Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ach we zien wel, ik ga pitten truste;
*maakt bedje sla klaar; legt hoofd op kussentje van patatjes, dekt zichzelf toe met een kaasdekbed* ja ik verwacht dat de wolf van kapsalon houdt ![]()
|
1. Allure (dorpeling)
2. VeGs (dorpeling) (geliefde) 3. arPos 4. ~~Fantôme~~ (dorpeling) 5. Wammus (leerlingverrader) 6. Absinthe (dorpeling) 7. light fighter (verrader) 8. Alyssia 9. Mutsieprutsie 10. Abzg 11. Archont (tovenaar) 12. kleinepierik (jager) 13. Kazet Nagorra (weerwolf) 14. fizzle-fluffy (weerwolf) 15. Ghidorah 16. Severus (weerwolf) (geliefde) 17. Barabas (ziener) 18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling) 19. JasperJD 20. testout.com (wolfsbane) Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Paars = gestorven aan liefdesverdriet Groen = doodgeschoten door jager De tovenaar is opgegeten!
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
De jonge, knappe doktersmuis Archont is druk in gesprek met sexy verpleegster in opleiding Fizzle. “Wat als de directrice erachter komt? Wat denk je dan dat ze gaat doen?” Fizzle kijkt hem bedenkelijk aan en zegt dan dat het niks uitmaakt. “Ik moet weer aan het werk,” zegt ze, “ik spreek je later nog wel, oke?” Veel kans om te lopen krijgt ze echter niet daar Archont de deur al blokkeert.
“Je begrijpt dat ik je niet kan laten gaan zo, toch?” Dan pakt hij Fizzle's staart en trekt daar hard aan. “AUW!!!” Het kan niet anders als dat het te horen was in testout.com's kantoor. “Muizenteef! Nu hoort ze ons! Heb je al gedacht wat ze zou doen als ze ons hier samen ziet?” Op dat moment pakt hij een naald met een dodelijke vloeistof en steekt die ontelbaar veel keren door Fizzle's zachte vacht. Niet lang daarna hoort hij enkele voetstappen en vlucht gauw door de andere deur weg. Het was de directrice niet, het was Allure. Toen ze wat moest opzoeken op haar baas' computer, hoorde ze het gegil en ging op onderzoek uit. Bij de bewuste deur blijft ze eventjes luisteren. “Ja, Archont. Nee, hij weet het niet. … Ja, dat wel. Ik ben zwak. Je moet me vervangen. Agente 666 over en uit, sluiten.” “Waar ben jij mee bezig?!” Vraagt Allure terwijl ze de deur binnenstormt. Ze ziet de muis badend in het bloed op de grond liggen met een van haar hakken tegen haar oor aan. “Foute boel!” roept Fizzle, terwijl ze het nog gauw presteert om haar parfummetje te pakken. Allure barstte bijna in lachen uit om de belachelijke situatie, maar zag nog net het flesje van vorm veranderen. Het was echter al te laat en een harde knal vulde de ruimte. Dat was voor beiden het laatste wat ze hoorden. De knal bleef niet onopgemerkt. JasperJD en Ghidorah waren als eerste ter plaatse, niet lang daarna het personeel en ook de oude Barabas kwam nog een kijkje nemen. Helaas kon Barabas de aanblik van de mooie, jonge, rondborstige, sexy maar ook dode verpleegster niet aanzien en zijn hart begaf het spontaan. Maar niemand heeft door dat Barabas bijna uit zijn rolstoel valt, ze zijn veel te druk bezig met de drie lichamen. Fantôme, de psychiater, is druk bezig iedereen te kalmeren. Dan voelt ze ineens een harde duw en dan gejank. Het is Abzg, de voormalige kamergenoot van M3tr0. “Boehoehoe! Ik moet hier weg! Dit klopt niet hier! Boehoehoe!” “Het zijn je waanideeën maar,” probeert Fantome haar gerust te stellen, “ik pak je pillen wel even.” “Nee, geen pillen!” Abzg protesteert heftig. “Die zijn er enkel maar om me onder de poot te houden!” Maar ze weet ook dat als ze blijft weigeren, ze straks gedwongen wordt door 6 katten met een trechtertje. Dus loopt ze maar mee. Maar niet voordat ze nog gauw de in de kant geschoven 'parfum' onder haar shirtje mee kan nemen. “Beetje Oxa vandaag maar dan, Abzg?” Fantome staat met haar rug naar haar toe de medicatielijst te controleren. “Nee, geen Oxazepam, vandaag ben ik rustig genoeg.” Een tweede harde knal eindigde deze zin en de psychiater zakt naar de grond. Abzg stopt gauw de papieren terug waar ze horen, doet het deurtje dicht en loopt dan naar haar kamer alsof ze nooit weggeweest is. Severus, nog steeds zo over haar toeren van haar schijnzwangerschap, gilt nog altijd zo hard dat de gynaecoloog Mutsieprutsie niks hoort. “Severus, nu is het genoeg geweest. De hele tijd doe ik mijn best om te kijken of er misschien nog een kansje is, maar dan moet je niet zo stom doen!” Uit frustratie kijkt Mutsieprutsie niet wát ze pakt om mee te kijken, en steekt zo een groot mes in Severus. “Oh nee, oh nee, oh nee, wat heb ik nu weer gedaan?” Uit angst voor haar baan steekt ze het mes nog een paar keer in Severus' vacht. Dan stopt ze het lijk in de vriezer en legt er een paar haren bij van Fizzle, voor het geval dat. “Piep piep piep!” “Piep piep piep!” Een brandalarm! Kazet kijkt vanuit zijn kantoor naar buiten en ziet duidelijk zware rook uit de het quarantaineblok komen. De enige die daar nu verblijft is VeGs, vanwege de varkensgriep. De BHV'er, Light Fighter, is er helaas niet meer en dus spoedt Kazet zich naar de opgesloten patiënt. Gauw toetst hij de code in zoals hij dat al veel vaker gedaan heeft, maar vandaag doet deze het niet meer. “Help me, help me!” VeGs roept wanhopig naar Kazet en zet haar nagels in het kogelvrije glas. “Ze hebben gisteren de code veranderd!” roept VeGs nogmaals, en Kazet schrikt zich een hoedje. “Wie?” vraagt hij direct, maar VeGs weet de naam niet. Dan pakt Kazet een hele grote breekijzer en zet het tussen de deur. Wat hij echter niet weet, is dat er de dag ervoor ook een extra beveiliging was ingebouwd. Zo gauw de deur opengaat, ziet Kazet een draadje lopen. Hij draait zich om, springt achter een tafeltje en hoort een grote knal. Als hij weer kijkt is VeGs quarantainecel compleet verdwenen. Gauw verzamelt Kazet iedereen, met de mededeling dat het hier niet meer veilig is en dat ze zo gauw mogelijk weg moeten. Uiteindelijk heeft hij een groep van 10 mensen, die hij als een expert door het nieuwe quarantainegat kon krijgen. “Wat is dit allemaal,” vraagt testout.com. “zoveel gezeik en nu komt de slimste kop van het pand mij vertellen dat ik weg moet.” “Heb je dat zelf nog niet door?” vraagt kleinepierik de penisdokter, “zoveel doden en jij wilt gewoon blijven waar je zit?” Op dat moment komt er een spreekwoordelijk lichtbolletje boven zijn hoofd. “Hmm... de eerste dode was Light Fighter toch? En dat was direct na je eerste dag.” Als een donderslag bij heldere hemel doet pierik zijn jasje open en pakt een schaar. Dan rent hij zo hard als hij kan op haar af, steekt de schaar meerdere keren op haar in totdat Alyssia pierik een knal voor zijn gezicht geeft. Kleinepierik valt en voelt hoe zijn schaar afgepakt wordt. Dan ondergaat hij hetzelfde lot als zijn directrice. “Hoe ver gaat dit door?” Kazet kijkt geschokt naar de slachtpartij. Hij wéét dat hij er een einde aan moet maken, maar dit is veel te openbaar om iemand uit de weg te ruimen. Hij heeft echter niet veel keus en hapt maar gauw Alyssia weg. Wat hij echter te laat zag, was dat Archont de schaar heeft opgepakt en Kazet komt wreken voor zijn lunch van zojuist. Kazet's poot en Archont's schaar raken elkaar recht in het gezicht. Dan zakken ze allebei in elkaar. ArPos staat nog te kijken naar wat er zojuist met zijn personeel is gebeurd. Zoveel jaren heeft hij er gewerkt, komt er één nieuwe directrice en dit is wat ze achterlaat. Dan neemt hij de twee pubers Ghidorah en JasperJD, Mutsieprutsie en Abzg mee naar zijn auto om ver van de plek des onheils te gaan. Al gauw heeft hij door dat er niks met de patiënten mankeert, al weet hij niet hoe dat komt... 1. Allure (dorpeling) 2. VeGs (dorpeling) (geliefde) 3. arPos (cupido) 4. ~~Fantôme~~ (dorpeling) 5. Wammus (leerlingverrader) 6. Absinthe (dorpeling) 7. light fighter (verrader) 8. Alyssia (weerwolf) 9. Mutsieprutsie (dorpeling) 10. Abzg (dorpeling) 11. Archont (tovenaar) 12. kleinepierik (jager) 13. Kazet Nagorra (weerwolf) 14. fizzle-fluffy (weerwolf) 15. Ghidorah (dorpeling) 16. Severus (weerwolf) (geliefde) 17. Barabas (ziener) 18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling) 19. JasperJD (dorpeling) 20. testout.com (wolfsbane) Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Paars = gestorven aan liefdesverdriet Groen = doodgeschoten door jager De laatste wolf is gehangen, de dorpelingen hebben gewonnen! ![]()
|
|