Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2009, 20:46
Verwijderd
Oh Chradem is Lucky, erg veel smaak heeft hij niet.
Advertentie
Oud 18-04-2009, 20:47
Verwijderd
Ik had bij hem wel wat meer Math Rock verwacht, eigenlijk.
Oud 18-04-2009, 20:49
Verwijderd
frank zappa staat er bij mij alleen maar in omdat elmer die heeft geluisterd op mijn account.
Oud 18-04-2009, 20:51
Verwijderd
Dan moet je 'm verwijderen.
Oud 18-04-2009, 20:54
Verwijderd
dat kan toch niet?
Oud 18-04-2009, 20:56
Verwijderd
Hoi Pippelepip, hoe gaat het?
Oud 18-04-2009, 20:56
Verwijderd
Citaat:
frank zappa staat er bij mij alleen maar in omdat elmer die heeft geluisterd op mijn account.
Oud 18-04-2009, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Hoi Pippelepip, hoe gaat het?
mwah wel oke.
met jou?
Oud 18-04-2009, 21:01
Verwijderd
Met mij hetzelfde.

Er is niks om verdrietig over te zijn in principe, maar ik ben het toch een beetje.

En morgen ga ik met Chris voor het eerst naar mijn ouders, blegh. Geen zin in, m'n ouders zijn stom.
Oud 18-04-2009, 21:03
Verwijderd

Dit gaf mij net een slappe lach.
Oud 18-04-2009, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Met mij hetzelfde.

Er is niks om verdrietig over te zijn in principe, maar ik ben het toch een beetje.

En morgen ga ik met Chris voor het eerst naar mijn ouders, blegh. Geen zin in, m'n ouders zijn stom.
waarom ga je dan?
Oud 18-04-2009, 21:09
Verwijderd
Citaat:
waarom ga je dan?
M'n ouders zijn morgen 25 jaar getrouwd en we gaan uit eten, en m'n moeder is jarig, enz.

En het moest maar eens gebeuren hè, we zijn al een half jaar bij elkaar!
Oud 18-04-2009, 21:10
Verwijderd
Citaat:
M'n ouders zijn morgen 25 jaar getrouwd en we gaan uit eten, en m'n moeder is jarig, enz.

En het moest maar eens gebeuren hè, we zijn al een half jaar bij elkaar!
oh dat is toch leuk uit eten!

tja!
Oud 18-04-2009, 21:10
Verwijderd
Ik vroeg me af he, hoeveel geld zijn jullie allemaal per maand kwijt aan eten?
Oud 18-04-2009, 21:11
Verwijderd
Ik denk dat mijn ouders elmer stom vinden ;x
Oud 18-04-2009, 21:11
Verwijderd
Citaat:
geen flauw idee
Oud 18-04-2009, 21:12
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
100/150 euro, ligt er net een beetje aan wat we eten
Oud 18-04-2009, 21:13
Verwijderd
Aha, oké!
Oud 18-04-2009, 21:15
Verwijderd
Vrij veel, maar ik koop ook veel te dure boodschappen. Ook zo rond de 150 euro denk ik.
Oud 18-04-2009, 21:17
Verwijderd
oké, ik vraag het zo her en der zodat ik weet wat ik kan verwachten als ik eindelijk mezelf het huis uit schop
Oud 18-04-2009, 21:39
Uice
Uice is offline
Het hangt er voor een belangrijk deel vanaf hoeveel snoep en snacks je eet. Ik haal mijn groenten en fruit op de markt en eet weinig vlees, dus aan gewoon eten ben ik weinig kwijt, maar ik denk heel vaak 'hm, zak chips is maar zeventig cent, da's niks', zodat ik toch vaak in de problemen kom.
Oud 18-04-2009, 21:39
Verwijderd
Ik vind het véél belangrijker dat mensen me slim vinden dan knap.

Ja, niet dat ik wil dat ze zeggen "je ben best lelijk, maar wel slim".
Oud 18-04-2009, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het véél belangrijker dat mensen me slim vinden dan knap.

Ja, niet dat ik wil dat ze zeggen "je ben best lelijk, maar wel slim".
Gelukkig ben ik het allebei.
Oud 18-04-2009, 21:40
Verwijderd
Ik koop veel te veel drank, chips, dingen als paté, olijven, geraspte kaas, pesto, enz. Ik heb gewoon een dure smaak wat betreft eten.

Je moet het als student inderdaad een beetje simpel houden, en niet te veel vlees eten, want dat is inderdaad kkduur, en zielig voor de dieren. ;x
Oud 18-04-2009, 21:41
Verwijderd
Ik hoef geen geld uit te geven aan eten!
Oud 18-04-2009, 21:44
Verwijderd
Ja in het adviesboekje voor op kamers gaan zeggen ze 100 tot 150 euro, ikzelf geen denk ik 80-100 uit, maar dat ligt er heel erg aan hoeveel weekenden ik bij mijn ouders ben en hoevaak ik uit eet zeg maar. Het eerste scheelt me niet alleen de dagen dat ik daar ben, maar ook wat ze me meegeven want zij 'krijgen het toch niet op' blabla, het tweede is meteen alweer 20-30 euro op één avond.
Oud 18-04-2009, 21:46
Verwijderd
Weetje. Je kan nog zoveel mensen hebben die om je geven, uiteindelijk ben je toch alleen, en is het toch ieder voor zich.

The world's an ugly place.
Oud 18-04-2009, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik koop veel te veel drank, chips, dingen als paté, olijven, geraspte kaas, pesto, enz. Ik heb gewoon een dure smaak wat betreft eten.

Je moet het als student inderdaad een beetje simpel houden, en niet te veel vlees eten, want dat is inderdaad kkduur, en zielig voor de dieren. ;x
Mmm oké. Ja nee ik weet niet, als ik op kamers ga krijg ik waarschijnlijk een allerjezus klein budget. geen paté en olijven en shizzle voor mij dan
Oud 18-04-2009, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Weetje. Je kan nog zoveel mensen hebben die om je geven, uiteindelijk ben je toch alleen, en is het toch ieder voor zich.

The world's an ugly place.
Je klinkt nu een beetje als een emokind uit mijn klas.
Oud 18-04-2009, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ja in het adviesboekje voor op kamers gaan zeggen ze 100 tot 150 euro, ikzelf geen denk ik 80-100 uit, maar dat ligt er heel erg aan hoeveel weekenden ik bij mijn ouders ben en hoevaak ik uit eet zeg maar. Het eerste scheelt me niet alleen de dagen dat ik daar ben, maar ook wat ze me meegeven want zij 'krijgen het toch niet op' blabla, het tweede is meteen alweer 20-30 euro op één avond.
Uiteten kan op zich wel cheap ass, hier heb je een tentje waar je voor 5 euro lekker eet en iedere donderdag is er hier op school in de bar een warme maaltijd van 3 euro En ik geloof ook wel dat mijn ouders me gaan overladen met voedselpakketjes, deden ze bij mijn zus althans wel.
Oud 18-04-2009, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Je klinkt nu een beetje als een emokind uit mijn klas.
Ik ben ook in een emo-bui. ik heb gedronken, en dan ga ik weer veel te veel nadenken over alles.

Ik heb gewoon zoveel woede in me, en ik weet niet waarom. Misschien moet ik eens regressie-therapie proberen. (Al geloof ik daar niet echt in)
Oud 18-04-2009, 21:51
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik ben ook in een emo-bui. ik heb gedronken, en dan ga ik weer veel te veel nadenken over alles.

Ik heb gewoon zoveel woede in me, en ik weet niet waarom. Misschien moet ik eens regressie-therapie proberen. (Al geloof ik daar niet echt in)
Misschien moet je minder drinken
Oud 18-04-2009, 21:52
Verwijderd
wat is regressie therapie?
Oud 18-04-2009, 21:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uiteten kan op zich wel cheap ass, hier heb je een tentje waar je voor 5 euro lekker eet en iedere donderdag is er hier op school in de bar een warme maaltijd van 3 euro
Het lijkt weinig, maar ik eet hier vaak voor minder dan een euro.
Oud 18-04-2009, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je minder drinken
Ik heb het ook als ik niet drink hoor.
Oud 18-04-2009, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Uiteten kan op zich wel cheap ass, hier heb je een tentje waar je voor 5 euro lekker eet en iedere donderdag is er hier op school in de bar een warme maaltijd van 3 euro En ik geloof ook wel dat mijn ouders me gaan overladen met voedselpakketjes, deden ze bij mijn zus althans wel.
Ja zie je, dat scheelt ook echt. Ik ga ook weleens uit eten voor 12 euro alles bij elkaar, maar soms gaat geld ook gewoon zo snel.. Maar ouders die dingen meegeven die ze toch niet willen zijn erg handig Mijn moeder is gewend inkopen te doen voor veel mensen en overschat het nog weleens wat er tegenwoordig echt opgaat,
Verwijderd
Citaat:
wat is regressie therapie?
je gaat dan door middel van een soort hypnose terug naar een moment uit je jeugd (of zelfs vorig leven, maarja, daar moet je echt in geloven) en dan kunnen ze er soms achterkomen wat een knelpunt is geweest in je leven enzo.
Verwijderd
Citaat:
ja daar doen we hier niet aan hoor :"(
hoe krijg je dat voor elkaar of is het niet buiten de deur eten?
Oud 18-04-2009, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Wtf Julius, dan moet je me echt eens tips gaan geven, want mijn boodschappen zijn de laatste tijd een rib uit m'n lijf.
Oud 18-04-2009, 21:55
Verwijderd
Citaat:
je gaat dan door middel van een soort hypnose terug naar een moment uit je jeugd (of zelfs vorig leven, maarja, daar moet je echt in geloven) en dan kunnen ze er soms achterkomen wat een knelpunt is geweest in je leven enzo.
he bah
Oud 18-04-2009, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ja zie je, dat scheelt ook echt. Ik ga ook weleens uit eten voor 12 euro alles bij elkaar, maar soms gaat geld ook gewoon zo snel.. Maar ouders die dingen meegeven die ze toch niet willen zijn erg handig Mijn moeder is gewend inkopen te doen voor veel mensen en overschat het nog weleens wat er tegenwoordig echt opgaat,
Hehe met hoeveel zijn / waren jullie thuis dan? Mijn moeder is echt zo van dat als ze weet dat er iemand langskomt voor mij ofzo, dat ze dan gaat informeren wat die personen allemaal lekker vinden en daar gaat ze dan kilo's van inslaan enzo. Opeens puilt het huis dan uit van koffiebroodjes en puddingbroodjes en worstenbroodjes
Oud 18-04-2009, 21:56
Verwijderd
Minder dan een euro? Als ik kook wil ik graag vlees erbij en dat is al snel bijna een euro.
Oud 18-04-2009, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Thuis zo'n 75 euro, hier zo'n 200.
Laisve
Laisve is offline
Zo ik ben eindelijk in staat achter de pc te zitten Poe.
Verwijderd
Citaat:
Hehe met hoeveel zijn / waren jullie thuis dan? Mijn mama is echt zo van dat als ze weet dat er iemand langskomt voor mij ofzo, dat ze dan gaat informeren wat die personen allemaal lekker vinden en daar gaat ze dan kilo's van inslaan enzo. Opeens puilt het huis dan uit van koffiebroodjes en puddingbroodjes en worstenbroodjes
We waren met 7 En daar is nu 3 vaste aanhang bij die ook regelmatig binnenwandelen dus soms is het opeens 8 of 10 mensen en soms is mijn mama alleen
Verwijderd
Citaat:
Thuis zo'n 75 euro, hier zo'n 200.
Allerkebabjezusavolekiteshvara wat veel
Oud 18-04-2009, 21:58
Verwijderd
Citaat:
We waren met 7 En daar is nu 3 vaste aanhang bij die ook regelmatig binnenwandelen dus soms is het opeens 8 of 10 mensen en soms is mijn mama alleen
Who wat een flink gezin dan!
Verwijderd
Citaat:
Nee, bij regressietherapie worden je gewoon dingen aangepraat.
Verwijderd
Citaat:
he bah
Oud 18-04-2009, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Allerkebabjezusavolekiteshvara wat veel
Ik heb iedere dag lunch met collega's, en dat is minstens 2,60.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten