Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben ik een man? ![]() ![]() |
![]() |
|
hmm. als iemand van die mooie schema's kan maken zoals in het vorige spel vind ik het best
![]()
|
Hoewel het lerarenteam eigenlijk nog wel even moest bijkomen van het plotselinge vertrek van ggcy8, moesten de lessen toch beginnen. De inspectie zou vandaag weer komen, en als alle lessen te laat zouden beginnen, zou dat een slechte start zijn.
Wammus had het hele vertrek niet meegekregen; die was met een paar uit de kluiten gewassen jongens uit de vierde in de kelder bezig het vuur van de smidse goed heet te krijgen. Er zat weer een toneelstuk aan te komen en ze zouden met een selecte groep een prachtig decor in elkaar timmeren. Hanneke was druk bezig formulieren in te vullen met betrekking tot het ontslag van de wiskundeleraar en roosterwijzigingen aan het opmaken zodat MartinV zolang de examenklassen in wiskundeles kon voorzien, terwijl ze een leerling met straf koffie voor haar liet halen bij de Simon Levelt tegenover de school en ze een verlegen meisje uit de tweede, dat voor het eerst ongesteld geworden was, tampons gaf en uitlegde hoe die gebruikt werden. De receptioniste was helemaal in haar element. Als er niets gebeurde dan was het maar saai, zei ze altijd maar. Barabas had alle houten leuningen ingeolied en de vloeren geschrobt en haalde net een laatste spinnenweb weg bij de voordeur, toen een grote, zwarte man naar binnen stapte en zijn zonnebril in een vloeiende beweging afzette en aan zijn borstzak hing. Achter hem liep een plechtig uitziende oude heer met een leren aktetas en een Sherlock Holmes-hoed. De inspectie! Babaras was blij dat hij net in de hal bezig was en snelde op het tweetal af, om hun jas aan te nemen en hen rond te leiden. Terwijl hij de jassen en de hoed aan de kapstok hing, had Hanneke het schoolhoofd al opgepiept en tegen de tijd dat Babaras terug was in de hal, was Fantome al van de partij. Zij nam het van de oude concierge over. De oude man, die zich voorstelde als Archont, knikte Barabas nog gemoedelijk toe terwijl de donkere man, Meneer Soija, de concierge straal negeerde. Fantome probeerde de mannen zo goed mogelijk uit te leggen waarom MartinV scheikunde en wiskunde moest geven, en waarom alleen de examenklassen wiskunde hadden, terwijl ze de mannen naar de eerste les begeleidde. Dat was de Franse les. De inspecteurs keken bijna tevreden toen ze binnenliepen: het lokaal was schoon, licht en goed doorgelucht. De kinderen waren stil aan het werk en hun tafels stonden uit elkaar geschoven, zodat ze elkaar niet konden afleiden. Er lagen geen onnodige dingen op tafel, zoals knuffeltjes en flesjes water, en zeker geen verboden dingen, zoals mobieltjes en snoep. Op het bord stond een lesplanning - in het frans - en het huiswerk voor de volgende les. Alleen er miste iets. 'Waar is Mejuffrouw Lisa?' vroeg de oude man verbaasd. Fantome zei geruststellend dat die vast iets aan het kopieren was, en zo wel terug zal zijn. Ze plaatste de mannen achterin de klas en ging koffie voor ze halen. In het voorbijgaan zag ze dat de toneelkast open was en ze maakte aanstalte om deze af te sluiten, toen ze gedempte stemmen en gegiechel hoorde. Ze zuchtte: het was niet de bedoeling dat leerlingen in de toneelkast rondhingen in tussenuren! Ze stapte binnen met haar ik-ben-teleurgesteld-in-jullie-ga-buitenspelen-blik. En ze stokte in de deuropening. Daar, tussen de toneelkleren en attributen, stonden Frans lerares Lisa en Ruben, een bijzonder knappe negentienjarige uit de examenklas. Niet alleen stonden ze allebei te roken, ze waren ook nog innig verstrengeld in elkaar - het was meer dan een zoen. Lisa's rok was omhooggeschoven tot ver boven haar dijen en haar hand stak in de achterkant van Rubens spijkerbroek. Met een leerling, tijdens lestijd! Fantomes mond vertrok tot een smal streepje. 'Lisa, we moeten even praten,' zei ze. Ze draaide zich om en liep recht naar haar kantoor.
Spoiler
Lisa is ontslagen! Ze was niet alleen lerares Frans, maar ook Cupido. Lisa, je weet toch dat seks met leerlingen onacceptabel is! ![]()
Laatst gewijzigd op 24-07-2009 om 13:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh, wat een spannend verhaaltje
![]() hmm Cupido. Lisa is een ervaren speler. Dus moeten we even gaan bedenken wie zij in haar team wilde hebben. Misschien hebben we net als de vorige keer weer geluk dat er een wolf bij de geliefdes zitten en dus 2 vliegen in 1 klap hebben. Zou Lisa een ervaren team willen hebben óf juist niet, zodat ze die kon aansturen is de vraag nu. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mr Soija
Wammus Barabas Tink* Hanneke Light Fighter Alyssia Abzg MartinV ~~Fantome~~ Mutsieprutsie Oké wie kunnen er geliefde zijn. Soija met een andere ervaren misschien? Dit lijkt mij best een optie. Maar het kan ook een rustige minder ervaren speler zijn als bijvoorbeeld Mutsieprutsie. Iemand ideeen hierover? |
![]() |
|
Hmmm ik denk dat er op zich geen echte n00bs in het team zitten, die zijn te snel dood, dat weet Lisa ook. Minstens één ervaren speler gok ik op en dan een middelmatige of nog een ervaren speler. Ik denk dat ze Soija ofzo misschien wel geliefde zou maken.
||
Citaat:
Iemand vroeg zich af of lisa ervaren spelers geliefden zou maken of minder ervaren zodat ze die zou kunnen 'sturen'. Zover ik weet kan de cupido de geliefden niet sturen omdat overleg tussen geliefden en cupido niet mag, dus daar heeft ze niks aan ![]() Mij lijkt dat lisa is gegaan voor een speler met ervaring of die iig goed speelt én niet teveel opvalt. Dat zou ik iig doen omdat stillere spelers vaker het spel overleven. ik ga nog even het topic doorlezen voordat ik bepaal op wie ik stem komende ronde.
|
Verwijderd
|
Ik ga nu stappen en probeer voor morgen nog een reactie achter te laten. Moet wel hele dag werken (horeca dus weetniet hoe laat thuis). Laat ik niks meer achter heb ik Soija gestemd.
Mijn stem is reeds verstuurd naar spelleider maar misschien dat ik hem morgen nog verander vandaar dit verhaaltje. |
![]() |
|
Toemaar, stappen op maandag
![]() Ik heb nog geen concreet vermoeden, er zit wel logica in alle theorieën, maar ze sluiten elkaar ook weer uit. Opzich heeft Soija het af en toe bij het rechte eind gehad, maar hij geeft nu geen redenen. Dat is jammer, want op die manier zijn de uitspraken niets waard, en kunnen ze ook niet weerlegt worden. Ik twijfel of Lisa hem zou kiezen. Tot nu toe is fizzle het beste bezig; ga zo door! ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens kan ik mij niet voorstellen dat liasa het mij aandoet een geliefde te zijn. Want dubbele sterfkans. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
na, ik denk ook niet dat lisa heeft gehint hoor. enige reden die ik kan bedenken is om 'subtiel' aan de geliefden te laten weten dat ze cupido is en aan hun kant staat oid. trouwens, als je de rest van mijn post leest, zie je dat je helemaal niet in mijn plaatje past als mogelijke geliefde
![]() ik stem niet op jou, maar ben wel benieuwd waarom je (nu al!) mensen verdacht vind dit spel?
Laatst gewijzigd op 20-07-2009 om 22:02. Reden: niet lopende zinnen + toevoeging |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zei alleen tegen ggcy8 waar het op staat, als hij langer in het spel was gebleven en vaker van dat soort acties had gemaakt, had hij het er gewoon niet makkelijker op gemaakt voor zichzelf. Draaikonterij ![]() En 'als jullie me niet vertrouwen' was meer omdat Hanneke meteen al bovenop me zat omdat ik die fout had gemaakt in het stemlijstje. Als ik serieus de intentie had om dat stemlijstje te vernachelen, had ik dat echt niet zo opzichtig gedaan hoor. Ik ben nieuw, niet stom ![]() Mgoed, dat was alles wat ik te zeggen had. |
![]() |
|
![]() |
Hmm moeilijk om te gaan bedenken wie Lisa eventueel geliefden zou hebben gemaakt. Ik zou persoonlijk zelf nooit voor Soija kiezen omdat die er altijd toch wel uitvliegt.
De mogelijke hint van lisa die fantome noemt, kan ik me niet voorstellen dat het een hint is aangezien dan ggcy en azgb geliefden zouden zijn en ggcy is het in elk geval niet. En waarom ze dan alleen azgb noemt vind ik vreemd. Misschien dat Lisa twee stille ervaren spelers geliefden heeft gemaakt en als ik dan naar de lijst kijk denk ik aan Hanneke en Mutsieprutsie Ik w8 nog even af met wat ik ga doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mutsieprutsie zie ik ook wel aan als geliefde indd. Soija niet. Lisa poste in het begin "Ik stem op mr soija omdat ik wil weten wat hij is en zien of hij direct al begint met miepen over deze stem" en ik denk dat ze zoiets niet zou doen bij een van haar geliefden.. Ik wacht nog even met stemmen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #61 deel 2 fizzle-fluffy | 158 | 12-08-2009 22:56 |