Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik moest vandaag tijdens muziekgeschiedenis trouwens echt verschrikkelijk mijn lachen inhouden, we luisterden naar een stuk dat "voorgevoel" heette, iets moderns, en het klonk echt alsof het was gecomponeerd door een kleuter die random op een keyboard sloeg dat aangesloten was op de computer zeg maar. echt DJENG BOEM DJENG BOEM *random gerammel* DJENG TOET BOEM KNARS
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Vandaag bij nederlands,
Discussie tussen 4 mensen of Hong Kong nou een stad, land, deelstaat of hoofdstad was, en zo ja, van welk land dan, Japan, China of Thailand [wtf..?] Na 5 minuten deed de hele klas mee en begon de lerares spontaat te huilen omdat ze wéér niet de aandacht had. :') & Vandaag in de stad, een jongetje van een jaar of 4. Ontzettend schattig kereltje, zegt tegen zijn moeder: "Mama, we moeten wel die en die shampoo kopen, anders is het slecht voor m'n haar." Zo lief. <3333 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest vandaag hierom lachen:
![]() Klik! (Wel full view doen, hè!) Geniaal and oh so true (wat Windows aangaat, dan). ![]() Hier moest ik ook wel om gniffelen: ![]() http://nutamu.deviantart.com/art/iHang-73065048 http://nnia.deviantart.com/art/Tampon-93592651 Laatst gewijzigd op 16-09-2009 om 01:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |