Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2009, 19:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik wil wel een chauffeur, geen zin om te fietsen, maar moet! Dus dag chickies.
Oh! Ik heb sylph nog gespot!
Oud 04-02-2009, 19:02
Miekje*
Miekje* is offline
Dag Tinksterretje!
Oud 04-02-2009, 19:03
Verwijderd
Oh, rok natuurlijk, totaal niet aan gedacht.
Verwijderd
Citaat:
Nou, ze had anders best mijn zus mogen zijn hoor
Incest
Verwijderd
Wat zou jij dan allemaal met je zus doen, TD? :')
Verwijderd
Citaat:
Oh! Ik heb sylph nog gespot!
Doe 'm de groeten de volgende keer!
Verwijderd
Bunschoten-Spakenburrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg.
Oud 04-02-2009, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Nee, refo!
Omg, dat er nog mensen onder de zestig bestaan die zo gristelijk zijn dat ze alleen rokken dragen.
Oud 04-02-2009, 19:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg, dat er nog mensen onder de zestig bestaan die zo gristelijk zijn dat ze alleen rokken dragen.
Ik ken er anders zat. Maar ik loop zo vaak mogelijk in een broek
Oud 04-02-2009, 19:05
Verwijderd
Ik heb in gouda gewoond en daar zie je ook heel veel vrouwen in rokken.
Oud 04-02-2009, 19:06
Verwijderd
Vlak bij mijn broers school zit een refoschool, en daar kleden de meisjes zich altijd om in de bosjes en in het fietsenhok. Maar dat doen ze bij elke refoschool, maargoed, mijn broer kan dat vaak zien als 'ie in de les zit.
Oud 04-02-2009, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Bij een aantal van de refo scholen was het zo dat ze kleedhokjes op het schoolplein moesten plaatsen vanwege de kou. De dames mochten met broek naar school komen, maar moesten ze zich dan in de hokjes omkleden, :').
Oud 04-02-2009, 19:07
TopDrop
TopDrop is offline

Citaat:
Wat zou jij dan allemaal met je zus doen, TD? :')
platneuken.

nee, ok, dat niet. maar het is best leuk om een mooie zus te hebben toch?
Oud 04-02-2009, 19:08
Verwijderd
Dan heb je nog wat om naar te kijken tijdens het eten?
Oud 04-02-2009, 19:08
Verwijderd
Citaat:

platneuken.

nee, ok, dat niet. maar het is best leuk om een mooie zus te hebben toch?
Ik zou d'r liever als buurmeisje willen. Met je zus gaan flikflooien is ook weer zo wat.
Oud 04-02-2009, 19:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vlak bij mijn broers school zit een refoschool, en daar kleden de meisjes zich altijd om in de bosjes en in het fietsenhok. Maar dat doen ze bij elke refoschool, maargoed, mijn broer kan dat vaak zien als 'ie in de les zit.
Bij ons heeft de school zich gewoon aangepast en hebben ze in elk gebouw een kleedkamer!
Verwijderd
Oh, en ik heb ook wel een mooie zus, maar ik was eigenlijk niet van plan om met haar die dingen te gaan doen wat jij graag zou willen doen met de 'zus van Miekje'. huhu
Verwijderd
Citaat:
Ik heb in gouda gewoond en daar zie je ook heel veel vrouwen in rokken.
Ja, maar dat hoeft niet per se uit geloofsovertuiging te zijn. Althans, ik denk niet direct 'oh, die zal wel gereformeerd zijn' als ik een vrouw in een rok zie. Hoewel dat ook wel van de rok afhangt.

Citaat:
Omg. Je zou zeggen dat je omkleden in het fietsenhok kwalijker is dan een broek aan hebben binnen de school :')
Verwijderd
Citaat:
Bij een aantal van de refo scholen was het zo dat ze kleedhokjes op het schoolplein moesten plaatsen vanwege de kou. De dames mochten met broek naar school komen, maar moesten ze zich dan in de hokjes omkleden, :').
Goede goden.
Oud 04-02-2009, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bij ons zit het kleedhonk ín het gebouw Ik ga ook gewoon altijd in stukabroek naar school, ook al ga ik met de bus. Want rokken zijn koud. En in de zomer schuren je blote bovenbenen zo langs elkaar en in combinatie met zweet is dat iel en au
Oud 04-02-2009, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat hoeft niet per se uit geloofsovertuiging te zijn. Althans, ik denk niet direct 'oh, die zal wel gereformeerd zijn' als ik een vrouw in een rok zie. Hoewel dat ook wel van de rok afhangt.

Omg. Je zou zeggen dat je omkleden in het fietsenhok kwalijker is dan een broek aan hebben binnen de school :')
Moet je bij hen wezen eh, altijd leuk om even een praatje mee te maken. ;x
Oud 04-02-2009, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Goede goden.
Niet echt dus.
Oud 04-02-2009, 19:13
Miekje*
Miekje* is offline
even wat zuipen. brb. ;x
Oud 04-02-2009, 19:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oh, en ik heb ook wel een mooie zus, maar ik was eigenlijk niet van plan om met haar die dingen te gaan doen wat jij graag zou willen doen met de 'zus van Miekje'. huhu
Maar als de 'zus van miekje' mijn zus zou zijn, dan zou ik dat ook niet van plan zijn eh
Oud 04-02-2009, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Maar als de 'zus van miekje' mijn zus zou zijn, dan zou ik dat ook niet van plan zijn eh
Maar waarom zou je dan willen dat het je zus is? Doe dan buurmeisje oid.
Oud 04-02-2009, 19:14
Verwijderd
Plaspauze.
Oud 04-02-2009, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Niet echt dus.
Goed opgemerkt. Ter beloning mag je mijn huis opruimen.
Oud 04-02-2009, 19:15
Verwijderd
Oud 04-02-2009, 19:16
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar waarom zou je dan willen dat het je zus is? Doe dan buurmeisje oid.
Omdat je niet perse iemand hoeft te neuken om iemands schoonheid te waarderen En als zo iemand je zus is, dan zie je haar elke dag
Oud 04-02-2009, 19:17
Verwijderd
Grote goden, <3. Die uitspraak bekt zo lekker. Je kan 'm ook voor van alles gebruiken, maar wel met de juiste intonatie. Ik vind vooral de geërgerde versie heerlijk.
Oud 04-02-2009, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Omdat je niet perse iemand hoeft te neuken om iemands schoonheid te waarderen En als zo iemand je zus is, dan zie je haar elke dag
Ja, zo ken je 't ook bekijken. :')
Oud 04-02-2009, 19:20
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, zo ken je 't ook bekijken. :')
Daarbij zijn er genoeg mooie meisjes waar je alleen maar naar zult kunnen kijken. Dus waarom zou er niet eentje in je huis kunnen wonen?
Oud 04-02-2009, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Grote goden, <3. Die uitspraak bekt zo lekker. Je kan 'm ook voor van alles gebruiken, maar wel met de juiste intonatie. Ik vind vooral de geërgerde versie heerlijk.
Brabanders kunnen het niet. ;x
Oud 04-02-2009, 19:22
Miekje*
Miekje* is offline
Zeg Plankje, spreken jullie daar eigenlijk ook met de zachte g?
Oud 04-02-2009, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ja. Hij werkt ook goed in combinatie met de versie van de facepalm waarbij je je hand voor je gezicht houdt en ermee over je voorhoofd wrijft. En tegelijkertijd de ogen dicht, ernstige frons op het gelaat, een getergd aanroepen van de Goden, prima
Oud 04-02-2009, 19:23
Verwijderd
HGOi daar!
Oud 04-02-2009, 19:24
Verwijderd
Dat doet me overigens herinneren aan het college van vanmiddag. Ik moet een vak overdoen en zit zodoende met allemaal kuteerstejaars. Het is net de kleuterklas, ik was vergeten hoe ongemotiveerd en luidruchtig iedereen is. Het is nu net de tijd van het jaar waarin ongeveer de helft van de nieuwe lading studenten besluit te stoppen.
Oud 04-02-2009, 19:24
Verwijderd
Citaat:
oh in gouda is dat wel het geval hoor allemaal lange rokken en op zondag een hoedje.
Oud 04-02-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Daarbij zijn er genoeg mooie meisjes waar je alleen maar naar zult kunnen kijken. Dus waarom zou er niet eentje in je huis kunnen wonen?
't Klinkt heel mooi, maar ik denk niet dat je zo kunt denken over/kijken naar je zus. Maar dan is het ook niet je echte zus natuurlijk.
Oud 04-02-2009, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Zeg Plankje, spreken jullie daar eigenlijk ook met de zachte g?
Ja.
En een vriend van me praat ook erg plat, maar dat is erg grappig. dat klinkt ongeveer zo: http://www.youtube.com/watch?v=b8E8wV29V9k
Oud 04-02-2009, 19:27
Verwijderd
Waarom ben je niet voor PSV?
Oud 04-02-2009, 19:28
Verwijderd
Omdat ik verstand heb.
Oud 04-02-2009, 19:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
oh in gouda is dat wel het geval hoor allemaal lange rokken en op zondag een hoedje.
Ja. Gouda is best wel een refostad. Daarom staat mijn school daar ook Maar het gebeurt ook weleens dat een kind uit een hele zware kerk naar een speciale kostschool moet. Daar mogen de meisjes niet met de jongens praten enzo, heel zielig allemaal.
Oud 04-02-2009, 19:29
Verwijderd
Ja, zo'n reactie verwachtte ik al. ;x Maar ik bedoel, hoe komt 't dat je opgegroeid bent met Ajax?
Oud 04-02-2009, 19:29
Verwijderd
Oh, dat wil ik ook wel, waar is dat?
Oud 04-02-2009, 19:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja.
En een vriend van me praat ook erg plat, maar dat is erg grappig. dat klinkt ongeveer zo: http://www.youtube.com/watch?v=b8E8wV29V9k
Ik vind dat eigenlijk best En zo plat is dat toch niet?
Verwijderd
Is dat niet verboden? als moslims zoiets zouden hebben stond meteen heel Nederland op z'n kop. x
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
't Klinkt heel mooi, maar ik denk niet dat je zo kunt denken over/kijken naar je zus. Maar dan is het ook niet je echte zus natuurlijk.
Ja dat is ook wel zo. Maar ik heb geen zus, dus ik kan er niet echt over meepraten.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat eigenlijk best En zo plat is dat toch niet?
Verwijderd
Ja, lekker tussen alle seksueel gefrustreerde mennekes rondhangen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten