Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2009, 20:37
Verwijderd
Ik ben er altijd van overtuigd dat mensen mij geniaal vinden.
Advertentie
Oud 11-08-2009, 20:38
Verwijderd
Wat heerlijk moet dat zijn.
Oud 11-08-2009, 20:48
Missy
Missy is offline
Ik heb nog een ongelukken veroorzaakt met mijn auto. Jaja.
Ik vind het heerlijk om heel vroeg of 's avonds laat hard te lopen. Soms neem ik ook de hond mee, dat is ook altijd wel gezellig.
Ik heb hyves, maar zit er nauwelijks op.
Ik heb msn, maar zit er nog maar nauwelijks op. Alleen om mijn mail te checken.
Ik slecht ben in weetjes verzinnen.
Oud 11-08-2009, 20:55
Verwijderd
Ik vind onweer fijn.
Ik wil af en toe graag weer 8 zijn of al 35.
Ik moet soms als soort van tic met mijn tong tegen mijn tanden tikken bij strepen op de weg, of bomen erlangs, oid.
Ik ga naar Blof volgende maand.
Ik heb vandaag met mijn ex gebeld en hij was heel blij me te spreken en dat vond ik raar.
Ik vind de pijn van het epileerding fijn ;x
Ik ben hyperallergisch voor huisstofmijt, wat erop neerkomt dat mijn neus 80% van de keren verstopt is.
Ik heb laatst gelogen tegen mijn ouders, was niet de eerste keer, maar ik voel me er wel stom door.
De leugen ging over een hertentamen dat ik nooit heb gemaakt.
Oud 11-08-2009, 21:26
naddi
naddi is offline
Wat over mij:

-Ik hou er van om stiekem een hele bak ijs leeg te eten, maar daarna zo misselijk als een paard ben!
- verhoogde randen en hakken mijn grootste vijanden zijn omdat ik geregeld struikel ( voorwel ik bijna altijd schoenen met hakken draag)
- ik mezelf veel te lief vind voor anderen en soms wel eens een hele grote bitch wil zijn.
- Ik mezelf schaam voor mijn huidziekte psoriasis.
- Modellenwerk doe voorwel niemand dit weet ( wil niet laten lijken alsof ik mezelf knap vind, wat ik niet doe ben juist heel erg onzeker )
Oud 11-08-2009, 21:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat over mij:
- ik mezelf veel te lief vind voor anderen en soms wel eens een hele grote bitch wil zijn.
Zullen we ruilen? Ik ben namelijk een vreselijke bitch die met alle wil van de wereld liever wil zijn!
Oud 11-08-2009, 22:01
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Wist je dat :
Ik in een paprikakas werk en daar erg naar me zin heb
Ik een vegetairer terwel ik vlees heel lekker vind
Ik heel slecht ben in games
Ik over een maand 18 ben en dat er een motor op me wacht in de schuur
Ik dit weekend een heel leuk meisje heb ontmoetze was helemaal gek op mij..
Ik moet haar nog steeds terug bellen...
Ik morgen 05:30 op moet
Ik niet kan spellen
Oud 12-08-2009, 07:08
Verwijderd
Citaat:
Zullen we ruilen? Ik ben namelijk een vreselijke bitch die met alle wil van de wereld liever wil zijn!
Dat weet je dan op het forum goed te verbergen. Het bitch-gedeelte dan he.

OT:
- Ik ben dus ook altijd te lief voor anderen en zou wel een wat hoger bitch-gehalte willen. Maar liever gewoon meer zelfvertrouwen en een minder hoog deurmat-gehalte.
- Ik kan met niemand ruzie maken, behalve met mijn moeder.
- Ik vind het doodeng om langs groepjes jongeren te lopen. Ik ben bereid een omweg te nemen om er niet langs te hoeven.
- Ik denk erover om een tatoeage te nemen.
- Ik ben verliefd.
Oud 12-08-2009, 12:47
Verwijderd
Als mensen een lijstje noemen en daarin sommige punten als een eigen zin formuleren, en andere als aanvulling op 'wist je dat...', en ik lees dat, dan ga ik tandenknarsen.
Oud 12-08-2009, 13:56
janosch
janosch is offline
Napoleonzuurtjes (L)
Ik kus mijn ouders nooit en knuffel ze zo min mogelijk, maar mijn familie knuffel en kus ik wel uitbundig.
Ik hou ook van lijstjes maken.
Ik heb nooit heimwee.
Ik dagdroom heeeel veel.
Ik verveel me niet zo snel.
Ik hou heel veel van Hello Kitty.
Mensen denken vaak dat ik heel serieus ben.
Mijn haar zit nooit goed.
Ik heb altijd al groene ogen willen hebben.
Een zachtgekookt eitje zonder zout op een geroosterde boterham met groene thee vind ik het lekkerste ontbijt.
Ik ben heel stil in een groep mensen die ik niet ken.
Ik voel me heel ongemakkelijk als ik het meeste praat om de stilte maar te verbreken.
Ik vind het leuk om te zeuren.
Mijn ouders dachten dat ik heel erg slim was, terwijl ik HAVO advies kreeg.
Ik hou van dromen en slapen.
Ik raak altijd heel erg in de war bij 2+3 en 2*3
Ik vergeet wat ik tegen wie gezegd heb.
Ik geloof niet dat iemand echt dom is.
Ik ben twee keer door een wesp gestoken.
Ik heb vaak spijt van dingen die ik gedaan heb.
Ik kan zelden huilen in het bijzijn van anderen.
Ik kan niet stilzitten.
Ik probeer mezelf soms een ander handschrift aan te leren of mijn stem te veranderen.
Ik ben heel vaak verkouden.
Ik vind dat je iets niet moet doen als je er niet goed in bent.
Oud 12-08-2009, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Als mensen een lijstje noemen en daarin sommige punten als een eigen zin formuleren, en andere als aanvulling op 'wist je dat...', en ik lees dat, dan ga ik tandenknarsen.
Omg, dit wilde ik net gaan posten. Sowieso vind ik het irritant als men "wist je dat" zinnen afmaakt.
Oud 13-08-2009, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Omg, dit wilde ik net gaan posten. Sowieso vind ik het irritant als men "wist je dat" zinnen afmaakt.
Wist je dat ik er heel slecht tegen kan als mensen constant zeuren op andermans taalgebruik. Het stoort me als mensen vaker reageren op hoe iemand praat dan op waar iemand het over heeft. Ik vind het heel egoistisch en ongeinteresseerd overkomen.
Oud 13-08-2009, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat ik er heel slecht tegen kan als mensen constant zeuren op andermans taalgebruik. Het stoort me als mensen vaker reageren op hoe iemand praat dan op waar iemand het over heeft. Ik vind het heel egoistisch en ongeinteresseerd overkomen.
Wist je, dat dat mij aan het rectum kan oxideren?
Oud 13-08-2009, 16:27
Verwijderd
- Als ik in de bus zit dan pak ik mijn sleutels al bij de op een na laatste halte, omdat ik het heel kut vind om m'n sleutels nog te moeten zoeken bij de voordeur.
Oud 13-08-2009, 16:54
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wist je, dat dat mij aan het rectum kan oxideren?
Wist je dat ik het goed vind dat je 'aars' door 'rectum' hebt vervangen, maar dat voor de rest die opmerking nu wel een beetje afgezaagd is?

---

- Ik wil heel graag wat kunstzinniger worden, maar dat lukt me maar niet.
- Dan heb ik opeens inspiratie voor een verhaal/gedicht/tekening en begin ik eraan, supah enthousiast, maar meestal krijg ik het nooit af.
- Ik weet ongeveer wiens schuld het is dat ik niet zo kunstzinnig ben als ik zou willen zijn.
- Ik ben een net geen wonderkind en daarvan geef ik ook de schuld de boven (niet) genoemde.
- Ik heb drie dingen onthouden die mensen tegen me gezegd hebben waardoor ik me ontzettend gevleid heb gevoeld en nog steeds voel: 'Jij kan alles leren' - 'Je denkt sneller dat je schrijven/typen kan' - en de andere ben ik even vergeten.
- Ik heb al eerder gezegd dat ik geen Nederlander ben, maar ik zet het hier maar weer neer.
- Op zich ben ik trots dat ik geen Nederlander ben.
- Ik heb, zoals bijna iedereen, ook last van super irritante tics. Zoals het in gedachten moeten zigzaggen tussen bomen als ik in een auto ergens naar toe rijd en zo.
- Mijn paranoia kent op sommige tijdstippen hoogtepunten.

Edit: Soms kan ik het niet weerstaan om iets op te ruimen of uit de weg te halen, zodat iemand anders er geen last van kan hebben.
Oud 13-08-2009, 17:13
Verwijderd
Ik ben twee of drie jaar terug van Rosas (Spanje) naar Sardinie gevaren bij mijn papa op de boot. We zouden er drie dagen over doen, maar er was ontzettend noodweer, en het duurde een hele week. In die week heb ik letterlijk voor mijn leven gevreesd en ben ik zieker dan ooit geweest, maar ik zou het zo overdoen, want het was een heel bijzondere ervaring.
Oud 13-08-2009, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat ik het goed vind dat je 'aars' door 'rectum' hebt vervangen, maar dat voor de rest die opmerking nu wel een beetje afgezaagd is?
Am I bovvered though?
Oud 14-08-2009, 04:48
Verwijderd
Citaat:
- Als ik in de bus zit dan pak ik mijn sleutels al bij de op een na laatste halte, omdat ik het heel kut vind om m'n sleutels nog te moeten zoeken bij de voordeur.
Ah, dat heb ik ook, al lopend op 100-200 m afstand van mijn huis pak ik de sleutels al uit mijn tas en ga ik er mee klooien (zoals cowboys met hun revolvers deden).
Oud 14-08-2009, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Am I bovvered though?
Lauren (L)
Oud 14-08-2009, 11:30
Verwijderd
Ik kan geen lange lulverhalen schrijven en die eigenschap mis ik iedere keer als ik een werkstuk moet maken waarbij een minimum aantal pagina's is opgegeven.
Oud 14-08-2009, 16:25
naddi
naddi is offline
Citaat:
Sommige mensen kunnen van dat "te lief zijn" echt misbruik maken.
Oud 14-08-2009, 16:29
Geel
Geel is offline
Citaat:
Am I bovvered though?
Ik kan je gezicht niet zien.
Oud 16-08-2009, 01:05
Verwijderd
Ik vind het eng om champignons en olijven te eten omdat ik daarbij het gevoel heb alsof ik op huid zit te kauwen. Verder weet ik ongelovelijk weinig van voedsel en ik ben een verschrikkelijk slechte / ongezonde eter. Wel hou ik van allerlei drankjes. Ik vind die vieze groene troep zoals pisang ambon lekker maar dat is dan weer een fase. Bier en whisky blijven het goed doen.

Ik ben waanzinnig overgevoelig voor cafeïne denk ik. Het heeft meer effect op me dan weetikveelbijvoorbeeld hash ofzo. Na één kopje koffie krijg ik last van trillende handen en dat soort grappen. Méér koffie (uitgeprobeerd als noodgreep voor een film marathon weet je wel) zorgt voor angstaanvallen. Dan loop ik echt rond met een hoofd van 'dit gebouw heeft een hekel aan me, dit gebouw haat mij ook, dit parkje vindt mij lelijk, deze auto roept dat ik stom ben'. Heel vreemd en waarschijnlijk ontzettend tussen de oren maar alsnog vreemd.
Oud 16-08-2009, 01:15
Verwijderd
Als mensen me bij het handen schudden een slappe hand geven ga ik expres hard knijpen om die persoon te corrigeren. En waarom zijn het altijd van die flinke kerels waar ik een slappe hand van krijg? Dan denk ik bij mezelf 'ah jezus, dit valt tegen zeg, watje' en dan ga ik knijpen.

Verder ben ik geboren met de navelstreng acht keer om mijn nek heen gewikkeld. Dus toen kon ik er niet echt makkelijk uit en toen kwamen eerst mijn billetjes naar buiten. Ze gingen de navelstreng van mijn nek af wikkelen, hardop tellend en bij de acht gingen ze juichen want de vorige baby die zich al ophing bij de geboorte had de streng slechts zes keer om. Dus ik was de houder van het ziekenhuis record!

Ik kon pas lopen toen ik twee was. En ik kon pas fietsen toen ik 12 was.

Laatst gewijzigd op 16-08-2009 om 01:21.
Oud 16-08-2009, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Méér koffie (uitgeprobeerd als noodgreep voor een film marathon weet je wel) zorgt voor angstaanvallen. Dan loop ik echt rond met een hoofd van 'dit gebouw heeft een hekel aan me, dit gebouw haat mij ook, dit parkje vindt mij lelijk, deze auto roept dat ik stom ben'. Heel vreemd en waarschijnlijk ontzettend tussen de oren maar alsnog vreemd.
Ik heb soms dergelijke grappen na een periode van te vaak blowen. Vervelende staat van bestaan is het. Maar goed, wel handig voor het binnen de perken houden van het gebruik van verslavende middelen

Ontopic;

- Ik woon al een krappe twee jaar in dit huis en ik heb nog steeds de kapstok niet opgehangen. Hetzelfde geldt voor alle ingelijste posters en dergelijke zaken.

- Ik heb hier zeezout liggen en daar neem ik soms een klein handje van. Als ik honger heb maar geen zin heb om op te staan.

- Ik word vrolijk van de geur van versgemaaid gras, versgemalen koffie en nieuwe hardware.
Oud 16-08-2009, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eng om champignons en olijven te eten omdat ik daarbij het gevoel heb alsof ik op huid zit te kauwen.

- Ik vind het ontzettend eng om lychees te eten omdat ik daarbij het gevoel heb dat ik op ogen kauw.
Oud 16-08-2009, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik ook, en als ik de straat in loop, doe ik mijn muziek alvast uit mijn oren.

Ik kan ook slecht tegen koffie, ik mag op mijn werk geen koffie meer drinken omdat mijn collega's me dan niet meer leuk vinden.
Oud 16-08-2009, 11:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind vage kennissen intimiderender dan wildvreemden.
Ik ontmoet graag nieuwe mensen maar ben sociaal best wel een misbaksel.
Ik zou graag alles lezen en kijken en horen maar heb daar geen tijd voor.
Soms als ik mijn sleutels zoek en ik zie ze liggen, krijg ik de neiging alsnog door te zoeken.
Ik wil heel graag eigen nummers schrijven en hoewel ik vol zit met ideetjes weet ik absoluut niet hoe ik er een liedje van moet maken.
Ik vind het minder eng om over diepgaande dingen te praten met onbekenden dan over wissewasjes.
Ik denk dat ik meer jongensvrienden nodig heb om onderscheid te leren maken tussen jongens die ik leuk vind en jongens die ik leuk vind.
Ik heb een ketting met een soort van poppetje dat op Albert Einstein lijkt en als ik die omheb vraag ik het poppetje regelmatig in mijn hoofd 'wat vind jij daar nou van'. En het enige wat hij terugzegt is 'Creativity is more important than knowledge.' En daar word ik niet moe van.
Oud 16-08-2009, 12:04
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ik heb een ketting met een soort van poppetje dat op Albert Einstein lijkt en als ik die omheb vraag ik het poppetje regelmatig in mijn hoofd 'wat vind jij daar nou van'. En het enige wat hij terugzegt is 'Creativity is more important than knowledge.' En daar word ik niet moe van.
<3
Oud 16-08-2009, 14:50
Rationeel
Rationeel is offline
wisten jullie dat: ik weer terug ben van vakantie! en morgen weer moet werken (waar ik overigens enorm zin in heb)?

en verder:

-ik na twee weken praktisch alleen maar engels lullen mezelf betrapte op gedachten in het engels?
-ik lichtjes neig naar megalomanie, de enigszins gezonde variant?
-ik toch wel 2 liter koffie per dag wegwerk?
Oud 16-08-2009, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vage kennissen intimiderender dan wildvreemden.

Sowieso, kennissen zijn maar naar. Ik snap nooit wat nou gepast is, of je ze moet vertellen dat je weg gaat of moet uitnodigen voor dingen of of ze het leuk vinden kaarten te krijgen ook al sturen ze die niet zelf of of je moet reageren op facebookstatussen of niet...
Ik houd heel erg van witlof.
Mannen vind ik al snel te dik of te gespierd, terwijl ik vrouwen met een normale bouw het aantrekkelijkste vind.
Ik ben extreem kritisch, over alles, iedereen en vooral over mezelf.
Soms doe ik me expres flexibeler voor dan ik ben, omdat ik niet die "lastige vriendin" wil zijn en wil stoppen met controlfreaken, maar dan voel ik me weer nep.
Mijn kleine tenen staan naar binnen gekeerd en hoe vaak ik ze ook recht druk, dat blijven ze doen.
Toen ik zestien luisterde ik voor het eerst naar muziek die ik zelf had uitgezocht en gekocht. Daarvoor luisterde ik niks, of wat er toevallige op de radio was of door iemand anders was aangezet. Ik wist niet wie Christina Arguilera is, al was dat geen gemis.
Oud 16-08-2009, 19:27
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben een 'aperelax wijf' zoals een Rotterdamse vriendin me noemt.
En klein kind is een keer heel erg van me geschrokken, en dat vind ik nog steeds sneu.
Ik knuffel bomen als mijn fiets er tegenaan heeft gestaan, om hem te bedanken.
Ik knuffel zo'n beetje alles, want ik hou van knuffelen.
Mijn vriendje houdt ook van knuffelen, dus dat komt mooi uit.
Ik heb één kat (van de drie) die niet van knuffelen houdt, en ik haat dat beest.
Oud 16-08-2009, 20:16
Verwijderd
ohja, ik weet niet wat het is maar ik stoot echt heel erg kleine kinderen af. Ze moeten allemaal niets van mij hebben.
Oud 17-08-2009, 00:35
Verwijderd
Citaat:

Mijn kleine tenen staan naar binnen gekeerd en hoe vaak ik ze ook recht druk, dat blijven ze doen.
OMG ik duw mijn naar binnen gekeerde tenen ook altijd recht en dat werkt echt niet!

OT:
Soms word ik zo boos of verdrietig om iets nutteloos, dat ik me machteloos voel en dan wil ik het liefst iets stuk maken, maar als ik iets stuk maak dan word ik weer heel verdrietig, dus meestal wacht ik tot het over is!

Ik stuur graag kaartjes naar mensen, wat er op neer komt dat ik soms wel 5 kaarten tegelijk stuur, meestal krijg ik geen kaartjes terug. Maar ik verwacht ook niets terug en de meeste mensen sturen wel een smsje ofzo, om te bedanken en dat vind ik elke keer weer zoooo lief!

Ik ben heel meelevend, herinner me elke dag wel een verjaardag, onthou wanneer iemand iets spanneds/leuks meemaakt en denk er ook altijd aan om even te bellen/smsen ofzoiets, maar meestal doe ik het niet omdat ik het snel vergeet of niet durf en dan vind ik mezelf stom, lui en egoistisch!
Oud 17-08-2009, 00:37
Verwijderd
ik kan mijn tenen niet optillen
Oud 17-08-2009, 07:11
Verwijderd
Ik til dingen op met mijn tenen.
Oud 17-08-2009, 08:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik knuffel bomen als mijn fiets er tegenaan heeft gestaan, om hem te bedanken.
wtf
Oud 17-08-2009, 08:27
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Ik til dingen op met mijn tenen.
Oud 17-08-2009, 16:34
Verwijderd
- als ik met de trein keihard langs een station zoef, dan wil ik toch per se altijd weten welk station het is. Ik vind het dan altijd best erg dat ik door de snelheid niet kan lezen waar we zijn.
- ik gooide pas m'n borstel weg na een aantal jaar trouwe dienst, en ik vond het zielig voor hem. Ik heb 'm nog wel bedankt.
Oud 17-08-2009, 16:36
Verwijderd
Citaat:
- als ik met de trein keihard langs een station zoef, dan wil ik toch per se altijd weten welk station het is. Ik vind het dan altijd best erg dat ik door de snelheid niet kan lezen waar we zijn.
Dat kan ik me nog herinneren.
En ik heb dat ook.
Oud 18-08-2009, 13:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als mensen me bij het handen schudden een slappe hand geven ga ik expres hard knijpen om die persoon te corrigeren. En waarom zijn het altijd van die flinke kerels waar ik een slappe hand van krijg? Dan denk ik bij mezelf 'ah jezus, dit valt tegen zeg, watje' en dan ga ik knijpen.
Niets erger dan slappe handjes inderdaad. Ik denk dan (deels onbewust) meteen dat die persoon ook wel een slappe persoonlijkheid zal hebben.

Citaat:
Ik denk dat ik meer jongensvrienden nodig heb om onderscheid te leren maken tussen jongens die ik leuk vind en jongens die ik leuk vind.
Dat herken ik.
Oud 18-08-2009, 13:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

- Ik woon al een krappe twee jaar in dit huis en ik heb nog steeds de kapstok niet opgehangen. Hetzelfde geldt voor alle ingelijste posters en dergelijke zaken.
je bent ook al ver buiten de 2-maanden-regel: als je je shit niet klust of opruimt binnen 2 maanden na de verhuizing, dan komt het er gewoon niet meer van

ik heb ook geen kapstok, geen kastje in de badkamer, mijn combi-magnetron staat nog steeds op de grond en ik heb nog 2 onuitgepakte dozen in de kast staan. en meer.
Oud 18-08-2009, 23:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niets erger dan slappe handjes inderdaad. Ik denk dan (deels onbewust) meteen dat die persoon ook wel een slappe persoonlijkheid zal hebben.

omg inderdaad. Wij hadden een lerares die slappe handjes gaf. En ze was marokkaans. En daar kreeg ik vooroordelen van.
Oud 18-08-2009, 23:54
Rationeel
Rationeel is offline
maar die weten ook niet hoe het moet, want die krijgen nooit het voorbeeld van een stevige mannenhand.
ja in het gezicht misschien.

[/vooroordelen]

Oud 19-08-2009, 08:18
Verwijderd
IK heb een heel slap handje. Was me e rnooit van bewust, want wist niet dat er slappe en stevige handen waren en dat ik kennelijk zelf kracht in de hand moet stoppen. Maar goed, ik handschud niet graag en heb een slappe persoonlijkheid, dus slashcare.

Ik erger me aan mensen die willen handschudden.
Oud 19-08-2009, 08:40
Verwijderd
Ik ben er ook zoeen die bij dooie vishandjes iets harder knijpt
Oud 19-08-2009, 10:26
Verwijderd
Wist je dat ik altijd een beetje knijp omdat anders mijn handje ook slap is? Behalve bij mensen met artrose want dan is het zielig als je knijpt.
Oud 19-08-2009, 11:16
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ik ben er ook zoeen die bij dooie vishandjes iets harder knijpt
Bij volwassenen is het leuk.
Bij kinderen vind ik het minder. Op de begrafenis van mijn opa kwam een groep kerels die vond het leuk om alle kinderen op de begrafenis hard in de handen te gaan knijpen. En als kind moet je handen schudden. Die mensen wil ik dan schoppen, een beetje kinderen gaan staan knijpen. Stelletje zielepoten.
Oud 19-08-2009, 12:30
Verwijderd
Citaat:
maar die weten ook niet hoe het moet, want die krijgen nooit het voorbeeld van een stevige mannenhand.
ja in het gezicht misschien.

[/vooroordelen]

Oud 19-08-2009, 18:07
Verwijderd
veel knijpers hier
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten