Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kom hier ook weer even langs,
ik heb een kamer ![]() Ben benieuwd of ik het naar me zin heb op kamers straks, ik hoop het. Me sociale leven is best slecht ![]() Het liefst wil ik reizen, maar ik ga studeren...
|
Ahh, ik ben vanmiddag bij de kapper geweest en het is zooo gaaf geworden. Een heel stuk korter dan ik had verwacht, maar echt stoer. Ik moet wel nog even wennen als ik in de spiegel kijk. Vriendje probeerde me eerst over te halen niet te gaan omdat ik een stukje rond m'n oor gemillimeterd wilde hebben, maar zelf hij zegt nu dat t tof staat. En daar ben ik eigenlijk wel blij om, stiekem
![]()
|
Verwijderd
|
In principe heb ik de dingen best onder controle. Ik heb een baan alleen is het voor maar 2 uur per dag.
Ik heb veel dingen fout gezien. Logisch dat een relatie nooit lukte, was niet gelukkig met mezelf en me leven. Op zich ben ik nu wel tevreden met mezelf alleen heb ik wel meer vastigheid nodig. ik ben afgebouwd met medicatie en hoef nog maar 1 maand 10mg te slikken. Langdurige stres kan me door doen draaien, kan me psychotisch maken, kan me gevaar voor mezelf maken. 4 keer per week (rustig aan) sporten en nog hopen voor een catering baan via reďntegratie dan maar. Zodat ik een druk weekschema heb, gewoon weer bezig zijn. Op sociaal gebied zit alles goed, daar ligt me kracht, net als uiteindelijk relativeren en het doorzettingsvermogen. Grenzen heb ik genoeg opgezocht, maar ik moest ze opgezocht hebben om te weten wie ik ben. Zonde van sommige dingen. Ik ben nu realistisch, ik ben er bijna. Ietsje meer werk... |
![]() |
||
Citaat:
Vader werkt er, kan er zo heen, dus ben wel benieuwd enzo? ![]() Ontopic: Ik ga zooo duimen enzo dat ik over 2 weken een eisprong heb!
|
Hoi,
Ik heb best wel een probleem omdat ik moeite heb om voor mezelf op te komen. en nu zijn er zoveel domme roddels over mij dat ik het al helemaal niet meer durf omdat ik denk dat ik heel erg ga flippen en de mensen me toch niet gaan geloven. wat moet ik nu doen negeren of keihard flippen? ![]() |
![]() |
|
^negeren.
ot. ik heb best wel veel geslapen dit weekend. gisteren was ik om 14:00 wakker en toen ging ik weer even naar bed en viel ik weer in slaap. en vanochtend was ik rond 11:00 beneden en toen ging ik rond 13:00 naar bed weer. het was de bedoeling voor maar even. maar om 16:00 zat ik weer beneden. en nou ben ik weer in boekel. en morgen gaan we naar het klooster toe. met een groepje van de yoga en met nog een aantal mensen van de afdeling. en een therapeute en een vrou van de activiteiten. en ik ga zorgen dat ik dit weekend eerder me bed uit ben. en nou nog maar even tv kijken. en later vanavond van 23:00 tot 1:00 2 programma's op sbs6 kijken.
|
Ik kan ook echt totaal niets doen zonder alles naar de kloten te helpen.. :') Help ik mezelf wel niet naar de kloten, help ik de contacten met mijn beste vrienden naar de kloten en anders wel school ofzo.. >.>
I suck.
|
Verwijderd
|
argh, 'never a frown, with golden brown'
aye..waarom heb ik dat nummer zolang niet geluisterd... heel, heel soms, dan is het alsof ik écht wakker ben. dat is heel vervelend. en dan is er ook het andere uiterste, het écht voelen alsof je slaapt terwijl je wakker bent. en in dat laatste zit iets wat ik bijna te pakken heb, een gevoel, een gemis wat voor mij waardevol is. het heeft geen naam en geen beschrijving. een soort extra emotie, die als je hem zelfs al dichtbij voelt, nooit meer vergeet. Ik rook niet meer, want ik wil niet meer dood dankzij een aantal supergoede vrienden waar ik altijd terecht mag. das fijn ![]() ![]() |
![]() |
|
De hele nacht kotsmisselijk, en nu nog steeds dus heb ik me ziek moeten melden op het werk.. Gisteren zelfs een hele tijd lang het gevoel gehad alsof ik ieder moment flauw ging vallen. Dadelijk maar effe de huisarts opbellen, want het zou me niets verwonderen als er na alle stress van de afgelopen twee jaar een soort van iets geknapt is in me oid. ;x
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet godverdomme eens aan me zelfdisipline werken! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Pruts0r: Beterschap! @ forever: Wat gaaf, gefeliciteerd! En een fijne vakantie gewenst natuurlijk ![]() OT: Net even de IBG gebeld, want ik heb dat bewijs van inschrijving niet ontvangen. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan toen mijn huisgenoot het doorstuurde naar mijn ouderlijk adres, want potverdrie ik heb het nog steeds niet terwijl hij het donderdag heeft gestuurd. Nu krijg ik gelukkig een nieuwe ![]() Verder ga ik volgende week vrijdag al op vakantie, en ik maak me nu al vreeeselijk druk over allerlei dingen zoals vloeistoffen meenemen enzo: lenzenvloeistof, neusspray, blabla. Ik heb een medicatiepapiertje zodat ik die neusspray in ieder geval mee kan nemen en ik ga nu voor de lenzenvloeistof zo'n 1L-zakje halen bij de Blokker. Ik raak altijd zo gestressed van dit soort dingen.. maar anderzijds heb ik er echt zoooveel zin in! Zeker als ik hier die regen zie! Wat wel zielig is, is dat de vriendin met wie ik ga nu ergens anders op vakantie zit, en de vriendin met wie zij daar is, is ziek geworden en gaat nu naar huis ![]() ![]() ![]() Morgen wordt mijn vader geopereerd aan zijn oog en ook daar heb ik stress van. OMG ik heb vakantie, ik moet echt wat minder gaan stressen anders lukt het me volgend jaar niet eens Geneeskunde te gaan doen ![]() Oja wat wel tof is: de VU gaat een papiertje met mijn cijferlijst uitdraaien dat dan dienst doet als propedeuse ![]() ![]() |
![]() |
|
dankje, Nienna. Gaat echter wel effe duren. De dokter gebeld en die kan niets doen. Ben al min of meer de hele dag een wrak. Intense pijn doet pijn. Niet meer duizelig, maar nog steeds heel misselijk, loop helemaal te trillen, koppijn.. Net drie uur halfhalf geslapen.
Maargoed, mam denkt dat het gebrek aan ventilatie is (terwijl dat gebrek er niet is), of niet goed gegeten.. De doktersassistente zei dat de dokter ook niets kon doen, aangezien ik wel normaal gegeten en gedronken had enzo.. Naja, schijnbaar is er niets tegen als je emotioneel bent ingestort. Alleen maar hopen dat je geen mensen tegenkomt die het slecht met je voor hebben.. Vooral als je dan ineens niet je zelfhaat kunt verbergen. :')
|
@Pruts0r: Oké, vandaag is het rustdag, maar ik denk dat de Tour je echt goed kan helpen, de Tour is fijn ontspannend en volgens mij moet jij gewoon eens even rustig aan doen, dan krabbelen die emoties vanzelf wel weer een beetje bij elkaar.
OT: Ik heb net Eneco gebeld, ze zijn aardig daar! Nu is energie waarschijnlijk geregeld, en water ook. Nu de vloer en internet nog, dat zijn de lastigste dingen. Gisteren voelde ik me ineens ziek, duizelig en zo, maar het zal allemaal wel goed komen, gewoon rustig aan doen en vanavond naar Harry Potter!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
we zijn naar het klooster geweest.
en de zuster die ons de rondleiding gaf was nog jong nog maar in de 40. we hebben een kaarsje aangestoken bij een grot van waar maria voor stond. en we hebben een bezinnings oefening gedaanh op het laatst. en daarna zijn we wezen eten in een restaurantje/hotel daarnaast. en we waren rond 13:30 terug en ik ben met iemand anders van de afdeling even naar de winkel gefietst.
|
Ze heeft me gedeblokkeerd en we zijn aan het praten, maar confrontatie is alsnog pijnlijk. Als iemand tips heeft om je verleden te accepteren, pm me dan alsjeblieft.. Want dat gaat lang duren, heel moeilijk zijn, en vooral heel veel pijn doen om alles nog een keer mee te maken.
||
Citaat:
![]()
|||
Nienna en forever: gefeliciteerd!
Prutsor: beterschap. Citaat:
Citaat:
Hij maakt me blij en tegelijk vind ik het allemaal moeilijk en verwarrend. Maar hij begrijpt me en doet geduldig met me. Ik heb zin om te verhuizen. Mijn nieuwe kamer voelt nu al veel meer als echt mijn eigen plekje. En verder gaat alles z'n gangetje. Werken, opeens een soort sociaal leven hebben.
|
Oke, ik zal het niet langer ontkennen, ik heb gewoon m'n dag niet vandaag.
Het idee dat ik nog 9 dagen moet werken voordat ik op vakantie ga vind ik ook niet fijn. Ik zit niet helemaal lekker op mijn plek daar en dan is 3 dagen in de week best veel. Maar goed, het is werk, en na september houd het alweer op dus ik moet niet klagen?
|
![]() |
Ik heb vandaag helemaal zelf een quiche gemaakt, nog best een hele prestatie vind ik
![]() ![]() ![]() En een vriendin heeft geldproblemen.. echt heel erg rot, het gaat zo heel moeilijk worden met haar studie. Ze krijgt namelijk wel stufi om een bepaalde reden (ze is geen Nederlandse is, wel permanent resident) en op een of andere rare manier krijgt ze nu maar 6 maanden stufi en moet ze dan daarnaast nog 32 uur in de maand werken om stufi te mogen ontvangen? ![]() |
![]() |
|
@ shining en Daantje_0705: dankjewel voor de tips! Ik heb eerst de strijkijzertip geprobeerd en m'n kleedje toen gewassen en nu kan ik 'm wel weer gebruiken, de vlek is ongeveer weg (en de restkleurtjes die er misschien nog heel licht in zitten, zijn niet zo erg, het is een gebatikt kleedje uit Indonesië)
![]() OT: Pfff, gisteravond was echt niet leuk. Ik had het ineens heel erg benauwd. Vanochtend leek het beter, maar het hardlopen viel echt tegen en nu zit ik dus weer te piepen. En ik had nog wel zo veel actieve plannen vandaag (boodschappen doen, ramen zemen, galerij schrobben, naar de opticien fietsen), dus eens even kijken wat er lukt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben ik dan echt niet in staat te mediteren? :gefrustreerd: oh well, blijven proberen. Verder voel ik me best goed, ik ben het stressen gewoon zo moe dat het niet meer lukt - I guess that's a good thing! En met het vriendje gaat het ook weer steeds beter gelukkig. Nu nog een beetje mn plekje vinden..
|
![]() |
|
Gisteren goed gepraat en ik moet gewoon erkennen dat we zijn veranderd, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het over moet zijn. Het is nog enigszins ingewikkeld maar we komen er wel, hebben al genoeg meegemaakt de afgelopen vijf jaar dus dit moet uiteindelijk ook wel een eitje zijn...denk ik
![]() Vanmiddag met vriendinnetje hostel boeken voor in Madrid, heb er zó'n zin in, gaat echt geweldig leuk worden en nou ja, heerlijk, vakantie(L).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |