Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2009, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gelukkig maar dat het een penvriendin was dan

Ik ken de naam eerlijk gezegd alleen maar uit boeken, dus ik weet ook niet precies hoe je het uitspreekt. Misschien bevalt de naam dan helemaal niet meer
Je spreekt het uit als Ni-èf. Als je het alleen uit boeken kent had je dat vast niet gedacht . Tenminste, zo spraak je háár naam uit . Zij kwam uit Ierland dacht ik.
Oud 21-05-2009, 16:35
Verwijderd
Meisje:

Lynn
Renske
Isa
Robin

Jongen:

Job
Floris
Finn
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 17:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind Siobhan een coole naam, maar in Nederland is dat niet verstandig omdat wrs iedereen 't verkeerd uitspreekt.
Oud 21-05-2009, 18:09
Allure
Allure is offline
Eigenlijk vind ik Zara/Zarah/Zahra de allermooiste naam.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 12:48
Verwijderd
Ik vind er sowieso echt kutnamen voorbijkomen in dit topic

M'n ex en ik bedachten laatst dat we ooit bedacht hadden dat ons kindje als compromis maar Floris moest heten, dat was ik vergeten Maar dat was voor Floris zo'n modenaam werd, en voor die nare verfilming van de oude tv-serie.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 15:25
$moky
$moky is offline
ik denk als ik een meisje krijg ze njana gaat heten en als het een jongen is yuri of yese

Laatst gewijzigd op 22-05-2009 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 18:14
Allure
Allure is offline
Ik was (voor een jongen) Yannick vergeten!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 19:16
Yana
Yana is offline
Voor een meisje..
Grace <3 (maar alsjeblieft niet uitgesproken als Grees, op zn boerenhollands..)
En Isa. En Catharina. Sara vind ik ook mooi, maar teveel voorkomend. En mijn vriend wil er dan weer een -h achter, en dan is het lelijk . Ik vind Jana eerst ook mooi, maar toen maakte ik er mijn nickname van (met Y dan, vanwege het hoge inpikgehalte van de naam Jana) en nu kan ik me niet meer voorstellen mn dochter zo te noemen zonder aan dit gele forum te denken. Wil ik haar ook niet aandoen.

En verder zijn er een heleboel namen die ik even helemaal geweldig vind, totdat ik mensen leer kennen met die naam... dan wordt het nooit zo geweldig meer.

Voor een jongen..
Ik hou nog steeds van Jonathan, maar mijn vriend jammer genoeg niet . Verder vind ik Alexander ook mooi (maar wordt 'em ook niet), en Joost (maar ik ken een Joost en nu vind ik deze naam ook niet meer leuk ). En Andreas, maar sinds dat een bijpersoon in één van mijn verhalen is geweest, weet ik niet of ik hem ooit nog los kan zien van zijn schrijnende liefdesverdriet en daaropvolgende dood.

Ik hou ook van bijbelnamen zoals Levi.. maar Eliah of Elias vind ik ook heel heel erg mooi. Ik droomde laatst dat ik een tweeling kreeg, en daar heette de jongen "Max". (en het meisje Isa, dus ) en toen vonden mijn vriend en ik dat wel een leuk idee. Totdat we bedachten dat het toch eigenlijk teveel een hondennaam was...Vroeger was ik trouwens fan van Ravi, maar dat vind ik inmiddels een beetje too much.

Ach.
Misschien moeten we maar gewoon voor Britney en Mohammed gaan. Over een jaar of 10.
Oud 22-05-2009, 20:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Je spreekt het uit als Ni-èf. Als je het alleen uit boeken kent had je dat vast niet gedacht . Tenminste, zo spraak je háár naam uit . Zij kwam uit Ierland dacht ik.
Hm. Dat valt een beetje tegen idd. De boeken die ik bedoel waren ook Iers dus denk dat het op dezelfde manier uitgesproken hoort te worden.
Oud 22-05-2009, 21:27
Allure
Allure is offline
Yana is mooi!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 11:44
Verwijderd
Elias klinkt wel grappig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten