Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2009, 09:52
Neko*
Neko* is offline
Dat mijn allergaafste puzzel weg is!
Oud 23-06-2009, 12:56
Verwijderd
Citaat:
ga dan wat eten! je moet wel wát eten!
ja ik eet ook maar weinig.

edit : en gisteravond was het denk ik ook meer gewoon trek om te vreten als een malle want ik had gewoon avondeten op.
Oud 23-06-2009, 12:59
Verwijderd
dat ik maar ziekig blijf!
Oud 23-06-2009, 13:21
Verwijderd
dat ik eigenlijk maar eens een artsje moet gaan opzoeken voor een leuk luchtweg onderzoekje maar dat ik er te makkelijk over doe
Oud 23-06-2009, 13:26
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik net ergens achter bleef haken en dat er nu een flinke winkelhaak in een van mijn lievelingsbroeken zit
Oud 23-06-2009, 14:45
Hanneke
Hanneke is offline
Dat ik altijd alles kwijtraak, vooral op momenten dat ik het heel erg nodig heb
Oud 23-06-2009, 21:56
Verwijderd
Dat mensen van mijn examengroepje niet online zijn en niet reageren op mijn smsje. Ook heel fijn. Ook erg fijn dat morgen al het examen is en we veel te weinig tijd hebben en de organisatie kut is.
Oud 24-06-2009, 14:59
Verwijderd
Dat ik, zodra ik de beschikking over internet heb, dat meteen ga gebruiken voor niet-studiedoeleinden. /verslaving.
Oud 25-06-2009, 10:46
Verwijderd
Sommige dingen...
Oud 25-06-2009, 13:52
Philosophy
Philosophy is offline
Dat ie niet hier is!
Oud 25-06-2009, 22:02
Verwijderd
3 muggenbulten in een half uur tijd ;x
Oud 26-06-2009, 07:28
Verwijderd
Dat ik mijn usb kwijt ben, waar zeg maar al mijn schoolopdrachten op staan. Gelukkig heb ik zo goed als alles daarvan ook op mijn laptop, maar zo meteen moet ik een opdracht inleveren en laat die nou net op mn usb staan. En die docent is niet iemand die het wat kan boeien zegmaar.
Ik ga straks op school vragen of iemand mijn usbstick heeft gevonden en anders maar hopen dat ik het nog op tijd af krijg.:/ Er staat namelijk nog wel een heel klein gedeelte van op.
Oud 26-06-2009, 18:03
Verwijderd
Ik was net op school en ik zat in de kantine op de eerste verdieping, ging ineens keihard het brandalarm af. Ik dacht dat het gewoon weer een brandoefening zou zijn, maar de branddeuren gingen dicht en bij een oefening gebeurt dat nooit. Ik raakte helemaal in paniek, vooral toen ik de trap afrende en zag dat ik nog onder zo'n naar beneden komende beveiligingsmuur doormoest voordat ik buiten was. Niet veel later toen ik buiten stond bleek toch dat er niks aan de hand was, maar ik was er wel flink van geschrokken.

En dan zijn er ook mensen die gewoon naar buiten komen sloffen of niet eens de moeite nemen om op de derde verdieping achter hun computer vandaan te komen. Dat snap ik niet hoor.
Oud 26-06-2009, 18:04
Alyssia
Alyssia is offline
Mijn keel doet zo'n zeer. En m'n amandelen zijn helemaal rood en opgezet.
Oud 26-06-2009, 19:03
Verwijderd
Een aanslag voor gemeentelijke belastingen die ik helemaal niet zou hoeven betalen. Het kwijtschelformulier dat ontzettend ingewikkeld en omslagtig is en dat duizend kopiën van gegevens van je vraagt. En dat als ik gewoon betaal, ik het toch niet terug krijg van mijn ex-huisgenoten. Maandag maar langs het gemeenteloket dan. Pffft.
Oud 26-06-2009, 21:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moest net janken om IceAge
Oud 26-06-2009, 23:02
Calyx
Calyx is offline
Ik heb vakantie! Ik heb een leuke avond gehad met vrienden en ik zit nu in mijn eentje met m'n laptop op het dakterras in mijn zomerjurkje en een dekentje naar het donker te kijken. En dan nog heb ik nu een gevoel van blegh, zwart gat, alleen, iets missen, het is dit alles-gevoel ofzo..
Oud 27-06-2009, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Ik was net op school en ik zat in de kantine op de eerste verdieping, ging ineens keihard het brandalarm af. Ik dacht dat het gewoon weer een brandoefening zou zijn, maar de branddeuren gingen dicht en bij een oefening gebeurt dat nooit. Ik raakte helemaal in paniek, vooral toen ik de trap afrende en zag dat ik nog onder zo'n naar beneden komende beveiligingsmuur doormoest voordat ik buiten was. Niet veel later toen ik buiten stond bleek toch dat er niks aan de hand was, maar ik was er wel flink van geschrokken.

En dan zijn er ook mensen die gewoon naar buiten komen sloffen of niet eens de moeite nemen om op de derde verdieping achter hun computer vandaan te komen. Dat snap ik niet hoor.
Ik pak bij brandalarmdingen ook altijd eerst rustig m'n spullen en loop dan kalmpjes naar buiten. Je moet niet gaan rennen, dat wordt altijd benadrukt. Als iedereen in paniek gaat zitten rondrennen duurt het veel langer voor iedereen veilig het gebouw uit is, om al niet te spreken van de massahysterie, het geduw en de platgelopen mensen.

Die naar beneden komende beveiligingsmuren klinken overigens heel raar, wat is dat voor iets en waarom doen ze die dicht voordat iedereen buiten staat?
Oud 27-06-2009, 12:08
Verwijderd
Bij mij ouders wonen en dat ze zo debiel doen.
Oud 27-06-2009, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik pak bij brandalarmdingen ook altijd eerst rustig m'n spullen en loop dan kalmpjes naar buiten. Je moet niet gaan rennen, dat wordt altijd benadrukt. Als iedereen in paniek gaat zitten rondrennen duurt het veel langer voor iedereen veilig het gebouw uit is, om al niet te spreken van de massahysterie, het geduw en de platgelopen mensen.

Die naar beneden komende beveiligingsmuren klinken overigens heel raar, wat is dat voor iets en waarom doen ze die dicht voordat iedereen buiten staat?
Nouja, dat het niet de bedoeling is dat je gaat rennen weet ik ook wel, maar toen ik in de veronderstelling was dat er echt brand was en die beveiligingsmuur naar beneden kwam zette ik het toch maar op het rennen, want dat ding kwam behoorlijk snel naar beneden en ik zag al meteen doemscenario's voor me van opgesloten zitten aan de verkeerde kant. Daarbij was het niet druk, want er was bijna niemand op school.
Oud 27-06-2009, 16:46
Alyssia
Alyssia is offline
Een oor dat dicht zit met vet veel druk erop en niks helpt er tegen
Oud 27-06-2009, 17:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had vorige week mijn haar weer zelf geknipt maar het zit nu voor geen meter dus moet ik maandag naar de kapper en ik heb geen idee hoe ik het dan kan laten knippen.
Oud 27-06-2009, 18:35
Tink*
Tink* is offline
Ik vind je haar juist wel leuk hoor! Ik zou gewoon het lekker in laagjes houden, misschien wat korter, net wat je zelf wilt. Mijn haar zit ook voor geen meter dus ik wil ook naar de kapper volgende week. Dus dat is stom en het is nog stommer dat ik paarse allstars wilde en die maar tot maat 7,5 zijn in alle winkels en ik maat 8 moet hebben.
Oud 27-06-2009, 20:05
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb een hekel aan mensen die overal maar een hekel aan hebben.
Oud 27-06-2009, 20:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Die walgelijke Franse wc's zonder bril

En het feit dat in Zuid-Frankrijk alles ver weg is. Zelfs het lokale supermarktje.
Oud 28-06-2009, 11:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb gisteren HARD mijn teen gestoten en nu issie helemaal dik en paars en ik kan niet eens een normalen schoen aan en het doet vet pijn
Oud 28-06-2009, 12:45
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Maar goed, dat vind ik niet echt ambetant. Wat wel ambetant is, is dat ik een film aan het kijken ben op m'n laptop, en hij loopt helemaal niet soepel . Het beeld is heel schokkerig en dat is bijzonder irritant.
VLC wil nog wel eens helpen.. google maar..
Oud 28-06-2009, 15:56
Verwijderd
ik verveel me en dat is me een onbekend iets
Oud 28-06-2009, 17:45
Verwijderd
AVG met zijn stomme ''ik zet er wel even een extra werkbalk voor je bij, met allemaal leuke nutteloze opties, zoals zoeken in Yahoo'' die ik niet weg krijg.
Oud 28-06-2009, 17:46
Verwijderd
Citaat:
ik verveel me en dat is me een onbekend iets
Goed voor je ontwikkeling, eerlijk waar!
Oud 28-06-2009, 17:49
Verwijderd
Citaat:
AVG met zijn stomme ''ik zet er wel even een extra werkbalk voor je bij, met allemaal leuke nutteloze opties, zoals zoeken in Yahoo'' die ik niet weg krijg.
Ja, dat had ik vanochtend dus ook! Ik heb hem wel weggekregen door met de rechtermuisknop op de werkbalk te klikken (de gewone) en daar AVG security toolbar uit te schakelen.
Oud 28-06-2009, 17:51
Verwijderd
Dankje! Dat het zo makkelijk kan zijn.
Oud 28-06-2009, 17:51
Verwijderd
Oud 28-06-2009, 18:37
Verwijderd
Godsamme wat is er zo moeilijk aan een cijfer invoeren.
Oud 28-06-2009, 19:39
Verwijderd
Dat de regenbui van gisteren een goed deel van mijn boeken doorweekt heeft.
godverdegodverde...
Oud 28-06-2009, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Dat de regenbui van gisteren een goed deel van mijn boeken doorweekt heeft.
godverdegodverde...
Balen zeg.

Zeer klein leed: Dat ik net koffie dronk om een beetje wakker te worden en ik nu juist drie keer zo duf ben.
Oud 28-06-2009, 20:31
Batave
Batave is offline
dat ik nog steeds een raar donker plekje onder mijn voet heb van een bijensteek van een maand of wat terug
Oud 29-06-2009, 00:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik wist dat ik heel de dag in de zon ging zitten en toch weer m'n zonnebrand ben vergeten. Nu heb ik echt zo'n belachelijke t-shirt streep op m'n arm (het kleurverschil is echt massiv!) en ik gloei helemaal. Meh @ felle zon @ festivals.
Oud 29-06-2009, 00:24
Verwijderd
Wtf, ik werd zonet gebeld door "privénummer" die een voicemail achterliet. Dat ging ongeveer zo:

"gorgrogogororgorbrtpgkggrkkrkrkrkrkrgotoroogogrrorororrororrrrrrroror r"

Het was wel "normaal" ingesproken maar het was compleet onverstaanbaar, alsof ie onder water zat :\ Freaky. Welke idioot belt me nou weer rond dit tijdstip
Oud 29-06-2009, 01:28
Verwijderd
Is het niet een telefoon die in iemand's broekzak afging?
Oud 29-06-2009, 14:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg een brief van het UWV: "U krijgt een Wajong-uitkering. Bladiebla, meewerken aan onderzoek etc" maar ik krijg helemaal geen Wajong ze vonden dat ik dat niet nodig had, dus rot dan ook maar op met je onderzoeken!
Oud 29-06-2009, 14:58
Verwijderd
ik ben aan het herpuberen, alles is stom
Oud 29-06-2009, 23:22
Verwijderd
Citaat:
ik ben aan het herpuberen, alles is stom
Dit.

@ Chick Rock: damn, wat een naarlingen!
Oud 29-06-2009, 23:24
Allure
Allure is offline
Dat ik nu aan het soggen ben.
Oud 29-06-2009, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Is het niet een telefoon die in iemand's broekzak afging?
Nee, was het meer een blubblub-geluid. En privénummers zijn vaak ook vaste nummers en geen mobiele, toch?
Oud 30-06-2009, 10:06
Verwijderd
Dat ik niet weet of ik naar de kapper zal gaan of niet. En dat sinds een aantal weken een puist zich midden op mijn borst gevestigd heeft en hij niet echt van plan lijkt om weg te gaan.
Oud 30-06-2009, 10:19
Verwijderd
nee niet naar de kapper!
Oud 30-06-2009, 10:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat ik niet weet of ik naar de kapper zal gaan of niet. En dat sinds een aantal weken een puist zich midden op mijn borst gevestigd heeft en hij niet echt van plan lijkt om weg te gaan.
Is dat niet je tepel?

sorry

OT:
dat ik honger heb en ik denk dat dat van de zenuwen komt. En dat ik permanent misselijk ben.
Oud 30-06-2009, 10:21
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Nee, was het meer een blubblub-geluid. En privénummers zijn vaak ook vaste nummers en geen mobiele, toch?
Mobiele nummers kunnen ook onbekend zijn hoor! Dat kan je ergens instellen ofzo, de mobiel van m'n vriend kan dat in ieder geval.

En ik vind het stom dat ik me zo loom voel T.T
Oud 30-06-2009, 10:43
Tink*
Tink* is offline
Hou op met boren.

Regels voor berichten