Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2009, 01:06
Verwijderd
Advertentie
Oud 30-03-2009, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Yeah, die zag ik een paar dagen geleden ergens voorbijkomen
Ben ik een paar dagen niet op het internet, loop ik gelijk achter
Oud 30-03-2009, 01:08
Verwijderd
Ik vond het ook al niet kunnen
Oud 30-03-2009, 01:11
TopDrop
TopDrop is offline
Maar verhuizen werkt net als je computer opnieuw installeren. Bedenk ik mij, nu ik er beter overnadenk. Mijn analogie was best treffend. Als je Windows opnieuw installeert, moet je daarna ook allerlei meuk downloaden, installeren, instellen, veranderen, oplossen, updaten etc. Als je verhuist, moet je ook allerlei meuk kopen, meenemen, neerzetten, uitpakken, repareren, klussen etc. En als er iets kapot gaat, zoals een doos servies die je laat donderen, dan krijg je errors en moet je nieuw servies 'kopen' omdat je anders niet kunt eten. En na een tijdje is alles precies zoals je wilt, en wordt het langzaam een griebuszooi, tot je weer eens flink opruimt. En af en toe komen er huisgenoten dingen lenen, kwijtmaken, stukgooien en viesmaken. Dat zijn de virussen. Heel hardnekkig. Een goede firewall biedt uitkomst En lege blikjes, verpakkingen, afval, omgevallen drinken en andere zooi zijn de spyware en andere ongewenste troep op je pc. Aaaawh, wonen in een computer
Oud 30-03-2009, 01:12
Verwijderd
Oud 30-03-2009, 01:14
TopDrop
TopDrop is offline
Af en toe sneuvelt er hardware, zoals een kast of een stoel of een tafel. En dan mag je fijn naar de winkel om een betere, mooiere, nieuwere, snellere uit te zoeken
Oud 30-03-2009, 01:15
Verwijderd
Ohjajoh? Soooow.
Oud 30-03-2009, 01:16
TopDrop
TopDrop is offline
Ahahaha, je desktop wordt na een tijdje ook een puinzooi
Oud 30-03-2009, 01:18
TopDrop
TopDrop is offline
Dansende paperclips achter je die je fucking annoyen tot je door het lint gaat

Oud 30-03-2009, 01:19
Verwijderd
Noem me nog een keer ongevoeligerd
Oud 30-03-2009, 01:20
Verwijderd
ik heb trouwens vandaag mijn papa en mama uitgelegd wat rickrollen is
Oud 30-03-2009, 01:21
Verwijderd
Hahaha

Mijn papa en mama hebben vandaag het filmpje van christian the lion gezien
Oud 30-03-2009, 01:23
TopDrop
TopDrop is offline
hoi sterrie! ik luister naar rise against! cool he? cool he? cool he?
Oud 30-03-2009, 01:23
TopDrop
TopDrop is offline
*stuiter*
Oud 30-03-2009, 01:24
Verwijderd
Ik heb hem wat veel m&m's gegeven.
Oud 30-03-2009, 01:26
Verwijderd
Citaat:
hoi sterrie! ik luister naar rise against! cool he? cool he? cool he?
hahahaha. ik ben trots op je

welke cd?
Oud 30-03-2009, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Hahaha

Mijn papa en mama hebben vandaag het filmpje van christian the lion gezien
en, moesten ze ook bijna huilen?
Oud 30-03-2009, 01:27
Verwijderd
Citaat:
en, moesten ze ook bijna huilen?
zevonden het maar fascinerend en gingen het analyseren. Ik moest stuiteren van de blik van die blonde vent
Oud 30-03-2009, 01:28
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
hahahaha. ik ben trots op je

welke cd?
de nieuwste. appeal to reason
Oud 30-03-2009, 01:29
Verwijderd
Citaat:
zevonden het maar fascinerend en gingen het analyseren. Ik moest stuiteren van de blik van die blonde vent
<3

Citaat:
de nieuwste. appeal to reason
en hoe dat zo opeens?
Oud 30-03-2009, 01:29
Verwijderd
Wat is een totaal omgedraaid ritme toch genieten. Ik zit er aan te denken de nacht door te halen.
Oud 30-03-2009, 01:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
<3

en hoe dat zo opeens?
ik luister 'm stiekem wel vaker
Oud 30-03-2009, 01:32
Verwijderd
hahaha. de andere cd's zijn ook wel echt de moeite waard trouwens. revolutions is wat rauwer, maar siren songs en the suffering zijn ook <3
Oud 30-03-2009, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Wat is een totaal omgedraaid ritme toch genieten. Ik zit er aan te denken de nacht door te halen.
ik vind mn gebrek aan ritme juist fucking irritant. elke keer denk ik: nu ga ik op tijd slapen en dan is het weer opeens 2u.
TopDrop
TopDrop is offline
this.addToList("revolutions","siren song","the suffering");
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik vind mn gebrek aan ritme juist fucking irritant. elke keer denk ik: nu ga ik op tijd slapen en dan is het weer opeens 2u.
maar ze hebben ook een uur slaaptijd gestolen, de smiechten

zelfs mijn te coole horloge kan daar niet tegenop ;x
Oud 30-03-2009, 01:35
Verwijderd
ow, correctie: revolutions per minute, siren songs of the counter culture en the sufferer and the witness.
Verwijderd
Mijn cool videorecorder wel
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, maar ik mag eigenlijk niet omdat ik morgenochtend moet afspreken met een werkgroepgenoot waar ik een presentatie mee moet doen. Maar hij mailde vandaag pas terug en had ook nog het lef om te zeggen dat het 'nu niet anders meer kan' dus misschien maak ik mijn gedeelte van de presentatie wel gewoon nu en dan mail ik hem met 'haiii hier is mijn deel, doe jij ook maar wat leuks en dan zie ik je dinsdag wel bij de werkgroep'.

Citaat:
Maar verhuizen werkt net als je computer opnieuw installeren. Bedenk ik mij, nu ik er beter overnadenk. Mijn analogie was best treffend. Als je Windows opnieuw installeert, moet je daarna ook allerlei meuk downloaden, installeren, instellen, veranderen, oplossen, updaten etc. Als je verhuist, moet je ook allerlei meuk kopen, meenemen, neerzetten, uitpakken, repareren, klussen etc. En als er iets kapot gaat, zoals een doos servies die je laat donderen, dan krijg je errors en moet je nieuw servies 'kopen' omdat je anders niet kunt eten. En na een tijdje is alles precies zoals je wilt, en wordt het langzaam een griebuszooi, tot je weer eens flink opruimt. En af en toe komen er huisgenoten dingen lenen, kwijtmaken, stukgooien en viesmaken. Dat zijn de virussen. Heel hardnekkig. Een goede firewall biedt uitkomst En lege blikjes, verpakkingen, afval, omgevallen drinken en andere zooi zijn de spyware en andere ongewenste troep op je pc. Aaaawh, wonen in een computer [afbeelding]
Oud 30-03-2009, 01:36
Verwijderd
Citaat:
maar ze hebben ook een uur slaaptijd gestolen, de smiechten

zelfs mijn te coole horloge kan daar niet tegenop ;x
ik wil een actiefoto van je horloge

vandaag heb ik allemaal fotoos gemaakt met mn lomo van mn papa's coole auto en bloesembomen enzo.

en ik heb fotorolletjes die in 2005 verlopen zijn en daar kan ik denk ik hele gave vage fotoos mee maken.
Oud 30-03-2009, 01:37
Verwijderd
die TDpost is trouwens echt té nerdig.
Oud 30-03-2009, 01:39
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
die TDpost is trouwens echt té nerdig.
Oud 30-03-2009, 01:39
TopDrop
TopDrop is offline
ik ga even een horlogefoto maken
Oud 30-03-2009, 01:40
Verwijderd
oewwww gave en vage zijn anagrammen <3
Oud 30-03-2009, 01:40
Verwijderd
ik ga zo lekker mn bedje in kruipen. heb ook ballerina's aan en mn voeten bevriezen half. straks lekker aan mn vriendje opwarmen hehehe.
Oud 30-03-2009, 01:46
TopDrop
TopDrop is offline

Oud 30-03-2009, 01:49
TopDrop
TopDrop is offline
ik ben er ook stil van
Oud 30-03-2009, 01:54
Verwijderd
Ik zou er geen 10 euro voor over hebben.
Oud 30-03-2009, 01:59
Verwijderd
Ik vind hem ook niet mooi, sowieso vind ik horloges vaak lelijk. Maar goed, ik heb er zelf geen en ik kom altijd te laat, dus wat weet ik er nou van.
Oud 30-03-2009, 02:00
Verwijderd
Ik moest wel lachen omdat de 3 is vervangen door een rare 30.
Verwijderd
Er zit ook geen 9 op.
Verwijderd
En geen 12 en geen 6.
Oud 30-03-2009, 02:01
Verwijderd
Wat doen die drie kleine klokjes?
Oud 30-03-2009, 02:01
Uice
Uice is offline
Ik snap niet wat het punt is van die dikke horloges. Een overbodig product in de tijd van mobieltjes.
Oud 30-03-2009, 02:04
Verwijderd
Ik ga overigens wel de relativity watch kopen zodra ik beschikking heb over een creditcard.

<3
Oud 30-03-2009, 02:07
Verwijderd
Oke.
Oud 30-03-2009, 02:17
Verwijderd
Ik hoop dat er dan veel onbekende mensen zullen zijn die me op straat gaan vragen hoe laat het is. Dan kan ik hem zo laten zien om vervolgens hun verwarring te observeren.
Oud 30-03-2009, 02:39
Verwijderd
Ja als ik je herken zal ik niet zeggen dat i khet ben maar wel vragen hoe laat het is oke?
Oud 30-03-2009, 02:59
Verwijderd
Oud 30-03-2009, 03:53
Verwijderd
tjoep.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten