Citaat:
Hoezo ten koste van het spel?
|
Ik vind persoonlijk de ziener als functie hartstikke kut. Ik ben gewoon een mainstream wws-speler die eens per twee dagen zijn stem uit wil brengen op een bepaald persoon. Ik ben geen diehard die stemlijstjes gaat maken en die helemaal in het spel op kan gaan.
Sommigen zijn dat wel en ze verheugden zich al om de ziener te zijn voor dit spel. Die mensen stel je teleur, waardoor de kans bestaat dat ze minder zin in het spel krijgen en daardoor minder actief worden. Daarom gaat het ten koste van het spel.
Citaat:
Pff echt. Je stapte eruit op het moment dat je wist dat je dorpeling was. Daarom was het zo handig dat je dit kon gebruiken. De rest heeft er wel mee leren leven.
|
Je gaat het toch niet geloven, maar op het moment dat ik zag dat ik een pm had, was ik ook met andere dingen bezig, waardoor ik per ongeluk op annuleren klikte, ipv 'nu lezen' (of wat staat er). Daarna heb ik in het topic gekeken en las ik de hele heisa rondom de grap. De persoon hierboven gequote werd ook al beschuldigd van oneerlijk geneuzel etc. Toen was voor mij de lol er wel vanaf en heb ik te kennen gegeven dat ik er geen zin meer in had.
Later schoot me die pm weer te binnen en op dat moment las ik pas dat ik dorpeling was geworden.
Maar goed, dat geloof je toch niet.