![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Wammus, Tink*, Biertank en Sens. hebben alle vier 2x niet gestemd (zonder aankondiging afwezigheid), Absinthe 1x. Nu geen tijd voor analyses verder, maar ik reageer later. |
Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Dat de wolven je verdacht proberen te maken pleit je echt niet vrij, hoor. Je weet nooit wat zeker met dit spel. Het kan óf het meest voor de hand liggende zijn, namelijk dat ze Vegs opeten omdat zij wat op het spoor was toen ze jou verdacht. Dan denken wij dorpelingen dat jij een wolf bent en we hangen je op, omdat we niet weten dat je in werkelijkheid onschuldig bent.
Of het is reverse psychology en ze weten dat het wel heel opvallend is om op die dat te doen, waarbij wij slimme dorpelingen doorhebben dat zij willen dat we denken dat jij een wolf bent en we je daarom niet ophangen omdat we denken te weten dat je eigenlijk onschuldig bent, terwijl het dus een actie van je medewolven was om je veilig te stellen en wij je dus gewoon zouden moeten ophangen. Of het is reverse-reverse psychology en je bent onschuldig, maar wij hangen je op omdat we ervanuit gaan dat de wolven je probeerden te beschermen. Of het is reverse-reverse-reverse psychology en we denken dat je onschuldig bent omdat we weten dat de wolven willen dat wij denken dat zij willen dat wij denken dat zij je wilden beschermen zodat we niet op je stemmen omdat we dat nog te erg voor de hand liggend vinden, terwijl je eigenlijk een wolf bent. Oké, dat was verwarrend. Ik denk in elk geval dat je wolf bent, en de rest van de wolven heel stil is.
|
Ik ben dit spel een stuk stiller dan vorige keer omdat ik om eerlijk te zijn niet echt de tijd ervoor neem. Ik ben 1 keer compleet vergeten te stemmen en een keer heb ik mijn stem voor zover ik weet wel doorgegeven maar had ik een pm dat ik niet gestemd had. Ik heb de spellijder hierover gepmd maar tot op heden nog geen reactie gehad. Als ik me niet vergis was die stem op Alure. Ik weet wel zeker dat het voor hangronde 3 was. Zoals gezegd ben ik het voor de ronde erna compleet vergeten.
|
![]() |
Helaas pindakaas.
Zoals ik al zei denk ik dat de wolven ervaren spelers zijn, omdat ze nu nog in het spel zitten. Ik denk dan vooral aan Katje, Soija, Absinthe en Biertank. Ik vind Katje helemaal niet wolfachtig, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik denk dat ze aan de goede kant staat terwijl ze wolf/verrader is. Ik kan er dus eigenlijk niks zinnigs over zeggen. Ze komt niet verdacht over, maar dat zegt m.i. niks. Ik ben het met Absinthe eens dat Soija echt aan de goede kant lijkt te staan. Maar goed, ook hij is een ervaren speler. Dus voor hem geldt wat mij betreft hetzelfde als voor Katje. Over Absinthe heb ik een minder goed gevoel. Don't know why, er is geen specifieke aanleiding voor. Biertank is vrij stil. Ik heb nog niet zo vaak tegelijk met hem gespeeld, dus ik weet niet hoe hij zich in andere spellen gedraagt. En dan hebben we Severus, Light Fighter, Wammus, Sens, Cherry Springs en Tink nog. Een aantal van hen zijn behoorlijk stil. Daar kan natuurlijk ook zomaar een wolf tussen zitten... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mijn verdachtenlijstje bevat verder ook Mr Soija, maar ik zal met de dood van Kapip nog maar eens een keer het topic moeten gaan lezen voor verdachte posts van de wat stillere deelnemers, dus over de meeste van hen kan ik op dit moment nog niet veel inhoudelijks zeggen. Wel moet ik zeggen dat het me opvalt dat er dit spel weer eens veel mensen zijn die het zogenaamd druk hebben en 'vergeten' te stemmen: de een voelt zich ziek, de ander is een hele dag weg, de een is weer bezig met school, de ander was te zat, en ga zo maar door. ![]()
|
KaPip wees nog naar de EoS stemmers, (light fighter, severus, allure en ik, en dan vind ik mijzelf dus niet verdacht for obvious reasons.) Nu vind ik hen allen ook niet helemaal pluis overkomen, maar here's the catch: Daboman had volgens het stemlijstje 3 stemmen (Biertank, Sens en Katje), EoS 4. EoS had een meerderheid. EoS had in ieder geval 1 stem, die van mij, van de rest kan ik niks zeker weten.
Er zitten denk ik dus wel wat wolven in de rijtjes Daboman en EoS maar in die van EoS kunnen er nooit meer zitten dan in die van Daboman. Ik weet niet of de wolven Kazet vanwege die opmerking over EoS-stemmers hebben opgegeten. Als de wolven daaraan dachten moet ik me nu weer afvragen of het reverse of reverse reverse of reverse reverse reverse psychology is. Oh en ik vind het grappig dat Allure nu 4 mensen verdenkt die ik juist niet verdenk en net als severus, mijn hoofdverdachte wel, 'iets' niet pluis vindt aan Absinthe. En als ik grappig zeg, bedoel ik meer verdacht.
Laatst gewijzigd op 24-05-2009 om 22:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb er even over nagedacht. Het heeft er gedeeltelijk mee te maken dat jij Severus verdacht vindt en ik haar helemaal niet zo verdacht vind. Misschien naïef, maar ik geloof haar om de een of andere reden wel. En het lijkt erop dat de wolven (waaronder dus misschien jij) alles aangrijpen om haar verdacht te maken, zodat ze eruit gestemd wordt. Misschien zit ik er compleet naast, maar dat is mijn gevoel erover. Mijn stem gaat naar jou. Absinthe Allure |
![]() |
|
Ja sorry jongens dat ik niet kon aankondigen dat ik ziek werd.
![]() Daboman stemde wel als laatste op Severus, maar dat kan natuurlijk heel nep zijn, omdat hij wel zo'n beetje doorhad dat hij er bijna uit zou gaan. Of juist dan weer echt omdat wij dan zullen denken dat het nep is. ;x Ik denk dat ik ook op absinte stem, beetje de verdenking op Severus schuiven en roepen dat ze verdacht wordt om onbekende redenen. Kan ook niet precies zeggen waarom, maar het is meer de reden waarop en hoe ze zich gedraagt dat nog best wel slecht kan zijn.
|
Verwijderd
|
Het lijkt wel of er steeds 1 iemand ineens verdacht is en vanuit het niets veel stemmen krijgt
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja @Spelleider: mag de functie van arpos in de lijst? Ik kopieer namelijk vaak de deelnemerslijst in mijn post om te zien wie er nog leeft enzo, en het kleurtje zie je dan niet meer, waardoor ik al meerdere malen arpos weer wilde beschuldigden. Die is allang dood maar zijn functie staat dus niet achter zijn naam en ik raak ervan in de warrrr :'''(
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk nog steeds eerder dat het reverse psychology is. Mocht ik er vanavond uit gaan, wat ik jammer zou vinden voor het spel maar niet voor mezelf want ik vind het een beetje een kutspel, dan weten jullie wie de volgende moet zijn, lijkt me. En ik had gisteren al gezegd dat ik vandaag op Severus zou stemmen. Dus: Absinthe Allure Tink* Cherry Springs Katje Severus Absinthe |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het maar verdacht dat Absinthe uit het niets geopperd wordt. Ik onthoud het iig, mocht zij eruit gaan.
Ik wil graag voor Sens. gaan, want zij is gewoon het verdachtst in mijn ogen. Maar kennelijk ben ik de enige die vind dat ze niet zomaar kan "sjoemelen" met dr stem. Absinthe Allure Tink* Cherry Springs Katje Severus Absinthe Sens. Mr Soija |
![]() |
|
Het is de vraag of je het sjoemelen met een stem kan noemen. Het kan prima zo zijn dat ze inderdaad vergeten is haar stem door te geven. Het is mij ook een keer gebeurd en ik word wel geloofd. Dat is op z'n minst raar te noemen.
Daarom stem ik deze ronde maar op jou.
|
Verwijderd
|
Oei, wat vind ik hier nu van?
Mijn eerste reactie was: Oh, fijn, dan stem ik ook gewoon op Severus en zijn we in elk geval met twee. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat CS wolf is en Sens ook en dat CS bang is dat Sens twee stemmen gaat krijgen (van Soija en mij). Als ik met haar mee op Severus stem (die kans is groter omdat ik al langer Severus verdenk) is er maar één stem voor Severus en vlieg ik er gewoon uit. Dit dan in de hypothetische situatie waarin zowel CS als Sens wolven zijn. Op dit moment vertrouw ik Soija meer dan CS (hoe doodeng ik dat ook vind, want Soija kan een goede wolf zijn) en dus stem ik toch liever mee op Sens. |
![]() |
|
Ik heb vandaag geen zin om uitgebreid bezig te zijn (van zulk warm weer word ik nogal loom en lui
![]() Absinthe schijnt trouwens een nieuwe nick te zijn van MadameMinke, en als ik het me goed herinner, speelde die ook heel anders. Ook nog iets om aan te denken. Aldus is het stemlijstje momenteel als volgt: Absinthe Allure Tink* (misschien) Severus Cherry Springs Katje Severus Cherry Springs Sens/ Mr Soija Absinthe Mr Soija Wammus Sens.
|
![]() |
Ik vind het echt een kut spel.
Dacht dat Dabo gewoon dorpeling was. Ik vind dat heel veel mensen anders spelen dan normaal. Severus had het aangekondigt om minder actief te spelen maar toch krijg ik een vreemd gevoel daarbij. Daarnaast hebben we nog Tink*, Cherrry Springs en Sens die beide in mijn optiek normaal gesproken actief spelen. Tink* geeft aan ziek te zijn en Sens heeft ook ergens wat gezegd over afwezigheid (dat heb ik gemist). Ik stem dit keer op Cherry springs omdat ik haar momenteel het meest afwijkend vind spelen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, veel plezier verder met het spel. ![]() En zowaar, ik ben inderdaad MadameMinke, want dat wist nog niemand... |
![]() |
|
Hoe komt het dat mensen denken dat ik een actieve speler ben? Ik was volgens mij met name de eerste keer behoorlijk actief en daarna al veel minder. Ik vind mezelf nu al vrij actief meedoen omdat ik in elk geval de meeste dingen lees en nog redelijk post.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |