Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gezocht: gitaristen en drummer omgeving Rotterdam
Ik begin een bandje en zoek nog 2 gitaristen en een drummer (m/v) van leeftijd tussen 15-25 uit Rotterdam of omgeving (we gaan waarschijnlijk oefenen in zoetermeer, dus als je uit Den Haag komt maakt dat natuurlijk niks uit). Zangeres en bassiste (ik) al aanwezig. Veel ervaring is niet vereist (je moet natuurlijk wel redelijk kunnen spelen en akkoorden kennen!). We beginnen met covers, denk aan de onbekende en hardere nummers van Skunk Anansie, Tracy Bonham enz. eerst veel oefenen en daarna kijken we hoe verder met eigen nummers/stijl en optredens. Motivatie wel belangrijk! Mail naar: marlou@endoria.net
|
![]() |
Mensen uit de omgeving van goeree overflakkee
![]() Ik zing en speel gitaar (Gitaar nu ongeveer een jaar) Ben ook begonnen aan teksten, maar dat zal nog wel wat tijd kosten. Verder meer instrumenten gespeeld, maar da's wel weer een tijdje geleden. Ervaring niet vereist (met in een band spelen dan he), motivatie tuurlijk wel. Gewoon lekker met muziek bezig zijn. EN lol hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
BANDLEDEN GEZOCHT:
Speel zelf: Basgitaar Omgeving: Haarlem eo Stijl: streetpunk, punkrock, hardcore, crust Email naar wous666@hotmail.com Gewoon emailen, en je hoeft er niet eng of alternatief uit te zien ofzo. Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 16:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hemaroids zoekt nog een of 2 zingerts..
HEMArOIds website |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
gezocht : Basser
Wij ( Back to perfection ) bestaan Nog uit maar 2 personen ...Ik'Zang+gitaar" en Boy from hell' Drums" Style : oldschool vs MOSH we hebben inwezen nog maar alleen een basser nogdig. we hebben al geoefend ...opzich ging dat best voor alleen drum+ gitaar ... Omgeving : Westland/Den haag Intresse? : ultra_madness@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://home.wanadoo.nl/mrjanssen/h/bio.htm |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tjqa, als ik wat ouder was en in het Westland woonde, had je een bassist gehad... |
![]() |
|
![]() |
AANGEBODEN
bassiste. nog wel een beetje onervaren. maar wel ervaring met samenspelen en 'muziek-verneuken'. die ervaring komt door het feit dat ik al 9 jaar dwarsfluit speel. hmm. maybe handig in een gothic achtig iets?? Nightwish het er ook euntie, en After Forever wil dr eentje gaan gebruiken. omgeving: NoordOostPolder. Groenten. |
![]() |
|
Basser en zanger gezocht
ik vervang de zang tot dat we iemand hebben gevonden. we zijn serieus bezig maar komen niet vooruit zonder basser dus doe is gek en kom in BTP spelen. msn/mail : ak47_and_a_skimask@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
k neem aan da je hardcore wil spele.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Plaats/reageer hier op "Bandleden gezocht" topics! Deel 2 IEMOW-KOR | 248 | 21-05-2003 21:50 |