom ik doe wat ik doe en misschien is dat dom Maar ik vraag toch ook niet aan jou waarom jij 't hier doet, en niet bij je vrouw ach, kom nou we doen wat we doen Nee, 't is niet druk, je bent vandaag de tweede ach, het einde van de maand, hè, altijd stil nou ja, ik ben vandaag al weer tevreden vooral wanneer je nog wat extra's wil Wat doen we, op z'n Frans of plaatjes kijken? toe, wees eens tof, of heb je al niets meer nou ja vooruit, wat kan het me ook schelen toe, kom maar hier, en geniet maar 's een keer Ik doe wat ik doe en vraag niet waarom ik doe wat ik doe en misschien is dat dom Maar ik vraag toch ook niet aan jou waarom jij 't hier doet, en niet bij je vrouw ach, kom nou we doen wat we doen Ach, kom nou we doen wat we doen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |