Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Chick Rock. De site van de SGP heeft een soortgelijke boodschap weet ik mij te herinneren.
even kijekn hoor... "Beste bezoeker, Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij. Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’. Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site. Staatkundig Gereformeerde Partij"
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
met dat laatste kan ik je helpen mag ik bij je inwonen? ![]()
|
Niet vandaag, maar van het weekend uitte mijn achtjarige neefje zijn geloof in God in het bijzijn van mijn ouders, waarop mijn moeder een pratende slang begon na te doen en mijn vader een agressieve discussie begon met vragen als 'wat is de ZIEL dan?!'
|
ik stapte in de sprinter, ging zitten in zo'n 4zitsding bij het gangpad. gaan 2 mensen tegenover mij zitten. er is dus nog 1 plekje naast mij bij het raam vrij. komt er echt een ultradik wijf aangewaggeld. 'mag ik daar zitten?' ehh.. dus zij schuilfelt voorlangs, gaat klaar staan om te gaan zitten, en toen dacht ik, wanneer gaat ze nou zitten? en toen zat ze al
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik kijk seizoen 1 van Beverly Hills <33 en aan het begin van het intro staat in het beeld 'IN STEREO where available' :') De vertalingen zijn echt vreselijk (Brandon is aan het basketballen en 'rebound' wordt vertaald als 'terugstoot'...), en de kleding is nog erger (wat draagt die moeder
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 11-06-2011 01:11 | |
De Kantine |
Zinnen die je aan het lachen maken! #1 remy476 | 9 | 09-02-2009 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |