Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2009, 16:10
Verwijderd
Spelers  Hangronde 5* Hangronde 4* Hangronde 3* Hangronde 2* Hangronde 1*
light fighter  Daboman 03 Eye of Sauron 07 Archont 11 Vytan 13 Ghidorah 17
Wammus  Severus 08 ***** ***** Allure 01 light fighter 22
Eye of Sauron (d)  ***** ***** ***** Vytan 09 Ghidorah 20
Katje  Daboman 02 Daboman 10 Kazet Nagorra 09 legitiem afwezig Matige Muis 05
arPos (l-z)  ***** ***** light fighter 06 Vytan 12 Archont 01
Severus  Mr Soija 06 Eye of Sauron 02 Archont 08 Vytan 02 Ghidorah 02
Ghidorah (d-g)  ***** ***** ***** Mr Soija 15 Mr Soija 12
VeGs (d)  ***** Severus 09 Daboman 02 Kazet Nagorra 11 Ghidorah 21
Allure  Daboman 04 Eye of Sauron 06 light fighter 01 Ghidorah 14 light fighter 10
Kazet Nagorra  Daboman 01 Wammus 08 Archont 05 Vytan 08 Ghidorah 14
Matige Muis (z)  ***** ***** ***** ***** Mr Soija 03
Archont (h)  ***** ***** Cherry Springs 07 Mr Soija 07 Mr Soija 09
Vytan (d)  ***** ***** ***** Archont 16 Sens. 15
Mr Soija  Severus 05 Wammus 04 Daboman 04 VeGs 03 Archont 11
Cherry Springs  Daboman 10 Eye of Sauron 01 Archont 10 Sens. 10 kleinepierik 16
Absinthe  Severus 07 Severus 03 ***** Sens. 06 kleinepierik 18
kleinepierik (c)  ***** ***** ***** ***** Tink* 07
Tink*  ***** ***** Kazet Nagorra 12 Archont 19 kleinepierik 19
geen punt (d-g)  ***** ***** ***** Archont 18 Biertank 08
Daboman (v)  Severus 09 Sens. 11 VeGs 03 ***** Allure 13
Biertank 52  ***** Daboman 05 ***** legitiem afwezig Absinthe 06
Sens.  ***** Daboman 12 ***** Kazet Nagorra 17 Vytan 04

Wammus, Tink*, Biertank en Sens. hebben alle vier 2x niet gestemd (zonder aankondiging afwezigheid), Absinthe 1x.

Nu geen tijd voor analyses verder, maar ik reageer later.
Advertentie
Oud 24-05-2009, 16:37
Sens.
Sens. is offline
Ik heb gisteren wel gestemd op Mr. Soija. En het was inderdaad beter geweest als ik dat had aangekondigd.

En ik ben het inderdaad een keer vergeten, maar dat heb ik dus wel gemeld.
Oud 24-05-2009, 16:39
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik was inderdaad vergeten om te zeggen op wie ik heb gestemd. Dit was wederom op Daboman. Als Jojo mij vertrouwt, mag hij mijn stem toevoegen aan de lijst.
Oud 24-05-2009, 16:42
Verwijderd
Ik weet niet of ik ga huilen of lachen als Soija slecht blijkt te zijn. Ik vertrouw hem deze keer volledig.
Misschien zit ik echt totaal op het verkeerde spoor en staar ik me te veel blind op Severus, maar mijn stem gaat morgen toch echt weer naar haar.
Gisteren heeft ze mooi niet op Dabo 'gestemd', zodat ze bij mogelijk gelijkspel niet verdacht zou worden, omdat ze dan in het Daborijtje zou staan.
Daarnaast heeft ze er tot nog toe alleen nog maar naast gezeten, terwijl ze wel de meest fanatieke speler is die ik ooit heb meegemaakt geloof ik. (oh nee, dat was Paranoide, maar bij Para was het leuk )
Oud 24-05-2009, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren wel gestemd op Mr. Soija. En het was inderdaad beter geweest als ik dat had aangekondigd.

En ik ben het inderdaad een keer vergeten, maar dat heb ik dus wel gemeld.
Het achteraf melden (beweren) dat je vergeten bent te stemmen, heeft natuurlijk geen enkele toegevoegde waarde.

Hetzelfde geldt voor het achteraf bekend maken van je stem. Sowieso erg merkwaardig dat je pas nádat je erop gewezen wordt, het niet zo handig begint te vinden om stemmen niet bekendbaar te maken. Dus in eerste instantie leek het je niet nodig je stem door te geven?

Daarnaast vind ik het frappant dat je de afgelopen rondes (wanneer hij zijn leven niet meer zeker is) een oppervlakkig akkefietje hebt met Daboman en dan nu ineens niet op hem stemt. Gespeelde verdenkingen? En probeer je ervoor te zorgen dat niets uit jouw stem valt af te leiden?
Ik ben er vrij zeker van dat één wolf een hele stille is. Ik neigde eerst meer naar Wammus (volgens mij de stilste), maar ga nu meer jouw kant op.
Oud 24-05-2009, 19:04
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik ga huilen of lachen als Soija slecht blijkt te zijn. Ik vertrouw hem deze keer volledig.
Je mag in dit spel nóóit maar dan ook nóóit iemand volledig vertrouwen. Wat dat betreft dus een domme move van je.

Citaat:
Misschien zit ik echt totaal op het verkeerde spoor en staar ik me te veel blind op Severus, maar mijn stem gaat morgen toch echt weer naar haar.
Ik vind het verdacht dat je op mij blijft hameren als verdachte, terwijl nu onderhand toch wel goed duidelijk begint te worden dat de wolven mij aan het verdachtmaken zijn. Ze durven me echter niet op te eten, omdat de andere dorpelingen hun dan snel op het spoor zullen komen. Dus proberen ze me er maar via de hangrondes er uit te werken - ik verdenk jou ervan zo'n wolf te zijn.

Citaat:
(oh nee, dat was Paranoide, maar bij Para was het leuk )
Fook yoo.
Oud 24-05-2009, 21:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat de wolven je verdacht proberen te maken pleit je echt niet vrij, hoor. Je weet nooit wat zeker met dit spel. Het kan óf het meest voor de hand liggende zijn, namelijk dat ze Vegs opeten omdat zij wat op het spoor was toen ze jou verdacht. Dan denken wij dorpelingen dat jij een wolf bent en we hangen je op, omdat we niet weten dat je in werkelijkheid onschuldig bent.
Of het is reverse psychology en ze weten dat het wel heel opvallend is om op die dat te doen, waarbij wij slimme dorpelingen doorhebben dat zij willen dat we denken dat jij een wolf bent en we je daarom niet ophangen omdat we denken te weten dat je eigenlijk onschuldig bent, terwijl het dus een actie van je medewolven was om je veilig te stellen en wij je dus gewoon zouden moeten ophangen.
Of het is reverse-reverse psychology en je bent onschuldig, maar wij hangen je op omdat we ervanuit gaan dat de wolven je probeerden te beschermen. Of het is reverse-reverse-reverse psychology en we denken dat je onschuldig bent omdat we weten dat de wolven willen dat wij denken dat zij willen dat wij denken dat zij je wilden beschermen zodat we niet op je stemmen omdat we dat nog te erg voor de hand liggend vinden, terwijl je eigenlijk een wolf bent.

Oké, dat was verwarrend. Ik denk in elk geval dat je wolf bent, en de rest van de wolven heel stil is.
Oud 24-05-2009, 21:37
Wammus
Wammus is offline
Ik ben dit spel een stuk stiller dan vorige keer omdat ik om eerlijk te zijn niet echt de tijd ervoor neem. Ik ben 1 keer compleet vergeten te stemmen en een keer heb ik mijn stem voor zover ik weet wel doorgegeven maar had ik een pm dat ik niet gestemd had. Ik heb de spellijder hierover gepmd maar tot op heden nog geen reactie gehad. Als ik me niet vergis was die stem op Alure. Ik weet wel zeker dat het voor hangronde 3 was. Zoals gezegd ben ik het voor de ronde erna compleet vergeten.
Oud 24-05-2009, 21:39
flyaway
flyaway is offline
Ik dacht dat fizzlefluffy vandaag zou
Oud 24-05-2009, 21:39
Allure
Allure is offline
Mag de uitslag onder een spoiler?
Oud 24-05-2009, 21:41
Spelleider
Spelleider is offline
Mee bezig
Oud 24-05-2009, 21:42
Allure
Allure is offline
.
Oud 24-05-2009, 21:44
Spelleider
Spelleider is offline
Spoiler

Laatst gewijzigd op 25-05-2009 om 12:17.
Oud 24-05-2009, 21:53
Allure
Allure is offline
Helaas pindakaas.

Zoals ik al zei denk ik dat de wolven ervaren spelers zijn, omdat ze nu nog in het spel zitten. Ik denk dan vooral aan Katje, Soija, Absinthe en Biertank.

Ik vind Katje helemaal niet wolfachtig, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik denk dat ze aan de goede kant staat terwijl ze wolf/verrader is. Ik kan er dus eigenlijk niks zinnigs over zeggen. Ze komt niet verdacht over, maar dat zegt m.i. niks.

Ik ben het met Absinthe eens dat Soija echt aan de goede kant lijkt te staan. Maar goed, ook hij is een ervaren speler. Dus voor hem geldt wat mij betreft hetzelfde als voor Katje.

Over Absinthe heb ik een minder goed gevoel. Don't know why, er is geen specifieke aanleiding voor.

Biertank is vrij stil. Ik heb nog niet zo vaak tegelijk met hem gespeeld, dus ik weet niet hoe hij zich in andere spellen gedraagt.

En dan hebben we Severus, Light Fighter, Wammus, Sens, Cherry Springs en Tink nog. Een aantal van hen zijn behoorlijk stil. Daar kan natuurlijk ook zomaar een wolf tussen zitten...
Oud 24-05-2009, 21:55
Verwijderd
Daar was ik al bang voor!
Oud 24-05-2009, 21:55
Verwijderd
Oud 24-05-2009, 22:16
Severus
Severus is offline
Citaat:
de spellijder.
You make Sevvie cry!

Citaat:
Over Absinthe heb ik een minder goed gevoel. Don't know why, er is geen specifieke aanleiding voor.
Ein-de-lijk iemand die ook begint in te zien dat er iets niet helemaal pluis is aan Absinthe.

Mijn verdachtenlijstje bevat verder ook Mr Soija, maar ik zal met de dood van Kapip nog maar eens een keer het topic moeten gaan lezen voor verdachte posts van de wat stillere deelnemers, dus over de meeste van hen kan ik op dit moment nog niet veel inhoudelijks zeggen. Wel moet ik zeggen dat het me opvalt dat er dit spel weer eens veel mensen zijn die het zogenaamd druk hebben en 'vergeten' te stemmen: de een voelt zich ziek, de ander is een hele dag weg, de een is weer bezig met school, de ander was te zat, en ga zo maar door. Het is me wat te veel van het goede allemaal; ik geloof er amper nog wat van. Ik zal bij het doorlezen van het topic dan ook meteen maar gaan opschrijven wie er met van die kutredenen is aangekomen, misschien dat we daar ook nog wat mee kunnen.
Oud 24-05-2009, 22:18
Cherry Springs
KaPip wees nog naar de EoS stemmers, (light fighter, severus, allure en ik, en dan vind ik mijzelf dus niet verdacht for obvious reasons.) Nu vind ik hen allen ook niet helemaal pluis overkomen, maar here's the catch: Daboman had volgens het stemlijstje 3 stemmen (Biertank, Sens en Katje), EoS 4. EoS had een meerderheid. EoS had in ieder geval 1 stem, die van mij, van de rest kan ik niks zeker weten.
Er zitten denk ik dus wel wat wolven in de rijtjes Daboman en EoS maar in die van EoS kunnen er nooit meer zitten dan in die van Daboman.

Ik weet niet of de wolven Kazet vanwege die opmerking over EoS-stemmers hebben opgegeten. Als de wolven daaraan dachten moet ik me nu weer afvragen of het reverse of reverse reverse of reverse reverse reverse psychology is.

Oh en ik vind het grappig dat Allure nu 4 mensen verdenkt die ik juist niet verdenk en net als severus, mijn hoofdverdachte wel, 'iets' niet pluis vindt aan Absinthe. En als ik grappig zeg, bedoel ik meer verdacht.

Laatst gewijzigd op 24-05-2009 om 22:39.
Oud 24-05-2009, 23:41
Verwijderd
Beetje kut ook dat het nou al voor de tweede keer is dat er iemand mij verdacht vind om 'onbekende redenen'.
En kut dat Kapip eruit is.
Oud 25-05-2009, 09:06
Allure
Allure is offline
Citaat:
Beetje kut ook dat het nou al voor de tweede keer is dat er iemand mij verdacht vind om 'onbekende redenen'.
En kut dat Kapip eruit is.
.

Ik heb er even over nagedacht. Het heeft er gedeeltelijk mee te maken dat jij Severus verdacht vindt en ik haar helemaal niet zo verdacht vind. Misschien naïef, maar ik geloof haar om de een of andere reden wel. En het lijkt erop dat de wolven (waaronder dus misschien jij) alles aangrijpen om haar verdacht te maken, zodat ze eruit gestemd wordt.

Misschien zit ik er compleet naast, maar dat is mijn gevoel erover. Mijn stem gaat naar jou.

Absinthe
Allure
Oud 25-05-2009, 10:45
Tink*
Tink* is offline
Ja sorry jongens dat ik niet kon aankondigen dat ik ziek werd.

Daboman stemde wel als laatste op Severus, maar dat kan natuurlijk heel nep zijn, omdat hij wel zo'n beetje doorhad dat hij er bijna uit zou gaan. Of juist dan weer echt omdat wij dan zullen denken dat het nep is. ;x Ik denk dat ik ook op absinte stem, beetje de verdenking op Severus schuiven en roepen dat ze verdacht wordt om onbekende redenen. Kan ook niet precies zeggen waarom, maar het is meer de reden waarop en hoe ze zich gedraagt dat nog best wel slecht kan zijn.
Oud 25-05-2009, 11:22
Verwijderd
Het lijkt wel of er steeds 1 iemand ineens verdacht is en vanuit het niets veel stemmen krijgt Absinthe is nog niet bij mij opgekomen als verdachte, dus ik blijf lekker meselluf en stem zoals eerder gezegd op een van de stilleren. Ik twijfel nog wie, hierboven geven Wammus, CS en Tink een verklaring voor hun afwezigheid, terwijl light fighter en Sens. stil blijven. Dat zou ik graag afstraffen, maar een wolf zou waarschijnlijk wel met een smoes op de proppen komen, dus ah ng. Ik vond Wammus het verdachtst, maar zijn post hierboven komt wel oprecht over eigenlijk. Dus ik ga denk ik voor CS, ik vind haar het hele spel al wat apart spelen, en ik vind haar verdachter dan de andere drie damezzz. Cherry Springs it is.
Oud 25-05-2009, 11:25
Verwijderd
Oh ja @Spelleider: mag de functie van arpos in de lijst? Ik kopieer namelijk vaak de deelnemerslijst in mijn post om te zien wie er nog leeft enzo, en het kleurtje zie je dan niet meer, waardoor ik al meerdere malen arpos weer wilde beschuldigden. Die is allang dood maar zijn functie staat dus niet achter zijn naam en ik raak ervan in de warrrr :'''(
Oud 25-05-2009, 12:16
Allure
Allure is offline
Absinthe
Allure
Tink*

Cherry Springs
Katje
Oud 25-05-2009, 12:16
Spelleider
Spelleider is offline
Gewijzigd, goed dat je het zegt hoor
Beter?
Oud 25-05-2009, 12:35
Verwijderd
Citaat:
.

Ik heb er even over nagedacht. Het heeft er gedeeltelijk mee te maken dat jij Severus verdacht vindt en ik haar helemaal niet zo verdacht vind. Misschien naïef, maar ik geloof haar om de een of andere reden wel. En het lijkt erop dat de wolven (waaronder dus misschien jij) alles aangrijpen om haar verdacht te maken, zodat ze eruit gestemd wordt.

Misschien zit ik er compleet naast, maar dat is mijn gevoel erover. Mijn stem gaat naar jou.

Absinthe
Allure
Beetje jammer, maar goed.
Ik denk nog steeds eerder dat het reverse psychology is.
Mocht ik er vanavond uit gaan, wat ik jammer zou vinden voor het spel maar niet voor mezelf want ik vind het een beetje een kutspel, dan weten jullie wie de volgende moet zijn, lijkt me.

En ik had gisteren al gezegd dat ik vandaag op Severus zou stemmen.
Dus:
Absinthe
Allure
Tink*

Cherry Springs
Katje

Severus
Absinthe
Oud 25-05-2009, 13:21
Sens.
Sens. is offline
@ Katje: Ik heb mijn afwezigheid als eerste uitgelegd. Na de post van Mr. Soija.

Ik ga eerst eens goed het topic herlezen, want ik ben totaal niet meer mee.
Oud 25-05-2009, 14:18
Verwijderd
Ik vind het maar verdacht dat Absinthe uit het niets geopperd wordt. Ik onthoud het iig, mocht zij eruit gaan.

Ik wil graag voor Sens. gaan, want zij is gewoon het verdachtst in mijn ogen. Maar kennelijk ben ik de enige die vind dat ze niet zomaar kan "sjoemelen" met dr stem.

Absinthe
Allure
Tink*

Cherry Springs
Katje

Severus
Absinthe

Sens.
Mr Soija
Oud 25-05-2009, 16:21
Wammus
Wammus is offline
Het is de vraag of je het sjoemelen met een stem kan noemen. Het kan prima zo zijn dat ze inderdaad vergeten is haar stem door te geven. Het is mij ook een keer gebeurd en ik word wel geloofd. Dat is op z'n minst raar te noemen.

Daarom stem ik deze ronde maar op jou.
Oud 25-05-2009, 16:31
Sens.
Sens. is offline
Ik stem ook weer op Mr. Soija.
Oud 25-05-2009, 16:34
Verwijderd
Hm, ik heb mijn stem nog niet verstuurd. Mocht ik mezelf nog moeten redden dan ben ik bereid om met Soija mee te gaan voor Sens. Dan maar kans op gelijkspel, daar kan dan in elk geval nog iets uit gehaald worden, in tegenstelling tot wanneer ik nu opgehangen wordt.
Oud 25-05-2009, 17:18
Cherry Springs
Ik ga stemmen op Severus. Ik vind Absinthe niet verdacht, Severus wel.
Oud 25-05-2009, 17:19
Verwijderd
Oei, wat vind ik hier nu van?
Mijn eerste reactie was: Oh, fijn, dan stem ik ook gewoon op Severus en zijn we in elk geval met twee. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat CS wolf is en Sens ook en dat CS bang is dat Sens twee stemmen gaat krijgen (van Soija en mij). Als ik met haar mee op Severus stem (die kans is groter omdat ik al langer Severus verdenk) is er maar één stem voor Severus en vlieg ik er gewoon uit. Dit dan in de hypothetische situatie waarin zowel CS als Sens wolven zijn.
Op dit moment vertrouw ik Soija meer dan CS (hoe doodeng ik dat ook vind, want Soija kan een goede wolf zijn) en dus stem ik toch liever mee op Sens.
Oud 25-05-2009, 18:04
Cherry Springs
Absinthe
Allure
Tink*

Cherry Springs
Katje

Severus
Cherry Springs

Sens.
Mr Soija
Absinthe
Oud 25-05-2009, 18:13
Severus
Severus is offline
Ik heb vandaag geen zin om uitgebreid bezig te zijn (van zulk warm weer word ik nogal loom en lui ), dus houd ik het maar kort. Ik stem vandaag op Absinthe, want jezus mina, wat een wispelturige twijfelkont is dat toch (getuige haar post hierboven). Zien jullie dan niet dat ze meer een opportunistische stemmer is? Ze stemt niet op mij omdat er te weinig stemmen op mij zijn, dus is er weinig 'resultaat' te halen. Dus dan gaat ze maar mee op Sens, want daar zijn meer stemmen en wie weet wordt het ook nog gelijkspel. Over gelijkspel gesproken, grappig (i.e. verdacht) dat ze dat maar zo gemakkelijk op de koop toe neemt (zei ze zelf). Echt, mensen - als dát niet verdacht is, dan weet ik het ook niet meer.

Absinthe schijnt trouwens een nieuwe nick te zijn van MadameMinke, en als ik het me goed herinner, speelde die ook heel anders. Ook nog iets om aan te denken.

Aldus is het stemlijstje momenteel als volgt:

Absinthe
Allure
Tink* (misschien)
Severus

Cherry Springs
Katje

Severus
Absinthe
Cherry Springs

Sens/
Mr Soija
Absinthe

Mr Soija
Wammus
Sens.
Oud 25-05-2009, 18:24
Allure
Allure is offline
Ik zou, na bovenstaande te hebben gelezen, echt heel verbaasd zijn als Absinthe geen wolf blijkt te zijn.
Oud 25-05-2009, 18:29
light fighter
light fighter is offline
Ik vind het echt een kut spel.

Dacht dat Dabo gewoon dorpeling was.

Ik vind dat heel veel mensen anders spelen dan normaal. Severus had het aangekondigt om minder actief te spelen maar toch krijg ik een vreemd gevoel daarbij. Daarnaast hebben we nog Tink*, Cherrry Springs en Sens die beide in mijn optiek normaal gesproken actief spelen. Tink* geeft aan ziek te zijn en Sens heeft ook ergens wat gezegd over afwezigheid (dat heb ik gemist).

Ik stem dit keer op Cherry springs omdat ik haar momenteel het meest afwijkend vind spelen
Oud 25-05-2009, 18:35
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik stem dit keer op Cherry springs omdat ik haar momenteel het meest afwijkend vind spelen
En daarmee maakt meneer de kans op gelijkspel alleen maar groter. 3 stemmen bij Absinthe (waarvan één misschien), 2 stemmen bij Sens, 2 stemmen bij Mr Soija en nu ook 2 stemmen bij Cherry Springs. Het was verstandiger geweest als je bijvoorbeeld voor Absinthe was gegaan, aangezien die op dit moment nét in de meerderheid staat. Maar dat heb je niet gedaan, wat ik verdacht vind en uiteraard ook genoteerd heb. Misschien ben jij wel de stille wolf....
Oud 25-05-2009, 18:41
Allure
Allure is offline
Ik begrijp ook niet dat mensen nu nog zo luchtig over gelijkspel doen.
Alle wolven zitten er nog in en als we er nu geen ophangen, is het bijna zeker dat we verliezen.
Oud 25-05-2009, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag geen zin om uitgebreid bezig te zijn (van zulk warm weer word ik nogal loom en lui ), dus houd ik het maar kort. Ik stem vandaag op Absinthe, want jezus mina, wat een wispelturige twijfelkont is dat toch (getuige haar post hierboven). Zien jullie dan niet dat ze meer een opportunistische stemmer is? Ze stemt niet op mij omdat er te weinig stemmen op mij zijn, dus is er weinig 'resultaat' te halen. Dus dan gaat ze maar mee op Sens, want daar zijn meer stemmen en wie weet wordt het ook nog gelijkspel. Over gelijkspel gesproken, grappig (i.e. verdacht) dat ze dat maar zo gemakkelijk op de koop toe neemt (zei ze zelf). Echt, mensen - als dát niet verdacht is, dan weet ik het ook niet meer.

Absinthe schijnt trouwens een nieuwe nick te zijn van MadameMinke, en als ik het me goed herinner, speelde die ook heel anders. Ook nog iets om aan te denken.

Aldus is het stemlijstje momenteel als volgt:

Absinthe
Allure
Tink* (misschien)
Severus

Cherry Springs
Katje

Severus
Absinthe
Cherry Springs

Sens/
Mr Soija
Absinthe

Mr Soija
Wammus
Sens.
Je begrijpt me totaal verkeerd en doet bloedirritant arrogant.
Maar goed, veel plezier verder met het spel.

En zowaar, ik ben inderdaad MadameMinke, want dat wist nog niemand...
Oud 25-05-2009, 18:47
Tink*
Tink* is offline
Ik heb het idee dat als het nu gelijkspel is dat het juist wel iets kan zeggen eigenlijk. Dat we dan eindelijk een wolf op het spoor komen!

Oh en ik heb al definitief gestemd overigens.
Oud 25-05-2009, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zou, na bovenstaande te hebben gelezen, echt heel verbaasd zijn als Absinthe geen wolf blijkt te zijn.
Hm. Nouja.
Veel plezier met je verbazen.
Ik lees het wel als ik er vanavond uit lig en de dorpelingen nog minder kans op winst hebben.
Oud 25-05-2009, 18:58
Cherry Springs
Hoe komt het dat mensen denken dat ik een actieve speler ben? Ik was volgens mij met name de eerste keer behoorlijk actief en daarna al veel minder. Ik vind mezelf nu al vrij actief meedoen omdat ik in elk geval de meeste dingen lees en nog redelijk post.
Oud 25-05-2009, 18:59
Verwijderd
"de meeste dingen lees" ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je meespeelt en niet alles leest tbh. Dus mijn stem staat iig goed.
Oud 25-05-2009, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Het is de vraag of je het sjoemelen met een stem kan noemen. Het kan prima zo zijn dat ze inderdaad vergeten is haar stem door te geven. Het is mij ook een keer gebeurd en ik word wel geloofd. Dat is op z'n minst raar te noemen.

Daarom stem ik deze ronde maar op jou.
Lieve schat, als je terugleest, zie je waarom ik Sens. zo verdenk en wat ik bedoel met 'sjoemelen' (wat overigens niet voor niets tussen aanhalingstekens staat). Er zijn meer niet-stemmers, maar die 'sjoemelen' aldus niet.
Oud 25-05-2009, 19:14
Verwijderd
Absinthe
Allure
Tink* (misschien)
Severus

Cherry Springs
Katje
light fighter

Severus
Cherry Springs

Sens/