Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en die zit nu dus in belgie en ik wou dat ze kreng tang naar china exporteerde want ik ben toevallig allergisch voor haar en ik ben gewend zonder chinezen te leven maar nee mijn lieve poesie moet weg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar je foto's verkrachten dit topic een een beetje kwa groote dan |
![]() |
|
Even een korte samenvatting van mijn reisje naar Schotland:
Spoiler
In Glasgow staat er zomaar een Tardis op straat! Als we er niet zo snel voorbij liepen was ik erbij op de foto gegaan.
Spoiler
Vanaf Glasgow was het zo'n 6 uur treinen naar Skye, waarin ik even close werd met onze mascotte, Eddie Potter Visstick.
Spoiler
Het was erg mooi op het eiland Skye, in de bergjes waar we gingen wandelen.
Spoiler
Daarom kon ik even poseren voor een foto middenin een beekje niet weerstaan. Let vooral op mijn fabeltastische outfit.
Spoiler
Maar ik stapte wel per ongeluk diep in de modder.
Spoiler
Na rigoreus schoonmaken waren mijn schoenen toch nog een beetje schoon te krijgen, hier hangen ze te drogen. Beneden was een meneer zijn fiets naa het repareren. Hij heeft niet opgekeken toen ik een kwartier aan het kloten was met het ophangen van mijn schoenen.
Spoiler
In Edinburgh zijn we gaan lunchen op een zaterdagmiddag.
Spoiler
Zaterdagavond gingen we naar de film lopen maar het regende absurd hard. We zijn toch gegaan. Mijn schoenen werden weer nat.
Spoiler
En gisterochtend drentelde ik met een paar meiden over de Royal Mile en toen kwamen we bij World's End Close. Er zit ook een pub die World's End heet. We speculeerden over een parodie op Pirates of the Caribbean waarbij Jack in een pub zat en de rest van de personages binnen kwamen vallen en deden van "Ah, hoi Jack. Kom, we gaan."
Laatst gewijzigd op 20-07-2009 om 18:20. Reden: Potsieflotsie, de foto's deden het niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hele leuke foto's! ![]() ![]()
|
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van saai naar onzin 2 Verwijderd | 125 | 28-05-2010 23:46 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 | |
ARTistiek |
Teken de forumer boven je. fizzle-fluffy | 2 | 26-07-2009 20:53 | |
Lifestyle |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 - Poule B Teun | 72 | 17-05-2007 22:06 | |
Lifestyle |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 Teun | 105 | 16-05-2007 23:05 |