Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind je haar juist wel leuk hoor! Ik zou gewoon het lekker in laagjes houden, misschien wat korter, net wat je zelf wilt. Mijn haar zit ook voor geen meter dus ik wil ook naar de kapper volgende week. Dus dat is stom en het is nog stommer dat ik paarse allstars wilde en die maar tot maat 7,5 zijn in alle winkels en ik maat 8 moet hebben.
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat ik wist dat ik heel de dag in de zon ging zitten en toch weer m'n zonnebrand ben vergeten. Nu heb ik echt zo'n belachelijke t-shirt streep op m'n arm (het kleurverschil is echt massiv!) en ik gloei helemaal. Meh @ felle zon @ festivals.
|
Verwijderd
|
Wtf, ik werd zonet gebeld door "privénummer" die een voicemail achterliet. Dat ging ongeveer zo:
"gorgrogogororgorbrtpgkggrkkrkrkrkrkrgotoroogogrrorororrororrrrrrroror r" Het was wel "normaal" ingesproken maar het was compleet onverstaanbaar, alsof ie onder water zat :\ Freaky. Welke idioot belt me nou weer rond dit tijdstip ![]() |
![]() |
|
Ik kreeg een brief van het UWV: "U krijgt een Wajong-uitkering. Bladiebla, meewerken aan onderzoek etc" maar ik krijg helemaal geen Wajong
![]()
||
Citaat:
sorry OT: dat ik honger heb en ik denk dat dat van de zenuwen komt. En dat ik permanent misselijk ben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind het stom dat ik me zo loom voel T.T |
![]() |
|
|