Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wtf wtf wtf, ik wilde hier een plaatje plaatsen van iets heel vies wat ik net in de koelkast heb gevonden en toch maar heb opgedronken... kom ik op deze website:
http://www.abc.net.au/news/stories/2...04/2382023.htm ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Om de een of andere reden is het mij bij Fontys altijd wel meegevallen, maar aan de andere kant heb ik altijd op kleine opleidingen gezeten en die hebben hun zaakjes meestal beter op orde.
|
Verwijderd
|
als je hier iets wil regelen ga je naar Nancy en zij zegt dan zoiets als 'och och och hed hij nou nog steeds niet je herkansingsformulier geregeld? Nou, hier kande er eentje van mij krijgen!' En ze is wel gaaf want ze kent eigenlijk bijna iedere leerling bij naam
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik doe ook een kleine opleiding en normaal is er ook niets aan het handje, totdat ze het programma van de studie gaan veranderen en er vakken gaan verdwijnen. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wilde me beter melden zegt ze 'oké ik meld je af!' Dus ik: 'nee ik wil me beter melden!! ... 'Oh! Witte het zeker Manon? Je klinkt echt nog best ziek hoor!' 'ik weet het zeker!' 'nou vooruit, dan meld ik je beter. Haha, dacht dat je je juist ziek kwam melden.. Wil ze niet meer haar bed in kruipen...mompelmompel!' |
![]() |
|
Oh, ik verzin dat maar even van die skinny's hoor.
![]()
|
|