Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2009, 23:46
Verwijderd
het gaat niet goed
Advertentie
Oud 17-07-2009, 09:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gek is dat, telkens denk ik: hey, dit is een aardig vacature, ik ben niet echt geschikt, maar laat ik toch maar een brief schrijven en dan ga ik die brief schrijven en wil ik ineens die baan heel graag hebben omdat het me helemaal geweldig lijkt. Nou ja, op zich wel handig natuurlijk, dat maakt het schrijven van zo'n brief wel makkelijker
Oud 17-07-2009, 09:44
Kemical
Kemical is offline
Arrrgh.. één fcking date regelen met meer mensen moet toch niet zo moeilijk zijn? En dan allemaal zeggen: ik kom aan het eind nog ff langs. Sure! Ik ga in mijn eentje eindeloos wachten tot iedereen 'nog even langskomt'. Waarom niet joh

En gewoon een leuke niet te dure telefoon uitzoeken lukt ook al voor geen meter.
Oud 17-07-2009, 10:27
kroot
kroot is offline
Heb ik geen school, ben ik nog gestressed...
te doen:
-boekhouding werk af
-partij voor WMC studeren
-CZ declareren
-open singing voorbereiden
-werken
-kamer opruimen
Oud 17-07-2009, 14:52
Nienna*
Nienna* is offline
Bedankt voor alle felicitaties/positieve reacties op mijn plaatsing bij Geneeskunde!

Ik maak me nu natuurlijk druk over inschrijving enzo, blabla, want stel dat het allemaal niet lukt, dan is mijn plaats verkeken lalalala.
Maar goed, ik ben ook heel heel blij de hele tijd. OMFG, ik word gewoon dokter !
Oud 17-07-2009, 15:38
Verwijderd
Ik ben vandaag verhuisd naar de huisjes, was even gedoe maar het is gelukt. Eigenlijk zou ik graag naar huis gaan, gewoon met ontslag, maar ik weet dat mijn ouders dan erg ongerust zouden worden. Moet ik dan toch mijn eigen plan trekken en gewoon met ontslag gaan? Ik weet niet of ik er goed aan doe. Ik voel me nu goed en ben het liefst op mijn eigen kamer, maar aan de andere kant zal het ook wel wat stress opleveren. En straks ga ik als het goed is weer studeren, dat zal ook wel weer genoeg stress opleveren. Aan de andere kant, als ik straks ga studeren heb ik weer wat te doen en verveel ik me ook niet op mijn kamer, waardoor het weer beter kan gaan op mijn kamer. Ik zal maar braaf tot oktober blijven, maar hee, ik zie wel een beetje op tegen de komende maanden. Eerst maar eens lekker op vakantie gaan! Maandag vertrek ik naar Engeland voor de trouwerij van mijn broer en ik heb er veel zin in!
Oud 17-07-2009, 17:34
marrel
marrel is offline
Pff hoe heerlijk is het als je problemen op het werk op vrijdag middag om kwart over 4 zijn opgelost zodat je lekker om half 5 naar huis kan Jeej. Zondag avond naar een vriendin die ik al een tijdje niet heb bezien en die een moeilijke tijd heeft gehad, vind het leuk dat ze smste om te komen eten. Morgen avond hopenlijk ook lekker gezellig met paar anderen vrienden naar de bios en kermis. Paps en mams vandaag vertrokken op vakantie en zusje niet thuis dus vanavond even heerlijk in m'n uppie thuis.
Oud 17-07-2009, 18:34
darkfairy
darkfairy is offline
het werken was leuk.
maar wel heel vermoeiend.
ik had ook met me ex gekletst.
en gelukkig was dat weer net als voor al problemen en woorden enzo.
en we hadden met zijn alle best wel lol op de afdeling.
en ik kwam er drijf nat aan en was de rest van de dag nat.
en ik was nat tot dat ik thuis was.
me moeder stelde voor om te gaan uiteten met me.
dus ik ging eerst maar in de douche.
en we zijn pannekoeken wezen eten.
en ik heb net nieuwe open schoenen met bloemetjes erop gekocht.
en dadelijk gaan we nog even naar veghel.
Oud 17-07-2009, 20:20
marrel
marrel is offline
Verdomme trut die ik er een ben
Eigenlijk valt het misschien ook wel mee... Wel een beetje maar misschien wast niet verkeerd.

Laatst gewijzigd op 18-07-2009 om 14:06.
Oud 17-07-2009, 21:58
Alyssia
Alyssia is offline
Wat is er, Marrel?

En ik snap mijn vriendje soms gewoon echt niet. Hij is zo totaal anders opgevoed dan ik en houdt er daardoor totaal andere meningen op na. Ik wíl ze wel begrijpen, maar ik weet helemaal niet hoe hij aan die meningen komt en daardoor is het allemaal zo lastig en kán ik het gewoon niet begrijpen. En nou wil ik gewoon dat ik in zijn hoofd kon kijken en gewoon snapte. Wat is dit frustrerend zeg.
Oud 18-07-2009, 11:35
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Bezig met m'n sollicitatie. Ik ben er echt van overtuigd dat ik aan het profiel voldoe, maar nu moet ik dat nog even duidelijk op papier krijgen...dit is echt wel iets dat ik wil, maar het blijkt nergens uit, omdat ik nooit iets in die richting gedaan heb.

Nou het is af, met dank aan vriendje, die eerder niet mee wilde denken, maar uiteindelijk wel dus...hij schudde binnen 5 minuten een hele brief uit z'n mouw Heb hem uiteraard wel geredigeerd en herschreven (daar ben ik wel goed in). Laat hem m'n vader nog even lezen en dan kan ik hem versturen.

Laatst gewijzigd op 18-07-2009 om 22:24.
Oud 18-07-2009, 16:40
Verwijderd
Ik voel me klote
Oud 18-07-2009, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor alle felicitaties/positieve reacties op mijn plaatsing bij Geneeskunde!

Ik maak me nu natuurlijk druk over inschrijving enzo, blabla, want stel dat het allemaal niet lukt, dan is mijn plaats verkeken lalalala.
Maar goed, ik ben ook heel heel blij de hele tijd. OMFG, ik word gewoon dokter !
Ohjaaa ook nog namens mij even gefeliciteerd! Je hebt het echt zoooo verdiend! Denk ook dat je het heel erg naar je zin gaat hebben bij geneeskunde.

En nu maar even opbellen. En dan spelletje spelen, of film kijken ofzo, ik voel me niet zo fijn. Hoop dat de rest van de wereld mijn haircut niet ziet. Waarom wordt het toch altijd te kort?! Nja, ik heb in ieder geval wat meer plukjes nu.
Oud 18-07-2009, 20:42
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
kom hier ook weer even langs,
ik heb een kamer met lekker rustige huisgenoten. Maar de huisbaas is een sukkel, maar hij bemoeit zich bijna nergens mee zei een huisgenoot dus nu maar hopen dat het ook zo is.
Ben benieuwd of ik het naar me zin heb op kamers straks, ik hoop het.
Me sociale leven is best slecht , maar over de rest mag ik eigenlijk niet klagen.
Het liefst wil ik reizen, maar ik ga studeren...
Oud 18-07-2009, 21:51
metallica
metallica is offline
Ahh, ik ben vanmiddag bij de kapper geweest en het is zooo gaaf geworden. Een heel stuk korter dan ik had verwacht, maar echt stoer. Ik moet wel nog even wennen als ik in de spiegel kijk. Vriendje probeerde me eerst over te halen niet te gaan omdat ik een stukje rond m'n oor gemillimeterd wilde hebben, maar zelf hij zegt nu dat t tof staat. En daar ben ik eigenlijk wel blij om, stiekem En tjah, verder gaat t wel goed, ik moet alleen nog steeds een vervolgafspraak maken bij Altrecht. Ik denk trouwens wel dat ik last heb van winterdepressies, want nu het zomer is voel ik me echt weer een stuk beter dan normaal. Aan de lichttherapie dan maar, naast de psychoterapie die ik vermoedelijk ga krijgen....
Oud 19-07-2009, 00:19
Verwijderd
In principe heb ik de dingen best onder controle. Ik heb een baan alleen is het voor maar 2 uur per dag.
Ik heb veel dingen fout gezien. Logisch dat een relatie nooit lukte, was niet gelukkig met mezelf en me leven. Op zich ben ik nu wel tevreden met mezelf alleen heb ik wel meer vastigheid nodig. ik ben afgebouwd met medicatie en hoef nog maar 1 maand 10mg te slikken. Langdurige stres kan me door doen draaien, kan me psychotisch maken, kan me gevaar voor mezelf maken. 4 keer per week (rustig aan) sporten en nog hopen voor een catering baan via reďntegratie dan maar. Zodat ik een druk weekschema heb, gewoon weer bezig zijn. Op sociaal gebied zit alles goed, daar ligt me kracht, net als uiteindelijk relativeren en het doorzettingsvermogen. Grenzen heb ik genoeg opgezocht, maar ik moest ze opgezocht hebben om te weten wie ik ben. Zonde van sommige dingen.

Ik ben nu realistisch, ik ben er bijna. Ietsje meer werk...
Oud 19-07-2009, 01:08
Verwijderd
Noujah nog een klein stukje heb ik nodig, veel dingen om toch blij mee te zijn. Nog even wat meer werk, Potjandozie wat een gekke tijd.
Oud 19-07-2009, 10:03
Verwijderd
Instanties schieten ook niet op, niet bereikbaar en fucking sloom. Ik ga gelukkig worden met mezelf eindelijk. Poehhh.
Oud 19-07-2009, 11:22
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Heb ik geen school, ben ik nog gestressed...
te doen:
-boekhouding werk af
-partij voor WMC studeren
-CZ declareren
-open singing voorbereiden
-werken
-kamer opruimen
Wanneer ben je op het Wmc?

Vader werkt er, kan er zo heen, dus ben wel benieuwd enzo?

Ontopic:

Ik ga zooo duimen enzo dat ik over 2 weken een eisprong heb!
Oud 19-07-2009, 12:02
Missy1234567890
Sollicitatie is verstuurd, ben erg benieuwd...
Oud 19-07-2009, 17:09
Verwijderd
Ik heb een nieuwe kamer en ben echt superblij. De mensen waren heel aardig en gezellig, dus dat word denk ik wel heel leuk Verder ga ik dinsdag op vakantie dus ook superveel zin in! Wel een beetje veel geregel, maarja dat hoort er ook bij
Oud 19-07-2009, 18:09
sterretjeik
Hoi,

Ik heb best wel een probleem omdat ik moeite heb om voor mezelf op te komen. en nu zijn er zoveel domme roddels over mij dat ik het al helemaal niet meer durf omdat ik denk dat ik heel erg ga flippen en de mensen me toch niet gaan geloven. wat moet ik nu doen negeren of keihard flippen?
Oud 19-07-2009, 20:11
darkfairy
darkfairy is offline
^negeren.

ot.
ik heb best wel veel geslapen dit weekend.
gisteren was ik om 14:00 wakker en toen ging ik weer even naar bed en viel ik weer in slaap.
en vanochtend was ik rond 11:00 beneden en toen ging ik rond 13:00 naar bed weer.
het was de bedoeling voor maar even.
maar om 16:00 zat ik weer beneden.
en nou ben ik weer in boekel.
en morgen gaan we naar het klooster toe.
met een groepje van de yoga en met nog een aantal mensen van de afdeling.
en een therapeute en een vrou van de activiteiten.
en ik ga zorgen dat ik dit weekend eerder me bed uit ben.
en nou nog maar even tv kijken.
en later vanavond van 23:00 tot 1:00 2 programma's op sbs6 kijken.
Oud 19-07-2009, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Wanneer ben je op het Wmc?

Vader werkt er, kan er zo heen, dus ben wel benieuwd enzo?

Ontopic:

Ik ga zooo duimen enzo dat ik over 2 weken een eisprong heb!
Heb je plannen?
Oud 19-07-2009, 22:44
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik kan ook echt totaal niets doen zonder alles naar de kloten te helpen.. :') Help ik mezelf wel niet naar de kloten, help ik de contacten met mijn beste vrienden naar de kloten en anders wel school ofzo.. >.>

I suck.
Oud 19-07-2009, 23:28
Verwijderd
argh, 'never a frown, with golden brown'
aye..waarom heb ik dat nummer zolang niet geluisterd...
heel, heel soms, dan is het alsof ik écht wakker ben. dat is heel vervelend.
en dan is er ook het andere uiterste, het écht voelen alsof je slaapt terwijl je wakker bent. en in dat laatste zit iets wat ik bijna te pakken heb, een gevoel, een gemis wat voor mij waardevol is. het heeft geen naam en geen beschrijving.
een soort extra emotie, die als je hem zelfs al dichtbij voelt, nooit meer vergeet.
Ik rook niet meer, want ik wil niet meer dood dankzij een aantal supergoede vrienden waar ik altijd terecht mag. das fijn
Oud 20-07-2009, 06:22
Pruts0r
Pruts0r is offline
De hele nacht kotsmisselijk, en nu nog steeds dus heb ik me ziek moeten melden op het werk.. Gisteren zelfs een hele tijd lang het gevoel gehad alsof ik ieder moment flauw ging vallen. Dadelijk maar effe de huisarts opbellen, want het zou me niets verwonderen als er na alle stress van de afgelopen twee jaar een soort van iets geknapt is in me oid. ;x
Oud 20-07-2009, 10:15
Until My End
Until My End is offline
Kon pas tegen 4 uur slapen en om half 9 er weer uit om te werken. Laat slapen betekend hier meestal weer veel (te veel) denken en alles. Niet relax, want dan komt er weer een boel omhoog...
Oud 20-07-2009, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een nieuwe kamer en ben echt superblij. De mensen waren heel aardig en gezellig, dus dat word denk ik wel heel leuk Verder ga ik dinsdag op vakantie dus ook superveel zin in! Wel een beetje veel geregel, maarja dat hoort er ook bij
mooi dat je een nieuwe kamer hebt!

Ik moet godverdomme eens aan me zelfdisipline werken!
Oud 20-07-2009, 10:38
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ohjaaa ook nog namens mij even gefeliciteerd! Je hebt het echt zoooo verdiend! Denk ook dat je het heel erg naar je zin gaat hebben bij geneeskunde.
Hihii thanks, dat hoop ik ook!

@ Pruts0r: Beterschap!
@ forever: Wat gaaf, gefeliciteerd! En een fijne vakantie gewenst natuurlijk

OT: Net even de IBG gebeld, want ik heb dat bewijs van inschrijving niet ontvangen. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan toen mijn huisgenoot het doorstuurde naar mijn ouderlijk adres, want potverdrie ik heb het nog steeds niet terwijl hij het donderdag heeft gestuurd. Nu krijg ik gelukkig een nieuwe en dan kan de inschrijving bij de UvA verder gaan, want ik wil me ook aanmelden bij de intro natuurlijk!!

Verder ga ik volgende week vrijdag al op vakantie, en ik maak me nu al vreeeselijk druk over allerlei dingen zoals vloeistoffen meenemen enzo: lenzenvloeistof, neusspray, blabla. Ik heb een medicatiepapiertje zodat ik die neusspray in ieder geval mee kan nemen en ik ga nu voor de lenzenvloeistof zo'n 1L-zakje halen bij de Blokker.

Ik raak altijd zo gestressed van dit soort dingen.. maar anderzijds heb ik er echt zoooveel zin in! Zeker als ik hier die regen zie!
Wat wel zielig is, is dat de vriendin met wie ik ga nu ergens anders op vakantie zit, en de vriendin met wie zij daar is, is ziek geworden en gaat nu naar huis en mijn vriendin blijft daar alleen. Ik vind het echt een beetje erg zielig voor haar, net alsof gewoon nooit iets goed kan gaan op haar vakanties ofzo. Ik hoop maar dat onze vakantie beter is want we gaan twee weken, heerlijk!

Morgen wordt mijn vader geopereerd aan zijn oog en ook daar heb ik stress van. OMG ik heb vakantie, ik moet echt wat minder gaan stressen anders lukt het me volgend jaar niet eens Geneeskunde te gaan doen

Oja wat wel tof is: de VU gaat een papiertje met mijn cijferlijst uitdraaien dat dan dienst doet als propedeuse en ze hebben er ook aan toegevoegd dat ik alles in één keer heb gehaald yesyes.
Oud 20-07-2009, 10:52
Pruts0r
Pruts0r is offline
dankje, Nienna. Gaat echter wel effe duren. De dokter gebeld en die kan niets doen. Ben al min of meer de hele dag een wrak. Intense pijn doet pijn. Niet meer duizelig, maar nog steeds heel misselijk, loop helemaal te trillen, koppijn.. Net drie uur halfhalf geslapen.

Maargoed, mam denkt dat het gebrek aan ventilatie is (terwijl dat gebrek er niet is), of niet goed gegeten.. De doktersassistente zei dat de dokter ook niets kon doen, aangezien ik wel normaal gegeten en gedronken had enzo.. Naja, schijnbaar is er niets tegen als je emotioneel bent ingestort. Alleen maar hopen dat je geen mensen tegenkomt die het slecht met je voor hebben.. Vooral als je dan ineens niet je zelfhaat kunt verbergen. :')
Oud 20-07-2009, 11:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Pruts0r: Oké, vandaag is het rustdag, maar ik denk dat de Tour je echt goed kan helpen, de Tour is fijn ontspannend en volgens mij moet jij gewoon eens even rustig aan doen, dan krabbelen die emoties vanzelf wel weer een beetje bij elkaar.

OT: Ik heb net Eneco gebeld, ze zijn aardig daar! Nu is energie waarschijnlijk geregeld, en water ook. Nu de vloer en internet nog, dat zijn de lastigste dingen. Gisteren voelde ik me ineens ziek, duizelig en zo, maar het zal allemaal wel goed komen, gewoon rustig aan doen en vanavond naar Harry Potter!
Oud 20-07-2009, 13:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet niet zo goed waar ik het moet vragen, dus doe ik het maar even hier
Hoe krijg je (rood) gestold kaarsvet uit katoen? Ik heb het hard laten worden en toen het kaarsvet verwijderd, maar het zit ook helemaal 'in' de stof.
Oud 20-07-2009, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Hoe krijg je (rood) gestold kaarsvet uit katoen? Ik heb het hard laten worden en toen het kaarsvet verwijderd, maar het zit ook helemaal 'in' de stof.
Een oud katoenen (thee)doek er op leggen en daarna met een warm strijkijzer er overheen. Dan trekt het kaarsvet in het doek .
Oud 20-07-2009, 13:39
darkfairy
darkfairy is offline
we zijn naar het klooster geweest.
en de zuster die ons de rondleiding gaf was nog jong nog maar in de 40.
we hebben een kaarsje aangestoken bij een grot van waar maria voor stond.
en we hebben een bezinnings oefening gedaanh op het laatst.
en daarna zijn we wezen eten in een restaurantje/hotel daarnaast.
en we waren rond 13:30 terug en ik ben met iemand anders van de afdeling even naar de winkel gefietst.
Oud 20-07-2009, 14:27
Nijn*
Nijn* is offline
Tot over anderhalve week allemaal, ik vertrek naar het heerlijke Portugal!
*strooit vakantie-gevoel*
Oud 20-07-2009, 14:29
justhanna
justhanna is offline
Veel plezier gewenst Nijn!
Oud 20-07-2009, 14:49
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Veel plezier gewenst Nijn!
ot.
even me kamer schoonmaken.
Oud 20-07-2009, 15:00
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ze heeft me gedeblokkeerd en we zijn aan het praten, maar confrontatie is alsnog pijnlijk. Als iemand tips heeft om je verleden te accepteren, pm me dan alsjeblieft.. Want dat gaat lang duren, heel moeilijk zijn, en vooral heel veel pijn doen om alles nog een keer mee te maken.
Oud 20-07-2009, 17:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Met een strijkijzer idd (wel ff iets er tussen leggen) of met een föhn misschien? Gaat het er niet gewoon uit in de was? Dan wordt het natuurlijk ook warmer en zachter
Oud 20-07-2009, 18:29
Heksjuh
Heksjuh is offline
Nienna en forever: gefeliciteerd!
Prutsor: beterschap.

Citaat:
@Heksjuh: Wat leuk, een vriendje! Was dat die jongen waar je een paar mee hebt gedated? Waarom durf je hier niet meer je hart te luchten? Zitten er op het forum mensen die je kent?
Ja op beide vragen. Ik heb het vermoeden dat hier iemand meeleest en ik vind dat niet zo prettig.

Citaat:
leuk! Geeft je een vrolijk gevoel he! Wel raar trouwens. Iemand wees mij er laatst op dat vrouwen/meisjes het vaak over vriendJE hebben ipv vriend. Maar het klinkt gewoon zo schattig(A)
Ik heb bij vriend eerder het idee dat het over een vriendschap gaat, terwijl het bij vriendje meteen duidelijk is wat je bedoelt.

Hij maakt me blij en tegelijk vind ik het allemaal moeilijk en verwarrend. Maar hij begrijpt me en doet geduldig met me.
Ik heb zin om te verhuizen. Mijn nieuwe kamer voelt nu al veel meer als echt mijn eigen plekje.
En verder gaat alles z'n gangetje. Werken, opeens een soort sociaal leven hebben.
Oud 20-07-2009, 19:08
justhanna
justhanna is offline
Oke, ik zal het niet langer ontkennen, ik heb gewoon m'n dag niet vandaag.

Het idee dat ik nog 9 dagen moet werken voordat ik op vakantie ga vind ik ook niet fijn. Ik zit niet helemaal lekker op mijn plek daar en dan is 3 dagen in de week best veel. Maar goed, het is werk, en na september houd het alweer op dus ik moet niet klagen?
Oud 20-07-2009, 20:00
marrel
marrel is offline
Hmm douchen en slapen denk ik.
Oud 20-07-2009, 21:32
Alyssia
Alyssia is offline
Ik heb vandaag helemaal zelf een quiche gemaakt, nog best een hele prestatie vind ik Verder heb ik gewoon een fijne dag gehad. Binnenkort ga ik nog een keer bij 'die andere jongen' eten, zijn ouders zijn op vakantie en gewoon voor de gezelligheid. Misschien is het niet slim, maar behalve dat ik 'm gewoon ontzettend heet vind, is hij ook gewoon een hele goed vriend. Ik onderdruk mijn gevoelens wel, ik ben daar nou zo lang mee bezig dat het me bijna geen moeite meer kost. Ik denk al bijna niet eens meer aan hem, als hij niet in de buurt is of als ik hem niet spreek.
En een vriendin heeft geldproblemen.. echt heel erg rot, het gaat zo heel moeilijk worden met haar studie. Ze krijgt namelijk wel stufi om een bepaalde reden (ze is geen Nederlandse is, wel permanent resident) en op een of andere rare manier krijgt ze nu maar 6 maanden stufi en moet ze dan daarnaast nog 32 uur in de maand werken om stufi te mogen ontvangen? Superraar en ook wel heel rot. Niet dat 32 uur nou zo veel is, maar het is toch wel even iets waar je dan niet op gerekend had, als ze in eerste instantie zeggen dat je er gewoon recht op hebt.
Oud 20-07-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
. Naja, schijnbaar is er niets tegen als je emotioneel bent ingestort. Alleen maar hopen dat je geen mensen tegenkomt die het slecht met je voor hebben.. Vooral als je dan ineens niet je zelfhaat kunt verbergen. :')
roken
Oud 21-07-2009, 08:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ shining en Daantje_0705: dankjewel voor de tips! Ik heb eerst de strijkijzertip geprobeerd en m'n kleedje toen gewassen en nu kan ik 'm wel weer gebruiken, de vlek is ongeveer weg (en de restkleurtjes die er misschien nog heel licht in zitten, zijn niet zo erg, het is een gebatikt kleedje uit Indonesië)

OT: Pfff, gisteravond was echt niet leuk. Ik had het ineens heel erg benauwd. Vanochtend leek het beter, maar het hardlopen viel echt tegen en nu zit ik dus weer te piepen. En ik had nog wel zo veel actieve plannen vandaag (boodschappen doen, ramen zemen, galerij schrobben, naar de opticien fietsen), dus eens even kijken wat er lukt.
Oud 21-07-2009, 09:27
Verwijderd
Ben ik dan echt niet in staat te mediteren? :gefrustreerd: oh well, blijven proberen. Verder voel ik me best goed, ik ben het stressen gewoon zo moe dat het niet meer lukt - I guess that's a good thing! En met het vriendje gaat het ook weer steeds beter gelukkig. Nu nog een beetje mn plekje vinden..
Oud 21-07-2009, 10:04
Until My End
Until My End is offline
All my life....
Oud 21-07-2009, 10:50
Missy1234567890
Dan vraag je om een ontvangstbevestiging en krijg je die niet. Ik vraag daar niet voor niks om.

Straks weer werken, gaat echt op de automatische piloot inmiddels, wel fijn, maar wat meer uitdaging zou wel leuk zijn. Eerst maar eens m'n sollicitatie afwachten.
Oud 21-07-2009, 12:50
Dith
Dith is offline
Gisteren goed gepraat en ik moet gewoon erkennen dat we zijn veranderd, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het over moet zijn. Het is nog enigszins ingewikkeld maar we komen er wel, hebben al genoeg meegemaakt de afgelopen vijf jaar dus dit moet uiteindelijk ook wel een eitje zijn...denk ik.

Vanmiddag met vriendinnetje hostel boeken voor in Madrid, heb er zó'n zin in, gaat echt geweldig leuk worden en nou ja, heerlijk, vakantie(L).

Regels voor berichten