Havock is een nachtbraker. Zijn bioritme is waarschijnlijk kapot. Verder is hij zo iemand die zich snel ergert aan mensen die hun afspraken niet nakomen, bijvoorbeeld als ze te laat komen om 'm af te lossen op z'n werk, maar hij is wel zo trouw en/of verantwoordelijk dat hij zijn plicht ondertussen blijft doen. Daar leid ik uit af dat hij deze houding ook heeft tegenover andere dingen - als een vriend na het uitgaan met z'n bezopen kop niet meer thuis kan komen zal hij misschien een beetje sputteren en schelden, maar dat hij hem thuisbrengt/naar een veilige slaapplaats helpt staat buiten kijf.
Citaat:
Trouwens, dan is het geen vooroordeel meer. 
|
Natuurlijk wel, hier is je avatar/nickname/signature/schrijfstijl hetzelfde als je huidskleur of kledingstijl in de buitenwereld. Het is het eerste wat mensen zien en dus ook het eerste waar ze vooroordelen over (kunnen) hebben. Jouw avatar zegt 'ik houd van dingen waar iedereen van houdt, maar dan probeer ik ze zelf nog te pimpen met clichématige statements uitgevoerd in mspaint.' Hoewel je 'm volgens mij hebt laten doen door die veertienjarige yoyoman, maar dat getuigt alleen maar meer van een gebrek aan creativiteit. /vooroordeel
Citaat:
Dankjewel. Toevallig wil ik naar de Kunsacademie, en doe ik een project over kunst.^^
|
Nou, succes daarmee dan.