Advertentie | |
|
![]() |
|
In het concertgebouw, grote zaal;
> wat zijn eigenlijk al die namen die hier zo in de rondte hangen? > ja ik weet het eigenlijk niet. ik denk artiesten die hier hebben geperformed (!) ofzo > ja, oja, die naam beethoven zei me al iets ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Geniaal topic trouwens.
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gisteren in de trein zaten 4 studenten met elkaar te praten. Ze hadden net een simulatiepatient gehad en waren aan het evolueren. Een meisje vertelde dat een andere studente tijdens haar simulatie de vraag stelde;'Slaapt u goed?' en de patient - van een jaar of 65 - antwoorde:'Ja, prima.' Toen reageerde de studente met;'Oh, chill!' ![]() Om me heen zag ik allemaal andere passagiers ook grijnzen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren in de bus:
Jongen 1: 'Jaaaaa jonge, hij had een milkshake en een visburger, wattefak, dat doe je toch niet?!?!?!?' Jongen 2: 'Eeehh.... Ja jonge, wat erg!!! Waarom eigenlijk niet?' 1: 'Jaaaa jonge, walla, ik zweer je, daar krijg je voedselvergiftiging van, wallah, echt waar, ik zweer, zoek maar na op google!' 2: 'Neeeeeeeeeeeh jonge, dat kan eeecht niet, walla ik zweer, dat kan niet!' 1: 'Jaaawel, jonge, ik zweer walla, echt waar! Mijn oom is dokter en die zal het wel eens aan je uitleggen als je me niet gelooft' 2: 'Waaaaallllaaaaaaah, ik geloof je, laat maaar, walla jonge, echt waar. Issie nou dood dan?' En zo ging het gesprek nog even door. Uiteindelijk stapten ze uit en heb ik de buschauffeur vriendelijk verzocht om geen milkshake en vis tegelijkertijd te eten, want daar krijg je dus voedselvergiftiging van. Ze bedankte me vriendelijk voor de waarschuwing en lachte net zo hard als ik deed. |
![]() |
|
Gisteren in de bus twee meisjes, van laag niveau:
Meisje 1: 'En, hoe was het op school?' Meisje 2: 'Ja, stupid natuurlijk.' Meisje 1: 'Wat wasser dan?' Meisje 2, met een boos gezicht: 'Ja, we gingen lasagne maken en die van ons was fucking mislukt en die noob van een David ging met kaas zitten kloten echt so fucking stupid.' etc.... En ze gingen doen alsof ze Engels konden en dan Nederlands en Engels door elkaar heen kwebbelen en ik zat me een halfuur lang mateloos aan hen te ergeren. Tot overmaat van ramp gingen ze ook nog belachelijke geluiden maken en belachelijke leraren nadoen ![]()
Laatst gewijzigd op 21-05-2009 om 14:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Laatst was ik 's avonds tussen Utrecht en Gouda, en er zaten 4 jongens in de trein over hun vakanties te praten onder het genot van een drankje. Ze waren al redelijk ver van de wereld, en op een gegeven moment kwam de conducteur langs. Een hele vloekpartij tijdens het zoeken van de kaartjes mocht niet ontbreken, en iedereen die in die coupé zat begon aardig nors te kijken. Een paar minuten laten kwamen we aan bij het station waar zij blijkbaar uit moesten stappen. Met een hoop lawaai konden ze de uitgang vinden, maar een paar seconden later kwam één van hen alweer terug. Iedereen die bleef zitten zag het alweer voor zich en begon geïrriteerd te zuchten. Die gozer was iets kwijt, want hij graaide helemaal in de prullenbak en onder alle stoelen die in de buurt waren. Terwijl hij aan het zoeken was, hoorde je het fluitje al van de conducteur en gingen de deuren weer dicht. En daar vertrok de trein. Die kerel begon keihard op het raam te rammen en te wederom te vloeken, waarop de hele coupe moest lachen en is die gozer jankend gaan zitten. Ik zat echt te grijnzen daar.
![]() En toen we terug kwamen van het bevrijdingsfestival en terug liepen naar het station in Zwolle, liep er een jongen achter ons die ruzie had met z'n vriendin omdat ze elkaar steeds kwijtraakten ofzo. Zijn vriendin helemaal gillen door de telefoon dat ze er NU aan kwam en samen terug gingen naar Groningen, waar wij dus ook naartoe moesten. Toevallig kwamen ze allebei naast ons zitten en in hun vierzits zat nog een ouder stelletje. Die jongen had het duidelijk hélemaal gehad met die troela, en omdat wij toevallig wisten wat er was gebeurd, hadden wij al vette lol. Dat wijf deed namelijk alsof er niks aan de hand was en zat helemaal heilig te doen. Die mevrouw die bij hun zat vroeg allemaal dingen over het bevrijdingsfestival en vond het helemaal leuk dat er zoveel 'jeugd' naartoe ging, dus dat meisje zat die vrouw dr kont te kussen van hier tot tokio. Die jongen zat heel geïrriteerd muziek te luisteren en negeerde haar compleet. Op een gegeven moment begint de vrouw te praten. Mevrouw: "Waar moeten jullie naartoe?" Meisje: "We moeten naar Groningen. Moeten we trouwens nog een hapje eten Henk?!" (die jongen) Jongen: "We? Jij. Ik moet alleen mn tas bij je ophalen." ..3 seconden stilte Meisje: "Oja ![]() Jongen: "Opeth" Meisje kijkt verliefd naar hem en gaat in een tijdschrift bladeren met die mevrouw. Ze vertelt helemaal enthousiast over haar en Henk. Jongen: "Allejezus wat ben jij schijnheilig zeg!" En toen kwam die bij ons zitten, want wij zaten al de hele tijd te kijken. Eenmaal in Groningen aangekomen was de spanning nog veel duidelijker zichtbaar. :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Dames en heren, jongens en meisjes. Zometeen rijden we de zonovergoten parel van Gelderland binnen. Nijmegen, staaaaaation Nijmeguuuuh!"
||
Citaat:
![]() Ik had er wel eentje die de hele tijd heel trots vertelde hoe strak we op schema lagen. Maar ook niet alleen op de stations, maar gewoon de hele tijd ![]() |
![]() |
|
Vandaag zat ik trouwens in de trein tussen een groep fransen die bier dronk en heel hard en plat frans praatte en een groep duitsers die bier dronk en heel hard en plat duits praatte. Ze stapten allemaal uit op amsterdam centraal. Oh en ook nog twee australische backpackers, die in de trein sliepen en ook op amsterdam centraal uitstapten. Heel typisch. Heb niet echt gesprekken opgevangen though, want iedereen praatte heel hard door elkaar
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Net buiten de deur, aan de picknicktafels die hier staan: Meisje 1: ik wil een ijsje. Meisje 2: ik wil festivalkaarten winnen. Jongen: GODVERDOMME, VROUWEN OOK! IK WIL EEN IJSJE, IK WIL FESTIVALKAARTEN, WAAR HOUDT HET NOU EENS OP??? Blijven staan om naar ze te luisteren zou een beetje raar zijn, maar ik had graag geweten hoe het verder ging. ![]()
|
Gisteren zat ik in de bus en er zaten 2 meiden achterin die zo mee kunnen aan Lekker Slim.
Meisje 1: Als iemand tegen mij praat begin ik altijd sneller te ademen. Meisje 2: Jaaa, dat heb ik ook! #1: Ik denk dat ik minder moet eten en drinken. Want ik denk dat het daardoor komt. #2: Ik het ook ja. En later... Meisje 1: Toen ik hier kwam wonen durfde ik nooit met de bus. Ik wist namelijk nooit wanneer ik eruit moest. Meisje 2: Kunnen ze niet gewoon een plattegrond ofzo uitvinden die in de bus hangt? #1: Nee ik durf het nu wel hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Ik viel in de tram midden in een briljante scène met een verwend klinkend Amerikaans meisje en een vreemde Brit. Het ging ongeveer zo:
De jongen zit gehurkt op de grond en bestudeert een stukje papier. Pakt het daarna op en stopt het zorgvuldig weg in z'n borstzak. > "I have to pick this up. I can't leave it." < "Why?" > "It's in my nature." < "That's weird." > "My father, my grandfather, all the men in my family always picked up everything they dropped. That's why they were so powerful. If you drop something and you don't pick it up, you lose power. Besides, it's littering and littering is illegal." < "You're crazy!" > (Vol vrolijke overtuiging) "No, I'm special." Ze zitten even zwijgend naast elkaar. Dan pakt de jongen zijn aktekoffertje, houdt hem tegen zijn oor en doet alsof hij aandachtig luistert. Zegt vervolgens bedachtzaam 'hmmm'. Het meisje spreekt hem weer aan. > "So where are you from?" < "I'm from outer space." > "What? Outer space? Are you on drugs?" < "Dr..ugs?" > "Yes." < "No, I'm not on drugs." > "Where are you from then?" < "Outer space." > "Okay, sure. Where exactly? Mars, Venus?" De jongen geeft geen antwoord en glimlacht enkel tevreden. Houdt z'n koffertje weer even tegen z'n oor, luistert aandachtig en zegt vervolgens dat hij zo moet uitstappen. Het meisje reageert om de een of andere reden vrij geschokt. > "YOU'RE KIDDING ME." < "No, really. In two stops we will be pulling in on the Zuid WTC station and I will be getting out." > "You're making a joke." < "No." De rest van de tijd zit hij met de koffer tegen zijn oor geklemd tevreden te lachen. Af en toe knikt hij. Eenmaal bij zijn halte springt hij op, de koffer nog steeds in een innige omhelzing tegen de zijkant van zijn hoofd gedrukt, roept "HERE I GO!", rent naar de deuren, springt met een enorme sprong naar buiten en holt heel hard weg. Het meisje blijft stomverbaasd achter. (Toen de tram wegreed keek ik hem na en zag ik hem richting het station lopen, hij liep op normaal tempo en met z'n tas weer gewoon in z'n hand. Het meisje ging ondertussen heel hard en tegen niemand in het bijzonder roepen dat ze naar het zuiden van Amsterdam moest en dat ze niks snapte van het openbaar vervoer.) |
![]() |
|
toen ik in de kalverstraat liepen een man en vrouw achter me:
man: *iets over miami* vrouw: ja en al die mensen daar die zien er tiptop gestyled uit en niks mankeert ....en dan lig ík daar op het strand..... jippie. het kwam er erg droog uit. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Para en ik waren zojuist in jazzcafé Alto. Ook aanwezig waren:
1. Een man met een wit hoedje die eerst 'Bioritme! Bioritme!' riep en daarna ging klagen dat er weinig ritmische afwisseling zat in de muziek. Hij viel diverse mensen lastig met incoherente verhalen en zei tegen mij 'Handen nodig. Spierkracht. Compenseren, compenseren.' 2. Een man die er wat verwilderd uitzag en nogal beangstigend op de muziek stond te dansen met af en toe een manische grijns op zijn gezicht, waarbij hij 'jahaa' zei. 3. Een oude man die zijn excuses aanbood dat hij tegelijk met mij het toilet bezocht. Toen ik het toilet verliet bleef hij staan en zwaaide hij me uit, ondanks het feit dat hij ook al klaar was. 4. Een wat dikkige, Italiaans ogende man in een smetteloos wit pak inclusief hoed en een net baardje. Een clichémaffioso. 5. Pierre Bokma, luidruchtig aangeschoten. Hij raakte in conflict met nummer 1 en noemde hem een 'eikel'. 6. Adelheid Roosen, die een bizar dansje deed met nummer 1.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In het park luisterde ik een leuk gesprek af tussen een punker met slaphangende hanenkam en een meisje dat aan één stuk door vertelde over het orgastische plezier dat ze beleefde van haar geloof. Dat ze "in de Heere" was en dat het christendom het beste geloof was, want voor de andere moest je allerlei gekke dingen doen zoals vijf keer per dag richting Mekka bidden of het nirvana bereiken, en als christen hoefde je alleen maar de heilige geest binnen te laten. En als die jongen jezus zou zien zou hij op de grond vallen bij zijn aanblik en bladibladibla. Het was vermakelijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk heb ik ze daarna uitgemaakt voor een stelletje cultuurbarbaren en gezegd dat ze zeker alleen maar acteurs kennen die in films als Costa hebben gespeeld. Dit bleek waar te zijn. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai op het strand, lig je daar met je schone lijf, kop op en geniet #818 Verwijderd | 500 | 15-01-2010 23:10 |