Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2009, 10:57
Verwijderd
Citaat:
OOOOMG. Ga (@&^@^%verdomme toch eens leren!!!!
Ik ga nú douchen en tanden poetsen en leerkleren aandoen en dan LEREN. Anders heb ik weer een tentamen niet gehaald en ik wil die propedeuse in 1 jaar, weet je nog?!
*extra motivatie stuurt en Dextro dr in stopt*

Zo, mijn extra opdracht is af. Ik ben alleen thuis dus kan dat tegen niemand trots zeggen, dus dan maar hier. Ik ga hier straks ook heel trots vertellen dat ik voor de lunch ook mijn andere 'kleine' opdracht af heb, voordat ik aan mijn paper begin.
Advertentie
Oud 25-03-2009, 11:17
Pruts0r
Pruts0r is offline
okay wanneer kan ik iets eens niet verkloten..
Oud 25-03-2009, 11:20
darkfairy
darkfairy is offline
ze vonden bij vrouwengroep dat ik te weinig van me liet horen.
dat klopt eigenlijk wel maarja ik heb er nou geen behoefte aan.
en vanmiddag is de eerste keer van het anti pestproject.
en daar ga ik wel dingen vertellen.
Oud 25-03-2009, 11:35
Verwijderd
Hmm bedankt voor het duimen vanmiddag word ik gebeld pfff ik hoop het zo maarja afwachten.

Verder zou het heeeeeel fijn zijn als ik wist hoe ik moet stoppen met piekeren ik wil kunnen slapen. en ik wil schoolwerk kunnen doen en ik wil NIET telkens aan andere dingen moeten denken. Ik krijg die kutgedachtes er niet uit, verdomme.
Oud 25-03-2009, 12:09
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Huh Missy, wat ben je nu eigenlijk van plan, een motivatiebrief waarvoor?
Ik heb me ingeschreven voor 2 masters, o.a. journalistiek. Maar er is maar voor een klein aantal studenten plaats en daarom gaat er een hele selectieprocedure aan vooraf. Ik moet echt vanalles opsturen, waaronder dus een motivatiebrief. (En verder nog scriptie, gewaarmerkte diploma's, foto, cv etc.) Maar ik heb momenteel helemaal geen inspiratie voor een motivatiebrief. Ik zit met m'n hoofd ook helemaal niet bij een studie, wil liever werken, maar aangezien ik overal te weinig ervaring heb en de banen ook niet voor het oprapen liggen door de crisis, dacht ik, laat ik me maar alvast inschrijven voor een master. Ik kan altijd nog zeggen dat ik het niet doe.

Maar ik word er wel een beetje stresserig van, want alles moet vóór 1 april binnen zijn.
Oud 25-03-2009, 12:36
Verwijderd
Wáárom ben ik nou godverdomme zo panisch voor de tandarts. :/ Rotgedoe. en dan poets ik heel goed, heb ik alsnog 'pech' want twee gaatjes. Dankjewel. Dus morgen fijn weer terug

Vriendje zei dat ik, als we eenmaal verhuisd zijn, waarschijnlijk een week lang halve dagen slaap, en dat kan denk ik wel kloppen. Ik ben zo moe, zo moe van binnen - en dat terwijl het niet eens zo slecht gaat. Maar ik word moe van de mensen hier in huis, moe van het commentaar, moe van het nooit goed genoeg zijn. Moe van alles.

Pffff. Gelukkig vinden ze het zelf allemaal enorm grappig.

Laatst gewijzigd op 25-03-2009 om 12:54.
Oud 25-03-2009, 14:34
Verwijderd
Precies 738 jaar geleden (ook op een woensdag) schreef Jacob van Maerlant de laatste van de bijna vijfendertigduizend verzen die in zijn Rijmbijbel gingen.
Oud 25-03-2009, 17:35
Sens.
Sens. is offline
@ mensen met tentamens: Veel succes nog. * geeft dosis extra energie*

@ Sidhe: Wat je zegt over het moe zijn van binnen, vind ik heel mooi verwoord en momenteel heel erg herkenbaar. Volhouden!

OT: Al de hele dag ben ik zo ongelofelijk gefrustreerd en boos. Een heel aantal mensen hebben gevraagd wat er scheelt, aangezien ik anders altijd vrolijk ben. En de laatste 2 u nog een zwaar groepswerk, dat was er gewoon teveel aan.

Ik heb geantwoord op haar mail door een aantal stukjes van mails te kopiëren. Zo bleek duidelijk dat wat ze zegt absoluut op niets slaat. Daarop heeft ze nu geantwoord met wat we nu gaan doen. (*zucht* terwijl ik haar gezegd heb dat zij dat bedrijfje mag bezoeken, dat ik en nog een vriendin wel iets anders zullen zoeken. ) En ze wijt alles aan haar geestelijke gezondheid, waar ze nu langzaam bovenop komt. Ze verwacht waarschijnlijk dat ik nu gewoon alles vergeet, maar het is mij gewoon ook even teveel. Ik kan het nu even gewoon niet meer...

Ze wou ook nog morgenmiddag praten, maar dat gaat ook echt niet voor mij. Mijn enig uurtje middagpauze ga ik niet gebruiken om mezelf nog ambetanter te maken. Terwijl ik nadien ook nog een erg moeilijk groepswerk heb. En dat zal zo al niet gemakkelijk worden.
Oud 25-03-2009, 17:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy: Hm, dus je gaat misschien toch verder studeren... Kun je dat betalen (hm, misschien een iets te persoonlijke vraag, maar ik ga dus waarschijnlijk niet meer verder studeren omdat ik toch niet weet wat en liever niet wil gaan lenen en zo)

OT: Mijn fiets is stuk en dat is stom. Ik kan er nog op fietsen, maar er zijn gewoon een paar essentiële onderdelen weg
Oud 25-03-2009, 19:06
Heksjuh
Heksjuh is offline
Vandaag gewerkt en hoewel het niet heel lang was, ben ik nu echt kapot. Ik heb op kantoor dingen in de computer gezet, maar ik merk wel dat ik eigenlijk niet zo lang kan zitten en op de computer werken. Ik vind het echt vervelend, het ging twee weken zo goed en nu gaat het zo slecht. En het voelt alsof ik me aanstel want het duurt nu al zo lang en er is niks te zien aan me. Terwijl ik af en toe echt wel kan huilen van de pijn en frustratie dat het al zo lang duurt. Ik wil werken en sporten, maar ik mag blij zijn als ik nu een beetje normaal kan bewegen. Elke beweging doet zeer, ik hoop dat het morgen weer beter is want ik moet twee uur lang staan in de sectiezaal.

Ik moet wel weer even mijn prioriteiten stellen: eerst school, dan werk. En eigenlijk moet mijn gezondheid er ook nog tussen. Maar dat past niet, want ik heb het gevoel dat wat ik ook doe het toch niet beter gaat. Ik kan wel niet gaan werken maar dan schiet het er wel weer in met schoenen aandoen ofzo.

Ik ben verdorrie 20, geen 80.
Oud 25-03-2009, 19:31
Dith
Dith is offline
Vandaag 6uur van mijn kostbare tentamentijd besteed aan een nutteloos college (wat wel leuk was maar niet op dit moment). Echt top weer.

Morgen met een stuk of 8 mensen stressen voor het tentamen en wat bespreken en dan zal ik toch écht vrijdag er eens aan moeten beginnen...maar moet wel lukken denk ik zo als ik alle stof bij elkaar heb.
Oud 25-03-2009, 19:34
marrel
marrel is offline
Hm jammer.

Gisteren later thuis dan gedacht, voelt niet zo goed. Erg vermoeiend en begin me ook een beetje ziekjes te voelen. Hopelijk zet het niet door, dat ruim een uur buiten staan was niet goed.
Oud 25-03-2009, 19:57
darkfairy
darkfairy is offline
het anti pestproject was toch emotioneler dan ik dacht.
ik heb me er toch een potje zitten janken en toch maar alles verteld.
en ik ben nou nog onrustiger dan de rest van de week.
en ik wil rust in me hoofd en in me lijf.
Oud 25-03-2009, 20:10
Verwijderd
Afgewezen, uitgekost, afgedankt. Van de hulpverlening moet je het hebben. Ofzo.
Oud 25-03-2009, 20:12
Verwijderd
Knuf voor Sonho. Zijn er nog meer opties? Dat de ene instantie niet geeft wat je nodig hebt, betekent niet dat het daar op houdt, toch? niet opgeven iig nu. *knuf*
Oud 25-03-2009, 20:14
ecrivaine
ecrivaine is offline
Wat heerlijk toch, twee studies doen en dan overlappende tentamenperiodes
Maar, het dagje filosofie beunen was zowaar leuk! Ik begin het gewoon te snappen en hoewel reproduceren moeilijk blijft, heb ik er al meer vertrouwen in dan de vorige keer. En het is gewoon leuk <3
Voor geneeskunde nu het saaiste en moeilijkste tentamen sinds het begin van m'n studie, dus daar gaan we nu weer eens mee verder... Gawd, ik wil weekend.
Oud 25-03-2009, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Knuf voor Sonho. Zijn er nog meer opties? Dat de ene instantie niet geeft wat je nodig hebt, betekent niet dat het daar op houdt, toch? niet opgeven iig nu. *knuf*
Deze twee instanties kunnen/willen me niet helpen nu. Ik word van A naar B en weer terug naar A gestuurd. Het is een beetje ingewikkeld allemaal, ik ga er zo wat meer over schrijven, you know waar... Maar thanks voor je knuffel vast.
Oud 25-03-2009, 20:54
justhanna
justhanna is offline
Ik heb eigenlijk echt een kutdag vandaag maar ik voel me momenteel geweldig! (nu wachten tot ik weer instort...)
Oud 25-03-2009, 21:14
Nienna*
Nienna* is offline
Pfffff ik moet nog zóveel en ik wilnietmeer ikwilnietmeer ikwilnietmeer.
Het zit allemaal een beetje tegen gewoon, dat gedoe met de operatie van mijn papa die nu niet doorgaat met een steeds groter wordend risico op blindheid en ik maak me daar gewoon vreselijk zorgen over... en hoewel papamama de hele tijd zeggen dat ik dat niet moet doen (ofja, mama zegt dat), doe ik dat natuurlijk toch want het is wel mijn vader!
Maar tentamen zou voor moeten gaan maar ik kan me gewoon niet concentreren nu..
Daarnaast wil ik me richten op het debat van vrijdagavond en dat kan niet op deze manier, zeker niet omdat ik moet studeren maar halloooo, ik kom wél op tv!

Maar een positief puntje: voor het vorige tentamen had ik niet (amper) geleerd, maar ik heb toch een 6 dus alles gehaald tot nu toe! Yesyesyes.

Nu douchen en slapennnn
Oud 25-03-2009, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben jaloers op mensen die hun levenspad, dat wat ze willen en kunnen, zo duidelijk voor zich zien. Verdomme.
hoe sterker die mensen dat hebben, hoe 'pijnlijker' de ontdekking zal zijn; .. ze kunnen nog zoveel voor zich zien en veel wishfulthinken', niemand kan voorspellen wie of wat er op zijn pad komt. negatief en positief.
gelukkig maar het houdt ons leven spannend en onvoorspelbaar en draaglijk
*mee laat deinen op goede vibes*
Oud 25-03-2009, 23:03
Missy1234567890
@ Vogelvrij: ik ga alleen verder studeren als ik tot 1 master toegelaten word en als ik in de tussenliggende periode niet een fantastische baan vind. Want eigenlijk wil ik gewoon werken. En het collegegeld kan ik wel betalen, maar verder weet ik het eigenlijk niet Ik kan niks meer lenen bij de IB want ik zit dan aan m'n 7 jaar en dat is nog tot daar aan toe, maar ik weet nu al dat ik gigantische reiskosten zal krijgen omdat ik ook geen ov meer heb. En ik woon 2,5 uur van Amsterdam vandaan. Weet nog niet hoe dat dan moet. Ik kan weer tijdelijk bij m'n ouders gaan wonen, maar dan wordt het nog enorm duur. Nouja, eerst maar eens afwachten of ik überhaupt wordt aangenomen bij 1 master.
Morgen écht die brieven schrijven.
Oud 26-03-2009, 00:26
rensd
rensd is offline
Shit! Ziek geworden! En dat in de tentamenperiode! grrr..
Oud 26-03-2009, 08:15
Verwijderd
Pfft, ik moet heel veel doen, maar alles in mij protesteert .
Oud 26-03-2009, 08:26
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Slecht begin van de dag vandaag. Te laat op m'n werk. Werd me meteen ingewreven door twee collega's toen ik binnen kwam. Ik doe mijn best en dan is het irritant als mensen alleen op de slechte punten wijzen.
En als ik een kut humeur heb kan ik dat niet voor me houden dus heb ik meteen ook al m'n vriendjes dag verpest.
Ben denk ik gewoon gestresst. Wil gewoon m'n presentatie van vrijdag goed doen dus denk steeds daar aan en dan ben ik niet erg gezellig. Ben denk ik nog niet gewent aan het werkende leven en de stress die daar bij hoord. Wil m'n studententijd terug!!
Oud 26-03-2009, 10:12
darkfairy
darkfairy is offline
ik ben vandaag corvee met een een nieuwe vrouw.
die er sinds vorige week woensdag was.
een van de verpleging zei dat ze het aanrecht alvast moest af doen.
en ik zat nog te eten en had bijna me boterham op.
begint ze opeens vanuit de keuken naar me te schreeuwen.
dat ik helemaal niks doe en mee moet helpen en zij alles doet.
terwijl ze alleen even het aanrecht af moest doen.
en toen gooide ze haar doek neer en ging maar op de bank zitten.
ik had toen maar het afwasmachien zelf gedaan.
maar dat ga ik dus niet de hele dag telkens doen.
ik heb het maar aangegeven bij de verpleging.
maar ik heb er wel een slecht humeur doorgekregen.
door dat geschreeuw opeens van haar.
Oud 26-03-2009, 10:35
Missy1234567890
Ik heb echt tijd te kort lijkt het deze week. Ik heb ook steeds het idee dat ik een dag mis, dat het nu woensdag zou moeten zijn ipv donderdag. Straks werken van 13-17 en dan is het alweer avond. Morgen weer naar m'n ouders en nog naar Groningen heen en weer en dan zit ik dus meer dan 5u in de trein morgen en daar heb ik écht geen zin in. Ik zit er over te denken m'n laptop maar mee te nemen, dan kan ik misschien in de trein die motivatiebrieven schrijven. Nadeel is wel dat bij m'n ouders het internet er al meer dan een week uitligt en dat klote Ziggo dat z'n afspraken niet nakomt, m'n ouders zijn al 2 prepaidkaarten kwijt aan de klantenservice. Dus ik heb er weinig hoop op dat het morgen weer werkt en ik moét echt een paar dingen via internet versturen voor m'n aanmelding.

Ik zit echt enorm te stressen, ik heb er ook helemaal geen meer zin eigenlijk en in die staat moet ik dus nog 2 motivatiebrieven schrijven. Ik wéét dat ik erg geschikt ben voor die masters, maar ik kan daar geen bewijs van opsturen en de reden krijg ik niet op papier.
*zucht*
Oud 26-03-2009, 11:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb ineens alsnog een sollicitatiegesprek Ik weet niet wat ik ervan moet denken en die vrouw was zo vaag aan de telefoon, maar ik zie het wel. Hmpf.
Oud 26-03-2009, 11:30
Verwijderd
Oja, fuckie ik moet ook nog een sollicitatiebrief schrijven! Morgen maar!
En ik ben wel aardig beziggeweest, nu eerst maar eens boodschappen doen en dan verder .
Oud 26-03-2009, 12:05
ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
Shit! Ziek geworden! En dat in de tentamenperiode! grrr..
Oh dat komt ook altijd op het verkeerde moment!
*beschuitje jam en sapje geeft*

OT: hoofdpijn, stress, energielevel 0 en stressss. Nog 27,5 uur en het zit erop..
Oud 26-03-2009, 12:27
justhanna
justhanna is offline
Ik sta echt op instorten..
Oud 26-03-2009, 13:00
Verwijderd
Oh ik ben zoooo moe... 't is m'n eigen schuld, maar ik had echt niet door dat het al half zes was. Argh wanneer hou ik nou es op m'n lichaam geweld aan te doen met zulke nachten

*probeert wakker te blijven*
Oud 26-03-2009, 14:25
Roosje
Roosje is offline
Wát Ik ging met mijn werk bellen en als ik het wil en leuk vind mag ik zelf een klas draaien, supertof! Ze zijn wel heel tevreden over me. Het is leuk om ergens zo goed in te zijn.
Oud 26-03-2009, 14:49
Alyssia
Alyssia is offline
Hm, zaterdag volksdansen. Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me heel erg leuk. Nou maar hopen dat ik er ook wat van bak en niet straks gigantisch voor lul sta :'D
Ohja, en ik had ook nog toetsweek volgende week. Misschien moet ik maar eens gaan leren ofzo. Bluh, geen zin.
Oud 26-03-2009, 15:15
Verwijderd
Morgen de laatste twee
En gesprek nog op school, maar dat gaat weinig opleveren.
Zij kunnen toch niks beginnen, en mijn eigen hulpverlening dat is helemaal een geklooi.
Echt frustrerend. Ik ben aan het aftakelen voor mijn gevoel, en alleen.
Vervolgens zeggen ze wel dat ik rustig aan moet doen met mijn 'levenstijl'
Ja dat gaat érg moeilijk als ik me zo wazig en down voel.
Oud 26-03-2009, 15:31
Dith
Dith is offline
Essays schrijven met een maximum aan woorden is klote.
Ik heb echt een, naar mijn idee, geweldig essay geschreven voor mijn tentamen maar het is zo'n 400woorden te lang en ik weet niet wat ik moet schrappen want ik vind dat het er gewoon allemaal in hoort...hmm.
Oud 26-03-2009, 15:49
Verwijderd
Tentamens gaan goed, eentje keihard verknald en daarnet weer een niet gehaald, maar die telde niet voor studiepunten maar wel voor project. Maar dat komt uiteindelijk wel goed. Met een beetje geluk na deze week mijn jaar gehaald!
Oud 26-03-2009, 16:22
Verwijderd
Gisteravond was heel moeilijk. Ik was opgefokt en in mijn hoofd moest ik moorden, maar ik heb mezelf onder controle weten te houden. Verder heb ik ontzettend veel moeite met opstaan, waardoor ik constant de dagopening mis en dus niet om vrijheden kan vragen enzo. Vandaag een beetje creatief bezig geweest. Vanavond komt een vriendin op bezoek, dat is wel super fijn en dan hopen dat ik vanavond niet weer zo opgefokt word.
Oud 26-03-2009, 16:41
darkfairy
darkfairy is offline
@roosje goed bezig .

en ik ga zometeen naar huis.
en dan morgen werken.
en mischien morgenavond naar rasta rostelli toe.
en dan morgen avond weer terug hier naar toe.
Oud 26-03-2009, 16:43
Verwijderd
Overigens sta ik verbaasd te kijken van mijn netwerkskills. Sinds ik aan mijn nieuwe leven begonnen ben heb ik duizend meer vrienden, vreselijk veel contacten in/rondom/buiten Utrecht en ik kreeg nu zelfs een baan die past bij mijn studie aangeboden via Twitter Daarnaast heb ik veel contact met bedrijven die zeer geïnteresseerd zijn in gemotiveerde studenten. En de feestjes zijn ook niet mis, natuurlijk. Life's going good
Oud 26-03-2009, 16:54
marrel
marrel is offline
Mens houd rust als het nodig is! Arm doet weer flink pijn
Pff denk al 2 dagen mn validatie af te sluiten maar elkke keer is er wat lulligs of wat doms... Morgen dan maar.
Oud 26-03-2009, 17:53
Stefanie
Stefanie is offline
Leuk om van een ander te horen dat één van mijn leerlingen zo gek op me is. In de eerste week kon ik hem wel achter het behang plakken. Nu is ie best rustig en slooft ie zich uit
Oud 26-03-2009, 17:59
Until My End
Until My End is offline
Gister opgestaan met koppijn en is nogsteeds niet helemaal over. T is weer erg druk inmn hoofd en iets dat ik vanmiddag al heel erg aanvoelde, blijkt weer te zijn uitgekomen... Hoe kan dat toch?
Oud 26-03-2009, 19:53
darkfairy
darkfairy is offline
paniek paniek paniek klotezooi.
Oud 26-03-2009, 20:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, heb ik het zo druk met werken en klussen en m'n huisje enzo, vind m'n lijf het leuk om ziek te worden Naja, gisteren keelpijn, vannacht echt koortsig warm/koud en rillerig. Vanmorgen voelde ik me heel beroerd maar nu gaat het alweer beter. M'n keel voel ik nog en m'n oren zeuren en m'n temperatuur is een beetje ontregeld maar het is alweer beter. Ga zo lekker slapen.

Gisteren wel eindelijk m'n vriend weer gezien en toen samen inkopen gedaan bij Ikea voor mijn/ons huis. We deden echt alsof het van ons samen was en gelukkig waren we het over het meeste wel eens en hebben we wel redelijk dezelfde smaak. Ik heb nu een tweepersoonsbed, matras, twee lattenbodems, twee supergave dekbedovertrekken, twee hoeslakens, fotolijstjes, lampen en een salontafel gekocht. Over een bank en een boekenkast moet ik nog even nadenken maar dat had ook niet meer in de auto gepast. Het is echt een geluk dat m'n schoonouders zo'n grote auto hebben, als ie ook maar 10 cm korter geweest was had het niet gepast, nu stak het bed al over ons hoofd uit

Vandaag gewerkt en vanavond een stukje geverfd. Je avond is dan wel snel voorbij maar je kan eigenlijk best veel doen zo in een dag. Als je om 6.15 uur opstaat, gaat werken, boodschappen doen, eten, mailtjes sturen, klussen, douchen, beetje internetten en dan slapen. Morgen nog een dagje werken en dan weekend en klussen. Alleen m'n schoonmoeder zou twee dagen komen en nu komt ze helemaal niet meer omdat m'n vriend moet werken en ze niet alleen met mij wil zijn, wat is dat nou weer voor raars
Oud 26-03-2009, 23:29
justhanna
justhanna is offline
Pff wat een week. Ontzettend heftig. Morgen vrij, even een dagje bijtanken...
Oud 26-03-2009, 23:30
blurred
blurred is offline
Citaat:
Essays schrijven met een maximum aan woorden is klote
Schrijven is schrappen, en dat is inderdaad klote.
Oud 27-03-2009, 09:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Essays schrijven met een maximum aan woorden is klote.
Ik heb echt een, naar mijn idee, geweldig essay geschreven voor mijn tentamen maar het is zo'n 400woorden te lang en ik weet niet wat ik moet schrappen want ik vind dat het er gewoon allemaal in hoort...hmm.
Dan zet je gewoon het woordenaantal er niet bij, dat merken ze dan toch niet?
(dat doe ik altijd als ik te weinig heb, ik heb juist altijd te weinig )

Pff, ik wilde héél veel doen vanochtend, maar eigenlijk is een ochtend zo kort. En mijn voeten doen pijn van de jive gisteren. Ik dacht echt even: omg, nu is het voorbij, tot hier lukte het, maar dit kan ik niet. Ik snapte die passen gewoon totaal niet Maar toen kreeg ik hulp van de dansdocent en toen kon ik het ineens toch Dansen is zo leuk!

En hm, die rare opmerking van mijn moeder zit me niet helemaal lekker, maar ik moet het maar negeren en doorgaan doorgaan doorgaan.
Oud 27-03-2009, 10:29
Yana
Yana is offline
Blaaaaaa.
aaaaaaaaaaaaaah.
AAAAAARGHWRHGH
Mbwop.

Ik vind een heleboel dingen Niet Leuk.
Oud 27-03-2009, 11:52
Dith
Dith is offline
Duidelijk dat mijn vriendje de allerliefste (en mooiste en nou ja, alles) is.
Hij zou mijn van gisteren nakijken want hij is daar belachelijk goed in, zodat ik het nog wat kan aanpassen, was hij het gisteren vergeten mee te nemen, stond hij vanochtend aan de deur inclusief roos.

Net even heel snel een ander essay afgeschreven, ging echt lekker, weet alleen niet zo goed of het ook goed is... Maar goed, die moet hij dan ook maar even nakijken.
Oud 27-03-2009, 12:19
Nijn*
Nijn* is offline
Hihi. Ik stond echt te kijken van mezelf vannacht, ben volgens mij nog nooit zo assertief geweest en heb er natuurlijk de hele nacht over gedroomd..
Hihihi *glunder*

Regels voor berichten