Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik herken in hoe Fizzle doet en kijkt mezelf. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooie hond.
![]() Stiekem vind ik herdershonden ook een beetje eng, al heb ik zelf een hond. Zal wel komen doordat ik als kind een keer gebeten ben door zo'n beest. Ik zal ook eens een foto posten van mijn hond als ze mee naar buiten mag. Als je het M-woord zegt reageert ze altijd hysterisch. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik begreep even niet wat je met het K-woord bedoelde, maar ik snap het al. Bij ons is dat het P-woord.
![]() Onze hond had er trouwens ook een gewoonte van gemaakt om uit blijdschap rondjes om de tafel te rennen, maar sinds we laminaat hebben is ze daar maar mee gestopt. ![]() edit: oh, je bedoelde dus heel iets anders. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-08-2009 om 18:59. |
![]() |
|
Onze hond reageert op mee, wandelen, uit, eten, brokje(s), stokje, bellenbal, bal, hoekje, flesje, water, bak, thee. En hij krijgt elke dag een kauwstokje voor z'n gebit. Die dingen zitten verpakt per dag van de week, en als je tegen de hond zegt 'wil je nog een maandag/dinsdag/woensdag etc stokje?' dan weet 'ie meteen wat hij krijgt. Eigenlijk kan je gewoon een dag van de week zeggen en dan is hij al blij
![]()
|
Laat ik daarom maar een foto posten
![]() Mijn hond: ![]() "Geef me die bal. Die bal, geef 'em aan mij. GEEF. Geef de bal. De bal. Ik wil de bal. Ik blijf hiet net zolang zitten tot je 'em aan me geeft, dus geef me die bal. GEEF ME DE BAL."
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vakantiefoto's!
Le Viaduc de Millau, de hoogste brug ter wereld ![]() Lekker dobberen en visjes kijken in de Herault ![]() ![]() Dit zijn enkele van mijn tenen ![]() Geposeerde vakantiefoto. Afgeknipt want jullie mogen mijn man en mij in bikini niet zien, maar wel mijn beugelloze prodentsmile ![]() ![]() En de kers op de taart van de vakantie was deze man. Hoewel het op deze foto niet goed te zien is omdat te veel zon, is hij een heuse tanorexic. Zijn huid is volledig zwartgeblakerd en zijn haar is spierwit en het was zo mooi. Elke keer dat ik hem zag moest ik huilen van het lachen. Hij lag de hele dag te bakken en zei dingen als Sauerkraut en Wunderbar. We noemden hem Blackie. ![]() |
![]() |
|
Ik heb mijn hemategoedkaarten gepakt en de hema leeggekocht! Nouja, soortvan. Mijn vangst:
Eindelijk een muismat! (ik heb een onmogelijk glad bureau.) ![]() Nieuwe sokken! Ik vond de volwassenensokken heel stom dus ik heb de grootste kindermaat gepakt. Past prima! ![]() ![]() ![]() (ik baalde wel dat ik de kinderonderbroeken niet pas want die zijn ook veel leuker ![]() Nieuwe schriften, want muziekgeschiedenis is gewoon tienduizend keer interessanter als er een rose kaft omheen zit! ![]() ![]() Nieuwe (doorzichtige) klipjes voor in mijn haar, evenals grooming voor mijn tanden: ![]() ![]() Ziezo! ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic. Verwijderd | 494 | 03-12-2003 15:47 | |
Muziek |
fototopic paco de taco | 258 | 29-11-2003 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Fototopic Dreamerfly | 60 | 31-08-2003 19:53 | |