Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
6,5. Ik heb me bijna verslapen voor een college dat ik niet mocht missen, maar ik werd wakker doordat de buurman vlak achter m'n hoofd heel hard in de muur begon te boren. Het is onprettig wakker worden, maar 't was zowel een voordeel als een nadeel. Toen het college, dat weliswaar nuttig was maar toch vrij saai want het is nou eenmaal een kutvak. Ik moet 'm niet voor niets overdoen. Iedereen in de collegezaal was lawaaierig (want eerstejaars) en ziek (want griepepidemie ofzo), dat was minder. Maar daarna ging ik met een goed vriendinnetje rondhangen in Atrium, dat was leuk. Toen had ik lekker avondeten, pluspuntje, nu heb ik hoofdpijn, minpuntje. In totaal wel voldoende, maar niet denderend. Oja, ik moet nog steeds opruimen, maar dat ga ik denk ik uitstellen tot morgen, dus morgen heeft alvast -1.
|
![]() |
|
Het is een beetje chaos in mijn hoofd door gisteren en dat is niet zo tof. (5,2) Vanmiddag naar school en daar heb ik hélemaal geen zin in. Prut vakken, en ik ben zo moe dat ik moeite heb mezelf vooruit te krijgen. Maar goed, het moet maar. (6) Ik ontdekte net ook dat ik maandag al mijn herkansing scheikunde heb, terwijl maandag alleen de korte toetsen zouden zijn en nu ben ik boos want dat ga ik nooit redden en ik moetmoetmoet een voldoende. HELP. (3,2) Daarbij moet ik dus eigenlijk leren dit weekend maar ik heb al ruim 3 weken een afspraak staan en dat kan dan dus helemaal niet, maar afzeggen is ook lastig want dan duurt het wéér 2 maand voordat we onze vakantie gaan boeken en dat helpt ook allemaal niet. (4,7) Vanavond wel weer rijles en dat is wel leuk, en dus vind ik dat vandaag een bonus van 0,3 krijgt.
Tot nu toe is mijn dag dus een 4,8 (+0,3 = 5,1) waard. Bluh. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
De Kantine |
Lief dagboek Verwijderd | 22 | 10-11-2009 09:16 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Werk, Geld & Recht |
Vertel hier je ervaringen met online geld verdienen! Debje | 31 | 10-01-2004 19:31 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 |