Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als orgaanvlees precies hetzelfde was geweest als 'gewoon' vlees, had de term 'vlees' wel volstaan. het is qua functie, structuur en voedingsstoffen gewoon heel anders, net als vet dus. natuurlijk zul je nooit in een spraakverwarring komen met iemand door de term vlees, omdat iedereen de term toepast op zo'n beetje alle eetbare delen van een beest. en terecht, maar ga niet zeggen dat er geen verschil is. ik houd van jostidiscussies, laatst nog een gehad over brood ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar denk jij dat taal toe dient en hoe het ontstaat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb nog nooit propere crème brûlée gegeten dus zekerheid kan ik je niet geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja. Eerst tussen de 30 en 60 minuten au bain marie in de oven, en dan minstens 2 uur in de koelkast en vlak voor het serveren de suiker. Als het uit de oven komt is het gestold maar nog wat drillerig, en dan stijft het verder in de koelkast op. Ik vond het resultaat wel geslaagd, maar ik heb ook nog nooit creme brulee in een restaurant gegeten.
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn vader doet het altijd met zo'n scheikundige gasbrander. Maar oorspronkelijk moet je het met een kolenschop doen die je in de oven hebt gelegd. Maar dat kan natuurlijk alleen met open vuur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een week geleden een flesje ontstopper door mijn doucheputje gegooid. Nu loopt ie weer netjes door, maar sinds ik weer thuis ben ruik ik steeds een rare geur in de badkamer en ik heb het idee dat het aan dat putje ligt. Heeft iemand een idee om het op te lossen?
|
Als er geen water meer in de leidingen staat, kan dat er voor zorgen dat de geuren in de leiding via het putje naar buiten kunnen komen. Ik zou even de douchekop open laten staan zodat er een laag water in de het putje en de leidingen komt te staan. Als het goed is gaat de geur dan weg.
|
Ze zeggen altijd dat je als je in de puberteit zit, kan eten wat je wil zonder aan te komen en dat je dan als je stopt met groeien ineens heel dik wordt van datzelfde eetpatroon.
Maar ik ben mijn hele middelbareschooltijd alleen maar aangekomen en nu val ik juist opeens heel hard af van datzelfde eetpatroon. Hoe is dat dan te verklaren, was ik eerst niet in de groei en nu wel? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is googlebaar!
http://www.kapsels.net/haarvragen/ho...roeit_haar.htm dus 1,25 cm per maand, maar als je oud bent maar 0,25 cm per maand. Site ziet er betrouwbaar uit. Haargroeisnelheid is behalve van leeftijd ook afhankelijk van genetische aanleg, metabolisme (veel eten + veel sporten = snellere haargroei) en UV-licht (veel zon = snellere haargroei). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Vrolijke kadavers en meer van zulks Verwijderd | 207 | 07-10-2013 14:18 | |
De Kantine |
Saairikatuur #1772 Verwijderd | 500 | 21-01-2013 11:37 | |
Seksualiteit |
Het Grote Anonime Vragen Topic jjohan | 19 | 04-12-2009 00:40 | |